مطالب آموزشی

چگونه فشار پکیج لورچ را پایین بیاوریم ؟

پایین-آوردن-فشار-پکیج-لورچ

پایین آوردن فشار پکیج لورچ موضوع مهمی است که اگر کاربران اطلاع کافی در این زمینه نداشته باشند نمی توانند به تعمیر پکیج لورچ خود بپردازند و با مشکل مواجه خواهند شد.

برند لورچ یکی از برند های پرطرفدار و مورد اطمینان داخلی است که در زمینه تولید پکیج دیواری فعالیت گسترده ای دارد. محصولات تولیدی توسط این برند مشهور، کیفیت بسیار بالایی دارند بناب این به علت کیفیت فوق‌العاده محصولات آن بیشتر مشتریان سیستم های گرمایشی لورچ را انتخاب می کنند.

اگر این مقاله را به دقت مطالعه کنید می توانید به این مسئله که چگونه فشار آب پکیج لورچ را کم کنیم جواب دهید.

مشاوره دیجی امداد رسان

راه های پایین آوردن فشار پکیج لورچ

راه-های-پایین-آوردن-فشار-پکیج-لورچ

برای کم کردن فشار پکیج لورچ چند راه پر کاربرد وجود دارد که عبارتند از:

هر گاه فشار پکیج لورچ از 1.5 بالاتر برود کاربران باید برای پایین آمدن فشار پکیج لورچ ورودی آب دستگاه را ببندند، بعد شیر پرکن را باز کرده و پایین ترین شیر آب گرم مانند شیر توالت را باز کنند تا فشار به وجود آمده در پکیج لورچ تخلیه شود.

اما در این روش از نحوه کم کردن بار پکیج لورچ، حتما باید یک نفر در پای دستگاه بایستد تا فرد دیگر بتواند شیر آب توالت را باز کند زیرا حتماً باید بلافاصله بعد از تنظیم فشار پکیج، شیر بسته شود اما اگر به هر دلیلی فشار پکیج لورچ پیش از اندازه خالی شده باشد تنها کافی است که شیر توالت را ببندید همچنین شیر پرکن را نیز ببندید و چند لحظه بعد از باز کردن شیر ورودی، شیر پرکن را نیز باز کنید.

دقت داشته باشید که نباید شیر پرکن را تا انتها باز کنید. برای افزایش فشار حتی اگر شیر پرکن را کمی باز کرده باشید، کفایت می کند دقت داشته باشید که بعد از تکمیل  فشار پکیج، شیر پرکن را ببندید.

دومین راه در کاهش فشار پکیج لورچ باز کردن مهره شیر هوا گیری یکی از پکیج هایی است که در داخل فضایی مانند حمام قرار دارد و باز کردن آنها باعث خیس شدن فرش ها نمی شود بدین ترتیب باید مهره شیر هوا گیری پکیج حمام را باز کنید و منتظر باشید تا فشار پکیج کاهش یابد و بلافاصله بعد از کم شدن فشار پکیج مهره را سفت کنید.

سومین راه کم کردن فشار پکیج دیواری لورچ هوا گیری کردن پکیج دیواری است. در این حالت با خارج شدن هوایی که در داخل پکیج جمع شده است فشار آن کاهش می‌ یابد. این راه در تنظیم فشار پکیج لورچ تنها در مواقعی که فشار باید خیلی کم شود، کاربرد دارد.

 اگر در هر زمان سوالی در مورد اینکه “چگونه فشار پکیج لورچ را کم کنیم “داشتید میتوانید با مجموعه دیجی امداد رسان برای رفع سوالتان در ارتباط باشید زیرا کارشناسان ما آماده پاسخگویی تعمیر پکیج شبانه روزی هستند.

توضیحاتی در مورد پکیچ لورچ

توضیحاتی-در-مورد-پکیچ-لورچ

پکیج لورچ که یکی از معتبرترین پکیج های ساخته شده داخلی است مطابق با استانداردهای ملی تولید و به بازار عرضه می شود. استفاده از پکیج لورچ مزایای زیادی دارد که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  1. در مقابل گیرپاژ پمپ، سیستم حفاظتی طراحی شده است که خطر خرابی پمپ را پایین می آورد، همچنین نوسانات تولید شده توسط آب گرم را افزایش می دهد.
  2. در طراحی پکیج لورچ عوامل و خطاهای انسانی کاهش یافته است.
  3. طراحی سیستم آیونایز از شعله سیستم ایمنی تخلیه گاز به صورت مؤثر حفاظت می کند.

اما در کنار همه این مزیت ها در اثر عواملی مانند:

  • خرابی منبع انبساط
  • گرفتگی لوله رابط منبع انبساط
  • خرابی برد کنترل
  • رسوب گرفتن مدارها و یا گرفتن یکی از مدارهای منبع انبساط
  • خرابی شیر بای پاس
  • خرابی پمپ سیرکولاتور
  • خرابی کلید حرارتی
  • خرابی شیر اطمینان پکیج
  • خرابی شیرپرکن پکیج

 این عوامل باعث می شود فشار پکیج از 1.5 بالاتر رود، به محض بالا رفتن بار، خطرات بالا رفتن فشار پکیج لورچ کاربران را تهدید می ‌کند.

مشاوره دیجی امداد رسان

سخن پایانی

پکیج‌ دیواری لورچ یکی از پر کاربردترین وسایل گرمایشی در انوع ساختمان ها است همچنین لورچ به عنوان یکی از معروفترین برند های ایرانی شناخته می‌ شود اما برخی اوقات پکیج لورچ با افزایش بار مواجه می شود که در این صورت باید کاربران از نحوه پایین آوردن فشار پکیج lorch اطلاعات کافی داشته باشند.

پکیج لورچ به دلیل سطح ایمنی بالایی که دارد به صورت مستقل برای تمام واحدهای موجود در یک ساختمان بزرگ کاربرد دارد. اگر شما نیز جزو طرفداران پکیج ‌لورچ هستید و از این پکیج در منزل یا محل کارتان استفاده می کنید و اطلاعات کافی در رابطه با شیوه پایین آوردن فشار پکیج لورچ ندارید، می توانید با تکنسین های ما در مجموعه دیجی امداد رسان تماس بگیرید تا در اسرع وقت در منزل یا محل کار شما حضور یابند.

تکنسین های ما کار نصب، تعمیر پکیج و عیب یابی انواع پکیج های دیواری لورچ را انجام می دهند بنابراین بهتر است از خدمات این افراد آموزش دیده و اطلاعات آنها در رابطه با پایین آوردن فشار پکیج دیواری لورچ استفاده کنید.

4.8/5 - (207 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *