مطالب آموزشی

مزایا و معایب پکیج دیواری چیست؟

مزایا-و-معایب-پکیج-دیواری

پکیج ها دستگاهی برای گرم کردن فضا و آب مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک کالای مصرفی به شمار می رود. هیچ فرقی نمی کند که پکیج شما چه برندی داشته باشد مزایا و معایب پکیج دیواری برای اکثر برند ها یکسان می باشد.به طور کلی تمام پکیج ها دارای مزیت ها و معایب مشترکی هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایا و معایب پکیج دیواری آشنا کنیم. در ادامه به شرح هر کدام خواهیم پرداخت.

مشاوره دیجی امداد رسان

پکیج دیواری چیست؟

پکیج های دیواری از جمله دستگاه هایی است که برای تامین گرمای فضا و تامین آب گرم مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه جای کمی را اشغال کرده و نصب  راه اندازی راحتی دارد. در این بخش به بررسی مزایا و معایب پکیج دیواری می پردازیم.

 

برای خواندن مقاله علت گرم نشدن آب پکیج چیست اینجا را کلیک کنید.

 

 

مزایای پکیج دیواری

امنیت بالا

از مهم ترین مزایای پکیج های دیواری، امنیت بالای آن می باشد. در گذشته بخاری ها و اجاق های برقی دارای خطراتی بود که باعث بر هم خوردن آرامش افراد می شد اما با ورود پکیج های دیواری این خطرات از میان برداشته شده است. پکیج ها دارای سنسورهای حرارتی بوده و در صورت افزایش حرارت شما را آگاه می سازد. سیستم احتراق موجود در پکیج ها به افزایش ایمنی آن کمک بسیاری کرده است.

 

✔ هزینه مناسب

هزینه های پکیج را می توان از چند زاویه بیان کرد یکی از آن ها هزینه نصب و راه اندازی این دستگاه می باشد. با توجه به عدم نیاز به شوفاژ خانه هزینه پکیج دیواری در مقایسه با دیگر وسایل گرمایشی دارای قیمت مناسب تری است. همچنین این دستگاه در مقایسه با دیگر وسایل گرمایشی انرژی کم تری مصرف می کند. علاوه بر آن پکیج های دیواری علاوه بر گرمایش خانه، آب گرمایشی را نیز گرم کرده و دیگر نیازی به خرید آب گرم کن نمی باشد.

✔ بازدهی و راندمان بالا

پکیج های دیواری راندمان بالایی داشته و محیط و آب گرم مصرفی را در سریع ترین زمان گرم می کند، در عین حال سوخت کم تری را نیز مصرف می کند.

مشاوره دیجی امداد رسان

✔ وجود کدهای خطا

پکیج های دیواری دارای انواع کدهای خطا بوده که هر کدام نشان دهنده ایراد مشخصی در پکیج می باشد. این کدهای خطا باعث می شود که شما به راحتی و در سریع ترین زمان ایراد دستگاه را متوجه شده و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

✔ نصب و راه اندازی آسان

پکیج های دیواری در مقایسه با شوفاژ خانه ها زمان کم تری را برای نصب و راه اندازی نیاز داشته و راحت تر نیز می باشد. این دستگاه نیازی به لوله کشی از قسمت های مختلف ساختمان ندارد. همچنین دسترسی به پکیج ها به مراتب راحت تر از موتور خانه ها است.

 

✔ زیبایی

امروزه پکیج های دیواری در طرح های مختلف در بازار موجود بوده و هر فرد می تواند با توجه به سلیقه خود مدل دلخواه را انتخاب نماید.

 

✔ اشغال فضای کم

پکیج های دیواری در مقایسه با دیگر وسایل گرمایشی فضای کم تری را اشغال می کند. پکیج های دیواری همان طور که معلوم است بر روی دیوار نصب شده و یا حتی می توان آن را در کابینت نیز نصب نمود.

 

✔ عملکرد مناسب در تابستان

در تابستان پکیج ها در صورتی که نیاز به آب گرم باشد، شروع به کار می کند، می توان از سیستم اتوماتیک آن استفاده کرد. در این مواقع با باز شدن شیر آب گرم سنسور فعال شده و پکیج روشن می گردد و با بسته شدن شیر آب، پکیج خاموش می گردد.

 

✔ عملکرد مناسب در زمستان

در فصل زمستان اولویت پکیج ها با آب گرم بوده و همین عامل باعث می شود که شما در تمامی طول زمستان همیشه آب گرم در دسترس داشته باشید.

 

✔ عملکرد قابل اطمینان

پکیج های دیواری آب گرم مصرفی شما را به صورت فوری و دایٔمی گرم کرده و می توان آن را به صورت اتوماتیک، خاموش و یا بر روی زمان دلخواه تنظیم نمایید. همچنین پکیج های دیواری برای هر واحد مسکونی مستقل بوده و به این معناست که شما به میزان مصرفی که دارید شارژ پرداخت خواهید کرد.

 

برای خواندن مقاله تعمیر پکیج شبانه روزی  اینجا را کلیک کنید.

مشاوره دیجی امداد رسان

به طور کلی می توان مزایای پکیج های دیواری را به صورت فهرست وار به شرح زیر عنوان کرد:

نیاز نداشتن به موتورخانه مرکزی

مستقل بودن برای هر واحد مسکونی

قابل تنظیم در داخل ساختمان

نصب و راه اندازی آسان و سریع

تعمیر و نگهداری راحت و بدون هزینه

سرویس راحت و کم هزینه

راندمان بالا در مقایسه با موتورخانه های مرکزی

نیاز به فضای کم در آشپزخانه

دارای ابعاد کوچک

قابلیت تنظیم دلخواه دما

کارکرد آرام و بی سر و صدا

عملکرد قابل اعتماد

خاموش شدن اتومات

مصرف انرژی پایین

امنیت بالای دستگاه

ایمنی بالای دستگاه به دلیل وجود سنسورهایی از جمله سنسور حرارتی، سنسور دود و …

 

معایب پکیج دیواری

در مقاله مزایا و معایب پیکج دیواری به مزایای آن پرداختیم در این قسمت نوبت به بررسی و معایب پکیج ها می باشد. همانطور که می دانید هر دستگاه مصرفی علاوه بر مزایا یک سری معایب نیز دارند که عبارتند از:

از جمله معایب پکیج های دیواری مجهز بودن این دستگاه به سیستم رابط فرمانی الکترونیکی بوده و همین عامل راه اندازی را برای افراد سخت کرده و باید به وسیله یک متخصص راه اندازی شود.

از دیگر معایب پکیج های دیواری استفاده از این دستگاه برای تنها یک سرویس بهداشتی و حمام بوده که در این صورت می توانید از پکیج های دو مخزنه استفاده نمایید.

پکیج های دیواری متراژ خاصی را گرم کرده و در صورتی که متراژ ساختمان شما بالا باشد می توانید از پکیج های دیواری استفاده کنید.

برای خواندن مقاله تعمیرکار پکیج در شرق تهران  اینجا را کلیک کنید.

 

دیجی امداد رسان 

پکیج ها دارای انواع گوناگونی بوده که هر کدام دارای قیمت مشخصی می باشد و برند های متفاوتی از پکیج در بازار وجود دارد  پیش از خرید پکیج ها ابتدا باید اطلاعات در رابطه با مزایا و معایب پکیج دیواری بدست آورید و سپس نوع پکیج مناسب با خانه خود را انتخاب کنید. در صورتی که برای ساختمان خود به دنبال پکیج هستید باید به این نکته توجه کنید که نصب دستگاه خود را به یک نمایندگی معتبر نظیر دیجی امداد رسان بسپارید .

این مجموعه در زمینه نصب و تعمیر پکیج دیواری فعالیت  دارد. مجموعه دیجی امداد رسان دارای کارشناسان حرفه ای بوده، پکیج ها به دلیل اینکه یک کالای مصرفی بشمار می آیند با گذشت زمان نیاز به سرویس دوره ای می باشند. سرویس پکیج باید حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود. تعمیر پکیج های دیواری در نمایندگی مجاز دیجی امداد رسان دارای گارانتی بوده و در صورت هر گونه ایراد در پکیج بعد از تعمیر تکنسین ما مجدد به محل اعزام می شود تا مشکل را بررسی کند.

مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *