مطالب آموزشی

آموزش نحوه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

راه-اندازی-پکیج-ایران-رادیاتور

در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور آشنا کنیم. راه اندازی پکیج ایران رادیاتور کار دشواری نبوده و چنانچه به تازگی این محصول را خریداری کرده و با نحوه راه اندازی آن آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا شما را با پکیج ایران رادیاتور و نحوه روشن کردن آن آشنا کنیم.  پکیج های ایران رادیاتور یکی از وسایل گرمایشی بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. ایران رادیاتور نامی آشنا در بازار و درر بین ایرانیان می باشد که طرفداران زیادی دارد. از آنجایی پکیج ها به عنوان یک کالای مصرفی به شمار میآید با گذشت زمان نیازمند سرویس و تعمیر می باشند، شما عزیزان می توانید تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را به مرکز تعمیرات پکیج دیجی امداد رسان بسپارید.

مشاوره دیجی امداد رسان

طریقه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

جهت روشن کردن پکیج ایران رادیاتور، چنانچه کلید روشن و خاموش کردن سیستم بر روی عدد یک نمی باشد آن را بر روی یک قرار داده تا روشن شود، هنگامی که چراغ بالای دکمه سبز شد یعنی پکیج روشن شده است. شیرهای رفت و برگشت پکیج را باز نمایید. پیش از روشن کردن سیستم بهتر است رادیاتور را هواگیری کنید. با چرخاندن ترموستات پکیج که با نشانه رادیاتور علامت گذاری شده است، دما را بر روی درجه مورد نظر تنظیم نمایید. در این هنگام باید چراغ قرار گرفته شده در بالای آن سبز شود. سپس شیر دستی گاز ورودی را باز کنید. در این هنگام سیستم روشن می شود و این را با مشاهده روشن شدن چراغ نارنجی بالای دکمه متوجه خواهید شد.  با روشن کردن دستگاه و گرم شدن پکیج چراغ های سبز رنگ نشان دهنده دما به مرور روشن شده تا به دمای تعیین شده برسند. چنانچه که در هرکدام از مرحله های روشن کردن دستگاه، چراغ قرمز رنگ نشان دهنده شعله نداشتن روشن شد، مجدد کلید راه اندازی واقع در کنار آن را فشار دهید.

نکات قابل توجه قبل از راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

پیش از راه اندازی پکیج ایران رادیاتور مطمیٔن شوید که رگلاتور و لوله های گاز نشتی نداشته باشند.

 در صورت وجود هوا در داخل رادیاتورها ممکن است باعث آسیب رساندن به سیستم شما شود، در نتیجه بهتر است پیش از راه اندازی پکیج رادیاتور را هواگیری نمایید.

دمای پکیج را بررسی کرده و اطمینان حاصل نمایید که مشعل ها به موقع روشن و خاموش می شوند.

کارکرد درست مشعل را به وسیله سه مرتبه روشن و خاموش کردن آن بررسی نمایید.

از فشار مناسب آب و روشن و خاموش شدن پکیج در دمای مشخص اطمینان حاصل نمایید.

به صورت چشمی روشن شدن مشعل توسط جرقه زن را چک کنید.

 برای بررسی کردن سیستم گاز رسانی و هواگیری رادیاتور باید به شکل زیر عمل نمایید:

در مرحله اول آب سرد ورودی سیستم را باز کرده و و پس از گشودن شیر آب گرم هواگیری را شروع می کنیم.

عقربه گیج فشار را به میزان ۱.۵ مرتبه می رسانیم و سپس سیستم را هواگیری می کنیم، چنانچه این مقدار تنظیم نباشد ممکن است دستگاه به شکل انفجاری روشن شود.

در انتها با باز کردن دستی شیر گاز، از وجود نشتی یا عدم نشتی مطلع شوید و در صورت احتیاج مسیر گاز رسانی را هواگیری می کنیم.

در صورتی که هواگیری به طور صحیح انجام نشود گرمای مورد نیاز تولید نمی شود. چنانچه علایٔم یخ زدگی مشاهده کردید از ضد یخ استفاده کرده و از خالی کردن آب سیستم خودداری نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرگاه تخصصی نصب، راه اندازی و سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

شرح ولوم های ایران رادیاتور

ولوم سمت راست: این ولوم وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه را بر عهده دارد. در صورتی که بر روی صفر باشد نشان دهنده خاموشی دستگاه، و در صورتی که بر روی یک باشد نشان دهنده روشن بودن دستگاه می باشد.

ولوم وسطی: این ولوم وظیفه تنظیم دمای آب گرم مصرفی را بر عهده دارد و به طور معمول با یک مرتبه تنظیم کردن دیگر آن را تغییر نمی دهیم. اغلب توصیه می گردد که این ولوم روی وسط قرار گیرد.

ولوم سمت چپ: در صورتی که این ولوم بر روی صفر واقع شده باشد، می توانید متوجه شده باشید که دستگاه بر روی حالت تابستانه تنظیم شده است و چنانچه این ولوم رابچرخانید بر روی حالت زمستانه تنظیم می شود و شما می توانید با توجه به دمای محیط آن را تنظیم نمایید.

عقربه: عقربه همیشه لازم است بین یک الی دو قرار گیرد. این عقربه به وسیله شیر پر کن تنظیم می گردد. به طور معمول شیر پر کن در زیر و سمت راست دستگاه قرار داشته و به شکل یک شیر کوچک آبی پلاستیکی دیده می شود که به شکل مورب از پکیج خارج شده است.

جهت خواندن مقاله قطعات پکیج ایران رادیاتور اینجا را کلیک نمایید.

چند نکته مهم و اساسی در رابطه با نحوه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور 

مشاوره دیجی امداد رسان

در پایان کار حتما شیر پر کن را ببندید.

دکمه ریست تنها هنگامی که دستگاه ارور بدهد به کار می آید و با فشردن آن به طور موقت ارور برطرف می شود.

همواره سعی کنید با ولوم سمت چپی دمای محیط را کنترل کنید و تا جایی که ممکن است دست به شیر رادیاتور نزده و سعی کنید شیر رادیاتور تا انتها باز باشد.

شیرهای رفت و برگشت و شیر رادیاتور پکیج نیازی نمی باشد که در تابستان بسته شود.

در صورتی که قصد دارید مراحل راه اندازی پکیج ایران رادیاتور را به صورت حضوری یاد بگیرید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مرکز دیجی امداد رسان تماس گرفته تا متخصصین ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

نصب پکیج ایران رادیاتور

نصب پکیج ایران رادیاتور کار سختی نبوده و تنها لازم است تمامی بخش ها به صورت مرحله به مرحله انجام شده و در صورتی که یکی از مراحل به درستی صورت نگیرد ممکن است در آینده مشکل ساز شود. در صورتی که برای اولین بار است که می خواهید پکیج خود را راه اندازی کنید و به کمک یک متخصص نیاز دارید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

هزینه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

قیمت راه اندازی پکیج ایران رادیاتور دارای تعرفه خاصی نبوده و عواملی همچون موقعیت مکانی، دستمزد تکنسین و … بر روی قیمت آن تاثیر گذار می باشند. جهت اطلاع از هزینه های راه اندازی پکیج ایران رادیاتور می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

چرا برای راه اندازی پکیج ایران رادیاتور از دیجی امداد رسان کمک بگییم؟

دیجی امداد رسان دارای نیروهای متخصص و با تجربه بوده و راه اندازی پکیج شما را به نحو احسن انجام می دهند.

متخصصین دیجی امداد رسان بسیار وقت شناس بوده و راس ساعت تعیین شده در محل حاضر می شوند.

تکنسین های دیجی امداد رسان بسیار مسیٔولیت پذیر و خوش قول بوده و پکیج شما را در زمان تعیین شده راه اندازی می کنند.

مرکز راه اندازی پکیج ایران رادیاتور شرق تهران

نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور نیاز به مهارت و تخصص داشته و سپردن آن به دست اشخاص ناشی کار درستی نیست. در نتیجه نیاز است که نصب و راه اندازی پکیج خود را به دست متخصص بسپارید. چنانچه به متخصص نیاز داشتید، می توانید با دیجی امداد رسان تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای متخصصین با تجربه و ماهر در زمینه راه اندازی انواع پکیج ها بوده و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در 24 ساعت شبانه روز می باشد.

تعمیرگاه نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

در صورتی که ساکن غرب تهران هستید. در صورتی که به تازگی پکیج خود را خریداری کرده اید. در صورتی که برای پکیج خود به دنبال یک متخصص قابل اعتماد هستید. در صورتی که برای بار اول است که پکیج خود را راه اندازی می کنید. تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای پرسنلین ماهر و مجرب و با سابقه طولانی و درخشان در زمینه نصب و راه اندازی انواع پکیج ها می باشد. در صورت احتیاج می توانید با این مرکز تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

شعبه تخصصی مجاز نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور جنوب تهران

مشاوره دیجی امداد رسان

با نزدیک شدن به فصل سرما، یکی از مشکلات پیش رو برای افراد نصب و راه اندازی پکیج می باشد که همواره از دغدغه های افراد می باشد. توصیه می شود پیش از استفاده از پکیج نسبت به هواگیری رادیاتور آن اقدام شود تا از بروز خرابی و مشکل در آن پیشگیری شود. با توجه به سوء استفاده افراد ناشی از این فرصت، یافتن فردی که در این زمینه مهارت کامل داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای سابقه ای طولانی و مفید در زمینه راه اندازی انواع برندهای پکیج بوده و با دارا بودن پرسنلی متخصص و مجرب سعی در جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز کرده است.

جهت خواندن مقاله علائم خرابی پکیج ایران رادیاتور اینجا را کلیک نمایید.

نمایندگی مجاز نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور شمال تهران

نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور توسط دیجی امداد رسان انجام پذیر می باشد. این مرکز دارای افراد ماهر و مجرب در زمینه نصب و راه اندازی انواع پکیج ها می باشند. این مرکز آماده خدمت رسانی در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان با سال ها سابقه طولانی در زمینه نصب و راه اندازی انواع برندهای پکیج و با داشتن متخصصین ماهر و با تجربه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. در صورتی که برای راه اندازی پکیج خود به افراد ماهر و با تجربه نیاز داشتید کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر حاضر شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرگاه تخصصی نصب، راه اندازی و سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران
دیجی امداد رسان
جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *