مطالب آموزشی

پکیج فرولی ساخت کجاست؟

پکیج-فرولی-ساخت-کجاست؟

کارخانه فرولی برای اولین بار در سال 1955 اقدام به تهیه دیگ های بزرگی کرد که در آنها انواع چوبها و دیگر مواد تولید گرما را می سوزاندند. این اختراع زمینه ساز تولید انواع محصولات گرمایشی در سالهای بعد و با پیشرفت تکنولوژی شد. به زودی در بیشتر کشورهای توسعه یافته کارخانه های فرولی ایجاد شدند و اقدام به ساخت انواع تجهیزات تاسیساتی کردند. برای پاسخ به این سوال که پکیج فرولی ساخت کجاست می توان گفت تمامی قطعات این محصولات در کشورهای مختلف تولید می شوند. اما خاستگاه اصلی پکیج و محصولات فرولی ایتالیا می باشد. پکیج های فرولی ساخت ایتالیا دارای ویژگی های بسیار برجسته ای است که زمینه ساز ایجاد رضایت و فراهم آوری تعداد زیادی طرفدار در سراسر جهان شده است.

فرولیپکیج فرولی ساخت کدام کشور است

همانطور که اشاره شد پکیج فرولی در ایتالیا و بوسیله کارخانه فرولی ساخته شده است. این دستگاه با استفاده از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی های برتر و به روز اروپا تهیه شده است. در کارخانه های صنعتی فرولی در ایتالیا انواع پکیج و سیستمهای گرمایشی تولید می شود که برای تهیه آب گرم مصرفی و آب گرم در چرخش را تامین می کند.

گرمای مطبوع و عملکرد عالی پکیج فرولی سبب تمایل بسیاری از افراد به انتخاب آن برای گرمایش منزل یا محل کار خود شده است. همچنین بی صدا بودن دستگاه و راندمان بالا یکی دیکر از این ویژگی ها می باشد. بزرگترین مزیت پکیج فرولی را می توان در کوچک بودن و اشغال کردن فضای کم به نسبت بقیه وسایل گرمایشی دانست.

مشاوره دیجی امداد رسان

معرفی پکیج فرولی 24000 و ویژگی های آن

پکیج فرولی 24000 قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و مجهز به دو مبدل و فن برای دودکش می باشد. همچنین این دستگاه قادر به عیب یابی اتوماتیک است که می تواند تمامی ارورهایی را که با ریست کردن دستگاه برطرف می شوند را عیب یابی و اصلاح کند. این پکیج یکی از جدیدترین محصولات شرکت فرولی ایتالیا است که بدنه مقاوم تری نسبت به بقیه انواع پکیج ها دارد و با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته اروپایی و با استفاده از دانش روز دنیا تهیه شده است.

تمامی استاندارد های لازم در این دستگاه به صورت کامل و دقیق انجام شده است و می توان آن را بهترین در نوع خود دانست. برای تهیه این پکیج ها و چگونگی تعمیر پکیج فرولی می توانید با کارشناسان ما در دیجی امداد رسان تماس گرفته و از اطلاعات مورد نیاز خود توسط تیم متخصص و کارشناسان با تجربه بهره مند شوید.

 

پکیج فرولی تک مبدل یا بی ترمیک

برخی از انواع پکیج فرولی دارای تنها یک مبدل می باشند و اصطلاحا تک مبدله نامیده می شوند. پکیج فرولی تک مبدل با تماس مستقیم شعله و آب توانایی گرم کردن و ایجاد دمای مطلوب را دارد که در هنگام باز شدن شیر آب گرم به صورت اتوماتیک شعله دوبل روشن می شود و اقدام به گرم کردن به صورت مستقیم آب می کند.

در این حالت ایجاد افت فشار گاز و یا نواسانات در جریان گرم شدن آب وجود دارد و به همین علت عملکرد این دستگاه تک مبدل همانند سیستم آبگرمکن های دیواری است. پکیج تک مبدل برای مکان هایی که دارای سختی آب بیشتری است توصیه نمی شود و این به دلیل رسوب گیری لوله های دستگاه می باشد.

 

معتبر ترین نمایندگی پکیج فرولی در ایران

دیجی امداد یکی از معتبر ترین و بهترین نمایندگی پکیج فرولی در ایران می باشد که کلیه عملیات نصب ، سرویس و تعمیر این دستگاه را بر عهده دارد. دیجی امداد با بهره گیری از متخصصین کار آزموده و توانا می تواند در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت اقدام به عیب یابی و رفع خطاهای پکیج فرولی کند و در صورت نیاز به تعویض قطعه یکسال گارانتی را برای آن در نظر بگیرد.

 

پکیج فرولی مدل دومیتک چیست؟

پکیج فرولی مدل دومیتک یکی از انواع پکیج فرولی می باشد که راندمان بالایی جهت گرم کردن آب بهداشتی و گرمایش مطبوع ساختمان دارد. این پکیج با استفاده از گاز طبیعی و یا گاز مایع کار می کند و مجهز به مشعل با محفظه احتراق باز و بسته می باشد. این پکیج ها در دو مدل فن دار و یا بدون فن تولید می شوند.

در این دستگاه مدل دومیتک یک میکرو پروسسور که وظیفه کنترل دستگاه را بر عهده دارد کارگذاری شده است. همچنین مبدل مسی یکپارچه این دستگاه باعث بالا رفتن عملکرد آن و تضمین طولانی تر شدن عمر دستگاه را می کند.

 

پکیج چگالشی فرولی چه تفاوتی با بقیه پکیج های فرولی دارد؟

در پکیج چگالشی فرولی یک سیستم کنترل هوشمند و تحت کنترل opentherm تعبیه شده است و ریموت آن و تنظیمات مربوط به آن تحت همین کنترل می باشد. همچنین پکیج چگالشی فرولی قابلیت تنظیم پارامترهایی مانند کنترل دمای مخزن و کارکردن با استفاده از حداقل سوخت را دارا می باشد.

این دستگاه می تواند تا دمای منفی 5 درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند و از یخ زدگی محافظت شود. تمامی قطعات این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ می باشند و طولانی بودن عمر این دستگاه را ضمانت می کنند. قابلیت ویژه این دستگاه در اتصال آن به انرژی خورشیدی است که در مواقع نیاز با استفاده از نیروی ذخیره شده می تواند برای مدت معینی کار کند.

 

پکیج زمینی فرولی

در مکان هایی که امکان اتصال پکیج به دیوار وجود ندارد و یا به منظور سهولت در دسترسی به آن از پکیج زمینی فرولی استفاده می شود. این پکیج از نظر عملکرد با پکیج دیواری فرولی تفاوتی ندارد و تنها شکل ظاهری و نحوه نصب و قرار گیری آن متفاوت می باشد.

پکیج زمینی فرولی قابلیت ایجاد آب گرم و گرمایش مطبوع برای 410 متر مربع را دارد و برای گرم کردن سریع و فوری آب گرم مناسب می باشد. پکیج زمینی فرولی قابلیت انجام کار با پایین ترین میزان مصرف انرژی را دارد و می تواند به صورت کاملا اقتصادی کار کند.

مشاوره دیجی امداد رسان

معرفی تیتر وار مشخصات پکیج فرولی

به طور کلی می توان مشخصات پکیج فرولی را به چند دسته متفاوت تقسیم بندی کرد. مشخصات پکیج فرولی می تواند شامل نحوه کارکرد و همچنین ویژگی های آن باشد. از دیگر دسته بندی های مشخصات این دستگاه نیز می توان به انواع مدل ها و ساختار های اشاره کرد. این پکیج ها در انواع و با ظرفیت های متفاوتی تهیه و تولید می شوند. از مهمترین مشخصات این پکیج  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این پکیج در ایتالیا تهیه می شود و دارای 36 ماه گارانتی این شرکت می باشد.
  • پکیج های فرولی قابلیت اتصال به ترموستات های مختلف را دارد.
  • راندمان بالا و عملکرد اقتصادی ویژه ای دارد.
  • در سرمای زیر صفر درجه یخ نمی زند.
  • مبدل حرارتی آن تماما از جنس مس می باشد و روی آن روکشی از آلومینیوم است.
  • برد الکترونیکی این دستگاه مجهز به میکروپروسسور است.
  • این پکیج را می توان در مکان های بسته نیز نصب کرد.
  • روند احتراق آن مجهز به سیستم آهسته و تدریجی است.
  • عیب یابی خودکار دیگر ویژگی ممتاز این دستگاه است.
  • دارای سیستم بای پس و تنظیم خودکار جریان گاز و هواگیری اتوماتیک نیز می باشد.

 

حتما بخوانید: تعمیر برد پکیج فرولی

خطای 01 در پکیج فرولی نشانگر چیست؟

به طور کلی یک سری از خطاها ممکن است در جریان نصب و یا بعد از استفاده از دستگاه روی نشانگر آن ظاهر شود که هر کدام مربوط به قسمت آسیب دیده و یا تنظیم نشده می باشد. با شناسایی درست این خطاها می توانید از جریان کارکرد این پکیج و عیب یابی آن مطلع شوید.

بر فرض مثال خطای 01 در این پکیج نشانگر وجود اشکال در قسمت شیر گاز و امکان مسدود شدن آن می باشد. با دانستن کد های خطای پکیج فرولی در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه دستگاه خود را عیب یابی یا تعمیر کنید و همچنین می توانید در صورت نیاز با مرکز دیجی امداد رسان جهت تعمیر، رفع ارور های پکیج فرولی و یا تنظیم پکیج فرولی خود تماس حاصل نمایید.

 

نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در تهران

دیجی امداد رسان معتبرترین و بهترین نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در تهران می باشد که کلیه امور نصب و سرویس و تعمیر این دستگاه را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می دهد. شما می توانید جهت تعمیرات پکیج فرولی خود با این مرکز تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان و عیب یابی سریع آن استفاده کنید.

همچنین با ثبت درخواست به صورت آنلاین و یا تلفنی در صورت نیاز به تعمیرکار در زمان مناسب از آن بهره مند شوید. کلیه قطعات تعویضی و تعمیری این دستگاه توسط مرکز دیجی امداد رسان شامل یک سال گارانتی معتبر می باشد و شما می توانید از بهترین قیمت این قطعات در بازار بهره مند شوید.

مشاوره دیجی امداد رسان

قیمت پکیج فرولی

برای تعیین قیمت پکیج فرولی بنابر وجود مدل ها و ظرفیت های متفاوت لیست قیمت پکیج فرولی متفاوت می باشد. دارا بودن برخی از ویژگی های بیشتر نسبت به سایر دستگاه ها سبب شده است تا در مدلهای مشخصی قیمت پکیج فرولی با اندکی تغییر همراه باشد.

به طور کلی قیمت این پکیج بر مبنای متغیر بودن قیمت ارز نیز باید در زمان محاسبه تعیین شود. قیمت های قطعات این پکیج در دیجی امداد رسان قیمت قبل و رقابتی می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل از قیمت و کیفیت آن نسبت به تهیه آن اقدام فرمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

 

4/5 - (6 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “پکیج فرولی ساخت کجاست؟

  1. محمد جهانگیری گفت:

    محصولات فرولی ایتالیا عالیه

  2. صبا گفت:

    فرولی عالیه عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *