مطالب آموزشی

12 نکته کلیدی جهت عیب یابی پکیج و راه حل های رفع آن

عیب-یابی-پکیج

در این مقاله قصد داریم در مورد عیب یابی پکیج به همراه  راه حل های رفع آن بیشتر صحبت کنیم.  پکیج های دیواری از لوازمی است که برای تامین گرمای ساختمان و آب گرم مصرفی در خانه ها نصب می شود. این پکیج ها در انواع مختلف برندها موجود می باشند. پکیج های دیواری جایگزین مناسبی برای موتورخانه ها می باشند. مجموعه دیجی امداد رسان یکی از مرکز های مجاز در زمینه تعمیر انواع مختلف پکیج ها می باشد شما عزیزان می توانید برای بررسی دلایل خرابی پکیج خود با این مجموعه تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مزایای استفاده از پکیج دیواری

نیاز به فضای محدود و عدم اشغال فضای اضافی

عملکرد آرام و بی سر و صدا

مستقل برای هر واحد مسکونی

نصب و راه اندازی آسان

سرویس راحت

ایمنی بالا

مصرف بهینه

مرکز مجاز تعمیرات و سرویس انواع پکیج دیواری در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

 راه حل های ارائه جهت رفع ایرادات پکیج 

 

1 پکیج دیواری خود به خود خاموش می گردد؟

یکی از رایج ترین ایرادات پکیج های دیواری، خاموشی ناگهانی آن می باشد. امکان دارد این مشکل هر چند دقیقه یک مرتبه پیش بیاید. علت خاموش شدن پکیج دیواری به شکل خود به خود، به وجود تعدای سوییچ ایمنی مربوط می باشد که در صورت به وجود آمدن مشکل در عملکرد پکیج فعال شده و جهت جلوگیری از پیش آمدن حادثه خطرناک مثل انفجار و گاز گرفتگی پکیج را سریع خاموش می کنند. ولی دلیل خاموش شدن ناگهانی سیستم عوامل زیر دخیل می باشند:

افت فشار پکیج

نشتی و یا خرابی پمپ

مشکل در ترموستات

بسته بودن شیرهای آب

کمبود و یا نبود گاز

برای رفع این قبیل مشکلات ابتدا هر یک از قطعات عنوان شده را برسی کرده و هر کدام ایراد داشت را تعویض نمایید.


2 پکیج دیواری روشن نمی گردد؟

از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری، عدم روشن شدن آن به علت های گوناگون می باشد. از اصلی ترین دلایل آن گرفتگی لوله ها به وسیله هوا و یا رسوب می باشد. علاوه بر آن این امکان وجود دارد که به علت عدم تنظیم فشار پکیج، دستگاه نمی تواند روشن شود. مشکل در مشعل و شمعک پکیج و یا بالا رفتن زیاد دمای آب از دلایل دیگر روشن نشدن پکیج می باشد.


3 فشار پکیج دیواری افت پیدا می کند؟

کاهش فشار پکیج از مشکلاتی است که می تواند باعث اختلال در عملکرد پکیج و مشکلات دیگر در سیستم شده و از علت های رایج آن می توان به خرابی شیر اطمینان، ایراد در گیج فشار و یا گرفتگی هوای رادیاتور می باشد و برای حل آن شیر اطمینان را بررسی کرده و در صورت خرابی آن را تعویض نمایید. سپس گیج فشار را چک کرده و در صورتی که هیچ کدام مشکلی نداشت رادیاتورها باید هواگیری شود.


4 دلیل نشتی پکیج دیواری را بررسی کنید؟

نشتی پکیج از مسایٔل ساده ای بوده که به راحتی می توان آن را حل کرد ولی در صورتی که به موقع آن را تعمیر نکنید می تواند مشکلات و خسارات جدی ای به وجود بیاورد. دلیل نشتی پکیج می تواند ایجاد ترک در مبدل حرارتی، نشت آب از پمپ، نشتی اتصالات، شل شدن اتصالات، ایراد دیافراگم منبع انبساط و یا مشکل در شیر اطمینان باشد و برای رفع آن محل نشت را پیدا کرده و به هر کدام از مواردی که در بالا عنوان شد مربوط بود، آن قطعه را تعویض نمایید.


5 چرا پکیج دیواری صدای ناهنجار تولید می کند؟

با استفاده مکرر از پکیج و به مرور زمان،‌ مشکلاتی در پکیج بروز پیدا کرده که این مشکل باعث تولید سر و صداهای ناهنجاری در پکیج می شود. از رایج ترین دلایل این صدای ناهنجاروجود حباب های هوا در داخل پمپ می باشد و به راحتی با باز کردن شیر باد پمپ، باد موجود در پمپ تخلیه می شود.


6 چرا پکیج دیواری گرم نشده ولی آب را گرم می کند؟

دلیل رایج این ایراد، خرابی سوییچ می باشد. سوییچ قطعه ای در پکیج دیواری بوده که باعث انتقال آب گرم در لوله های مدار آب گرم می شود. در هنگام مواجه شدن با این مشکل سوییچ را تعویض نمایید.


7 پکیج دیواری قادر به گرم کردن شوفاژ و آب گرم مصرفی نمی باشد؟

در هنگام پیش آمدن این مشکل ابتدا باید دستگاه بررسی شود زیرا بدون بررسی نمی توان دلیل قطعی را اعلام کرد. ولی به طور کلی می توان گفت که از رایج ترین علل های مشاهده این ایراد، عدم برق رسانی و یا گاز رسانی دستگاه و یا خرابی پمپ و پروگرام می باشد.


8 چرا قسمت بالای رادیاتور پکیج دیواری سرد است؟

پیش از هر اقدامی در صورتی که پکیج خود را به تازگی نصب کرده اید، بررسی کنید که حتما تراز باشد. در صورت تراز بودن سیستم آب در تمامی قسمت های پکیج به طور یکسان پخش می شود. چنانچه پکیج تراز بود، احتمالا رادیاتورها هوا گرفته و باید هواگیری شود.


9 قسمت بالایی و میانی پکیج دیواری سرد است؟

دلیل این ایراد گرفتگی لوله ها به وسیله رسوب می باشد. تجمع رسوب و لجن در پکیج ها منجر به آسیب رساندن به کارکرد پکیج ها می شود. بنابراین با رسوب گیری و از بین بردن رسوبات موجود در داخل پکیج ها این مشکل برطرف می شود.


10 دکمه های پکیج دیواری کار نمی کند؟

از اتفاقاتی که ممکن است برای پکیج ها به وجود بیاید، از کار افتادن دکمه ها می باشد که این خود باعث بروز مشکلات دیگری در پکیج ها می شود. از نشانه های از کار افتادن کلیدها خاموش و روشن شدن بی موقع پکیج، گرم تر و یا سردتر بودن دما از آنچه ترموستات نمایش می دهد، شنیدن صدای کلیک از ترموستات و یا داغ بودن زیاد آب خروجی می باشد. در هنگام مشاهده این قبیل مشکلات ابتدا کلیدها را بررسی کرده و در صورتی که کار نکرد آن را تعویض نمایید.


11 مشکلات مرتبط با تغذیه برق پکیج دیواری

کنترلرها را بررسی کرده و صفحه نمایش و چراغ ها را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که ایرادی ندیدید وسایل برقی دیگر را چک کنید. در صورتی که همه کار می کردند، به بررسی جعبه تقسیم منزل بپردازید تا کلید و یا فیوزی نپریده باشد. چنانچه با طی مراحل بالا هیچ تغییری مشاهده نکردید،‌ فیوز را مورد بررسی قرار داده و در صورت ایراد آن را تعویض نمایید.


12مشکلات مرتبط با تغذیه گاز پکیج دیواری

در هنگام استشمام بوی گاز اتصالات و لوله کشی ها را بررسی کرده و در صورت مشاهده نشتی سریعا نسبت به رفع آن اقدام نمایید. سریعا شیر گاز را بسته، درب و پنجره ها را باز نموده و با یک متخصص تماس بگیرید. برای یافتن محل نشت گاز،  مقداری صابون را در آب حل کرده و در صورت ایجاد حباب و کف کردن نشان از نشتی می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

رفع عیب پکیج دیواری با نصب صحیح

با استفاده از نصب صحیح و اصولی می توانید از بروز مشکل در پکیج خود جلوگیری نمایید. نصب پکیج تاثیر مستقیمی برروی کارکرد آن و مدت زمان خرابی آن دارد. در نتیجه بهتر است نصب پکیج خود را به دست افراد با تجربه بسپارید. در صورتی که به دنبال یک نصاب با تجربه برای نصب پکیج خود و همچنین جهت عیب یابی پکیج خود هستید می توانید از متخصصین دیجی امداد رسان کمک بگیرید این تکنسین ها با نصب صحیح و اصولی باعث کارکرد بهتر پکیج شما خواهند شد.

پیشگیری از بروز مشکل در پکیج دیواری با سرویس به موقع

از عواملی که همواره نسبت به آن بی توجهی می شود، سرویس دیر هنگام پکیج بوده که می تواند مشکلاتی را برای پکیج شما به وجود بیاورد. بنابراین بهتر است پکیج خود را به صورت دوره ای سرویس کرده تا از بروز مشکل و خرابی در پکیج جلوگیری نمایید. در صورتی که به دنبال یک سرویس کار قابل اعتماد هستید تا سرویس پکیج خود ا به آن ها بسپارید، بهترین گزینه پیشنهادی ما استفاده از سرویس کاران دیجی امداد رسان می باشد. این افراد با سرویس به موقع و اصولی باعث کاهش هزینه های تعمیر پکیج شما خواهند شد.

برخی از عیب های موجود در دستگاه را خودتان می توانید تا قبل از رسیدن تکنسین رفع کنید در صورتی که آگاهی کافی در این زمینه داشته باشید. به همین دلیلما در وب سایت خود مطلبی در زمینه آموزش عیب یانی پکیج ارائه داده ایم تا شما به راحتی بتوانید از آن استفاده نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه عیب یابی پکیج 

عیب یابی پکیج  باید با نظارت و بازدید صورت گرفته و به راحتی نمی توان قیمتی را برای آن تعیین کرد. از این رو می توانید برای اطلاع از هزینه های عیب یابی پکیج خود از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند. همچنین در صورتی که می خواهید از تعرفه تعمیرات پکیج مطلع شوید کافیست از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

بادکن پت

چرا برای عیب یابی پکیج  خود از دیجی امداد رسان کمک بگیریم؟

دیجی امداد رسان دارای مخصصین با تجربه بوده و با شناختی که بر روی پکیج شما دارد می تواند مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند.

تعمیرکاران دیجی اماد رسان آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط تهران خصوصا شرق می باشد.

دیجی امداد رسان دارای متخصصین وقت شناس بوده و راس ساعت تعیین شده در محل حاضر می شوند.

همچنین این افراد بسیار خوش قول بوده و در ساعت تعیین شده کار را به اتمام می رسانند.

علاوه بر آن این مرکز با استفاده از قطعات فابریکی باعث کاهش هزینه های تعمیر پکیج شما خواهند شد.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان با استفاده از تجهیزات و متخصصین با تجربه و آموزش دیده موفق به تعمیر انواع برندهای پکیج دیواری به صورت صحیح و اصولی شده است و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که در کارکرد پکیج دیواری شما مشکلی به وجود آمده و به دنبال یک متخصص با تجربه هستید تنها یک تماس با دیجی امداد رسان کافیست.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز مجاز تعمیرات و سرویس انواع پکیج دیواری در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *