مطالب آموزشی

مراحل سرویس پکیج شامل چیست؟

مراحل-سرویس-پکیج-شامل-چیست

گرم نگه داشتن خانه و دارا بودن آب گرم برای مصارف مختلف جز مهم‌ترین مواردی است که با نزدیک شدن فصل سرما باید به آن توجه بسیار داشت. یک مورد از وسایل گرمایشی که بسیار کاربردی و معروف است که تقریبا در حال حاضر در بسیاری از خانه‌ها مشاهده می‌شود، پکیج است. سیستم گرمایشی یک پکیج نسبت به تمامیه سیستم‌های قدیمی همانند شوفاژخانه یا موتورخانه کاربرد دارد. امروزه در بسیاری از خانه‌های نوساز و آپارتمان از پکیج مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از مورد استفاده قرار دادن سیستم گرمایشی پکیج، به نکته ای باید توجه کرد که شرکت دیجی امداد یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه سرویس پکیج دیواری و همچنین تعمیرات پکیج. در این مقاله می خواهیم در ارتباط با مراحل سرویس پکیج صحبت کنیم.

پکیج جز یکی از وسایل ضروری گرمایشی و تهویه مطبوع در هر ساختمانی است و باید توجه کرد که این وسیله چگونه به کار برده می شود. مسائل و مشکلاتی که مربوط به آن می شود چه مواردی است و به چه روشی می توان آن را برطرف کرد

 

مشاوره دیجی امداد رسان

مراحل سرویس پکیج

 

  • رفع مشکل شعله پکیج
  • تعویض قطعه معیوب
  • رسوب زدایی پکیج
  • رفع مشکل افت فشار پکیج در صورت داشتن
  • اسید شویی پکیج دیواری
  • رفع مشکل روشن نشدن پکیج
  • رفع مشکلات مربوط به سر و صدای پکیج
  • عیب یابی تخصصی پکیج
  • رفع ارورهای پکیج در صورت داشتن

مشاوره دیجی امداد رسان

اقدامات مربوطه به سرویس پکیج:

کارشناسان مربوط به تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور و سرویس پکیج از طرز صحیح نصب آن مطمئن می‌شوند. بررسی و بازبینی نصب صحیح پکیج یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید صورت گیرد. زیرا اگر پکیج درست نصب نشود ممکن است به لوله‌ها آسیب جدی برسد و از نظر ایمنی مشکل پیدا کند.

در قدم بعدی متخصص تعمیر و سرویس پکیج،عملکرد بخش‌های مختلف پکیج را مورد بررسی قرار می دهند. بخش‌های مختلف پکیج که شامل دودکش، درجه حرارت، محل اتصالات، میزان فشار آب و نوع لوله گاز است و تمامی بخش‌ها با دقت بسیاری توسط کارشناسان و سرویسکاران شرکت دیجی امداد انجام می شود.
قدم بعدی سنجش میزان فشار آب است. همانطور که اطلاع دارید میزان فشار آب در هر منطقه‌ای متفاوت است. از طرفی میزان فشار آبی که در گردش است و میزان املاحی که در آب موجود است برروی فرایند رسوب گذاری در پکیج بسیار تاثیرگذاراست. از این رو سرویسکاران دیجی امداد در ابتدا میزان فشار آب را در منطقه شما می‌سنجند و نسبت به آن اگر پکیج نیاز به رسوب زدایی داشته باشد اینکار را انجام می‌دهند. دیجی امداد انجام دهنده سرویس پکیج بوتان و ایران رادیاتور بصورت تخصصی است.

مرکز تخصصی تعمیرات و سرویس انواع پکیج دیواری

ارائه کلیه خدمات نصب، تعمیر و سرویس پکیج دیواری در کلیه نقاط تهران

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

در قدم بعدی بعد از اطمینان از صحت عملکرد پکیج و اقدام به تنظیمات پکیج، نوبت هواگیری رادیاتورها است. از آن‌جا که در طول بهار و تابستان از رادیاتور استفاده‌ نمی‌شود و کاملا بسته است، برای راه‌اندازی آن نیاز به هواگیری دارد که پس از انجام این کار توسط کارشناسان و سرویسکاران دیجی امداد و سرویس پکیج، میزان گرمای ایجاد شده در رادیاتور را می‌سنجند تا از نحوه عملکرد صحیح پکیج اطلاع داشته باشند. علاوه بر این کارشناسان از نداشتن نشتی لوله‌ها نیز اطمینان پیدا می‌کنند تا جای هیچ گونه خطایی وجود نداشته و بهترین خدمات مشتریان بوتان و سرویس را بتوانند به مشتریان خود ارائه بدهند

نحوه سرویس پکیج

مراحل سرویس پکیج شامل کنترل مواردی از قبیل وجود یا عدم وجود نشتی در لوله ها است. رسوب در مسیر ورودی ها، مبدل ها، اتصالات، فیلترها، شیلنگ ها، شیر اطمینان، دستگاه سختی گیر و … قرار می‌گیرد. در زمان سرویس پکیج ها و در صورت مشاهده هر گونه عیب و ایراد در هر یک از این قسمت ها باید پکیج تعمیر شود. در ادامه به برخی از مهمترین عیب ها و ایراد های یک پکیج و نحوه رفع عیب و ایراد آن ها می پردازیم.
سرویس پکیج جز کارهای عادی نیست که هر فردی بتواند آن را انجام بدهد زیرا ممکن است موقع سرویس آن نیاز به یک سری اقداماتی مانند رسوب زدایی داشته باشد که افراد عادی توان این کار را ندارند. پس بهتر است برای این کار از کارشناسان مربوطه به شرکت دیجی امداد استفاده کرد تا بتوان با خیالی آسوده از این وسیله گرمایشی استفاده نمود. دیجی امداد کارشناسان و افراد متخصص را در زمینه تعمیر و سرویس پکیج در اختیار خود دارد که شما می‌توانید با ثبت سفارش خود از مجموعه و خدمات آن بهره‌مند بشوید.

به چه علت پکیج باید سرویس شود

فرقی ندارد شما جز افراد آپارتمان نشین هستید و یا خانه ویلایی مستقل داشته باشید. سرویس پکیج برای هر واحد مسکونی به صورت جداگانه طراحی شده است و هر خانه‌ سیستم جداگانه ای دارد که برای سرویس آن نیاز به افراد متخصص است. استفاده از افرادی که دانش و آگاهی کافی برای تعمیر و سرویس پکیج را دارند به شما کمک می‌کند تا با خیال آسوده زمستانی گرم را تجربه کنید. همچنین سرویس سالیانه پکیج کمک می‌کند تا طول عمر پکیج بیشتر بشود و هزینه‌های آن نسبت به تعمیر و سرویس دوباره آن کاهش یابد.

مشاوره دیجی امداد رسان

بهترین زمان برای انجام سرویس پکیج دیواری

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما بوجود آید این است که چه موقع باید سرویس پکیج انجام بشود؟ پیشنهاد کارشناسان این است که بهترین حالت سرویس سالیانه پکیج است. اگر شما به صورت سالیانه پکیج خود را سرویس کنید و اگر نیاز به رسوب زدایی داشته باشد، انجام سرویس سالیانه طول عمر پکیج شما بالا می‌رود و میزان خرابی‌های آن بسیار کم می‌شود. اما اگر هر زمان دیگری متوجه بروز هرگونه مشکلی شده اید باید در اسرع وقت از کارشناسان مربوطه بخواهید تا نسبت به آن اقدامات لازم را انجام بدهند زیرا هر مشکلی می‌تواند به نوعی خطری برای ایمنی ساختمان داشته باشد.

شاید افرادی که در خانه‌های قدیمی سکونت دارند و سیستم‌های گرمایشی سنتی و قدیمی را مورد استفاده قرار می دهند جای سوال داشته باشد که چرا باید پکیج را مورد استفاده قرار بدهیم؟ همانطور که می‌دانید با پیشرفت علم و تکنولوژی سیستم‌هایی که طراحی شده است. برای صرفه جویی بسیاری از منابع ساخته شده است. پکیج جز سیستم‌ های گرمایشی بسیار به صرفه است که می‌توان با یک سری تنظیمات، میزان گرمای آب و دمای خانه را  به دلخواه خود تنظیم نمود و پکیج نسبت به هر سیستم گرمایشی دیگر فضای کمتری را در بر می گیرید و دسترسی به آن ساده و راحت است.

مجموعه دیجی امداد رسان یکی از حرفه ای ترین نمایندگی ها در زمینه سرویس و تعمیر پکیج در شهر تهران  است همچنین هزینه‌های مربوط به تعمیر و سرویس تعمیر پکیج در شرکت دیجی امداد نسبت به سایر تعمیرات بسیار کمتر است.

 مراحل سرویس پکیج و خدمات ارائه شده توسط  دیجی امداد رسان

سرویس پکیج انواع مختلفی دارا است و در برخی اوقات باید سیستم داخلی آن نیز مورد بازبینی قرار بگیرد از این رو توصیه شرکت دیجی امداد به شما این است که از کارشناسان متخصص مربوط به سرویس پکیج راهنمایی بگیرد. در مجموعه دیجی امداد کارشناسانی هستند که با ارائه خدمات مختلف از جمله نصب و تعمیر پکیج، اسید شویی مبدل، تنظیم باد منبع، بازدید و تعویض سنسورها و اورینگ‌ها و سرویس کامل پکیج که بهترین ها را برای شما فراهم کرده اند.

مشاوره دیجی امداد رسان

چرا از سرویسکاران برای انجام سرویس پکیج خود باید کمک بگیریم؟

هدف از گردآوری کارشناسان در زمینه سرویس پکیج در مجموعه دیجی امداد این است که بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه بدهند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی و با مناسب ترین هزینه سرویس پکیج، از بهترین خدمات بهره‌مند بشوند. از این رو شما در مدت زمان کوتاهی تنها با مراجعه به وبسایت دیجی امداد و با ثبت سفارش خود می‌توانید در مدت زمان کوتاهی یکی از کارشناسان مربوط به سرویس کار را به دلخواه خود را انتخاب کرده و تعمیر و سرویس پکیج خود را به آن‌ها واگذار کنید.

علائم رسوب گرفتن پکیج

یکی از مراحل سرویس پکیج توجه به رسوب زدایی دستگاه است. زمانی دستگاه شما رسوب می گیرد که ترکیباتی نظیرکلسیم و منیزیم در جداره مبدل های پکیج رسوب کند. این رسوب مثل یک عایق حرارتی عمل می کند و باعث می شود که راندمان دستگاه کم شود و در نتیجه دستگاه مجبور می شود در دمای بالاتری کار کند تا راندمان خود را بالاتر ببرد در نتیجه خود این عمل باعث می شود. دستگاه رسوب بیشتری به خود بگیرد و عملکردش بسیار پایین بیاید. اگر متوجه شدید دستگاه شما دمای مطلوب را ندارد و مدار گرمایشی دستگاه به کندی گرم می شود و همچنین فشار آبگرم کم شده و یک صدایی شبیه به نویز و یا خرخر از دستگاه به گوش می رسد. این نشانه ها معنی این هستند که پکیج شما باید رسوب زدایی شود.

خدمات ارائه شده توسط دیجی امداد رسان در زمینه تعمیرات و سرویس پکیج 

  • تعمیر پکیج دیواری و زمینی
  • نصب و راه اندازی پکیج
  • سرویس کامل پکیج
  • لوله کشی و تعویض قطعات پکیج
  • رسوب زدایی پکیج
  • سرویس فن پکیج
  • انجام تمام تاسیسات پکیج

 

مرکز تخصصی تعمیرات و سرویس انواع پکیج دیواری

ارائه کلیه خدمات نصب، تعمیر و سرویس پکیج دیواری در کلیه نقاط تهران

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

4/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “مراحل سرویس پکیج شامل چیست؟

  1. وحید گفت:

    مقاله کوتاه و مفیدی بود ، ممنون از سایت خوبتون

  2. آرامون گفت:

    ایا نصب دودکش دو جداره برای پکیج الزامی میباشد ؟

  3. علیرضا قربانی گفت:

    سلام علت نارنجی شدن رنگ شعله پکیج چی هست و چیکار باید کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *