مطالب آموزشی

مرکز تعمیر پکیج در تهرانپارس

مرکز تعمیرات پکیج در تهرانپارس

پکیج یک سیستم گرمایشی است که در سال های اخیر از محبوبیت بسیاری برخوردار و جایگزین موتورخانه ها شده است. پکیج ها علاوه بر گرم کردن خانه یا محل کار آب را نیز گرم کرده و جایگزین مناسبی بری آب گرم کن می باشند. از مهم ترین مزیت های پکیج، کوچک بودن این محصول بوده و بطور کلی می توان گفت که پکیج ها در مقایسه با موتورخانه ها جای کمتری را اشغال کرده و بازدهی بالایی نیز دارند. پکیج ها به عنوان یک کالای مصرفی به شمار می آیند به همین دلیل نیازمند تعمیر و سرویس دوره ای هستند دیجی امداد رسان یکی از مراکز تعمیر پکیج تهرانپارس می باشد که آمادگی خدمات رسانی به مشتریان گرامی را دارد.

مرکز تعمیرات پکیج تهرانپارس

فهرست محتوا

مرکز تعمیر پکیج در شرق تهران، از مراکز تعمیرات تخصصی پکیج در زمینه تعمیر پکیج در تهرانپارس بوده که دارای تیم متخصص و مجرب در زمینه تعمیر پکیج شرق تهران می باشد. این مرکز تمام نیازها اعم از نصب و سرویس را توسط نیروهای متخصص برطرف می کند.

مزایای پکیج دیواری

پکیج ها دارای مزیت های زیادی می باشند که در این مقاله به مهم ترین مزیت های آن اشاره خواهیم کرد. از جمله این مزیت ها:

کارکرد بدون سر و صدای پکیج ها

✔  مستقل بودن پکیج ها برای هر واحد تجاری مسکونی و…

نصب و تعمیر آسان و سریع

تنظیم دمای دلخواه برای محیط

کارکرد بدون سر و صدا

ایمنی بالا

مصرف پایین پکیج، صرفه جویی در برق، گاز و…

انواع پکیج ها

پکیج ها دارای دو نوع زمینی و دیواری می باشند که هر کدام با توجه به نیاز فرد مورد استفاده قرار می گیرد.

پکیج دیواری

پکیج های دیواری به دلیل کوچک بودن و نصب بر روی دیوار و یا داخل کابینت و همچنین هزینه کم نصب و سرویس آسان و صرفه جویی در مصرف و … دارای طرفداران زیادی بوده وجایگزین مناسبی برای موتورخانه ها می باشد.

پکیج زمینی

پکیج زمینی همانطور که از اسم آن مشخص است بر روی زمین نصب می شود. این نوع پکیج ها دارای یک مخزن بوده و در محیط های بیش از دویست متر مورد استفاده قرار می گیرد. مخزن داخل این پکیج ها باعث می شود که این نوع پکیج ها همیشه آب گرم داشته باشند و در نتیجه همیشه گرم می باشند. این نوع پکیج ها دارای مزایا  و معایبی نسبت به پکیج های دیواری می باشند که از  جمله معایب آن این می باشد که پکیج های زمینی جای بیشتری را نسبت به پکیج دیواری اشغال می کنند. و از مزایای این پکیج نسبت به پکیج دیواری می توان به داشتن مخزن و نصب سریع تر و آسان تر نسبت به پکیج های دیواری اشاره کرد.

مشاوره دیجی امداد رسان

پکیج های زمینی به علت کارکرد بسیار آن ها، پس از مدتی احتیاج به سرویس دارد و از آنجایی که برای سرویس این پکیج ها ملزم به افراد متخصص می باشد، شما می توانید با متخصصان ما در شرق تهران تماس حاصل فرمایید تا در نزدیک ترین زمان مشکل شما را حل کنند. نعمیرکاران ما در دیجی امداد رسان دارای تخصص در تعمیر پکیج بوده و به صورت شبانه‌روزی درحال خدمت رسانی می بااشند.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در تهرانپارس

تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری در محل با 6 ماه گارانتی خدمات

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

انواع پکیج ها از نظر سوخت

همچنین پکیج ها از نظر سوخت نیز به سه دسته تقسیم می شوند:

پکیج گازسوز که در دو نوع دیواری و زمینی وجود دارد.

پکیج برقی که در دو نوع دیواری و زمینی وجود دارد.

پکیج دو گانه سوز که تنها در نوع زمینی وجود دارد.

پکیج گازوئیل سوز که همانند پکیج دوگانه  تنها در نوع زمینی وجود دارد و نمی توان آن را در منزل نصب کرد و ملزم به موتورخانه یا انباری می باشد.

کارکرد پکیج ها

کارکرد پکیج ها بدین صورت بوده که آب را بوسیله رادیاتورها گرم کرده و قسمتی از آن را برای مصرفی و مقدار دیگر را برای گرم کردن خانه یا محل کار به شوفاژها فرستاده و مابقی آب را پس از سرد شدن مجدد به رادیاتورها باز میگرداند.

از جمله این مراکز، مرکز تعمیر پکیج در تهرانپارس می باشد. برای استفاده از خدمات این مرکز می توانید با ما در تماس بوده تا در کمترین زمان مشکل شما را با ماهر ترین تعمیر پکیج تهران برطرف کنیم.

نصب پکیج در مرکز تعمیرات پکیج در تهرانپارس

نصب پکیج ها کار سختی نیست اما بهتر است که این کار را بدست افراد متخصص بسپارید.  مرکز تعمیرات پکیج در تهرانپارس دارای افراد متخصص و مجرب بوده و این کار را در کوتاه ترین زمان برای شما انجام می دهد. برای نصب پکیج دیواری، اول باید محل قرار گیری پکیج را مشخص کرده وسپس لوله کشی کنید. محل قرار گیری پکیج ها را شابلن گذاشته  و محل پیچ و مهره را علامت بزنیم و سپس آن ها را با دریل سوراخ کنیم. به این نکته توجه داشته باشید که هواگیری رادیاتور را حتما انجام داده تا با مشکل روبرو نشوید. و در این مرحله از نصب پکیج، شیلنگ های متصل به پکیج را به لوله کشی ای که از قبل انجام داده اید وصل کنید.توجه داشته باشید که شیلنگ را در جای مناسب خود نگه دارید. مرحله آخر و مهم ترین مرحله نصب دودکش می باشد. بسیار توجه داشته باشید که دودکش ها بدرستی وصل کنید تا نشتی نداشته و باعث گازگرفتگی نشود. در صورتیکه مهارت انجام این کار را ندارید از همکاران ما در مرکز تعمیرات تخصص تهرانپارس کمک بخواهید.

برای نصب پکیج زمینی نیز همان مراحل نصب پکیج دیواری را طی می کنید. در محلی که قرار است پکیج نصب شود لوله کشی را انجام دهید. هواگیری رادیاتور انجام شده تا رادیاتور بدرستی کار کند. و با توجه به نوع مصرف این پکیج آن را به برق و یا گاز متصل کنید. این پکیج هم مانند پکیج دیواری دارای حساسیت نصب بوده و در صورتیکه توانایی لازم را در این زمینه ندارید از متخصصان ما در مرکز تعمیرات شرق تهرانکمک بخواهید تا در اولین فرصت اقدام به نصب پکیج شما بکنند.

سرویس پکیج در مرکز تعمیرات پکیج در تهرانپارس

از آنجایی که تعمیرات پکیج ها یک کار تخصصی می باشد دستکاری پکیج یا تلاش برای تعمیرات پکیج توصیه نمی شود. برای سرویس پکیج ها بهتر است آن را بدست افراد متخصص بسپارید. از جمله متخصصین، همکاران ما در مرکز تعمیرات تهرانپارس می باشند و در کوتاه ترین زمان مشکل پکیج شما را رفع خواهند کرد. ز جمله مشکلاتی که ممکن است برای پکیج ها پیش بیاید،  کم بودن فشار آب می باشد و همچنین خرابی پمپ داخل پکیج، خرابی رادیاتور، نشت لوله های پکیج و … می باشد. شما برای رفع پکیج خود کافیست با ما تماس گرفته تا متخصصین ما در مرکز تعمیرات شرق تهران در نزدیک ترین زمان مشکل شما را حل کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

دلایل متمایز بودن ما در مرکز تعمیر پکیج در تهرانپارس

حرفه ای بودن تعمیرکاران در زمینه عیب یابی پکیج دیواری

داشتن تکنسین هایی با تجربه و خبره

✔  داشتن سابقه در زمینه تعمیر پکیج های دیواری

  وقت شناس بودن تعمیرکاران

استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکتیدر صورت تعویض قطعه خراب

ارائه خدمات در تمامی مناطق تهران

تعمیرگاهی برای تعمیر یا سرویس معتبر ترین برندهای پکیج دیواری درتهرانپارس

دیجی امداد رسان سال‌هاست کار پشتیبانی، تعمیر و سرویس پکیج برند های مختلف را بر عهده دارد. و در زمینه تعمیر بهترین برندها تخصص بالایی دارد. این مجموعه در تمام طول شبانه روز به صورت 24 ساعت آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به مشتریان گرامی را دارد.

دلایلی که باعث می شوند شما نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات پکیج تهران پارس داشته باشید:

سیستم گرمایشی به درستی کار می کند اما رادیاتور ها گرمای مناسبی ندارند.

آب گرم مصرفی گرمای مطلوبی ندارد.

سیستم گرمایش کار نمی کند در حالی که آب مصرفی مناسب است.

آب گرم پکیج به صورت انفجاری روشن می شود.

افت  فشار آب در مدار گرمایش.

آب گرم  مصرفی دچار نوسانات می شود.

با افزایش دما ، فشار موجود در مدار گرمایش نیز بیشتر می شود.

افزایش خود به خود فشار در مدار گرمایش پکیج و شروع به کار شیر اطمینان.

دمای مدار گرمایشی بسیار خوب است اما دمای آب مصرفی پایین می باشد.

رسوب زدایی و سرویس پکیج در تهرانپارس

پکیج دیواری نیازمندخدمات سرویس دوره‌ای می باشد. به جهت وجود املاح معدنی در آب به مرور زمان این املاح درون لوله‌های پکیج جمع شده و سبب مسدود شده لوله‌ها می‌شود. به همین دلیل پکیج ها نیاز به رسوب زدایی دارند. تا راندمان دستگاه بیشتر شود و همچنین طول عمر بیشتری داشته باشد.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در تهرانپارس

تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری در محل با 6 ماه گارانتی خدمات

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

مزایای انجام سرویس پکیج دیواری در مرکز تعمیر پکیج در تهرانپارس

سبب افزایش راندمان دستگاه می شود.

قطعات خراب یا معیوب پکیج را با قطعه ارجنال تعویض می کنند.

رسوب زدایی پکیج.

افزایش عمر دستگاه.

کاهش قابل توجه هزینه های خرابی دستگاه.

تعمیر کار پکیج در تهرانپارس

تعمیر کاران ما از متخصص‌ترین افراد در زمینه تعمیر و سرویس پکیج در برند های متفاوت می باشند. دیجی امداد رسان تعمیر کاران خود را به دورهای آموزشی جهت آموزش سرویس و تعمیر برند های جدید موجود در بازار می فرستد.

مشاوره دیجی امداد رسان

نحوه خدمات‌رسانی تعمیرکاران پکیج دیواری دیجی امداد رسان

تعمیرکاران ما در زمان سرویس و یا تعمیر پکیج در محل ابتدا تمام دستگاه را چک و بررسی می کنند تا مشکل را شناسایی و آن را رفع کنند. بسته به میزان خرابی دستگاه و سرویس دستگاه هزینه ای که باید پرداخت شود متفاوت است. این مجموعه تمام برند ها را تعمیر می کند، یکی از مهم ترین برند هایی که این مجموعه می پذیرد تعمیر پکیج بوتان و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور می باشد. دیجی امداد رسان دارای نمایندگی تعمیرات بوتان تهرانپارس و نمایندگی ایران رادیاتور تهرانپارس بوده و از مجرب ترین تعمیرکار پکیج در تهران بهره می برد.

چگونه می توانید با مرکز مجاز تعمیر پکیج در تهرانپارس تماس بگیرید؟

یک سرویس‌کار پکیج دیواری با بررسی و چکاب کلی دستگاه می تواند حدود هزینه تعمیراتی را به شما اعلام کند. تعمیرکاران ما با شناسایی نقاط ضعف و مشکلات احتمالی دستگاه در کمترین زمان عیب دستگاه را برطرف می کنند. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با دیجی امداد رسان، ارائه دهنده خدمات پکیج در محل، تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به نمایندگی بوتان تهرانپارس و یا نمایندگی ایران رادیاتور در تهرانپارس مراجعه نمایید. دیجی امداد رسان ارائه دهنده تعمیر پکیج شبانه‌روزی تهران می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در تهرانپارس

تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری در محل با 6 ماه گارانتی خدمات

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *