مطالب آموزشی

بهترین دما برای پکیج در زمستان چقدر است؟

بهترین دما برای پکیج در زمستان

بهترین دما برای پکیج در زمستان با توجه به دمای مورد نیاز خانه در فصل زمستان تعیین شود به این ترتیب که معمولا در فصل زمستان مناسب ترین دما برای افراد حدود 18 تا 21 درجه سانتی گراد است.

البته ناگفته نماند برای نوزادان و افراد سالمند، لازم است این دما کمی افزایش یابد و حدود 22 تا 23 درجه سانتی گراد باشد به طور معمول دمای مطلوب برای خانه در فصل زمستان به افراد ساکن در آن خانه وابسته است. مدل های مختلف پکیج دیواری قابلیت تغییر دما دارند. اما سوالی که همیشه مطرح  می باشد ، این است که بهترین دما برای پکیج در زمستان چقدر می باشد؟ برای یافتن بهترین دما پکیج دیواری در زمستان با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

دیجی امداد رسان به عنوان مطرح ترین مرکز فروش قطعات پکیج دیواری است و در صورت نیاز تعمیرکاران متخصص، نقص‌های به وجود آمده در سیستم پکیج را به شکل کلی و خیلی سریع رفع می‌کنند.

  مشاوره دیجی امداد رسان

بهترین دما پکیج در زمستان

هرسال با شروع فصل سرما یکی از دغدغه های افراد مختلف آماده کردن سیستم گرمایش ساختمان خود است. در هر فصل سال به دلیل ویژگی های محیطی و دمایی متفاوت موجب تغییر میزان دمای پکیج می شود. کنترل دما در فصل ها و ماه های سال اهمیت زیادی برای افراد و خود دستگاه دارد و می تواند تا حدودی باعث کاهش هزینه های نگهداری پکیج در هر  سال شود.

در سال های اخیر به دلیل پیشرفت روز افزون صنایع پکیج های دیواری متنوعی تولید شده که به راحتی می توان دمای مورد نظر را با استفاده از کنترل پنل تنظیم کرد.

برای این کار کافیست از دمای مناسب پکیج در زمستان که به شرایط منزل و ویژگی های افراد مختلف آن بستگی دارد اطلاع داشته باشید.بهترین دما برای پکیج دیواری در زمستان دمایی است که تاحدودی ، مناسب با شرایط همه افراد موجود در آن خانه باشد.

متقاضیان این دستگاه ها در هر فصل بسته به نوع کارکرد پکیج  دمای آن را برای فصل های گرم یا سرد باید کاملا تغییر دهند این عمل موجب تنظیم دمای آب، و حفظ محصول می شود.

 

بهترین دمای پکیج در زمستان به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل-دمای-پکیج-در-زمستان

تنظیم بهترین دما برای پکیج دیواری در زمستان تحت تاثیر پارامترهای مختلفی است. دمای پکیج دیواری در زمستان بر اساس مطالعات پیشین، دمایی که تقریبا برای همه افراد خانه مناسب است و علاوه بر آن دمایی که کارایی دستگاه را حفظ می کند(دماهای بالا در دراز مدت باعث آسیب به دستگاه می شود)، دمای 75 درجه سانتی گراد است.

این دما در فصل زمستان برای دستگاه و رادیاتور ها مناسب بوده و برای آب گرم نیز دمای 60 درجه سانتی گراد مناسب است.توجه کنید که بهترین دمای پکیج دیواری در زمستان همین دما است که تاثیر بالایی در کارایی و طول عمر پکیج شما دارد.

دمای بیشتر از 75 درجه سانتی گراد باعث گرم تر شدن سیستم و محیط نمی شود، اما حتما به عمر مفید دستگاه ضربه می زند و همچنین مصرف سوخت نیز بی دلیل بالا می رود. استفاده از یک درجه حرارت مناسب تنظیم دمای مناسب می تواند مانع از خرابی پکیج در آینده ی نزدیک شود.

  مشاوره دیجی امداد رسان

علت اهمیت تنظیم دمای مناسب پکیج در فصل سرد زمستان

در استفاده از پکیج های دیواری دو اقدام مهم را نباید فراموش کنید.

اولین قدم : سرویس دوره ای پکیج است .

دومین قدم: تنظیم دمای مناسب پکیج در فصل زمستان است.

انجام این اقدامات در فصل سرما مزایای قابل توجهی به همراه دارد مزایای از قبیل:

  • افزایش طول عمر دستگاه
  • کاهش مصرف سوخت و انرژی
  • جلوگیری از افزایش هزینه های اضافی که به دلیل تعمیر نکردن یا خرابی دستگاه بوجود می آید
  • گرم شدن رادیاتورها
  • و …

 

عملکرد پکیج در حالت زمستانه با تنظیم دما چگونه باید باشد

نحوه عملکرد پکیج های دیواری در فصل زمستان به گونه ای است که  علاوه بر گرم کردن آب مصرفی،  با  گرم کردن رادیاتورها و مدارهای گرم کننده محیط را نیز گرم می کنند. در این پکیج ها زمانی که شما آب گرم را باز می کنید، در حقیقت انچه رخ می دهد این است که  آب از سنسور فشار میکروسوئیچ عبور میکند و سنسور را فعال می کند.

پس از آن  دستور از برد به شیر سه طرفه پکیج ارسال  می شود و آب گرم به مبدل حرارتی ثانویه پوسته و لوله  منتقل می شود که اینگونه موجب گرم شدن محیط اطراف خود می شود.

افت دما پکیج در زمستان چه دلیلی دارد؟

علت-افت-دما-پکیج-در-زمستان

افت ناگهانی فشار پکیج  در زمستان موجب آسیب های جبران ناپذیری می شود. وجود یک نشتی کوچک در پکیج و حتی وجود هوا در پکیج و یا خرابی یک بخش از سیستم می تواند دلیل افت فشار و دما پکیج ما باشد. به همبن دلیل لازم است در هنگام تبدیل حالت تابستانه پکیج به حالت زمستانه به دمای مناسب پکیج نیز توجه شود.

بهترین دما برای پکیج در زمستان یکی از سوالات متداول مصرف کنندگان پکیج های گرمایش سرمایشی است. ما در این مقاله شما سعی کردیم شما را با یکی از راه های افزایش بهره وری پکیج های مختلف  آشنا کردیم.

سخن پایانی

دیجی امداد رسان یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج‌ می‌باشد. افراد می توانند برای تعمیر انواع پکیج‌های خود می‌توانند به این مجموعه‌ معتبر مراجعه کرده و نقص‌های به وجود آمده در سیستم پکیج خود را به شکل کلی و خیلی سریع رفع می‌کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *