مطالب آموزشی

هزینه رسوب زدایی پکیج

هزینه رسوب زدایی پکیج

پکیج، یکی از سیستم ­های گرمایشی می­ باشد که به دلیل طرفداران زیادی که دارد، در بسیاری از ساختمان­ های تجاری، اداری و مسکونی به کار گرفته می­شود. با گذشت زمان و استفاده مداوم از این سیستم ها ممکن است رسوبات در مسیر آن جمع شوند و سبب اخلال در عملکرد دستگاه شوند. در چنین شرایطی اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند، هزینه رسوب زدایی پکیج است که در این مقاله به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

مجموعه دیجی امداد رسان یکی از مجموعه در زمینه تعمیر انواع پکیج دیواری می باشد در صورتی که پکیج شما نیاز به سرویس و یا تعمیر داشت با خیال راحت به ما بسپارید ، تعمیر پکیج خود را به مجموعه دیجی امداد رسان بسپارید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

چه عواملی در تعیین قیمت رسوب زدایی پکیج تاثیرگذارند؟

همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم، هنگام مواجهه با جمع شدن رسوبات داخل دستگاه اولین سوالی که امکان دارد برایتان پیش بیاید هزینه از بین بردن آنها می باشد. در این بخش می­خواهیم با توضیح عوامل موثر در قیمت رسوب زدایی پکیج دیواری، دید واضح تری را نسبت به این موضوع که نمی­توان تا پیش از بررسی و بازدید حضوری مبلغ دقیقی را مشخص کرد، به شما عزیزان بدهیم. عوامل موثر در این مورد عبارت اند از:

شدت و میزان رسوبات جمع شده

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت نهایی رسوب زدایی پکیج تاثیر دارد، شدت و میزان آنها می­باشد. بدیهی است که هر چقدر رسوبات سفت تر باشند، از بین بردن آنها نیز دشوارتر خواهد بود و وقت بیشتری از سرویسکار می­گیرد که همین امر موجب افزایش قیمت خواهد شد.

مدت زمان رسوب زدایی

مدت زمانی که طول بکشد سرویسکار رسوبات موجود در مدار را از بین ببرد و کیفیت عملکرد دستگاه را بهبود ببخشد، در تعیین قیمت رسوب زدایی پکیج دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است. به این صورت که هرچقدر انجام اینکار طولانی­تر شود، دستمزد سرویسکار هم بیشتر خواهد شد.

 

هزینه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

هزینه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

پکیج های ایران رادیاتور که یکی از محصولات پرطرفدار این برند به شمار می­روند، در مقایسه با سایر برندها دارای قیمت رسوب زدایی متفاوتی می­باشند. به طور معمول، هزینه رسوب زدایی پکیج دیواری ایران رادیاتور نسبت به سایر برندها گرانتر است. دقت کنید که برای انجام اینکار حتما از مجموعه های معتبر و حرفه ای که تعمیرگاه مجاز می باشند، کمک بگیرید. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور را به ما بسپارید.

 

هزینه رسوب زدایی پکیج بوتان

هزینه رسوب زدایی پکیج بوتان

یکی دیگر از برندهایی که با استقبال زیادی مواجه شده و در بسیاری از منازل و ساختمان­ها به چشم می­خورد، بوتان است. توصیه کارشناسان دیجی امداد رسان به شما عزیزان این است که جهت بهبود عملکرد دستگاه و جلوگیری از ایجاد خرابی در قطعات، بهتر است به فاصله دوره­های زمانی مشخص هر شش ماهی یک بار، به رسوب زدایی این سیستم گرمایشی و سرویس آن بپردازید. جهت اطلاع از قیمت رسوب زدایی پکیج بوتان باید از افرادی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه را دارند، بهره بگیرید. نظیر مجموعه دیجی امداد رسان این مجموعه در زمینه تعمیرات پکیج بوتان نیز فعالین دارد.

  مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه رسوب زدایی پکیج ایمرگاس

هزینه رسوب زدایی پکیج ایمرگاس

ایمرگاس هم مانند سایر پکیج ها ممکن است در طول زمان ذرات و جرم­ها بین جداره­های داخلی آن نفوذ کرده و مانع از جریان یافتن آب داخل لوله ها شوند. در چنین شرایطی باید برای از بین این ذرات با کمک گرفتن از یک سرویسکار باتجربه اقدام نمایید.

هزینه رسوب زدایی پکیج ایمرگاس نسبت به سایر این سیستم­ ها متفاوت است و به دلیل تنوع در قطعات به کاررفته در ساختار آن، باید ابتدا توسط سرویسکار بررسی و سپس قیمت رسوب زدایی پکیج دیواری تعیین شود. تعمیرات پکیج ایمرگاس را به ما بسپارید.

 

هزینه رسوب زدایی پکیج گلدیران

پکیج های ساخته شده توسط شرکت گلدیران از دیگر محصولات گرمایشی پرطرفدار در زمینه تامین هوای گرم و اب گرم مصرفی واحدها به شمار می­روند. یکی از مشکلاتی که دراثر عدم رسیدگی به موقع برای این سیستم­ها پیش میاید، جمع شدن ذرات اضافی و رسوبات داخل لوله های آن است.

راه حل رفع این مشکل تنها رسوب زدایی پکیج است، هزینه رسوب زدایی پکیج گلدیران تنها در صورت بررسی حضوری و اعزام تعمیرکار حرفه ای امکان پذیر است.

 

چگونه تشخیص دهیم مبدل اصلی پکیج نیاز به رسوب زدایی دارد؟

مبدل، یکی از بخش های مهم و اصلی در پکیج می­باشد که باید به صورت دوره­های زمانی مشخصی به آن رسیدگی شود. در غیر این صورت، ذرات محلول در آب داخل جداره های آن جمع شده و در جریان مدار خلل ایجاد می­کنند.

برای تشخیص اینکه مبدل چه زمانی نیاز به رسوب زدایی دارد دو راه وجود دارد؛ اگر فشار پکیج بی هیچ دلیل خاصی دچار نوسان شد و به طور مداوم شاهد افزایش و کاهش آن بودید، به این معناست که در لوله­ها ذرات و املاح آب جمع شده اند.

همچنین اگر در حین استفاده از آب گرم، مشاهده کردید که رنگ آب کدر و کثیف است، می­تواند یکی دیگر از نشانه­های این باشد که مبدل اصلی به رسوب زدایی نیاز دارد.

هزینه رسوب زدایی مبدل پکیج

هزینه رسوب زدایی مبدل پکیج

همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم، مبدل اصلی پکیج از قطعات مهم در این سیستم گرمایشی محسوب می­شود که نیاز به سرویس­های دوره ای منظم دارد. در غیر این صورت وبا جمع شدن رسوبات درون آن باید اقدام به رفع آنها کنید.

توصیه کارشناسان شرکت دیجی امداد رسان به شما مشتریان عزیز این است که جهت تعیین هزینه رسوب زدایی مبدل پکیج و خرید قطعات پکیج دیواری بهتر است از یک سرویسکار متخصص کمک بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *