مطالب آموزشی

عوامل مهم خرابی پکیج ایران رادیاتور

دلیل خرابی پکیج ایران رادیاتور را قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. امروزه پکیج ها جای خود را به موتورخانه ها داده و ازآن جا که فضای کمی اشغال می کند، باعث محبوبیت پکیج ها در بین مردم شده اند. از این رو همواره یکی از دغدغه های افراد خرابی پکیج ایران رادیاتور می باشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از متخصصین دیجی امداد رسان می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

مشکلات رایج پکیج ایران رادیاتور و دلایل خرابی آن:

درجه گرمایش پکیج پایین

علت افت درجه گرمایش پکیج صحیح نبودن تنظیمات کلید صفحه گردان بوده و باید تنظیمات را به شکل صحیح انجام داده تا درجه گرمایش پکیج درست شود.


صدای غیر عادی پکیج

اگر پکیج شما دچار صدای غیر عادی شد می تواند به دلیل خرابی پمپ باشد و نیاز است که پمپ را تعویض کرده تا صدای پکیج شما از بین برود.


فشار پکیج بیش از اندازه بالا

هنگامی که به شکل غیر عادی فشار پکیج شما افزایش می یابد ممکن است لوله ها مسدود شده و باید این گرفتگی برطرف شود تا مشکل رفع گردد.


آب پکیج گرم نیست

در بعضی مواقع با روشن بودن پکیج همچنان آب گرم نیست در گام اول فشار آب ساختمان را چک کرده و بعد از آن به بررسی پمپ بپردازید.


پکیج قادر به روشن شدن نمی باشد

در صورتی که برق دستگاه و یا برق ساختمان قطع شده باشد پکیج قادر به روشن شدن نخواهد بود، ابتدا برق هر دو را چک نمایید و چنانچه مشکلی نداشت، می تواند فیوزها مشکل پیدا کرده باشد و باید تعویض گردد.


پکیج خاموش می گردد

در صورتی که در داخل سیستم هوا جمع شده باشد می تواند مشکل از خاموشی پکیج باشد. در چنین مواقعی در گام اول پکیج را خاموش کنید و بعد از آن پکیج را هواگیری کنید.


پکیج قادر به دفع دوده نمی باشد

در صورتی که گرفتگی ای در دودکش ایجاد شده باشد لازم است توسط یک وسیله گرفتگی دودکش را رفع کنید تا مشکل حل شود.


شمعک پکیج قادر به روشن شدن نمی باشد

اگر جرقه زن و یا ورودی پکیج شما مشکل پیدا کرده باشد شمعک پکیج قادر به روشن شدن نیست. در این هنگام ابتدا آب گرم را باز کنید وسپس به صورت دستی شمعک پکیج را روشن نمایید و چنانچه بدون دردسر روشن شد، شمعک خراب بوده و احتیاج به تعویض دارد.


آب کافی در پکیج موجود نمی باشد

اگر مشکلی در منبع انبساط پکیج شما به وجود آمده باشد دیگر پکیج نمی تواند آب مورد نیاز پکیج  را تامین کند و لازم است ایراد رفع شود.


آب پکیج بیش از حد داغ می شود

در صورتی که راه آب مسدود شده باشد، این امکان وجود دارد که کلید تنظیم دما خراب شده باشد، شعله تنظیم نباشد و … . در نتیجه پیشنهاد می شود با یک متخصص مشکل را در میان بگذارید.


مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

 دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

خرابی پمپ پکیج ایران رادیاتور

یکی از مهم ترین نوع خرابی پکیج ایران رادیاتور خرابی پمپ می باشد. نقش اصلی پمپ گرم کردن محیط است، زمانی که در رادیاتور آب گرم به گرد ش می آید و سبب گرم شدن محیط می شود آب گرم داخل پیکج توسط پمپ به حرکت در می آید. پمپ پکیج یکی از قطعات گران قیمت در پکیج ها می باشد در نتیجه تعمیر و یا تعویض این قطعه هزینه زیادی را به همراه دارد.  خرابی پمپ سبب بوجود آمدن مشکل در گردش آب می شود در نتیجه چرخه گرما دهی پکیج دچار اختلال می گردد. اصلی ترین دلایل خرابی پمپ نصب پکیج بدون صافی های سیستم برگشت شوفاژ و بدون آب کارکردن پمپ می باشد.

خرابی برد پکیج ایران رادیاتور

نوع دیگر از خرابی پکیج ایران رادیاتور خرابی برد می باشد. برد یک پکیج نقش هماهنگ‌ کردن عملکرد تمام قطعات را بر عهده دارند. در نتیجه غیرطبیعی کارکردن پکیج یا ایجاد اختلال در عملکرد قطعات و ارور ها مربوط به برد دستگاه می باشد. به طور کلی اکثر بردها قابل تعمیر می‌باشند.

خرابی فلومتر پکیج ایران رادیاتور

اگر فوسوییچ یا فلومتر دستگاهشما دچار خرابی ویا مشکلی شود پکیج هیچ گونه ارور و خطایی گزارش نمی دهد، جهت تست کردن این قطعه باید دستگاه را در حالت تابستانه قرار دهید و شیر آب گرم مصرفی را به اندازه کافی یعنی بیشتر از ۰٫۲ بار باز کنید در صورتی که دستگاه روشن شد و کار کرد یعنی فلوسوییچ سالم است.

سرویسکار پکیج ایران رادیاتور

سرویس پکیج از سری مواردی بوده که همواره لازم است به آن توجه داشته باشید. به همین دلیل توصیه می شود سرویس پکیج به دست افراد با تجربه و متخصص انجام شده تا سبب بهبود عملکرد و بالا رفتن عمر آن شود. در صورتی که خواهان یک سرویس کار ماهر و قابل اعتماد هستید به شما پیشنهاد می کنیم از مهندسین دیجی امداد رسان کمک بخواهید. این افراد آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

مشاوره دیجی امداد رسان

علت خرابی پکیج ایران رادیاتور

تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور دارای حساسیت بوده وو از این رو به شما توصیه می شود تعمیرات به دست افراد حرفه ای انجام شده تا سبب بهبود عملکرد و طولانی شدن عمر آن شود. اگر به دنبال تعمیرکاران باتجربه و متخصص در شرق تهران هستید، بهترین انتخاب استفاده از تکنسین های دیجی امداد رسان می باشد. این مرکز دارای متخصصین با تجربه بوده و با تعمیر اصولی پکیج شما سبب کم شدن هزینه ها می شود. جهت برطرف کردن خرابی پکیج ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید.

علت خرابی پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور

دیجی امداد رسان از باتجربه ترین نمایندگی های مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران می باشد و در طی مدت ها فعالیت خود موفق شده مشتریان زیادی را جذب خود کند. این مرکز در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز  می باشند. در نتیجه توصیه ما به شما استفاده از مهندسین دیجی امداد رسان می باشد. می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا مهندسین ما به یاری شما بشتابند.

علت خرابی پکیج ایران رادیاتور

برآورد هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور دارای مراحل مختلفی بوده و نخست باید مهندسین ما پکیج را مورد بررسی قرار داده و پس از یافتن مشکل، قیمت تعمیر را اعلام نماید. جهت اطلاع از قیمت های تعمیر پکیج ایران رادیاتور می توانید به وسیله شماره های موجود در سایت با این مرکز تماس حاصل نمایید تا هزینه تعمیر پکیج شما اعلام شود.  دیجی امداد رسان با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، اولویت کار خود را بر تعمیر کردن قطعات گذاشته و در صورت تعمیر نشدن آن را تعویض می نماید.

خرابی پکیج ایران رادیاتور

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان نهایت سعی خود را کرده تا نصب، سرویس و تعمیرات پکیج را به بهترین نحو انجام داده و سبب رضایت مشتریان شود و توسط متخصصین باتجربه موفق شده مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که ساکن شرق تهران هستید و برای تعمیر پکیج خود به یک تعمیر کار حرفه ای نیاز داشتید کافیست با این مرکز تماس گرفته  تا مهندسین ما در کم ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

 دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *