مطالب آموزشی

بررسی و رفع کدهای خطای پکیج آریستون مدل کلاس

کدهای خطای پکیج آریستون مدل کلاس

پکیج آریستون مدل کلاس مجهز به سیستم عیب یابی خودکار می باشد. این دستگاه با نمایش ارورهای روی صفحه نمایشگر خود به ما می فهماند که مشکلی در یکی از قطعات آن به وجود آمده است. اگر با ارورهای پکیج آریستون مدل کلاس آشنایی داشته باشید بدون اینکه که بخواهید تک تک قطعات را بررسی کنید، به راحتی می توانید مشکل دستگاه خود را پیدا کنید. در ادامه به بررسی  کدهای خطای پکیج آریستون مدل کلاس و آموزش رفع کدهای خطای رایج پکیج آریستون و تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس می پردازیم

  مشاوره دیجی امداد رسان

معرفی مدل های پکیج اریستون

کد های خطای رایج پکیج آریستون مدل کلاس

برند آریستون به عنوان زیر مجموعه شرکت ایندزیت فعالیت می کند. پکیج دیواری آریستون یکی از محبوب ترین و رایج ترین پکیج ها در بین مصرف کنندگان ایرانی به شمار می رود. این پکیج و مدل های مختلف آن، با قابلیت و سری های متفاوت از هم متمایز می‌ شوند. انواع مدل های پکیج آریستون شامل موارد زیر می شود:

  • پکیج آریستون 24000
  • پکیج آریستون 28000
  • پکیج آریستون 30000
  • پکیج آریستون مدل کلاس
  • پکیج آریستون مدل Cares x 24ff
  • پکیج آریستون مدل اجیس (EGIS)
  • پکیج آریستون مدل GENUS PREMIUM EVO

 

آشنایی با کدهای خطای پکیج دیواری آریستون مدل کلاس

یک نکته اساسی در خصوص آشنایی با کد خطای پکیج دیواری آریستون مدل کلاس آشنایی با ساختار و قطعات داخلی آن است. این موضوع کمک می کند تا به بهترین نحو بتوان مشکلات احتمالی پیکج آریستون را پیدا کرد. البته در خصوص عیب یابی و کدهای خطای پکیج کلاس آریستون فقط یک تعمیرکار حرفه ای از نمایندگی تعمیر پکیج دیواری می تواند به شما کند. هم چنین ممکن است علت اصلی مشکل دستگاه شما کاملا پیچیده باشد و فقط یک تعمیرکار پکیج در تهران از آن اطلاع داشته باشد.

 

کد خطای پکیج Ariston مدل کلاس

خطای پکیج آریستون مدل کلاس

یکی از اصلی ترین ویژگی های پکیج آریستون این است که در صورت بروز جزئی ترین مشکل با نمایش ارور روی صفحه نمایش خود به مصرف کنندگان نشان می دهد .همین امر به تعمیرکاران کمک می کند که اصلی ترین ارور پکیج Ariston مدل کلاس را پیدا و دستگاه تان را تعمیر کنند. در ادامه شما را با کدهای خطای رایج پکیج آریستون مدل کلاس آشنا می کنیم:

کد خطا علت
101 کلید حرارتی فعال شده است
102

در سنسور فشار آب مشکلی به وجود امده است

 

103 آب در مدار گردش ندارد
104 سرعت دمای ntc2 یا ntc1 به بیش از 20 در هر ثانیه رسیده است

 

105 106 107 آب در مدار گردش ندارد
108

فشار آب مدار بیش از حد کاهش یافته است

109 فشار سیستم به بیشتر از 3 بار افزایش یافته است
110 در سنسورNTC  رفت گرمایش مشکلی به وجود آمده است
112 در سنسورNTC  برگشت گرمایش اختلال ایجاد شده است
114 در سنسور بیرونی مشکلی پیش آمده است
116 سنسور گرمایش از کف قطع شده است
118 دمای سنسور رفت و برگشت به خوبی خوانده نمی شود

 
مشاوره دیجی امداد رسان

 

چگونگی رفع کد خطای پکیج آریستون مدل کلاس

کد خطای پکیج آریستون مدل کلاس

حال که با کدهای خطای پکیج آریستون و نحوه رفع کدهای خطای پکیج آریستون مدل کلاس آشنا شدید، در صورت مشاهده ارورهای پکیج دیواری آریستون مدل کلاس بهترین کار این است که از کارشناسان حرفه ای مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان کمک بگیرید. این کارشناسان دوره های لازم را گذراندند و با تعمیر پکیج آریستون با انواع قطعات آن آشنا هستند و می توانند باعث بهبود عملکرد سیستم پکیج آریستون شما شوند.

ارور پکیج آریستون مدل کلاس ممکن است ساده باشد و خودتان بتوانید به راحتی مشکل را پیدا و آن را برطرف کنید. اما از آن جایی که پکیج اریستون دستگاه حساسی است و ارور پکیج دیواری آریستون مدل کلاس اساسی و جدی می باشد، بهتر است که کار عیب یابی و رفع کدخطای پکیج آریستون مدل کلاس و تعمیر پکیج شبانه روزی را به تعمیرکان متخصص دیجی امداد رسان بسپارید.

 

هزینه برای رفع کدهای پکیج آریستون مدل کلاس

هزینه تعمیر و عیب یابی در مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود. هر کدام از کدهای ارور پکیج آریستون مدل کلاس بسته به سختی و نحوه کار قیمت متفاوتی دارند. ممکن است قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد؛ برای همین می تواند روی قیمت تعمیر و برطرف کردن ارور پکیج آریستون تاثیر بگذارد.جهت خرید قطعات پکیج دیواری به صفحه ی فروشگاه ما مراجعه کنید.

شما عزیزان می توانیدجهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تعمیرات پکیج آریستون، به صورت رایگان با کارشناسان مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان تماس حاصل فرمایید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

4.7/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *