مطالب آموزشی

تعمیر برد پکیج بوتان

برد پکیج

پکیج بوتان از بهترین برند های موجود در بازار می باشد که دارای خدمات مشتریان بوتان می باشد، از آنجایی که پکیج ها به عنوان یک کالای مصرفی به شمار می آیند به همین دلیل با گذشت زمان نیاز به سرویس و تعمیر دارند. برد یکی از اصلی ترین قطعات موجود در اینگونه دستگاه ها می باشد. در صورتی که نقص و یا مشکلی در برد پکیج بوتان به‌وجود بیاید شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با نمایندگی تعمیر برد پکیج بوتان تماس بگیرید. دیجی امداد رسان در زمینه تعمیر تمام مدل های برد پکیج بوتان فعالیت دارد تعمیر مدل هایی نظیر: تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما، تعمیر برد پکیج بوتان مدل پرلا، تعمیر برد پکیج بوتان کالدا ونزیا می باشد.

برد پکیج چیست؟

قبل از هر چیزی به توضیح این موضوع می پردازیم که برد چیست؟ برد قطعه ای الکترونیکی می باشد که فرمان های سیستم را به قسمت های مختلف آن گزارش می دهد. بردها حکم  مغز پکیج را داشته و در صورت بروز مشکل در برد نمی تواند به دیگر قطعات پکیج فرمان بدهد. به همین دلیل تعمیر برد پکیج کاری تخخصی و نیاز به تجربه بالاست.

مشاوره دیجی امداد رسان

مشکلاتی که ممکن است برای پکیج های بوتان بوجود بیاید که نیاز به تعمیر داشته باشد عبارتند از:

عدم وجود گرمای مناسب در آب مصرفی و رادیاتورها که دلایل زیادی می تواند داشته باشد.

برای بهبود عملکرد پکیج بهتر است حداقل سالی یکبار پکیج ها را توسط متخصصین سرویس کرد.

مشاهده ارور در صفحه نمایش که در صورت مشاهده این مشکل کد ارور را در اینترنت سرچ کرده و علل آن را مطالعه کنید.

روشن نشدن پکیج و یا صفحه نمایش آن که می تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد.

فشار پایین آب پکیج نیز می تواند در کارکرد آن تاثیر گذار باشد.

از دیگر عواملی که در کارکرد پکیج می تواند اختلال ایجاد کند، نیم سوز شدن یا سوختن پمپ می باشد.

از عوامل شایع خرابی پکیج ها، بالا رفتن حرارت پکیج ها می باشد. حرارت دستگاه نمی بایست از حرارت تعیین شده در دفترچه راهنما بالاتر رود.

و همچنین می تواند برد پکیج شما دچار اختلال شده باشد که در این مطلب قصد داریم در مورد این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

عوامل ذکر شده در بالا، از عوامل شایع خراب شدن پکیج های بوتان می باشد. در صورتیکه علائم مشاهده شده در فهرست بالا موجود نبود، سیستم شما مشکل جدی تری داشته و بهتر است که با کارشناسان ما در دیجی امداد رسان در میان بگذارید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند.

تعمیرات تخصصی برد انواع پکیج دیواری

در تعمیرگاه مجاز پکیج دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

تعمیرات تخصصی برد پکیج بوتان

بردهای پکیج بوتان جزء بردهای پیشرفته بوده و تعمیرات آن احتیاج به تجهیزات وتخصص دارد. و این متخصصین باید به نقشه و ساختار این بردها تسلط داشته تا بتوانند مشکل آن را برطرف کنند. چنانچه مشکلی در برد پکیج شما پیش آمد با کارشناسان ما در دیجی امدادرسان تماس گرفته تا مشکل شما در کوتاه ترین زمان حل شود. حال این سوال پیش می آید که آیا تعمیر بردهای بوتان به صرفه هستند؟ در جواب این سوال باید بگوییم که شرکت بوتان یک شرکت برند و معتبر بوده و تمام سعی خود را می کنند تا تمام قطعات پکیج های خود را با مناسب ترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

تعمیر برد پکیمشاوره دیجی امداد رسانج بوتان

تاثیر نصب پکیج بر عملکرد آن

نصب پکیج بوتان بر نحوه عملکرد صحیح و سلامت این محصول تاثیر زیادی دارد. چرا که نصب پکیج بوتان دارای فرآیند خاص بوده و دارای جزئیات خاصی می باشد و بهتر است توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود. توصیه ما به شما این است که نصب پکیج را به دست افراد غیر متخصص نسپارید. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی پکیج را در جایی مناسب نصب می کنند که همین امر باعث کوتاه شدن عمر پکیج می شود. بنابراین افراد متخصص و حرفه ای قبل از نصب، محل نصب را سنجیده و پکیج را در جایی مناسب نصب می کنند. متخصصین محیط را قبل از نصب از نظر اکسیژن کافی برای احتراق، استحکام دیوار، عدم جریان شدید باد و … مورد بررسی قرار می دهند.

تعمیر برد پکیج بوتان

مراقبت از برد پکیج بوتان

قبل از اینکه به علائم خرابی برد پکیج بوتان و تعمیر آن بپردازیم بهتر است که به تعدادی از روش هایی که مانع از خرابی برد می شود، اشاره کنیم.

نشتی آب

نشتی آب از قطعات پکیج و ورود آن به برد اصلی بهتر است ماهی یکبار سیستم خود را چک کنید تا از سلامت قطعات خود اطمینان حاصل کنید.

نوسان در برق شهری

از آنجا که برق دچار نوساناتی می باشد، بهتر است برای جلوگیری از این نواسانات از یکی محافظ برق کمک بگیرید. و مراقبت هایی از این قبیل که باعث پیشگیری از خرابی قطعات خصوصا برد پکیج شما می شود.

تعمیر برد پکیج بوتان

علائم خرابی بردهای پکیج بوتان

از جمله علائمی که نشان دهنده بروز مشکل در برد پکیج را مشخص می کند به شرح زیر می باشد:

در مواقعی که پکیج روشن نمی شود و یا هیچ عکس العملی نشان نمی دهد. می تواند یکی از دلایل خراب و یا سوختگی برد پکیج بوتان باشد. که در این صورت باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید.

یکی دیگر از علائم، سیستم چراغ قرمز را نشان می دهد و پکیج خاموش می شود. که در صورت مشاهده این مشخصه یکی از دلایل می تواند مشکل در برد پکیج باشد.

از دیگر علائم می توان به جرقه نزدن و روشن نشدن پکیج اشاره کرد. در صورت مشاهده این مشکل، ابتدا شیر گاز و قسمت های دیگر را چک کرده و اگر پکیج روشن نشد برد جرقه زن شما دچار مشکل شده است.

و همچنین خاموش شدن پکیج بوتان می تواند یکی از علائم خرابی برد پکیج باشد بهتر است قبل از هر اقدامی از وصل بودن گاز و برق و از این قبیل مشکلات اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به تغییر برد سیستم خود اقدام کنید.

تعمیر برد پکیج بوتان

تعمیر برد پکیج بوتان توسط دیجی امداد رسان

در نسخه های قدیمی پکیج های بوتان به جای برد از قطعاتی مانند آکوسات، ترموستات و … استفاده می شود. اما در نسخه های جدید این پکیج ها از برد استفاده شده و دستگاه دارای یک یا چند برد می باشد. و از آنجا که تمام قطعات از جمله پمپ، شیرگاز و … توسط برد کنترل می شود. در صورت بروز مشکل در کارکرد پکیج اکثر اوقات با تعمیر برد مشکل حل می شود. در صورت مشاهده مشکل ارور بر روی صفحه نمایش مشخص می شود که مشکل برد شما از کدام بخش سیستم می باشد. تعمیرکاران غیرمجاز بوتان و افراد غیر متخصص به محض بروز مشکل در کارکرد پکیج به تعمیر و یا تعویض برد می پردازند. بنابراین بهتر است که در صورت بروز مشکل و خرابی در پکیج با کارشناسان ما در دیجی امدادرسان تماس بگیرید.

تعمیر برد پکیج بوتانمشاوره دیجی امداد رسان

هزینه تعمیر برد پکیج بوتان

خرابی در بردهای پکیج بوتان با توجه به اینکه کدام قسمت برد دچار مشکل شده است متفاوت می باشد. و از سویی دیگر مدل پکیج های بوتان متفاوت بوده و بعضی ها دارای یک برد و برخی دارای چند برد می باشند و غیر از برد اصلی بردهای دیگری نیز دارند. به همین دلیل هزینه بردها متفاوت بوده و پس از تعمیر مشخص می شود.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت تعمیر برد پکیج بوتان شامل: میزان خرابی برد، دستمزد تکنسین، هزینه ایاهاب ذهاب تکنسین و ….می باشد.

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیجی امدادرسان دارای کارشناسان متخصص و مجرب با 15 سال سابقه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر انواع پکیج های دیواری، سرویس و تعمیرات انواع کولرهای گازی، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر، سرویس و تعمیر انواع جاروبرقی، سرویس و تعمیر ماشین لباسشوئی، سرویس و تعمیر ماکروفر، سرویس و تعمیر اجاق گاز، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی و …. آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

شما عزیزان در صورتی که به دنبال تکنسین حرفه ای و کار بلد می گردید، مجموعه دیجی امداد بهترین گزینه برای شما می باشد این مجموعه در سایر زمینه ها نظیر: تعمیر پکیج بوتان، سرویس انواع پکیج ها تعمیر پکیج ایساتیس، تعمیر پکیج آریستون  خدمات خود را نیز ارائه می دهد.

تعمیر برد پکیج بوتانمشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرات تخصصی برد انواع پکیج دیواری

در تعمیرگاه مجاز پکیج دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “تعمیر برد پکیج بوتان

  1. مریم گفت:

    سلام،پکیج بوتان ما مدل اپتیما هستش ، چند روز پیش توسط یک تعمیر کار تعمیر شد ، مشکل هنوز برطف نشده ، میتونید بهم کمک کنید ؟

  2. حامد گفت:

    برد پکیج ما سوخت ، برام پیدا کردید و نصب کردید ، اوکی بود تا چند روز پیش ، پکیج روشن میشه ولی اب ولرم ، دما پکیج بالاس مشکل از کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *