مطالب آموزشی

علت چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور

علت-چشمک-زدن-چراغ-پکیج-ایران-رادیاتور

پکیج ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و طی گذر زمان ممکن است به آن ها آسیب وارد شود و یا مستهلک شدن برخی قطعات باعث خرابی آن شوند. در پکیج ها تدابیری اندیشیده شده است که با خراب شدن هریک از قطعات اشکال را به نحوی نشان بدهد تا سریعا به رفع آن اقدام شود. روشن شدن چراغ پکیج ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. در این مقاله به بررسی علل مختلف چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور می پردازیم.

چگونه اختلال در پکیج را تشخیص دهیم؟

چراغ های پکیج ایران رادیاتور اختلالات بوجود آمده در دستگاه را به نمایش می گذارند. برخی پکیج های مدل آنالوگ صفحه ی نمایشگر ندارند و در آن ها خطا ها به کمک چشمک زدن چراغ های موجود در دستگاه قابل تشخیص می باشند.

پایین هر چراغ عددها از ۳۰ تا ۹۰  مشخص شده اند و وقتی که آب  وارد دستگاه می شود، چراغ ها به صورت جفت  در قالب چشمک زدن جریان و در حالت زمستانه دمای آب را نشان می دهند. در صورت بروز هرگونه اختلال، برد الکترونیکی خطا را شناسایی کرده و چراغ خاصی شروع به چشمک زدن و هشدار دادن خواهد کرد.

در دستگاه های دیجیتال این ارور ها روی صفحه ی نمایش قابل رویت هستند. اما در پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور، چراغ ها بر روی عدد یا اعداد خاصی شروع به چشمک زدن می کنند.

 

 روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور نشان دهنده چیست؟

زمانی که چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن می شود، اختلالی در عملکرد دستگاه را نشان می دهد. این چراغ قرمز در بیشتر مواقع با چراغ های سبز رنگی روشن می شود که هر کدام عددی را نشان می دهند. هرکدام از این اعداد از یک اختلالا خاص خبر می دهند. در صورتی که چراغ قرمز به تنهایی روشن شد، در ابتدا پکیج را ریست کنید و اگر مشکل حل نشد، حتما با یک متخصص صحبت کنید.

مشاوره دیجی امداد رسان

چرا چراغ  نارنجی پکیج ایران رادیاتور روشن می شود؟

چراغ نارنجی پکیج ایران رادیاتور زمانی روشن می شود که شعله ی پکیج روشن شود و با خاموش شدن شعله، این چراغ نیز خاموش خواهد شد.

 

چشمک زدن چراغ 30 و 40 پکیج ایران رادیاتور

وقتی چراغ چشمک زن روی این اعداد باشد، به معنای خرابی برد کنترلی پکیج ایران رادیاتور است. برای برطرف کردن این مشکل باید برد را تعویض و یا تعمیر کنید. به یاد داشته باشید، هیچ کدام از این کار ها از عهده ی یک فرد غیر متخص بر نمی آید. گاهی دستکاری پکیج ممکن است صدمات بیشتری به آن وارد کند.

 

چشمک زدن چراغ 40 و 70 پکیج ایران رادیاتور

زمانی که چراغ های چشمک زن به صورت همزمان روی اعداد 40 و 70 چشمک بزنند، اختلال در کمبود فشار گاز است. در این هنگام باید فشار گاز را افزایش دهید. قبل از هر چیز به درجه ی فشار روی دستگاه توجه کنید. اگر عدد آن بین 70 تا 51 قرار گرفته باشد، هم زیاد بودن و هم کمبود فشار گاز برای پکیج خطرناک است. شیر پر کن آب را باز کرده و صبر کنید تا میزان فشار به حالت استاندارد برگردد. اگر بازهم مشکل حل نشد، حتما با یک متخصص صحبت کنید.

جشمک زدن چراغ 70 و 80 پکیج دیواری ایران رادیاتور

با خراب شدن سنسور شعله، این دو چراغ شروع به چشمک زدن می کنند. روشن شدن چراغ های 70 . 80 به علت تشکیل نشدن شعله  است و یا سنسور نتوانسته وجود شعله را تشخیص دهد. در صورت قطع شدن گاز، خرابی شیر کنترل گاز دستگاه، خرابی شمعک و یا برد الکترونیکی پکیج این ارور نشان داده می شود.

 

روشن شدن چراغ 50 و  80 پکیج ایران رادیاتور

روشن شدن این دو چراغ نیز مانند ارور  قبل است.

 

چشمک زدن چراغ  60 و 80 پکیج دیواری ایران رادیاتور  

وقتی چراغهای چشمک زن همزمان این دو عدد را نشان می دهند، به معنی عملکرد ضد یخ زدن با پمپ روشن می باشد.

 

چشمک زدن چراغ 60 و 70 پکیج ایران رادیاتور پکیج ایران رادیاتور

وقتی عملکرد ضد یخ زدن با مشعل روشن انجام شود، چراغ های 60 و 70 شروع به چشمک زدن می کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

چشمک زدن چراغ 40 و 80 پکیج ایران رادیاتور

در پکیج های بدون فن برای نشان دادن قطع شدن سنسور دود، این کد نمایش داده می شود. ممکن است دودکش به درستی نصب نشده باشد و یا دوده و کثیفی راه آن را بسته باشد. در این حالت چراغ های اعداد 40 و 80  شروع به روشن و خاموش شدن می کنند. کافیست فن را سرجای خود محکم کرده و اگر کثیف بود، آن را پاک کنید. در صورت مشاهده ی هرگونه شکستگی و ترک به تعویض آن اقدام کنید. بعد از تمیز کردن فن؛ دستگاه را ریست کنسد و اگر مشکل برطرف نشد، از یک متخصص کمک بگیرید.

چشمک زدن چراغ 70 پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که چراغ 70 روشن شود نشاندهنده ی این است که حرارت مبدل اولیه بیشتر از 89 درجه است.

 

چشمک زدن چراغ های 40، 70 و 80 پکیج ایران رادیاتور

با جوش آمدن آب داخل پکیج، این چراغ ها همزمان شروع به چشمک زدن می کنند. گاهی این خطا به علت گرفتگی است و گاه پیش می آید که این گرفتگی بسیار شدید است و صداهای بلندی تولید می کند. رسوب داخل لوله ها، بسته بودن شیر رادیاتور ها و خرابی پمپ سیرکولاتور نیز این خطا را بوجود خواهند آورد.

ابتدا اجازه دهید سنسور خنک شود. سپس  پکیج راریست کنید و از باز بودن شیرهای بالا و پایین رادیاتور ها اطمینان حاصل کنید، اگر آب از دستگاه خارج نشود، به معنی وجود رسوب در آن است. برای رسوب زدایی و تعمیر این مشکل باید  از یک تعمیرکار پکیج و یا سرویس کار پکیج حرفه ای کمک بگیرید.

 

چشمک زدن چراغ 50، 70 و 80 پکیج ایران رادیاتور

در صورت بروز چنین خطایی سنسور شوفاژ از مدار قطع شده است و برای برطرف کردن این مشکل حتما باید از یک تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور که در این زمینه مهارت و تجربه دارد کمک بخواهید.

چشمک زدن چراغ 40،60 و 70

این ارور از خرابی پرشر سوئیچ دود و یا خرابی فن خبر می دهد. در برخی موارد نیز این ارور نشان دهنده ی اختلال در برد دستگاه است.

 

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران

دیجی امداد با کادری مجرب تمامی خدمات تعمیر، نصب و سرویس پکیج های ایران رادیاتور ،تعمیر پکیج دیواری و تمامی پکیج ها را انجام می دهد. سرویس کار ها و تعمیرکاران این مجموعه از تجربه، دانش ومهارت کافی برخوردار هستند و در کمترین و زمان، بهترین کیفیت و قیمتی مناسب؛ تمامی خدمات لوازم خانگی را ارائه می کنند. برای ارتباط با ما کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

چرا باید دیجی امداد را انتخاب کنیم؟

ارائه خدمات با کیفیت برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، سرویس دهی سریع، ضمانت خدمات انجام شده و آموزش ضمنی رایگان برخی از مزایای این مجموعه هستند. سرویس و تعمیرات پکیج در انواع برند ها ومدل ها بدون هیچ محدودیت.

برای سرویس موتورخانه به سایت اول سرویس مراجعه کنید.

مشاوره دیجی امداد رسان

فرم درخواست تعمیرات

  • 13 − 2 =

4.3/5 - (21 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “علت چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور

  1. سیدکاظم حق پرست گفت:

    مطالب آموزنده وعالی هستن
    امابرای مشکل من که چشمک زدن چراغ شماره۷۰پکیج میباشد،متاسفانه هیچ توضیحی ندادین که متوجه بشم ……

    1. مجتبی گفت:

      دمای بالای دستگاه

  2. Mehran گفت:

    سلام پکیج ما ایرانرادیاتور هست و درحالت زمستانه قرار داده شده ولی بجای اینکه دمای آب رو نشون بده چراغ های دما بصورت دو به دو بین چراغ های دما جابجا می‌شوند علت چیست ممنون

    1. جعفر گفت:

      سلام پکیج ما ایرانرادیاتور هست و درحالت زمستانه قرار داده شده ولی بجای اینکه دمای آب رو نشون بده چراغ های دما بصورت دو به دو بین چراغ های دما جابجا می‌شوند علت چیست ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *