مطالب آموزشی, ارور کدها

کد های خطای پکیج بوتان

کدهای-خطای-پکیج-بوتان

کدهای خطا پکیج بوتان مدل اپتیما، کالدا، بیتا و پارما به شکل چراغ های ال ای دی و با رنگ های گوناگون هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با کدهای خطا پکیج بوتان آشنا کرده تا شما بتوانید به راحتی دلیل بروز ارور را تشخیص داده و آن را رفع نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

دلیل روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان چیست

فهرست محتوا

اگر شما از یکی از مدل های پکیج بوتان استفاده می کنید، متوجه روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان شدید. لابد برایتان سوال پیش آمده که چرا چراغ قرمز پکیج بوتان روشن میشود . باید بدانید که چراغ قرمز پکیج بوتان مدل بیتا اپتیما، پارلا، پرما، کالدا ونزیا  هشداری برای بروز یک ایراد فنی در کارکرد دستگاه شماست که در هر کدام از مدل های مختلف آن فرق چندانی ندارد. ما در این مقاله به بررسی علت های روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان در مدل های مختلف آن پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

دلیل روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان : عوامل مختلفی می توانند باعث روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان مدل اپتیما پرلا پارما، بیتا، کالدا و ونزیا شوند که شما باید وقت مواجه با آن ها چندین نکته را به خاطر بسپارید:

  • اصلی ترین و اولین علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان شما ، قطعی گاز ورودی دستگاه است. در چنین شرایطی دستگاه روشن نمی شود اما چراغ قرمز پکیج بوتان همواره روشن می ماند.
  • دلیل دیگر می تواند از قطعی برق دستگاه باشد که در چنین حالتی باید وضعیت برق ورودی دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید دستگاه محافظ دارد و با دستگاه دیگری مشترک نیست.
  • دلیل دیگر سوختن برد کنترل پکیج است. وقتی با چراغ قرمز پکیج بوتان اپتیما یا مدل های دیگر آنالوگ بوتان مواجه شدید و امکان انجام هیچ عملیاتی در دستگاه وجود نداشت، مشکل از خرابی برد کنترل دستگاه است.
  • هم چنین علت دیگر روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری بوتان می‌ تواند ناشی از تشکیل نشدن شعله یا بروز مشکلی در ntc گرمایشی باشد.

 

علت چراغ قرمز پکیج بوتان چیست

به طور کلی روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان مدل کالدا پارلا، بیتا، اپتیما، ونیزیا  در مدل های مختلف پکیج بوتان در اثر عوامل زیر پدید می آید که شامل موارد زیر می شوند:

  • گرم شدن مبدل یا رسوب گرفتن آن
  • زیاد بودن ارتفاع شعله
  • انسداد مدار شوفاژ یا صافی برگشت پکیج
  • گیرپاژ کردن پمپ پکیج
  • خرابی یون و جرقه زن و یا تنظیم نبودن فاصله آن
  • معیوب شدن پرشر دستگاه
  • خرابی فن دستگاه
  • خرابی رله فن روی برد
  • خرابی سنسور شوفاژ
  • خرابی ترموستات حد
  • خرابی برد
  • عدم تنظیم یون تشخیص شعله
  • پکیج جوش آورده
  • بسته بودن شیرهای رفت و برگشت
  • کثیف بودن صافی برگشت
  • خراب شدن و یا رسوب گرفتن سوپاپ بای‌ پاس
  • کثیف شدن منافذ خروج گاز زیر چینی جرقه ‌زن

مشاوره دیجی امداد رسان

روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان مدل بیتا

بعد از اینکه پکیج را روشن کردید و آن را روی حالت مناسب تنظیم نمودید، ممکن است با چراغ قرمز پکیج دیواری بوتان مواجه شوید. برای رفع مشکل روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان باید علت اصلی آن را پیدا کنید. البته عواملی که باعث فعال شدن چراغ قرمز پکیج بوتان calda Venezia مدل اپتیما، پرما، پارلا یا مدل های دیگر بوتان می شوند، نیز باید به درستی بررسی و سپس برطرف شوند.

 

روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان مدل اپتیما

در برخی از موارد ممکن است چراغ قرمز پکیج بوتان مدل اپتیما یا مدل های دیگر دستگاه خاموش بشود و نیاز به ریست باشد. در چنین شرایطی قبل از اینکه دستگاه را روشن کنید برق گاز را به خوبی بررسی کنید. سپس بگذارید تا دستگاه پر از آب شود. بعد فشار آن را روی 1.5 بار تنظیم کنید. و دستگاه را روی حالت تابستانه یا زمستانه موردنظرتان قرار دهید

 

روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان کالدا ونزیا

عواملی که باعث روشن شدن چراغ قرمز در پکیج بوتان کالدا و اپتیما بیتا یا سایر مدل ها می شوند تقریبا مشابه هم هستند. در بیشتر مواقع فقط کافی است دستگاه را ریست کنید. برای ریست دستگاه ولوم را تا وسط روی حالت ساعت 12 قرار دهید و سپس مجدد سر جای خود برگردانید.

 

روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان مدل پرلا

برای برطرف کردن روشن شدن چراغ قرمز در پکیج بوتان مدل ونزیا یا رفع چراغ قرمز ثابت پکیج بوتان پارما باید دستگاه را ریست کنید تا مشکل برطرف شود. برای این کار ولوم سمت چپ را در خلاف جهت عقربه های ساعت روی اولین حالت بگذارید و بعد در جهت عقربه های ساعت روی دمای مورد نظرتان تنظیم کنید.

در برخی از مواقع ارور چراغ قرمز پکیج بوتان در هنگام راه اندازی پکیج رخ می دهد که در چنین شرایطی ریست دوباره دستگاه مشکل برطرف می شود و اما گاهی مشکل بزرگتر از این هاست و هر چه جرقه می زنید، دستگاه روشن نمی شود و با ریست کردن هم مشکل برطرف نمی شود. به این ترتیب باید مشکل را در علت های دیگری جستجو کنید.

وقتی با روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان خود مواجه شدید باید علت اصلی آن را پیدا کنید تا بتوانید عیب دستگاه تان را برطرف کنید. معمولا این چراغ هشداری برای کارکرد ناصحیح یکی از قطعات پکیج است که علت های مختلف آن را در این مقاله نام بردیم. در این مقاله به بررسی علت های روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان مدل ونزیا کالدا اپتیما پارما پرلا پرداخته و به روش رفع آن ها اشاره کردیم. پس قبل از هر اقدامی بعد از سالم بودن وضعیت برق و گاز ورودی با مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان تماس بگیرید.

 

ارور e01 بوتان و دلایل بروز آن

همه ایرادات و عیوب مربوط به پکیج بوتان خصوصا این ارور به وسیله سنسور در برد تشخیص داداه شده و به شکل عدد روی صفحه نمایشگر به حالت فعال در می آید.

زمانی که به هر دلیل شعله پکیج تشکیل نشود این کد خطا نمایش داده می شود. این مشکل علت های مختلفی دارد. وقتی شما سیر آب گرم را باز می کنید فرمان برای تشکیل شعله به مشعل داده می شود. سپس جرقه زن به واسطه یون الکترود و یونیزه شدن اطراف جرقه زن، جرقه را ایجاد می کند و در نهایت شعله روشن می شود.

حال اگر اختلالی در هر کدام از این قطعات وابسته به وجود بیاید روند تشخیص و تشکیل شعله هم مختل شده و کد خطا 01 بوتان فعال می شود. البته در صورتی که گاز قطع و فشار گاز ورودی کم باشد هم این مشکل و این کد خطا ظاهر می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

رفع خطای e01 پکیج بوتان

به شما توصیه می‌کنیم برای رفع کد خطای e01 پکیج بوتان موارد زیر را انجام دهید: ابتدا ورودی گاز دستگاه را چک کنید و از قطع نبودن آن مطمئن شوید. در صورتی که در نزدیکی پکیج شما لامپ ال ای دی یا کم مصرف باشد اول لامپ را خاموش کنید یا اینکه لامپ را از نزدیکی دستگاه دور نگه دارید. چون این لامپ ها روی پکیج بوتان نویز ایجاد می کنند. محافظ برق دستگاه را چک کنید و مطمئن شوید که با پکیج شما با دستگاه دیگری برق مشترک نداشته باشد.

برای رفع ارور e01 پکیج بوتان cv42s  و مدل های دیجیتال دیگر این برند باید موارد زیر بررسی شود:

  • خطای گاز
  • شیر گاز
  • جرقه ‌زن
  • برد الکترونیک
  • یون الکترود

در این مقاله به دلایلی که باعث فعال شدن ارور e01 بوتان می شود، پرداخته شد گاهی اوقات مشکلات مربوط به برق رسانی و گاز رسانی باعث فعال شدن کد خطای e01  بوتان می شود که به راحتی قابل حل هستند.

 اما در بیشتر موارد، خرابی برخی از قطعات وابسته باعث بروز این مشکل می شود.  از آن جایی که کلیه قطعات به تعمیر اساسی یا تعویض نیاز دارند، باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید. دیجی امداد رسان به صورت 24 ساعته آماده است تا مشکل مربوط به پکیج بوتان را برطرف کند.

 

پیشگیری از ارور e01 بوتان

پکیج بوتان هم مانند هر پکیج دیگر یا وسایل دیگر به سرویس دوره ای نیاز دارد تا بتواند به خوبی کار کند. برای پیشگیری از ارور e01 بوتان و هر مشکل دیگری در پکیج بوتان بهتر است سرویس پکیج بوتان را فراموش نکنید

با سرویس دوره ای پکیج بوتان یا هر پکیج دیگر می توانید باعث افزایش کارایی و بازدهی دستگاه خود شوید. البته این کار مانع از تعمیرات کلی و پرداخت هزینه هنگفت تعمیر نیز در آینده خواهد شد.

 

علت نمایش کد خطای e01 در پکیج بوتان

علت نمایش ارورe01 بوتان وقتی  است که شعله پکیج تشکیل نمی شود. به دلایل مختلف زیر اتفاق می افتد:

  1. خرابی جرقه زن و اتصالات و یونیزه نشدن آن یا ارت جرقه زن
  2. قطعی گاز
  3. کاهش فشار گاز ورودی پکیج بوتان
  4. ایرادات مربوط به برد و آی سی

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز مجاز عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری بوتان در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

 

ارور e29 پکیج دیواری بوتان

ارور یا کدخطا به شکل حروف لاتین است که در صورت بروز کوچکترین مشکل در کارکرد دستگاه روی نمایشگر آن به نمایش در می آید. عددی که در کنار این ارور ظاهر می شود به نشانه نوع خطاست که از طریق آن می توانید با معنای این ارور یا کدخطا آشنا شوید. ارور e29 بوتان یکی از شایع ترین کدخطا در پکیج بوتان است که برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این کدخطا و جلوگیری از مشکلات احتمالی در اثر نادیده گرفتن این ارور قصد داریم در این مقاله به ارور e29 بوتان بپردازیم

این کدخطا به معنای این است که برق به درستی به شیر کنترل نمی رسد. برخی از تعمیرکاران این مشکل را مربوط به شیر کنترل گاز می دانند؛ در صورتی که باید مشکل را در قطعه ای که وظیقه انتقال برق به شیر کنترل گاز را دارد، بررسی کرد.

 

علت اصلی ارور e29 بوتان

خطا e29 بوتان نشان می دهد که پکیج در قسمت برد اصلی دچار اشکالات فنی شده است. در برد الکترونیک پکیج بوتان برای هر قسمت یک رله یا انتقال دهنده تعبیه شده است که مجری فرمان برد دستگاه هستند. وقتی رله شیر کنترل گاز خراب، از کار افتاده یا سوخته باشد، ارور e29 در صفحه نمایشگر پکیج فعال می شود.

برای رفع خطای e29 پکیج دیواری بوتان و به دلیل حساسیت کار  کافی است این کار تخصصی را به یک کارشناس حرفه ای متعلق به نمایندگی معتبر تعمیرات پکیج واگذار کنید

 

رفع خطای e29 پکیج بوتان

در صورتی که حتی با تعویض رله مربوط مشکل برطرف نشد و هم چنان خطای e29 بوتان ظاهر می شد، باید کل برد را بررسی کنید. ممکن است یک اتصالی باعث شده باشد تا در یکی از بخش های برد یا سیم های آ رله برق شیر کنترل گاز از مدار خارج شده باشد. اکیدا توصیه می کنیم این کار را به یک متخصص بسپارید

اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید از دستکاری و تعمیر خودسرانه برد الکترونیکی بپردازید چون هم مشکل را بیشتر می کنید و هم باعث می شود تا پکیج بوتان شما برای همیشه کارکرد خود را از دست بدهد و مجبور شوید تا سیستم پکیج خود را تعویض کنید و این کار بسیار هزینه بر خواهد بود.

 

چگونه می توان از بروز ارور e29 بوتان پیشگیری کرد؟

شما با انجام سرویس دوره ای پکیج خود می توانید هر گونه نقص فنی و ایراد جزئی را تشخیص بدهید. سرویسکار قطعه معیوب را به راحتی شناسایی می کند یا آن را تعمیر یا تعویض می کند.

سرویس دوره ای پکیج بوتان شما را از بروز مشکلات اساسی پکیج مانند سوختن برد و غیره هم در امان نگه می دارد. هم چنین شما را از پرداخت هزینه هنگفت نیز بی نیاز می کند.

 

آشنایی با ارور e29 پکیج بوتان  cv42s  

 در مدل های دیجیتال مانند مدل cv42s اعدادی که در کنار کدخطا یا حروف E انگلیسی قرار می گیرند، نشان دهنده نوع خطا هستند که توسط سنسورها شناسایی شده و سیگنال آن خطا برای برد دستگاه ارسال می شود. این مشکل یک نوع ایراد فنی در قسمتی از پکیج بوتان مدل cv42s را نشان می دهد.

 برد دستگاه به منزله یک مغز مرکزی عمل می کند و هر نوع نقص فنی در سیستم پکیج را به خوبی تشخیص می دهد. در خصوص ارور e29  پکیج بوتان باید گفت که  این خطا مربوط به عدم ارسال برق به شیر کنترل گاز می باشد. پس مشکل از قطعه ارتباطی برق است. در این صورت دستگاه به حالت قفل دائم در می آید.

وقتی از پکیج بوتان استفاده می کنید، برای عملکرد بهتر پکیج اطلاع از کدخطایی که بر روی صفحه آن به نمایش در می آید از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه کنید که بخش بیشتر ارور e29 بوتان بدون حضور یک تعمیرکار رفع نمی شود و به دلیل حساسیت این کار بهتر است این کار را به کارشناسان حرفه ای ما در دیجی امداد رسان بسپارید. چون ممکن است دستکاری خودسرانه شما، مشکلات پکیج و البته هزینه های تعمیر دستگاه را بیشتر کند.

 

آشنایی با ارور e29 پکیج بوتان  cv42s  

 در مدل های دیجیتال مانند مدل cv42s اعدادی که در کنار کدخطا یا حروف E انگلیسی قرار می گیرند، نشان دهنده نوع خطا هستند که توسط سنسورها شناسایی شده و سیگنال آن خطا برای برد دستگاه ارسال می شود. این مشکل یک نوع ایراد فنی در قسمتی از پکیج بوتان مدل cv42s را نشان می دهد.

 برد دستگاه به منزله یک مغز مرکزی عمل می کند و هر نوع نقص فنی در سیستم پکیج را به خوبی تشخیص می دهد. در خصوص ارور e29  پکیج بوتان باید گفت که  این خطا مربوط به عدم ارسال برق به شیر کنترل گاز می باشد. پس مشکل از قطعه ارتباطی برق است. در این صورت دستگاه به حالت قفل دائم در می آید.

 

 

خطای E82 در پکیج بوتان

مانند تمام پکیج های دیواری دیجیتالی بوتان، پکیج ورونا مجهز به اعلام کد خطا به شکل عدد انگلیسی و عدد در کنار آن است که قرار گرفتن این عدد در کنار حروف e انگلیسی هر کدام معنا و علت خاص خود را دارند.

ارور e82 پکیج بوتان یکی از متداول ترین ارورهای پکیج دیواری بوتان ورونا شناخته می شود. در صورتی که این کدخطا را روی صفحه نماشگر خود مشاهده کردید بدانید که در قسمت مسیرهای خروجی هوا مشکلی پیش آمده است.

پکیج بوتان مدل ورنا یکی دیگر از انواع پر مصرف پکیج دیواری بوتان است. در صورتی که از این مدل پکیج استفاده می کنید ممکن است با کد e81  روی صفحه نمایش آن مواجه شده باشید. ارور e82 پکیج بوتان نشان دهنده نوعی خطا در کارکرد دستگاه است که به علت تقاضای زیاد برای تعمیر پکیج بوتان ورونا قصد داریم در این مقاله به بررسی ارور e82 پکیج بوتان و رفع آن بپردازیم.

 

علت کد خطای e82 در پکیج بوتان

در صورتی که پس از احتراق، مسیرهای خروجی و ورودی دود در پکیج بوتان دچار انسداد شده باشد یا اینکه احتراق به طور کامل صورت نگرفته باشد، ارور E82 پکیج دیواری بوتان به نمایش در می آید که نشان می دهد دستگاه تان خراب شده است و چندی بعد سیستم قفل می کند.

 

رفع خطای e82پکیج بوتان

برای رفع کد خطای e82پکیج بوتان ورونا، مسیر خروجی دود حاصل از احتراق و سوختن را چک کنید و در صورت وجود گرفتگی، انسداد آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت برای رفع این مشکل پس از 6 دقیقه دسته انتخاب وضعیت 2 را در حالت قطع موقت راه‌اندازی مجدد بگذارید.

به این ترتیب نمایشگر عبارت RE5 را نشان می ‌دهد. سپس با توجه به فصل دستگاه را در یکی از وضعیت ‌های تابستانی یا زمستانی بگذارید. اگر مشکل حل نشد، برای رفع آن با یک سرویسکار حرفه ای برای تعمیر پکیج بوتان خود تماس بگیرید.

 علت و راهکار رفع ارور e82 پکیج بوتان یکی از شایع ترین ارورهای این مدل پکیج بوتان پرداخته شد. در صورتی که اقدامات بالا را انجام دادید، اما مشکل حل نشد و هم چنان با این ارور مواجه شدید، همکاران ما در دیجی امداد رسان به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات مشتریان بوتان در جهت برطرف کردن ارور و تعمیر پکیج بوتان شما هستند.

 

ارور 04 پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از پر تقاضاترین و محبوب ترین پکیج در بین مصرف کنندگان ایرانی است که توانسته است با ارائه کیفیت مطلوب جایگاهی خاصی در بازار به دست بیاورد. پکیج بوتان مدل های دیجیتالی و انالوگ متعددی را طراحی و تولید کرده و برای هر کدام از آن ها امکانات و تجهیزاتی قرار داده است. یکی از آن ها  نمایش کدخطاست. ارور 04 پکیج بوتان زمانی روی صفحه نمایشگر شکل می گیرد که مشکلی در کارکرد پکیج  بوتان ایجاد شود. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ارور 04 پکیج بوتان بپردازیم.

همان طور که می دانید در صورت بروز کوچکترین اختلال فرمان لازم به برد می رسد و به شکل کدخطا روی نمایشگر ظاهر می شود که به مصرف کننده گان نشان می دهد که مشکلی به وجود آمده است. ارور 04 پکیج بوتان یکی از شایع ترین ارورهای پکیج بوتان محسوب می شود که علت های مختلفی دارد در ادامه کلیه عوامل دخیل در فعال شدن کد خطای 04 پکیج بوتان را شرح می دهیم.

علت اصلی کد خطا 04 در پکیج دیواری بوتان پایین بودن سطح آب گرم در مدار گرمایشی است که می تواند باعث نشتی آب از لوله های آب باشد.

  1. فشار گاز کافی نیست
  2. کلید حرارتی خراب شده است
  3. پرشر دود مجموعه فن ترموستات دود دچار ایراد شده است.

 

رفع خطای 04 پکیج بوتان

وقتی آب کافی در مدار آب گرمایشی به خوبی نچرخد این کدخطا فعال می شود. برخی از افراد به محض مشاهده این کدخطا شیر کنترل یا شیر اطمینان را باز می گذارند. باید بگوییم که این کار نه تنها به رفع کدخطا 04 پکیج بوتان کمک نمی کند بلکه شرایط را هم سخت تر می کند و باعث می شود که به پکیج آسیب وارد شود.

وقتی با این ارور پکیج بوتان مواجه شدید برای تشخیص بهتر باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا راحت تر بتوانید برای رفع کد خطا 04 پکیج بوتان اقدام کنید. همکاران ما در دیجی امدادرسان آماده هستند تا مشکلات مربوط به پکیج بوتان شما را رفع کنند. پس برای تقاضا برای تعمیر پکیج بوتان با شماره های داخل سایت دیجی امدادرسان تماس بگیرید.

 

بررسی و رفع خطای e44 پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از برندهای مطرح در بین مصرف کنندگان ایرانی است که با ساخت و تولید انواع مختلف پکیج توانسته کیفیت قابل قبولی ارائه دهد. یکی از تجهیزاتی که برند بوتان برای پکیج های دیجیتال خود فراهم کرده است نمایش ایراد به شکل کد خطا روی صفحه نمایشگر است. کد خطا از طریق برند به دستگاه اعلام می شود و روی صفحه نمایشگر به نمایش در می آید یکی از این کدخطاها خطای e44 پکیج بوتان به شمار می رود.

در صورتی که مشکلی در یکی از قطعات اتصالات یا عوامل دخیل دیگر در کارکرد پکیج بوتان رخ دهد شما با کدخطاهایی بر روی صفحه نمایشگر مواجه می شوید که در این مدل از پکیج بوتان به شکل حروف انگلیسی E و  عددی خاص در کنار آن نشان داده می شود که این عدد تعیین کننده علت این کدخطاست. در ادامه به بررسی خطای e44 پکیج بوتان می پردازیم.

 

رفع خطای e44 پکیج بوتان

برای برطرف کردن خطای E44 در پکیج بوتان بهتر است دستگاه خود را ریست کنید تا وضعیت به حالت اول در بیاید. خطای e44 پکیج بوتان زمانی فعال می شود مدت زمان باز بودن شیر گاز قبل از شکل گیری شعله تمام شود.

خطای e44 پکیج بوتان یکی از انواع کدخطاهای مربوط به پکیج بوتان است که در این مقاله به علت و راهکار رفع آن پرداخته شد. در صورتی که با این ارور مواجه شدید ابتدا دستگاه تان را ریست کنید.

اگر بعد از اعمال این روش هم چنان کد خطای e44 در پکیج بوتان را مشاهده کردید، هر چه سریعتر برای بررسی و رفع ارور خطای e44 پکیج بوتان و تعمیر پکیج بوتان با سرویسکاران دیجی امداد رسان تماس حاصل فرمایید.

 

ارور چراغ چشمک زن پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از پکیج های محبوب محسوب می شود که در برخی از مدل های آن که به شکل آنالوگ هستند، با چراغ های رنگی چشمک زن و ثابت مشکل خود را بروز می دهد. ارور چراغ سبز چشمک زن پکیج بوتان ازجمله کدخطاهایی است که نشانه مشکلات احتمالی خطاها و ایرادهای ایجاد شده در برد دستگاه است. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ارور و رفع ارور چراغ سبز چشمک زن پکیج بوتان بپردازیم.

 

دلیل ارور چراغ چشمک زن پکیج بوتان

چراغ سبز چشمک زن در پکیج بوتان مربوط به قسمت عیب یابی که پکیج است که مصرف کنندگان آن نشان می دهد که ایرادی در عملکرد دستگاه بروز کرده است.

 

علت ارور چراغ سبز چشمک زن پکیج بوتان

کلیه مشکلات مربوط به پکیج بوتان به خصوص ارور چراغ سبز چشمک زن بوتان به وسیله سنسورهای تعبیه شده در برد پکیج بوتان شناسایی می شود و به این شکل به نمایش در می آید.

برخی از کدخطاهای پکیج بوتان سیستم را متوقف می کند و بعد از رفع آن ها دوباره دستگاه به حالت اولیه خود بر می گردد و برخی دیگر از این چراغ های خطا به صورت موقت پکیج بوتان را قفل می کنند.

قبل از اینکه به دلایل ارور چراغ سبز چشمک زن پکیج بوتان بپردازیم باید بدانید که نحوه چشمک زدن یا اینکه این چراغ ها در چند ثانیه روشن می شود، علت و معنای خاصی دارد. به طور مثال، چراغ سبز چشمک زن در 5-1 ثانیه پکیج بوتان، یعنی اینکه دستگاه آماده به کار است و هنوز دستوری دریافت نکرده است.

 

اهمیت آشنایی با ارور چراغ سبز چشمک زن پکیج بوتان

برای دست یابی به امکانات و عملکرد بهتر پکیج دیواری بوتان دانش کافی در خصوص کد خطا و تنظیمات داخلی بسیار مهم است. اگر اطلاعات کافی در خصوص نحوه عملکرد پکیج بوتان در مدل های آنالوگ یا علت چشمک زن چراغ های سبز یا قرمز آن داشته باشید، بهتر می توانید مشکلات احتمالی آن را پیدا و عیب یابی کنید.

هم چنین داشتن این اطلاعات از بروز حوادث و ایرادات احتمالی جلوگیری می کند و باعث افزایش طول عمر و بازدهی پکیج بوتان می شود. در ادامه شما را با ارور چراغ سبز چشمک زن پکیج دیواری بوتان آشنا می کنیم.

چراغ سبز چشمک زن بوتان در هر 0.5 ثانیه

این مدل چشمک زدن علت های مختلفی دارد که نشان می دهد دستگاه حالت انتظار و در زمستانه است.  در مواقعی نشان دهنده ایرادی در پر شر دود و فن یا گیرپاز پمپ پکیج بوتان است. اما گاهی اوقات مشکلات بیشتری باعث فعال شدن چراغ سبز چشمک زن بوتان در 0.5-0.5 ثانیه می شوند که از آن می توان به خرابی در کلید حداقل فشار آب، بروز ایراد در کلید فشار چگالنده یا اختلال در سنسور ntc نام برد. در مواقعی هم نشان می دهد که دستگاه قفل کرده است.

ارور چراغ سبز چشمک زن پکیج بوتان مدل اپتیما و کالدا ونزیا 

کالدا، اپتیما، ونزیا و بیتا از مدل های آنالوگ پکیج های دیواری بوتان به شمار می روند. گفتی است که ارور چراغ سبز چشمک زن بوتان مدل اپتیما و ارور چراغ سبز چشمک زن بوتان مدل ونزیا و کالدا با یکدیگر مشابه هستند

 چراغ سبز ثابت: در این حالت مشعل روشن است.

چراغ سبز چشمک زن 1 ثانیه روشن 5 ثانیه خاموش: دستگاه در حالت آماده به کارو عدم تقاضا قرار دارد

چراغ سبز چشمک زن سریع: ورود به محدوده سارا

چراغ سبز چشمک زن در هر 0.5 ثانیه

  • حالت انتظار
  • خرابی پر شر دود
  • ایراد در کلید حداقل فشار آب و کلید فشار چگالنده
  • مشکل در سنسور NTC

 

ارور چراغ چشمک زن پکیج بوتان مدل بیتا و پارما

در مدل های بیتا و پارما چشمک زدن های چراغ سبز معناهای خاص خود را دارد که به آن ها می پردازیم:

  • چراغ سبز و قرمز ثابت: اشکال در NTC آب مصرف
  • چراغ سبز 0.5 ثانیه روشن 0.5 ثانیه خاموش: نشان دهنده قطع بودن پرشر آب است به این ترتیب که تا 10 دقیقه چشمک سبز می زند و سپس چراغ آن به شکل قرمز ثابت در می آید.
  • دلایل دیگر ارور چراغ سبز 0.5 -0.5 ثانیه شامل موارد زیر می شود:
  • در حالت زمستانه وقتی آب به دمای تعیین شده برسد.
  • وقتی ترموستات اتاقی در حالت زمستانه قطع شده باشد

در مدل های آنالوگ پکیج های بوتان با چشمک زدن های چراغ سبز بروز مشکلی در کارکرد دستگاه را به شما نشان می دهد. که هر کدام معنا و مفهوم خود را دارند. در صورتی که با ارور چراغ سبز چشمک زن پکیج بوتان مواجه شدید و نتوانستید به رفع  مشکل ارور چراغ سبز چشمک زن پکیج بوتان بپردازید، با دیجی امداد رسان مرکز تعمیرات انواع پکیج دیواری تماس بگیرید.

 

 

بررسی کدهای خطا پکیج بوتان مدل پرلا

✔ کد خطا e1 پکیج بوتان

ارورe1 در پکیج بوتان مدل پرلا می تواند به دلیل عدم تشکیل شعله اتفاق بیفتد.


✔ کد خطا e2 پکیج بوتان

ارور e2 در این پکیج به دلیل اشکال در ترموستات حد نمایش داده می شود.


✔ کد خطا e3 پکیج بوتان

ارور e3 در پکیج بوتان مدل پرلا می تواند به دلیل فعال شدن پرشر دود رخ دهد.


✔ کد خطا e4 پکیج بوتان

این ارور در هنگامی که فشار آب در مدارگرمایش دچار افت شود بر روی صفحه نمایش پکیج بوتان نشان داده می شود.


✔ کد خطا e6 پکیج بوتان

ارور e6 در پکیج بوتان مدل پرلا می تواند به دلیل قطعی ان تی سی آب گرم مصرفی باشد.


✔ کد خطا e7 پکیج بوتان

ارور e7 به دلیل قطعی ان تی سی آب گرمایش رخ می دهد.


✔ کد خطا e11 پکیج بوتان

ارور e11 در هنگام وجود شعله پیش از فرمان برد اتفاق می افتد.


✔ کد خطا چشمک زن پکیج بوتان

دلیل این ارور می تواند عمل کردن پرشر دود، مقدار نامناسب فشار آب گرمایش و یا عمل کردن ترموستات دود باشد.


✔ کد خطا ADJ پکیج بوتان

ارور ADJ در پکیج بوتان نشان دهنده تنظیم نا صحیح حداقل و حداکثر دمای گرمایشی می باشد.

 

 

بررسی کدهای خطا پکیج بوتان مدل CV

کدهای بیان شده در این نوع پکیج تنها دلایل بروز آن بوده تا شما با اطلاع بیشتری با یک متخصص تماس بگیرید:

✔ کد خطا e1 پکیج بوتان

ارور e1 در هنگام قطعی گاز و نبود شعله نمایش داده می شود.


✔ کد خطا e2 پکیج بوتان

این ارور نشان دهنده فعال شدن ترموستات حد می باشد.


✔ کد خطا e3 پکیج بوتان

ارور e3 در این پکیج به دلیل عمل کردن پرشر دود بعد از دو دقیقه می باشد.


✔ کد خطا e4 پکیج بوتان

این ارور به علت خطای مدولاتور شیر گاز رخ می دهد.


✔ کد خطا e5 پکیج بوتان

ارور e5 به دلیل مشکل در ان تی سی مدار گرمایش اتفاق می افتد.


✔ کد خطا e6 پکیج بوتان

این ارور نشان دهنده بروز مشکل در ان تی سی مدار آب گرم مصرفی می باشد.


✔ کد خطا e7 پکیج بوتان

ارور e7 در پکیج بوتان به معنی وصل شدن پرشر دود پیش از روشن شدن فن می باشد.


✔ کد خطا e8 پکیج بوتان

با ایراد پیدا کردن ترموستات اتاقی این ارور بر روی صصفحه نمایش نشان داده می شود.


✔ کد خطا e9 پکیج بوتان

ارور e9 به دلیل افزایش دمای آب گرمایش می باشد.


✔ کد خطا e13 پکیج بوتان

با مشاهده ارور e13 بر روی صفحه نمایش می توان متوجه شد که پکیج دچار ایراد نرم افزاری برد شده است.


✔ کد خطا e15 پکیج بوتان

ارور e15 در این پکیج به دلیل فعال شدن ترموستات دود می باشد.


✔ کد خطا e25 پکیج بوتان

در صورتی که مبدل اصلی پکیج دچار یخ زدگی شده باشد می تواند یکی از عوامل بروز این ارور بر روی صفحه نمایش باشد.


✔ کد خطا e27 پکیج بوتان

ارور e27 در پکیج بوتان به دلیل ایراد در پرشر آب رخ می دهد.


✔ کد خطا e29 پکیج بوتان

در صورتی که مدار برق رسانی شیر گاز دچار مشکل شده باشد، ارور e29 بر روی صفحه نمایش پکیج نشان داده می شود.


✔ کد خطا e99 پکیج بوتان

این ارور در پکیج بوتان به علت خطای عدم تشخیص داشتن و یا نداشتن فن در پکیج اتفاق می افتد.

 

رفع ارورهای پکیج بوتان

برای رفع ارور پکیج های بوتان ابتدا باید مدل پکیج را مد نظر قرار داده و سپس بر اساس خطا نمایش داده بر روی صفحه نمایش، مشکل پکیج مشخص خواهد شد. بهتر است رفع خطا پکیج خود را به دست یک متخصص بسپارید. در صورتی که به یک تعمیرکار با تجربه برای رفع ارور پکیج خود نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس حاصل نمایید.

هزینه رفع ارور پکیج بوتان

رفع ارور پکیج دارای قیمت مشخصی نبوده و ابتدا باید نوع ارور توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گرفته و سپس بر اساس نو خرابی آن، قیمت رفع کد خطا پکیج بوتان برآورد شود. جهت اطلاع از هزینه های رفع ارور پکیج خود می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت از هزینه های تعمیر مطلع شوید.

 

چرا برای رفع ارورهای پکیج بوتان خود از دیجی امداد رسان کمک بگیریم؟

دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران متخصص و با تجربه بوده و با شناختی که بر روی انواع کدهای خطا دارند می توانند تعمبرات پکیج شما را به درستی تشخیض داده و سبب کاهش هزینه های تعمیر پکیج شما شوند.

دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به شما شهروندن عزیز در ۲۴ ساعت شبانه روز به تمامی نقاط تهران می باشند.

این افراد بسیار وقت شناس و خوش قول بوده و تعمیر پکیج شما را راس ساعت تعیین شده شروع و در ساعت معین به پایان می رسانند.

تعمیرکاران این مرکز با به کار گیری قطعات فابریکی در هنگام تعمیر باعث افزایش عمر پکیج شما خواهند شد.

فرم درخواست تعمیرات

  • 8 + 3 =

 

مرکز مجاز تعمیر پکیج بوتان در شهر تهران

دیجی امداد رسان شامل یک تیم پشتیبانی قوی بوده و با تخصص و تجربه ای که در زمینه تعمیرات پکیج بوتان دارند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز مشکل خود را با متخصصین ما در میان بگذارید.در صورتی که ساکن شهر تهران هستید و به دنبال یک تعمیر کار با تجربه و قابل اعتماد هستید می توانید با شماره گیری تلفن های درج شده در سایت مشکل خود را با این مرکز در میان بگذارید. این مجموعه در تمام نقاط تهران نمایندگی دارد. از جمله مناطق شرق تهران غرب و شمال و جنوب تهران.

 

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان با استفاده از تخصص و تجربه ای که در زمینه رفع انواع اورهای پکیج بوتان داشته و همچنین تعمیرکاران متخصص و حرفه ای موفق به کسب رضایت مشتریان عزیز شده است. در صورتی که برای خرید قطعات پکیج دیواری و رفع کدهای خطا پکیج بوتان خود به دنبال افراد قابل اعتماد هستید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس بگیرید. دیجی امداد رسان علاوه بر شناسایی انواع ارور ها و رفع آن در زمینه تعمیر برد پکیج بوتان نیز فعالیت دارد.

 

مرکز مجاز عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری بوتان در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

3.7/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

۱ نظر در “کد های خطای پکیج بوتان

  1. سهراب گفت:

    سلام خداقوت پکیج پرولا ۲۸۰۰۰ نو دارم حداقل روری یکباد ارور ۱میده ممنون ار راهنمایتون چکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *