مطالب آموزشی

بررسی و رفع ارورهای پکیج CV424S بوتان

ارور cv424s پکیج بوتان

پکیج بوتان مدل CV424S یکی از پکیج های با کیفیتی است که از راندمان 88 درصدی برخوردار می باشد. اما گاهی اوقات این مدل از پکیج های بوتان نیز دچار نواقص و عیب هایی می گردند که دیجی امداد رسان امروز به ارائه راهنمای جامع ارور های cv424s و نکاتی در رابطه با مشکلات و ارورهای پکیج بوتان مدل cv424s خواهد پرداخت. اگر شما نیز از cv424s پکیج بوتان استفاده می کنید و معنای کد خطای پکیج cv424s که در صفحه نمایشگر دستگاه نمایان می شود را نمی دانید، این مطلب می تواند به شما کمک کند. اگر پکیج شما در اثر ارورها دچار مشکل و خرابی شد، دیجی امداد رسان تمامی امور تعمیر پکیج بوتان را انجام می دهد.

 

برسی کد خطای پکیج cv424s بوتان

رفع ارور cv424s پکیج بوتان

  • کد E1 پکیج بوتان مدل CV424S

با برسی ارور های cv424s پکیج بوتان می توان دریافت که این کد نشان از عدم تشکیل شعله یا تشخیص شعله را دارد. برای عیب یابی ارور  cv424s پکیج بوتان می بایست عملکرد شیر گاز، جرقه زنی و حسگر دستگاه را مورد بررسی قرار داد.

  مشاوره دیجی امداد رسان

  • کد E2 پکیج بوتان مدل CV424S

از دیگر ارور cv424s پکیج بوتان می توان به کد E2 اشاره نمود که به معنای فعال شدن کلید حرارتی می باشد. شما می توانید جهت رفع ارور cv424s پکیج بوتان مبدل پکیج را بررسی کنید و در صورت رسوب گرفتن قطعه را تمیز نمایید.

 

  • کد E3 پکیج بوتان مدل CV424S

یکی دیگر از کد خطاهای پکیج cv424s مشکل خود را با این علامت نشان می دهد که می توان دریافت اشکال در دودکش یا کلید ایمنی فشار دودکش است. جهت رفع خطای cv424s پکیج بوتان بهترین کار چک کردن دودکش است تا مسدود نشده باشد.

 

  • کد E4 پکیج بوتان مدل CV424S

خطای مدولاتور شیرگاز که از مهم ترین ارور های پکیج cv424s دیواری بوتان محسوب می شود، مشکلات متعددی را می تواند در عملکرد دستگاه ایجاد کند که پیشنهاد می کنیم، از متخصصین تعمیرات پکیج دیجی امداد رسان کمک بگیرید.

 

  • کد E5 پکیج بوتان مدل CV424S

با وجود این ارور پکیج بوتان cv424s می توان دریافت نقصی در NTC شوفاژ وجود دارد. رفع عیب کدخطا cv424s پکیج بوتان حتما باید در حضور متخصصان انجام بگیرد.

 

  • کد E6 پکیج بوتان مدل CV424S

اشکال در NTC آب گرم مصرفی است. شما باید برای رفع این ارور cv424s پکیج بوتان قطعی NTC آبگرم مصرفی را بررسی کنید و اگر عملکردی از آن مشاهده نکردید، بنابراین می توان دریافت این قطعه خراب شده است.

 

  • کد E7 پکیج بوتان مدل CV424S

فعال شدن کلید ایمنی فشار دودکش قبل از روشن شدن فن از اشکالات دیگر این پکیج است که باید پرشر دود را بررسی کنید و از متخصصان نیز کمک بگیرید.

 

  • کد E8 پکیج پکیج CV424S

آیا شما در صفحه نمایشگر پکیج خود با این ارور مواجه شده اید؟ زمانی که اشکال در ترموستات خارجی وجود داشته باشد، پکیج این عکس العمل را از خود نشان می دهد.

 

  • کد E9 پکیج پکیج CV424S

دمای آب مدار گرمایش بیش از ۹۵ درجه سانتی گراد شده است. این افزایش دما به بخش های مختلف دستگاه آسیب وارد می کند، بنابراین شما باید دما را کاهش دهید.

 

  • کد E13 پکیج CV424S

اشکال نرم افزاری برد کنترل وجود دارد. برای رفع این ارور cv424s پکیج بوتان برد دستگاه را بررسی کنید که مهم ترین قسمت پکیج می باشد. شاید برد خراب شده باشد که در این صورت نیازمند تعمیر است.

 

  • کد E15 پکیج دیواری بوتان مدل CV424S

این کد خطا نیز نشان دهنده اشکال در دودکش یا کلید ایمنی فشار دودکش می باشد. برای رفع آن دودکش پکیج را چک کنید تا چیزی موجب مسدود گشتن آن نشده باشد.

 

  • کد E17 پکیج دیواری بوتان مدل CV424S

فعال شدن ترموستات دود با رؤیت کردن این کد خطا خود را نشان می دهد. ترموستات شما یا قطع شده و یا خراب گشته است که برای بررسی آن به تعمیرکاران حرفه ای نیاز دارید. سیم کشی های ترموستات را نیز می توانید بررسی کنید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

  • کد E25 پکیج دیواری CV424S

با این ارور پکیج بوتان باید متوجه شوید که یخ زدگی در مبدل اصلی ایجاد شده است. در صورت یخ زدگی دستگاه را خاموش نکرده و آن را در محیط سردی قرار ندهید.

 

  • کد E27 پکیج پکیج دیواری CV424S

با رؤیت گشتن این ارور cv424s پکیج بوتان می توان دریافت که فشار پکیج کاهش یافته و کمتر از دوبار است. پیچ پر شر دود را باز کرده تا بتوانید فشار را افزایش دهید.

 

رفع ارور چراغ قرمز ثابت پکیج cv424s

بررسی کد خطای cv424s پکیج بوتان

  • افت فشار در مدار گرمایش به کمتر از ۰/۵ بار
  • مشکل در سیستم تخلیه دود
  • اشکال در NTC شوفاز
  • عدم تشکیل و یا تشخیص شعله

 

در آخر

حال که با راهنمای خطاهای cv424s پکیج بوتان به طور کامل آشنا شدید، می توانید به خوبی دریابید که هر ارور و مشکل، نشان از چه موضوعی دارد. در صورت مشاهده و  برسی کد خطای cv424s پکیج بوتان سریعا با نیروهای متخصص ما تماس حاصل نمایید. شرکت دیجی امداد با سابقه بالا در زمینه فروش قطعات پکبج دیواری و تعمیرات پکیج بوتان و تعمیر پکیج ایران رادیاتور و سایر مدل ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

سوالات متداول کدهای خطای پکیج CV424S :

بعد از تعمیرات در صورتی که با کارکرد پکیج بوتان خود باز هم با مشکل روبرو گشتید، تا پایان زمان گارانتی، متخصصان ما به ارائه رایگان خدمات عیب یابی و تعمیرات می پردازند.

شما می توانید برای ثبت سفارش با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه ها به تعمیرات تخصصی رفع ارور cv424s پکیج بوتان خود بپردازید. ما قیمت های منصفانه ای را برای مشتریان در نظر می گیریم.

4.3/5 - (7 امتیاز)

مطالب مرتبط

۱ نظر در “بررسی و رفع ارورهای پکیج CV424S بوتان

  1. یوسف یزدانی گفت:

    سلام خسته نباسین پکیج بوتانcv424دارم خطای eخالی میده هیچی دیگه نمینویسه ففط حرفe خالی امکانش هست برد آسب دیده باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *