مطالب آموزشی, ارور کدها

کدهای خطا پکیج گلدیران

کدهای-خطا-پکیج-گلدیران

کدهای خطا پکیج گلدیران اطلاعاتی است که در این مقاله قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم. پکیج های گلدیران هنگامی که با مشکلی مواجه شدند بر روی صفحه نمایش خود کدهایی را نمایش داده که با توجه به آن کد می توانیم مشکل پکیج را شناسایی نماییم. پکیج های گلدیران یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولید لوازم خانگی بوده که از دیرباز محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد.

مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی کدهای خطا پکیج گلدیران

 

✔ کد خطا E1 پکیج گلدیران

ارور E1 در پکیج گلدیران به دلیل شکسته شدن یون تشخیص جرقه در سیستم شعله پکیج قابل تشخیص نبوده و دستگاه خاموش می شود. برای رفع این ارور ابتدا از ورود گاز به دستگاه اطمینان حاصل نمایید. سپس جرقه زن را بررسی کرده و در صورت خرابی آن را تعویض نمایید. در غیر این صورت مسیر دوکش را بررسی کرده تا دچار گرفتگی نشده باشد.


✔ کد خطا E2 پکیج گلدیران

در صورتی که دمای مبدل بالا باشد ارور E2 بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. رایج ترین دلیل این مشکل رسوب گرفتن مبدل ها می باشد که باید مبدل ها به وسیله اسید شرکتی شستشو شود. از دیگر دلایلی که می تواند عامل این مشکل باشد، خرابی سنسور حرارتی بوده که باید تعویض گردد.


✔ کد خطا E6 و E7 پکیج گلدیران

در صورتی که سنسور ان تی سی پکیج به درستی کار نکند دمای آب نمی تواند بر روی میزان دلخواه تنظیم شود و به همین دلیل ارور E6 و E7 بر روی نمایشگر پکیج نشان داده می شود. تنها راه حل رفع این خطا تعویض ان تی سی می باشد.


✔ کد خطا E9 پکیج گلدیران

در صورت یخ زدگی پکیج این ارور بر روی صفحه نمایش پکیج گلدیران نمایش داده می شود. برای رهایی از این ارور و کارکرد دوباره پکیج، باید لوله های مبدل را گرم نگه دارید و یا می توانید با سشوار آن را گرم کنید. احتمال نشتی نیز در این مواقع وجود داشته و باید دستگاه را بررسی نمایید. خرابی ان تی سی نیز می تواند باعث بروز این خطا شود.

 

رفع ارور e3 در پکیج گلدیران

پکیج گلدیران یکی دیگر از محصولات باکیفیت ایرانی شناخته می شود که توانسته است در این بازار رقابت بین همتایان خود جایگاه خاصی را به دست آورد. این پکیج با وجود برخورداری از تمام تجهیزات یک پکیج مجهز و مدرن در برخی از مواقع دچار اختلال در کارکرد می شود. ارور e3 در پکیج گلدیران یکی از اصلی ترین ارورهای گلدیران است که با نمایش آن به مصرف کننده نشان می دهد که مشکلی در کارکرد دستگاه به وجود آمده است.

علت ارور e3 در پکیج گلدیران به قطعه ای به نام سنسور دود بر می گردد و چون این قطعه قادر نیست دود را تشخیص بدهد؛ پس نمی تواند دود حاصل از احتراق را تخلیه کند. در نتیجه کدخطای e3 در پکیج گلدیران روی صفحه نمایشگر پکیج گلدیران به نمایش در می آید.   ارور e3 در پکیج گلدیران دلایل مختلفی دارد که در ادامه به بررسی ارور e3 در پکیج گلدیران و علت ها و رفع آن می پردازیم.

  1. ایراد در برد دستگاه
  2. خراب بودن پرشر هوا یا سنسور فن
  3. مشکلات مربوط به فن
  4. افت ولتاژ برق.

مشاوره دیجی امداد رسان

ایراد در برد دستگاه

وقتی برد دستگاه دچار ایراد شده باشد نمی تواند به فن دستگاه فرمان بدهد تا دود را خارج کند و برق به فن نمی رسد. در نهایت ارور E3 پکیج دیواری گلدیران فعال می شود. این در صورتی است که پکیج را روشن می کنید اما صدای فن شنیده نمی شود. در چنین شرایطی چند ثانیه بعد کدخطا روی صفحه مشاهده می کنید. گاهی هم برد نمیسوز شده است که ممکن بیشتر اوقات با این ارور مواجه شوید که این مشکل با ریست کردن حل می شود اما باید برای تعمیر یا تعویض برد گلدیران هر چه سریعتر اقدام کنید.

 

خراب بودن پرشر هوا یا سنسور فن

این قطعه مانند سنسور ایمنی فن دستگاه عمل می کند و وظیفه دارد تا سلامت فن را به برد کنترل پنل اعلام کند. در نهایت برد خرابی سنسور فن را خرابی خود فن تشخیص می دهد و این خطا را فعال می کند.

البته در بعضی مواقع پرشر فن هم مانند برد نمی سوز می شود. این ارور مقطعی است اما اینکه این ارور از برد دستگاه یا پرشر فن است فقط از عهده یک سرویسکار حرفه ای بر می آید  چون نیاز به آزمون و خطا دارد و این کار کاملا تخصصی است

 

مشکلات مربوط به فن

در مواقعی ممکن است خود فن به طور کامل خراب شده باشد که ارور E3 را فعال کند. در این صورت باید برای تعویض فن هر چه سریعتر اقدام کنید هم چنین ممکن است چیزی مانع حرکت پره های فن شده باشد و سیم های اتصال بین برد پکیج و فن قطع شده است.

افت ولتاژ برق

با توجه به اینکه فن پکیج با برق ولتاژ مناسب شروع به کار می کند، در صورت پایین بودن ولتاژ برق فن دستگاه روشن نمی شود و کد خطای e3 به نمایش در می اید.

مشاوره دیجی امداد رسان

رفع خطای E3 در پکیج گلدیران

  • به شما توصیه می کنیم با مشاهده ی خطای E3 موارد زیر را انجام دهید :
  • خروجی دودکش را از جهت بازبودن دودکش بررسی کنید و دچار گرفتگی نشده باشد
  • استفاده از دودکش های نامرغوب گالوانیزه و دودکش های آکاردئونی می تواند باعث بروز این کدخطا شوند. بهتر است از دودکش استیل یا آلومینیومی استفاده شود
  • نوسانات برق نیز می تواند کارکرد فن را با مشکل مواجه کند و همین ارور را روی صفحه نمایشگر به نمایش در بیاورد. وضعیت برق را کنترل کنید

همان طور که در مقاله گفته شد ارور e3 در پکیج گلدیران می تواند از خرابی برد یا خرابی فن ناشی شده باشد بنابراین بهتر است برای تعمیر یا تعویض این قطعات حساس از یک تعمیرکار کمک بگیرید. همکاران ما در دیجی امداد آماده اند که مشکلات مربوط به پکیج گلدیران شما را به سادگی برطرف کنند.

 

رفع خطای e4 در پکیج گلدیران

کد خطا در هر کدام از پکیج های دیواری نشان دهنده بروز مشکل در کارکرد آن هاست. برای همین امکانی فراهم آمده است که به مصرف کنندگان پکیج کمک می کند که هر چه سریع تر ایراد دستگاه خود را شناسایی کنند. برد این خطا را به شکل یک کد خطای خاص روی صفحه نمایشگر پکیج های دیجیتال نشان می دهد. خطای e4 در پکیج گلدیران یکی دیگر از کدخطاهای شایع است.

کد خطای e4 در پکیج گلدیران شایع ترین نوع ارور در پکیج های دیواری گلدیران است. همان طور که بارها در مقالات همین سایت آورده شد، مقدار فشار آب استاندارد در هر پکیج دیواری بین 1.5 تا 2 است. کلیه پکیج ها خصوصا پکیج گلدیران این مقدار را با عقربه موجود روی بدنه و توسط مانومتر به نمایش می گذارد. چنان چه این مقدار فشار دچار افت شود، برد پکیج گلدیران خطای e3 را فعال می کند.

دلیل اصلی نمایش ارور E4 پکیج گلدیران پایین بودن فشار بار دستگاه می باشد. در صورت مشاهده خطای e4 در پکیج گلدیران بهتر است هر چه سریعتر برای برطرف کردن آن اقدام کنید. چون بی توجهی به این کدخطا باعث ایجاد مشکلاتی چون کاهش راندمان سیستم خرابی پمپ و خاموش شدن ناگهانی پکیج گلدیران خواهد شد.

 

خطای E4 در پکیج گلدیران و دلایل بروز آن

دلایل متعددی باعث می شوند تا ارور e4 در پکیج گلدیران فعال شود که در ادامه به بررسی همه این موارد و رفع ارور e4 در پکیج گلدیران می پردازیم

  • بسته بودن شیر آب ورودی به پکیج

این مشکل ساده ترین علت افت فشار در پکیج گلدیران است. پس در اولین قدم شیر ورودی به پکیج را کنترل کنید تا بسته نشده باشد

  • وجود نشتی در سیستم پکیج

نشتی در سیستم لوله کشی و داخل سیستم می تواند دلایل دیگر برای نمایش ارور E4 در پکیج دیواری گلدیران باشد. اصلی ترین نشانه آبریزش  لوله های زیر دستگاه می باشد

  • خرابی یا قطع بودن سنسور حد پکیج گلدیران

سنسور حد وظیفه دارد که از افزایش بیش از حد دمای آب مصرفی یا رادیاتورها جلوگیری کند در صورت خرابی این قطعه دمای آب بالا می رود و این ارور روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود

  • رسوب یا جرم گرفتن گیج فشار

مانومتر یا گیج فشار این است که میزان فشار بار سیستم را به نمایش در بیاورد. اگر این قطعه رسوب بگیرد نمی تواند کار خود را به خوبی انجام بدهد در نتیجه با ارور e4 روی صفحه نمایش پکیج گلدیران مواجه می شوید.

راهکار خطای e4 در پکیج گلدیران

  • قدم اول : اولین قدم برای رفع ارور این است که شیر باز کن را باز کنید. اگر فشار بار پکیج بالا نرفت باید برای تعمیر اساسی پکیج خود اقدام کنید
  • قدم دوم : قاب جلویی دستگاه را باز کنید تا بتوانید به تجهزات داخلی آن دسترسی پیدا کنید. سیم های رابط سنسور را باز کنید چون یکی از دلایل احتمالی خرابی سنسور حد پکیج گلدیران است. بررسی کنید که سنسور حد با برد دستگاه اتصال و ارتباط درستی دارد یا خیر
  • قدم سوم : چنانچه سنسور حد سالم و ارتباط آن با برد پکیج گلدیران برقرار بود، آب ورودی به پکیج را ببندید و شیر تخلیه دستگاه را باز بگذارید تا آب داخل سیستم تخلیه شود. اگر گیج فشار هم دچار گرفتگی بود آن را با کمک آچار باز و بعد رسوبات را از روی آن پاک می کنید و آن را سر جای خود می گذارید.
  • نکته : اکیدا توصیه می کنیم از آن جایی که تعمیر کار پکیج حساس و تخصصی است، اگر تخصصی در این زمینه ندارید از دستکاری آن بپرهیزید! چون می تواند باعث ایجاد آسیب های بیشتر به پکیج گلدیران شما شود. بنابراین بهتر است از تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

اگر با این کدخطا روی نمایشگر پکیج گلدیران خود مواجه شدید، از آن جایی که این دستگاه حساس است هر چه سریعتر وارد سایت دیجی امدادرسان شوید و درخواست خود را برای تعمیر پکیج گلدیران ثبت کنید یا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

رفع کدهای خطا پکیج گلدیران

پکیج های گلدیران دارای یک سری کدهای خطا و یا ارورهایی بوده که نشان دهنده بروز مشکل در عملکرد یکی از اجزای سیستم می باشد. برای رفع این مشکل باید از یک متخصص کمک گرفته تا با استفاده از تخصص و تجربه و همچنین شناختی که بر روی این خطاها دارد، متوجه ایرادهای پکیج شما شده و پکیج شما را به درستی تعمیر کنند. در صورتی که به یک تعمیرکار با تجربه و آشنا به ارورهای پکیج نیاز داشتید می توانید از طریق شماره های در شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس حاصل نمایید.

 

برای خواندن مقاله تعمیر پکیج مرکوری اینجا را کلید کنید.

عیب یابی تخصصی پکیج دیواری گلدیران به همراه خدمات سرویس و تعمیر

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

هزینه رفع کدهای خطا پکیج گلدیران

پکیج های گلدیران دارای ارورهای مختلفی بوده و نمی توان قیمت مشخصی را برای رفع آن تعیین کرد. برای برآورد قیمت رفع کدهای خطا پکیج گلدیران ابتدا باید تعمیرکار ارور را بررسی کرده و پس از یافتن مشکل قیمت تعیین می شود. جهت اطلاع از هزینه های رفع کدهای خطا پکیج خود کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

مرکز عیب یابی پکیج گلدیران تهران

دیجی امداد رسان یکی از نمایندگی های مجاز و معتبر درتهران بوده و با تعمیرات تخصصی و اصولی باعث بهبود عملکرد سیستم شما می شوند. با توجه به تخصصی بودن تعمیر پکیج گلدیران بهتر است تعمیرات آن را به دست افراد حرفه ای بسپارید. سپردن تعمیرات به دست افراد غیر حرفه ای می تواند باعث آسیب رساندن به دیگر قسمت های پکیج شود. همچنین با توجه به نقش پکیج ها در گرمایش منزل گاهی ممکن است شب هنگام پکیج شما خراب شده و هیچ گونه دسترسی ای به تعمیرکار نداشته باشید. در صورتی که به یک متخصص برای رفع ارورهای پکیج خود نیاز داشتید تنها یک تماس با دیجی امداد رسان کافیست.

 

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای سابقه ای طولانی مدت در زمینه نصب پکیج ، سرویس و تعمیرات انواع برندهای پکیج و فروش قطعات پکیج دیواری بوده و با استخدام نیروهای متخصص و با تجربه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. در صورتی که پکیج شما دچار ایراد شده و به یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت بااین مرکز تماس حاصل نموده تا متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

عیب یابی تخصصی پکیج دیواری گلدیران به همراه خدمات سرویس و تعمیر

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *