مطالب آموزشی

بهترین زمان سرویس پکیج دیواری چه زمانی است؟

بهترین-زمان-سرویس-پکیج

از آن جایی که پکیج ها خیلی راحت و سریع آب گرم مورد نیاز منازل ادارات و ساختمان ها را تامین می کند از این رو این وسیله امروزه مصرف کنندگان زیادی را پیدا کرده است.دیجی امداد در این مقاله قصد دارد تا شما را از بهترین زمان سرویس پکیج مطلع نموده ، علل اهمیت نحوه  سرویس پکیج ، اهمیت اینکه چرا باید پکیج ها را حتما به صورت دوره ای سرویس کرد و این کار چه تاثیری بر روی پکیج خواهد داشت را بیان می کند. با مرکز سرویس پکیج دیجی امداد همراه باشید.

مشاوره دیجی امداد رسان

چرا سرویس پکیج ؟

با توجه به اهمیت این دستگاه ها در زندگی های روزمره باید روش ها و نکاتی را برای استفاده از این پکیج ها مورد توجه قرار داد که باعث بهبود کارایی و افزایش طول عمر این دستگاه ها گردد. سرویس دوره ای پکیج یکی از کارهایی است که می تواند کارایی پکیج ها را بهبود داده و باعث افزایش طول عمر این دستگاه ها گردد. سرویس پکیج دیواری ویا زمینی(ایستاده) بهترین راه برای حفظ و نگهداری وپکیج ها بوده و همینطور خسارات احتمالی و هزینه های جانبی را تا میزان چشمگیری کاهش می دهد. در ادامه به شما خواهیم گفت که سرویس پکیج چیست و بهترین زمان سرویس پکیج چه زمانی می باشد همینطور خواهیم گفت که هر یک از این کارها چه تاثیری بر کدام عملکرد پکیج خواهد داشت.

بهترین زمان سرویس پکیج چه زمانی می باشد؟

سرویس پکیج بهتر است که هرچند ماه یک بار انجام گردد پس بهترین زمان سرویس پکیج هر شش ماه یک بار است، تا در صورت وجود هرگونه ایراد و مشکل احتمالی در دیگر قطعات، آن خرابی مشخص گردد و زودتر حل شود، چرا که ممکن است در آن زمان ایراد آن قطعه ، یک مشکل کوچک  وجزیی بوده باشد که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان حل شود اما اگر سرویس پکیج را انجام ندهید این مشکل مشخص نشده و ممکن است خرابی آن بیشتر شده باشد و حتی در مواردی قابل تعمیر نباشد و تنها با تعویض آن بتوان مشکل را حل کرد.

توجه کنید که پیش از شروع فصل سرما حتما باید پکیج را سرویس نمایید تا عملکرد خوبی را در فصل زمستان داشته باشد. بهترین زمان سرویس پکیج برای پکیج های تازه خریداری شده هر 6 ماه می باشد و اما برای پکیج های دیگر بهتر است که سالیانه یکبار پکیج به طور کامل سرویس شود. سرویس پکیج خود را به سرویس کاران متخصص بسپارید چرا که تنها افراد متخصص و باتجربه، عمل رسوب زدایی و تست عملکرد بقیه قطعات را به خوبی انجام می دهند.

مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج دیواری

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

انواع سرویس پکیج

✔ رسوب زدایی در سرویس پکیج

رسوب زدایی یکی از کار های مهمی است که حتما باید در سال حداقل یک مرتبه انجام شود تا جلوی خرابی های احتمالی پکیج گرفته شود. به دلیل سختی آب شهری مورد مصرف و وجود املاح و مواد مختلف در آب پس از گذشت چندین ماه لوله های پکیج رسوب گرفته و راه آن مسدود می شود. مدت زمانی که ممکن است لوله ها دچار رسوب گرفتگی شوند معمولا چند ماه و نزدیک به یکسال است.  یعنی پس از گذشت 6 الی 7 ماه از مصرف پکیج بهترین زمان است تا پکیج را رسوب زدایی نمایید.  رسوب گرفتن لوله های پکیج و مسدود شدن آن ها باعث می شود تا جریان آب کند شده و در روند گرم شدن آب اختلال ایجاد شود و بی توجهی به این مسئله باعث کاهش طول عمر پکیج و وارد شدن خسارات بیشتر می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

پس بهترین زمان سرویس پکیج برای رسوب زایی 6 تا 7 ماه می باشد واین کار باعث جلوگیری از خرابی آن می شود. برای رسوب گیری باید آب محفظه ی پکیج خالی شود. هنگام رسوب زدایی از مواد اسیدی استفاده می شود. موقع استفاده از این مواد تمامی نکات ایمنی را باید رعایت کنید. اما به دلیل حساسیت بالای رسوب زدایی و استفاده از مواد اسیدی در این کار توصیه ما به شما این است که این عمل را به سرویس کاران ماهر بسپارید. هزینه رسوب زدایی پکیج در سرویس دوره ای با توجه به میزان مواد مصرفی هنگام رسوب گیری و عوامل دیگر تعیین می شود.

✔ کنترل فشار آب

یکی دیگر از کارهایی که در سرویس دوره ای پکیج انجام می شود کنترل فشار آب می باشد. کنترل فشار آب از آن جهت اهمیت دارد که کم بودن و یا زیاد بودن فشار آب به مرور و با گذشت زمان به دستگاه آسیب جدی ای می رساند.

✔ عملکرد مدار گرمایشی

یکی دیگر از کارهایی که در سرویس پکیج باید انجام شود بررسی صحت عملکرد مدار گرمایشی می باشد و همینطور آزاد کردن محور پمپ سیرکولاسیون. اگر که این محور گرفتگی داشته باشد پمپاژ آب با مشکل روبه رو شده و آب سرد و گرم به خوبی به محل مورد مصرف نمی رسد.

✔ هواگیری

هواگیری یکی دیگر از اقداماتی است که یک سرویس کار خوب در هنگام سرویس پکیج به آن توجه نموده و انجامش می دهد. هواگیری باعث کاهش سروصدای پکیج می شود، باعث بهبود عملکرد پکیج و رادیاتورها می شود در نتیجه مصرف گاز را کاهش می دهد چرا که پکیج دیگر هوا نداشته و عملکرد مطلوبی خواهد داشت. هواگیری باید زمانی انجام شود که رادیاتورها گرم می باشند و توجه داشته باشید که آب گرم روی دستتان نریزد. این کار باید با احتیاط انجام شود بهتر است که این کار را خودتان انجام ندهید و به یک سرویس کار ماهر بسپارید. شما می توانید برای سرویس دوره ای پکیج خود با دیجی امداد تماس گرفته و درخواست سرویس کار نمایید. همینطور می توانید زمان خرید ، آخرین سرویس پکیجتان و توضیحی از نحوه ی عملکرد پکیجتان را به کارشناسان دیجی امداد بگویید، آن ها شما را راهنمایی کرده و بهترین زمان سرویس پکیج را به شما خواهند گفت.

✔ بررسی دودکش و فن پکیج

دودکش و فن پکیج و نحوه ی عملکرد آن ها نیز در زمان سرویس پکیج انجام می شود. توجه به فن و دودکش پکیج امری ضروریست چرا که هرکوتاهی در این زمینه و وجود گرفتگی در مسیر لوله ی دودکش باعث عدم خروج گاز دی اکسید کربن می شود و دستگاه دچار خفگی شده و عملکرد آن دچار اختلال می شود. در پکیج های بدون فن باید مسیر دودکش بررسی شود تا گرفتگی ای نداشته باشد. همینطور دودکش باید طوری نصب شود که خمیدگی و پیچیدگی نداشته باشد و مسیر طولانی ای را نیز طی نکند.

✔ تنظیم حرارت پکیج

یکی دیگر از اقداماتی که در زمان سرویس دوره ای پکیج انجام می شود همین تنظیم حرارت پکیج می باشد. تنظیمات حرارتی آن برای فصل گرما و فصل سرما متفاوت است.

✔ بررسی محکم بودن محل نصب پکیج های دیواری

این مورد یعنی بررسی محکم بودن محل نصب پکیج های دیواری را سرویسکاران برای ایمنی خود دستگاه انجام می دهند چرا که اگر محل نصب دستگاه شل شده باشد ممکن است باعث افتادن پکیج و شکستگی آن شود و آسیب جدی ببیند.

 

قیمت سرویس پکیج

سرویس پکیج معمولا قیمت زیادی نداشته اما عوامل متعددی بر روی قیمت سرویس پکیج تاثیر گذار است. مثلا اگر از آخرین سرویس پکیجی که انجام داده اید بیشتر از یکسال گذشته باشد ممکن است در این مدت دستگاه شما دچار خرابی های جزیی و یا جدی ای شده باشد. هنگامی که سرویس کار برای سرویس پکیج شما مراجعه می کند این مشکلات را نیز باید تعمیر نماید که در این صورت به هزینه ی سرویس پکیج هزینه های جزیی تعمیر نیز افزوده می شود. اما اگر که شما دوره ای پکیجتان را سرویس کرده باشید، تا دوره ی بعدی سرویس پکیج، عملکرد آن را تضمین نموده و از خراب شدن احتمالی آن نیز جلوگیری می کنید. در این صورت هزینه های شما نیز افزایش نمی یابد چرا که سرویس کار تنها کارهای روتینی که در سرویس پکیج انجام می شود را انجام داده و هیچ قطعه ای نیاز به تعمیر نداشته است. با توجه به نکات گفته شده بهترین زمان سرویس پکیج برا افزایش طول عمر پکیج و بهبود عملکرد آن هر 6 الی 7 ماه می باشد. جهت کسب اطلاع از تعرفه های تعمیر پکیج از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

بهترین زمان سرویس پکیج

سرویس پکیج دیجی امداد 

همانطور که پیش ترراجع به اهمیت پکیج ها گفتیم، اگر که پکیج ها دچار مشکل شوند می توانند فعالیت های محل مسکونی و یا تجاری را دچار مشکل و یا حتی مختل نمایند. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای پیشگیری از این موارد و جلوگیری از خرابی های احتمالی و یهویی پکیج، آن ها را به صورت دوره ای سرویس نموده و این کار را به مراکز معتبر و حرفه ای سرویس پکیج بسپارید.

سرویس کاران دیجی امداد افرادی متخصص ، آموزش دیده و باتجربه می باشند که سرویس پکیج شما را با بالاترین دقت و تعهد کاری انجام می دهند. تمامی موارد مهم و گفته شده در بالا را انجام داده و صحت عملکرد پکیجتان را تضمین  می نمایند. مرکز سرویس دیجی امداد سال های زیادی در این حوزه فعالیت نموده و بالاترین میزان رضایت مشتری را دارد و هرساله بر این رضایت افزوده می شود. رضایت مشتریان اولویت اول دیجی امداد می باشد و تمامی سرویس کاران و تعمیرکاران مشغول به کار در این مرکز تعهد کاری بالایی داشته و به بهترین نحو ممکن پکیجتان را سرویس می کنند تا دچار خرابی های جدی نشود.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج دیواری

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *