مطالب آموزشی

عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا پرو

عیب-یابی-پکیج-بوتان-مدل-پرلاپرو

در صورتی که پکیج بوتان مدل پرلاپرو در منزل شما وجود دارد و آب توسط آن گرم نمی شود. یا به هر علتی، رادیاتور ها حرارت ندارند. نخست دستگاه را ریست نمایید. در صورتی که مشکل برطرف نشد با مجموعه دیجی امداد رسان تماس حاصل فرمایید. عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلاپرو توسط مجموعه دیجی امداد رسان با بهترین صورت ممکن انجام می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. موارد زیر شما را یاری می کنند تا راه حل های سریع تری برای تعمیر پکیج دیواری بوتان بیابید.

عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلاپرو چگونه انجام می شود؟

در ادامه کد خطای پکیج دیواری بوتان مدل پرلاپرو و عیب یابی آن را مشاده خواهید کرد. پرلا پرو یکی از بهترین پکیج هایی هست که شرکت بوتان به بازار ارائه داده است. این پکیج آزموده شده و در روزهای سرد زمستانی، در حد مناسبی فضای خانه را گرم می نماید. بعد از گذشت زمان کمی از تولید پکیج پرلا، شرکت بوتان نوع جدیدتری از این دستگاه به نام پرلا پرو Perla Pro را به بازار ارائه کرد که این پکیج خارق العاده محصول جدیدی از بوتان می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج بوتان مدل پرلاپرو

ارائه کلیه خدمات نصب، تعمیر و سرویس پکیج بوتان مدل پرلاپرو در کلیه نقاط تهران

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

فرآیند انجام عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلاپرو توسط دیجی امداد رسان 

از آنجایی که پکیج ها یک کالای مصرفی به شمار می آیند و با گذر زمان ممکن است دچار نقص و یا ایرادی شوند بهترین روش برای فهمیدن مشکل دستگاه سرویس شش ماه یک بار پکیج می باشد. توجه داشته باشید اگر دستگاهتان را هر شش ماه یک بار توسط یک نمایندگی معتبر و حرفه سرویس کنید، تعمیر کاران متخصص در کمترین زمان ممکن عیب یابی دستگاه را انجام می دهند و آن را رفع می کنند.

فرم درخواست تعمیرات

  • 10 − 6 =

کدهای خطا پکیج بوتان مدل پرلاپرو:  

کد خطای E01 پکیج بوتان مدل پرلاپرو

در کنار این ارور چراغ قرمز چشمک زن نیز روشن می شود پدیدار شدن کد خطای پکیج بوتان روی صفحه نمایش پکیج بوتان پرلاپرو به این معنی است که شعله تشکیل نشده است. برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند که این خطا بیانگر روشن نشدن شمعک پکیج است. در اینجا باید دقت کنید که پکیج دیواری های جدید مثل پرلا پرو، اصلا شمعک ندارند و با شعله لحظه ای از طریق جرقه زن کار می کنند. پس از این که شعله حاصل شد، میله یونیزاسیون، یون های منفی درون شعله را جذب خود می نماید و به برد ارسال می کند. در نتیجه برد متوجه شعله شده و اجازه می دهد که شعله پکیج برقرار باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

در نتیجه پدیدار شدن خطا E1 پکیج بوتان مدل پرلاپرو  یعنی شعله پکیج یا حاصل نشده است و یا برد الکترونیک متوجه حاصل شدن آن نمی شود. بنابراین، حاصل نشدن شعله سه علت دارد:

  • معیوب بودن الکترود جرقه زن پکیج
  • معیوب بودن میله یون پکیج
  • معیوب بودن برد الکترونیک
  • معیوب بودن شیر برقی گاز

برطرف کردن ارور E01 پکیج بوتان مدل پرلاپرو

اکنون که دلایل پدیدار شدن خطای 01 در پکیج بوتان را یافتید، کار عیب یابی با سهولت بیشتری  انجام شده و می توان راحت تر پکیج را تعمیر کرد. ابتدا تمام پیچ های محفظه احتراق پکیج را باز نمایید تا بتوانید شعله را رویت کنید. اگر جرقه زن فعال است اما شعله حاصل نمی شود ایراد از یکی از موارد زیر است:

  • ایراد جرقه زن پکیج
  • ایراد برد الکترونیک
  • ایراد شیر برقی گاز
  • بسته بودن شیر گاز خانه
  • هوا داشتن لوله های گاز خانه

موارد بالا را یک به یک بررسی کنید. برای این که بفهمید جرقه زن پکیج معیوب است یا خیر، به الکترود در زمان جرقه زنی نگاه کنید. آیا جرقه از پایین الکترود اصابت می کند؟ در این صورت جرقه زن نیاز به عوض کردن دارد.

برای این که دریابید که گاز ورودی پکیج پر فشار بوده و در حالت بسته قرار ندارد یا فیلتر گاز مسدود نیست، بست شلنگ گاز را باز نموده و شلنگ را بررسی نمایید. توجه داشته باشید که یکی از خطرات احتمالی پکیج گاز گرفتگی است، بنابراین حتما بست را به خوبی ببندید و با یک ابر آغشته به آب و مایع ظرف شویی، عدم نشتی را بررسی کنید.

اما اگر شعله حاصل می شود فقط دو علت باقی می ماند. اول خرابی برد الکترونیک پکیج . دوم خرابی میله یون پکیج. برترین راه تست میله یون پکیج، بهره وری  از یک میله یون جدید است. اما پیش از تعویض میله یون، حتما میله قبلی را با سمباده پاک سازی کنید. در اغلب مواقع این کار پاسخگو است و دیگر نیازی به عوض کردن میله یون نیست.


کد خطای E02 پکیج بوتان مدل پرلا پرو

ارور  E02 در پکیج بوتان مدل پرلا پرو به معنی قطعی یا عمل کردن کلید حرارتی می باشد. به زبان عامیانه یعنی دستگاه جوش کرده و overheat شده است. بنابراین یکی از موارد زیر دلیل بروز این کد خطا روی صفحه دیجیتال پکیج بوتان مدل پرلاپرو می باشد.

  • خرابی سنسور حد
  • کار نکردن پمپ پکیج (سوختن سیم پیچ پمپ یا گیرپاژ بودن)
  • وجود رسوب داخل رادیاتور پکیج و مدار
  • بسته بودن شیر های رادیاتور ها

رفع ارور E02 پکیج بوتان مدل پرلاپرو

به طور معمول ظاهر شدن این خطا با سر و صدای زیاد از درون پکیج همراه است. پیش از معاینه پکیج، یک مرتبه آن را ریست کرده و برای ریست نمودن پکیج پرلا پرو بوتان باید کلید سمت چپی را روی حالت خاموش بگذارید و دوباره آن را روی حالت زمستانه بچرخانید. اگر در  لحظه ای خطا حذف گردد یعنی سنسور حد ایرادی ندارد و موارد بعدی را باید بررسی نمایید. اما در صورتی که این خطا به هیچ عنوان حذف نشود ایراد از موارد زیر است:

  • ایراد سنسور حد
  • شکستگی کلید سمت چپی
  • حرارت بیش از حد سنسور ( ده دقیقه به سنسور زمان داده و دوباره پکیج را ریست نمایید)
  • درصورتیکه پکیج رسوب گرفته باشد، باید اسید شویی شود.
  • درصورتیکه پمپ پکیج گیرپاژ باشد امکان دارد با روانکاری اصلاح گردد.

 کد خطای E03 پکیج بوتان مدل پرلاپرو 

یکی از بیشترین خطاهایی که در پکیج پرلا اتفاق می افتد ارور 03 است. پدیدار گشتن این ارور یعنی ایراد در فن و پرشر دود در پکیج های فن دار پرلاپرو و یا فعال شدن ترموستات دود در پکیج های بدون فن پرلا بوتان. علل دیگر این خطا:

  • ایراد پرشر سوئیچ دود پکیج
  • ایراد فن پکیج
  • ایراد برد الکترونیک پکیج

رفع ارور E03 پکیج بوتان مدل پرلا پرو

در برطرف کردن این خطا باید شکیب باشید. چند دفعه باید شعله را تنظیم کنید( با گیج مخصوص) و فلنچ شرکت بوتان را نصب نمایید.  در صورتی که فن اصلا نمی چرخد، آن را به طور مستقیم به برق 220 شهری متصل کنید. اگر مجددا پروانه فن نچرخید، احتمال دار سیم پیچی سوخته باشد و می بایست تمام فن را تعویض کنید. دقت داشته باشید که درصورتیکه فن به وسیله برق شهری کار می کند ایراد از برد پکیج است و باید رله فن درون آن عوض شود. بعضی مواقع ایراد از پرشر سوئیچ دود می باشد. مناسب ترین روش برای امتحان پرشر دود نیز عوض کردن آن با یک پرشر جدید و شرکتی است. در این قسمت نیز دقت داشته باشید که پرشر های بی کیفیت چینی در بازار را تلمبار شده اند. در صورتی که قصد دارید پرشر اصل خریداری کنید حتما به نمایندگی بوتان در مرکز شهرتان مراجعه نمایید ( پرشر دود پکیج های گوناگون را می توانید روی سایر دستگاه نصب نمایید، در نتیجه در صورتی که در شهر شما نمایندگی پکیج بوتان وجود ندارد می بایست برای خرید پرشر سوئیچ دود اورجینال و شرکتی به نمایندگی ایران رادیاتور مراجعه کنید.


کد خطای E04 پکیج بوتان مدل پرلاپرو 

آخرین خطایی که در کنار فعال شدن چراغ قرمز چشمک زن به نمایش در می آید، خطای چهار است. وجود این خطا در پکیج بوتان مدل پرلاپرو به معنی کمبود فشار آب در مدار می باشد و یا این که خود کلید حداقل فشار آب ایراد دارد و نیاز به تعویض در آن احساس می شود.

رفع خطای E04 پکیج بوتان مدل پرلا : باید فشار مدار را به وسیله شیر پر کن افزایش دهید. شیر پر کن پکیج های پرلا و پرلا پرو آبی و کشویی می باشد. سر شیر را گرفته و به سمت پایین بکشید، سپس به طور پات ساعتگرد بچرخانید. اکنون فشار پکیج به آهستگی افزایش پیدا می کند. این فشار باید در محدوده مناسب بین 1 الی 1.5 بار قرار داشته باشد. اگر فشار پکیج  افزایش نمی یابد یکی از موارد زیر دلیل آن است:

  • ایراد شیر پر کن پکیج
  • انسداد مسیر شیر پر کن
  • ایراد مانومتر پکیج
  • انسداد مسیر مانومتر
  • پایین بودن فشار آب ورودی به پکیج

مشاوره دیجی امداد رسان

خدمات ارزنده دیجی امداد رسان در زمینه تعمیر و عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلاپرو

امیدواریم عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلاپرو را به بهترین نحو فرا گرفته باشید و در رفع عیب آن با مشکلی روبه رو نشوید. مجموعه دیجی امداد رسام سعی دارد همواره بهترین تجربه کارکرد خود را برای مشتریان و متقاضیان توضیح دهد.  اگر در منزلتان یا محل کارتان پکیج بوتان مدل پرلا پرو دارید می توانید به تکنسین های مورد اعتماد دیجی امداد رسان اعتماد کنید. این تعمیرکاران می توانند انواع پکیج ایرانی و خراجی را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنند. جهت تعمیر و سرویس پکیج بوتان مدل پرلاپرو خود با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.  همچنین می توانید با تکمیل کردن فرم سفارش آنلاین، تعمیر کار و نصاب ماهر مطابق با تعمیر و نصب پکیج بوتان درخواست نمایید. اپراتور های ما سعی دارند در کوتاه ترین با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیر پکیج شما اقدام نمایند. علاوه بر این آموزش تعمیر انواع پکیج نیز امکان دارد برای شما مفید واقع گردد.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج بوتان مدل پرلاپرو

ارائه کلیه خدمات نصب، تعمیر و سرویس پکیج بوتان مدل پرلاپرو در کلیه نقاط تهران

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *