مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت در تهران

تعمیر داکت اسپیلت و نیز سرویس دور ای آن یکی از امور تخصصی و البته ضروری است که به منظور استفاده مفید از این دستگاه گرمایشی و سرمایشی بهتر است به طور مرتب انجام بگیرد. سرویس کردن و تعمیرات داکت اسپیلت در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود بنابراین برای بهره مندی از مزایای استفاده از داکت اسپلیت، تعمیر و نگهداری از فیلترها، کویل ها و پره های داکت اسپیلت بسیار ضروری است تا بتوان در طول سال های متمادی به طور موثر از آن ها استفاده کرد.  انجام تعمیرات داکت اسپیلت نیازمند داشتن دانش و مهارت کافیست که حتما بایستی از افراد متخصص برای تعمیر داکت اسپیلت بهره برد. دیجی امداد یک مرکز تخصصی سرویس و تعمیرات داکت اسپیلت در تهران و کرج است که با بیش از چندین سال سابقه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی آماده خدمات رسانی به شما مردم عزیز می باشد.

 تعمیرکاران و تکنسین های دیجی امداد در سراسر مناطق شهر تهران آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به مردم عزیز در سریع ترین زمان ممکن  را دارند.

تمامی هزینه های دریافتی تکنسین های دیجی امداد رسان کاملا تحت نظارت مجموعه بوده، حدود هزینه نیز پیش از انجام کار خدمت مشتریان اعلام خواهد شده و هزینه ها پس از اتمام کار دریافت می گردد.

 اولویت ما تعمیر کردن قطعات دستگاه است . تنها در شرایطی که امکان تعمیر کردن قطعه اصلا وجود نداشته باشد، قطعه را تعویض می کنیم .همچنین ما از قطعات اورجینال استفاده می نمایییم.

نصب داکت اسپلیت

نصب و البته تعمیر داکت اسپلیت یک کار تخصصی است که هیچ شخص مهارت ندیده ای نباید به تنهایی اقدام به نصب و یا تعمیر آن نماید بلکه  بهتر است توسط افراد متخصص انجام شود. در این بخش از مقاله مراحل نصب را به اختصار برای شما شرح خواهیم داد.

  • اولین کار انتخاب یک محل مناسب برای نصب داکت اسپلیت و نیز محکم کردن آن با استفاده از پیچ و مهره به محل مورد نظر است.
  • مرحله بعدی قرار دادن یونیت خارجی دستگاه در قسمت بیرونی ساختمان ولی در نزدیکترین فاصله از یونیت داخلی است.
  • سپس لوله‌های مسی ارتباط دهنده کندانسور و هواساز  به هر دو قطعه وصل می شود.
  • پس از کانال کشی دستگاه به اتاق های مختلف در صورت اطمینان از انجام صحیح اقدامات می توان داکت اسپلیت را به برق وصل کرده و از گرما و یا سرمای حاصل از آن بهره برد.

نصب این دستگاه کار آسانی نیست و برای اینکه ، کار با اصول صحیح و به درستی انجام گیرد به شما توصیه می کنیم از یک مرکز تعمیر داکت اسپیلت درخواست نمایید تا برای نصب دستگاه شما اقدام نمایند.

سرویس-کولر-گازی-جنرال-الکتریک

دیجی امداد، مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت در تهران

 

درخواست اعزام فوری کارشناس فقط با یک تماس:

سرویس داکت اسپلیت


تقریبا می توان گفت تمامی وسیله های الکترونیکی پس از مدتی کار کردن بایستی سرویس شوند داکت اسپلیت نیز یکی از این دستگاههای ضروری است که در صورت عدم توجه به سرویس های دوره ای آن ممکن است دچار نقص اساسی شده و شما را مجبور به پرداخت هزینه های زیاد به منظور تعمیر داکت اسپلیت نماید.

از آنجاییکه این دستگاه هم گرمایشی و هم سرمایشی است بنابراین نیاز است تا با آغاز فصل گرما و سرما یعنی به طور متوسط هر شش ماه یکبار از هر نظر مورد بررسی قرار گیرد، به عنوان مثال حتما بایستی آب کویل گرمایشی را در ابتدای فصل تابستان تخلیه نمایید در غیر اینصورت به دلیل عدم استفاده از سیستم گرمایشی وجود آب در این بخش ممکن است احتمال پوسیدگی و سوراخ شدن کویل را افزایش دهد. موارد زیر شامل بخشی از اقداماتی است که برای سرویس و در صورت نیاز تعمیر داکت اسپلیت انجام می شوند:

  • کانال‌های داکت اسپلیت را از نظر مسدود بودن یا نبودن در قسمت های مختلف مورد بررسی قرار می دهند.
  • لوله‌های مسی مرتبط کننده کندانسور و هواساز را از نظر وجود نشتی چک می کنند تا در صورت نیاز نشتی آن‌ها را گرفته و یا نهایتا آن‌ها را تعویض کنند.
  • گرد و خاک‌های روی کمپرسور را پاک کرد و در صورت نیاز اقدام به تعمیر کمپرسور داکت اسپلیت می نمایند.
  • بررسی فن دستگاه از دیگر اقداماتی است که به منظور سرویس داکت کولر گازی انجام می گیرد، فن دستگاه تمیزکاری شده و در صورت خرابی یا کار نکردن آن را تعویض می کنند.
  • برد دستگاه نیز از دیگر قطعات مهمی است که مورد بررسی قرار گرفته و  از سالم بودن همه قطعات آن اطمینان حاصل می کنند.
  • سیم کشی داکت اسپلیت را کنترل کرده و در صورت وجود پوسیدگی در هر قسمت از سیم ها آنها را تعویض می کنند.
  • شستشوی دستگاه و از بین بردن رسوبات موجود در قسمت های مختلف آن از دیگر اقدامات مربوط به سرویس داکت اسپلیت است.
  • در صورت نیاز شارژ گاز انجام می گیرد.

شارژ گاز داکت اسپلیت

در تعمیر داکت اسپلیت و سرویس دوره ای آن توجه به مقدار مناسب شارژ دستگاه بسیار مهم است. می توان گفت تقریبا اکثر سیستمهای تبرید شارژ مبرد خود را به مرور ازدست می دهند. اما اینکه میزان شارژ چقدر باشد بسیارحایز اهمیت  است. اگر چنانچه دستگاه شما در مدت اندکی گاز خود را تخلیه کرده و نیاز به  شارژ مجدد پیدا می کند، این مشکل نشان از وجود نشتی در سیستم  شما دارد، که عیب یابی داکت اسپلیت در این شرایط بسیار تخصصی بوده و نیازمند یک فرد متخصص است که نشتی آن را رفع کند. در صورت عدم توجه به میزان گاز دستگاه شما ممکن است با موارد زیر رو به رو شوید که برای تعمیر داکت اسپلیت خود بایستی هر چه سریعتر اقدام نمایید.

  • یخ زدگی پنل داکت اسپیلت
  • داکت اسپیلت به جای باد خنک باد گرم می زند.
  • امکان سوختن و یا از کار افتادن کمپرسور داکت اسپیلت وجود دارد.
  • ایجاد سرو صدای زیاد توسط کندانسور داکت اسپیلت نیز از دیگر علایم نبود گاز دستگاه است.

 دیجی امداد یکی از مراکز تعمیر داکت اسپیلت در تهران است که نمایندگی تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در انواع برندهای مختلف از جمله برندهای ال جی، سامسونگ، اجنرال، پاناسونیک و …. را دارد، در واقع می توانیم بگوییم جدای از برند دستگاهتان تعمیرکاران داکت اسپلیت در دیجی امداد قادر به برطرف کردن تمامی مشکلات مربوط به دستگاه شما در هر برندی می باشند.

تعمیر-کولر-گازی

خدمات تعمیر و سرویس داکت اسپلیت توسط دیجی امداد رسان :

ارائه کلیه خدمات به صورت شبانه روزی می باشد.

گارانتی 180 روزه بابت کلیه خدمات ارائه داده می شود.

این مرکز دارای شعب مختلف در سراسر تهران می باشد.

استفاده از متخصص ترین و کار بلد ترین تکنسین های تعمیرات

تعمیر داکت اسپیلت در تهران


یکی از خدماتی که در دیجی امداد رسان انجام می گیرد تعمیر داکت اسپلیت به بهترین شکل ممکن در کمترین زمان و با نازلترین قیمت هاست. فرقی نمی کند در کدام منطقه از تهران و یا کرج قرار دارید متخصصان و تعمیرکاران دیجی امداد با یک تماس شما با حضور در محل اقدام به تعمیر داکت اسپیلت در جنوب تهران، شمال، شرق و یا غرب تهران و نیز اطراف کرج می نمایند

در مبحث مربوط به تعمیر داکت اسپیلت بهتر است شما را با برخی از خرابی های رایج این دستگاه که نیاز به تعمیر دارند آشنا سازیم. در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر بهتر است با یک تعمیر کار مجرب و کار آزموده تماس گرفته و مشکل داکت اسپیلت خود را با او در میان بگذارید.

  • دستگاه روشن نمی شود.
  • کمپرسور به درستی کار نمی کند.
  • داکت اسپیلت سرما و یا گرمای مطلوب را ارائه نمی دهد.
  • سروصدای زیادی حین کار کردن ایجاد می کند.
  • یونیت داخلی از سقف دچار آبریزش شده است.

برای تعمیر داکت اسپلیت در هر کدام از موارد ذکر شده روش های خاصی وجود دارد که فقط بایستی توسط یک فرد آموزش دیده انجام گیرد.

داکت اسپلیت قسمت های مختلفی از جمله کندانسور و هواساز دارد که هر کدام از این بخش ها نیز از اجزاء و قطعات مختلفی تشکیل شده اند که در صورت بروز مشکل در هر کدام از آنها دستگاه شما ممکن است به یک تعمیرکار داکت اسپیلت نیاز پیدا کند.

کندانسور یا همان یونیت خارجی دارای اجزایی چون کمپرسور، لوله کشی و … و هوا ساز یا همان یونیت داخلی شامل برد الکترونیکی، فیلتر، فن و … است که در برخی مواقع بنا به دلایل متعددی ممکن است دچار نقص شوند که در این شرایط  بایستی عیب یابی داکت اسپلیت توسط فرد متخصص با بررسی تمامی عوامل دخیل در این عدم کارکرد صحیح انجام گرفته و در صورت نیاز تعویض قطعات و یا تعمیر داکت اسپلیت انجام گیرد

در صورتی که دستگاه شما در حین کار کردن سر و صدای زیادی ایجاد می کند و یا بوی سوختگی از کانال داکت اسپلیت می آید می توانید به خرابی فن، کثیفی فیلترها، نزدیکی کویل به خود دستگاه شک کنید.

در صورت شنیدن بوی سوختگی به منظور تعمیر داکت اسپلیت بایستی حتما اول دستگاه  خود را خاموش کرده و از برق جدا کرده سپس با یک مرکز تعمیر داکت اسپیلت در  شرق تهران یا هر مرکز تعمیر نزدیک به محل زندگی خود تماس گرفته و برای تعویض و یا تعمیر فن خود اقدام نمایید.

دلایل آبریزش یونیت داخلی از سقف در حالت سرمایش و گرمایشی متفاوت از هم بوده و می تواند به بخش های مختلفی از جمله آب دادن اتصالات شیلنگ کویل، سوراخ بودن کویل، نشتی شیرهای ورودی و خروجی در حالت گرمایشی و وجود مشکل در سیستم گرمایش ساختمانی موتورخانه مرکزی و یا اشکال در دستگاه پکیج در حالت سرمایشی مربوط باشد، که به منظور تعمیر داکت اسپلیت بهتر است اول توسط یک تکنسین ماهر عیب یابی صورت گرفته و سپس اقدام به برطرف کردن مشکل نمایید.

یکی از اقداماتی که جهت مراقبت از لوله های داکت اسپلیت باید انجام گیرد عایق کردن آن ها با استفاده از پشم شیشه است، با اینکار می توان از ترکیدن لوله ها و یا نشت آب از  آنها در زمستان و پوسیدگی  آنها در برابر تابش آفتاب ممانعت کرده و در افزایش طول عمر آنها تاثیر بسزایی گذاشت.

عیب یابی  داکت اسپلیت یک کار تخصصی بوده و نیازمند یک فرد متخصص است، در صورت وجود هر کدام از این مشکلات شما می توانید با یکی از مراکز تعمیر داکت اسپیلت در غرب تهران تماس گرفته و مشکل خود را با آن ها درمیان بگذارید.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت

تعرفه تعمیر داکت اسپیلت و یا سرویس آن بسته به خدماتی که برای برطرف کردن مشکلات دستگاه شما انجام می گیرد متغیر است. گاها نیاز به تعویض قطعه وجود دارد که با توجه به نوسانات هزینه ها در بازار امروز نمی توان به طور دقیق هزینه تعمیرداکت اسپلیت را محاسبه نمود. در حالت کلی تعمیر داکت اسپلیت بسته به موارد زیر قیمت های متفاوتی خواهد داشت:

نوع خرابی و سختی کار – نوع و برند داکت اسپلیت – زمان صرف شده برای تعمیر یا سرویس دستگاه تجهیزات و قطعات استفاده شده – تعداد سیستم ها  – دستمزد تعمیرکار داکت اسپلیت که مقدار ثابتی نبوده و بسته به حجم کار و تعداد نیروی کار همراه با او متغیر خواهد بود

برای کسب آگاهی و اطلاعات دقیق از هزینه نهایی بایستی دستگاه شما توسط یک کارشناس در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته و نهایتا قیمت تعمیر داکت اسپلیت برای مشتری تعیین می گردد.

خدمات تخصصی تعمیر داکت اسپلیت در دیجی امداد رسان

دیجی امداد یکی از معتبر ترین مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در تهران می‌باشد. از مجموع خدمات این مجموعه می توان به  نصب، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت، انواع مدل های مختلف کولر گازی، انواع برندهای پکیج دیواری و نیز سایر لوازم خانگی اشاره کرد.

سوالات متداول سرویس داکت اسپلیت:

بله تمامی قطعات تعویضی در دیجی امداد ضمانت یکساله دارند و این یکی از خدمات ویژه ی این مجموعه است.

دلایل متعددی برای این مشکل وجود دارد که می توان به وجود نشتی در لوله‌های مسی، عدم عملکرد صحیح کمپرسور، سوختن قطعات روی برد، کثیف بود فیلترها، تمام شدن گاز دستگاه، خرابی فن، ترموستات و … اشاره کرد.

شل شدن پیچ و مهره‌ها و یا افتادن یکی از قطعات روی فن، خرابی فن و برخی عوامل دیگر می تواند دلیلی بر ایجاد سر و صدای دستگاه باشد، در صورت سرویس دوره ای داکت اسپلیت کمتر با چنین مشکلاتی مواجه خواهید شد.

خرابی فن و عدم انتقال باد سرد به بیرون می تواند دلیلی بر یخ زدن باد خروجی باشد. شما می توانید برای تعمیر داکت کولر گازی خود با برقراری تماس با یکی از مراکز تعمیر داکت اسپیلت در شمال تهران و یا هر منطقه ی دیگری اقدام به برطرف نمودن مشکل خود نمایید.

4.9/5 - (8 امتیاز)