مطالب آموزشی

تعمیر برد پکیج تاچی

تعمیر برد پکیج تاچی

تعمیر برد پکیج تاچی کاری تخصصی محسوب می شود. برد قطعه ای حساس و پیچیده در پکیج های امروزی است که مانند مغز پکیج به بیشتر قطعات وابسته دستور می دهد و آن ها را تحت فرمان خود در می آورد. چنانچه یکی از این اجزای وابسته به برد یا خود برد خراب شود در کارکرد قطعات دیگر اختلال ایجاد می شود و دستگاه کارایی خود را از دست می دهد.

 برای همین تعمیر پکیج تاچی باید توسط یک مرکز تعمیرات برد پکیج تاچی انجام شود. مرکز دیجی امداد رسان مرکز تعمیر پکیج شبانه روزی و به صورت 24 ساعته آماده است تا مشکلات مربوط به برد پکیج تاچی و خرابی قطعات وابسته را برطرف کند و به تعمیرات پکیج تاچی در تهران بپردازد.

برای اینکه مشکلات جزئی پکیج خود را به راحتی پیدا کنید باید به سرویس دوره ای آن توجه داشته باشید. سرویس پکیج منظم دستگاه شما را از خرابی های اساسی که هزینه های هنگفت تعمیر به دنبال دارد در امان نگه می دارد پس با اطمینان به سرویسکار پکیج در دیجی امداد تماس بگیرید و بازدهی و طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

قبل از اینکه بخواهیم به بحث در خصوص تعمیرات برد پکیج دیواری تاچی بپردازیم بد نیست شما را با انواع پکیج تاچی آشنا کنیم. پکیج تاچی شامل مدل هایی مانند: Type B، Type C و Type D.  Premium، با ظرفیت از 24000 تا 4000 می شود که در انواع تک مبدل، فن دار و بدون فن ساخته و به فروش می رسد.

  مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر برد پکیج تاچی در تهران

دیجی امدادرسان به عنوان مرکز تعمیرات برد پکیج تاچی در تهران شعب های متعددی دارد. تعمیر پکیج در شرق تهران غرب تهران جنوب تهران شمال تهران در راس کارهای ماست.

ما نزدیک ترین کارشناس را به محل موردنظرتان اعزام می کنیم. در صورتی که مشکل دستگاه شما به برد پکیج مربوط باشد، تعمیر پکیج در تهران و در نمایندگی مجاز تعمیرات و کلیه خدمات مربوطه تعمیری یا تعویضی بودن دارای گارانتی است و دیجی امدادرسان به این شکل کیفیت کار خود را تضمین می کند.

برد پکیج تاچی جز بردهای پیچیده و حساسی است که به تبحر و تخصص خاصی نیاز دارد. کارشناسان متبحر ما در مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان با روش های تعمیر پکیج تاچی طبق متدهای روز اروپایی آشنا هستند و به بهترین شکل این کار را انجام می دهند.

 

هر مشکلی مربوط به برد پکیج نیست ، متاسفانه تعمیرکاران غیر حرفه ای به دلیل کم توانی در عیب یابی پکیج تاچی هر مشکلی را به برد دستگاه نسبت می دهد. در صورتی که همکاران ما به عنوان تعمیرکار پکیج در تهران به خوبی پکیج تاچی شما را بررسی و مشکل دستگاه تان را شناسایی می کنند. در نهایت، کار تعمیرات برد پکیج تاچی را انجام می دهند.

 

عیب یابی برد پکیج تاچی

پکیج تاچی در چهار تیپ D ،C ، B، A ساخته و در بازار به فروش می رسد. گاهی اوقات این پکیج ها با نمایش ارورها و کدهای خطا مشکل خود را نشان می دهند که گاهی نمایش یک کد مربوط به خرابی برد پکیج تاچی است.

کد E8 در تیپ B پکیج تاچی بروز اختلال در برد پکیج تاچی را نشان می دهد برای همین باید برای تعمیر برد پکیج تاچی مدل اکو اقدام کنید.در صورتی که میخواهید به عیب یابی پکیج خود بپردازید ف مطالعه مقاله عیب یابی پکیج تاچی پیشنهاد ما به شماست.

 

 مشکلات و نشانه های خرابی برد پکیج تاچی

تعمیرات برد پکیج دیواری تاچی

همان طور که گفته شد خرابی برد پکیج به قسمت های دیگر دستگاه هم آسیب وارد می کند. خرابی برد هم نشانه ها و علائمی دارد که در ادامه به بررسی مشکلات مربوط به اختلال در برد پکیج تاچی می پردازیم.

  • آب گرم مصرفی داغ نمی شود

این مشکل می تواند  دلایلی چون مسدودیت مبدل حرارتی تنظیمات درجه حرارت لوله کشی نامناسب باشد، اگر این دلایل نبود مشکل از خرابی برد پکیج تاچی است.

  • پکیج گرمایش خوبی دارد ولی آب مصرفی گرم نمی شود

اصلی ترین دلیل این مشکل خرابی برد پکیج است

  • پکیج تاچی روشن نمی شود

این مشکل علت های مختلفی می تواند داشته باشد، ولی مهم ترین علت آن مربوط به خرابی برد پکیج تاچی است.

  • پکیج به طور مدام خاموش می شود

بعد از اطمینان از وضعیت گاز و بسته بودن شیر آب و هم چنین و قطعات دیگر می تواند دلیل اصلی از خرابی برد پکیج باشد.

  • بعد از روشن شدن شعله پکیج دیواری، به طور ناگهانی ریست می شود

آب و برق و گاز ورودی دستگاه را  بررسی کنید. اگر مشکل از هیچ کدام نبود، این احتمال وجود دارد برد پکیج تاچی تان خراب شده باشد

  • چراغ قرمز پکیج تاچی روشن و پکیج خاموش می شود

بعد از بررسی بخش های دیگر دستگاه، مشکل قطعا به برد پکیج مربوط می باشد.

در صورتی که با کدخطایی از پکیج خود مواجه شدید پیشنهاد میکنیم مقاله کدهای خطا پکیج تاچی را حتما بخوانید

  • پمپ پکیج تاچی کار نمی کند

ممکن است پمپ خراب یا سوخته باشد. در صورتی که با تعمیر یا تعویض پمپ این مشکل از بین رفت ، می تواند مشکل از برد پکیج باشد.

  مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه تعمیر برد پکیج تاچی

خدمات تعمیر برد پکیج تاچی

از آن جایی که تمام مشکلات پکیج به برد دستگاه مربوط نمی شود و گاهی با یک تعمیر یک قطعه مشکل برطرف می شود شما بابت تعمیر برد پکیج دیواری تاچی هزینه زیادی پرداخت نمی کنید.

ما به شما اطمینان می دهیم که کلیه خدمات ما قیمت منصفانه دارد و فروش قطعات پکیج دیواری بر طبق نرخ اتحادیه برآورد می شود. اما عواملی چون نحوه و سختی کار، تعمیری یا تعویضی بودن قطعات و یا برد روی قیمت تعمیر برد پکیج تاچی تاثیر می گذارد.

 

سوالات متداول تعمیرات برد پکیج دیواری تاچی :

دیجی امداد رسان کلیه خدمات خود را تا 6 ماه گارانتی می کند. هم چنین تمام قطعات تعویضی تا یک سال، از گارانتی معتبر این شرکت برخوردارند.

کارشناسان ما در دیجی امدادرسان بعد از تشخیص علت خرابی، در صورتی که قطعه ای خراب شده باشد، آن را تعمیر یا با قطعه اصلی دیگری تعویض می کنند.

سرویس پکیج به صورت منظم تا حد زیادی شما را از تعمیر و هزینه های محتمل تعمیرات بی نیاز می کند

مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *