مطالب آموزشی

علت گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور

دلایل گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور به عوامل مختلفی بستگی دارد، در این مطلب قصد داریم با شما در مورد دلایلی که ممکن است سبب عدم گرم شدن پکیج ها بشود صحبت کنیم. نکته اول و یا گام اول برای خرید پیکج جهت گرم کردن منزل و آب مصرفی این است که در هنگام خرید باید متناسب با متراژ منزل خود قدرت پکیج خود را انتخاب کنید. اگر منزل بزرگی دارید باید پکیجی را انتخاب کنید که قدرت بیشتری دارد.

مشاوره دیجی امداد رسان

دلایلی که ممکن است مانع از گرم شدن پکیج ایران رادیاتور شود عبارتند از:  

گرم نشدن رادیاتور بعد از هواگیری

گرم نشدن شوفاژ موتورخانه

 گرم نشدن یکی از رادیاتورها

گرم نشدن شوفاژ پکیج ایران رادیاتور

 سرد بودن قسمت پایین رادیاتور شوفاژ

سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

داغ نشدن پکیج ایران رادیاتور

حال با توجه به علائم نامبرده به شرح نشانه های هر یک می پردازیم، تا در هنگام بروز این مشکل علت آن را متوجه بشوید. در صورتیکه برای پکیج ایران رایاتور خود مشکلی بوجود آمد جهت حل مشکلات دستگاه خود از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با مجموعه دیجی امداد رسان تماس بگیرید. این مجموعه با در اختیار داشتن تکنسین های متخصص و کار بلد در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می شوند و مشکل دستگاه را شناسایی و آن را رفع می نماییند.

علت گرم نشدن شوفاژ

اگر متوجه گرم نشدن یکی از شوفاژها شدید، می تواند چند دلیل داشته باشد. یک اینکه آب موجود در رادیاتور بتواند گرمای لازم را ایجاد کند، نباید فشار پکیج از میزان تعیین شده کمتر باشد. میزان صحیح فشار پکیج خود را می توانید از روی دفترچه راهنما متوجه بشوید.

✔  اما ممکن است گاهی پیش بیاید که فشار نرمال بوده و رادیاتور همچنان گرم نشده است، در این صورت می تواند مشکل به دلیل مسائلی همچون سختی بیش از حد آب و یا و یا رسوب گرفتگی در لوله ها باشد. همین علت باعث افت فشار آب در رادیاتور شده و گرما نتواند بطور یکسان در رادیاتور به گردش در بیاید. یکی از علائم تشخیص این مشکل، هنگامی است که به رادیاتور دست می زنیم ومتوجه می شویم که برخی نقاط آن سرد می باشد. برای رفع این مشکل با مشورت متخصص می توان از محلول های مخصوص پکیج برای جرم زدایی لوله های پکیج استفاده کرد.

یکی دیگر از علل گرم نشدن رادیاتور پکیج کم بودن ظرفیت حرارتی می باشد. ممکن است ظرفیت حرارتی پکیج کم بوده و قدرت گرم کردن پکیج را نداشته باشد.

از دیگر دلیل گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور می توان به خرابی ترموستات اشاره کرد. تنظیم دمای پمپ بر عهده ترموستات می باشد. و در صورتیکه به موقع شعله روشن نشود با مشکل سرد شدن پکیج مواجه می شویم.

از جمله عوامل دیگر به دلیل مسدود بودن مسیرها و یا فشار زیاد، این امکان وجود دارد که پمپ نیم سوز شده باشد. که ملزم است پمپ تعمیر یا تعویض شود.

حتی گاهی ممکن است مشکل از فشار آب ساختمان بوده و هیچ ربطی به پکیج نداشته باشد.

اما گاهی نیز ممکن است خرابی پکیج ها بدلیل خرابی فلوسویچ، خرابی سنسور دما ویا سیستم احتراق باشد که در زیر به شرح علائم تشخیص خرابی هر یک می پردازیم.

مشاوره دیجی امداد رسان

گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

رسوب گرفتن مبدل ثانویه

فشار پایین آب

پایین آمدن فشار گاز

وجود هوا در لوله ها

سوختن برد کنترل

قطع شدن برق دستگاه

اتصالی برق دستگاه

  سوپاپ نامناسب پکیج

وجود اشکال در پمپ

  رسوب گرفتن رادیاتورها (رفع این مشکل نیز با شست‌و‌شو آب و اسید ممکن می شود)

رادیاتورهای قدیمی و فرسوده

خراب شدن دودکش پکیج

خرابی شیر های پکیج

پیچ و خم های زیاد در لوله کشی (این موضوع باعث کاهش فشار آب می شود)

  خرابی پتاسیومتر گرمایش

  نزدیکی بیش از حد رادیاتور به پکیج

خرابی فلومتر پکیج

✔  رسوب گرفتن دریچه آب پکیج

نزدیکی چند رادیاتور به هم (باعث افت فشار می شود)

انجام ندادن سرویس های دوره ای

گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور

علت خوب گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور به دلیل خرابی فلوسویچ

یکی از عواملی که ممکن است باعث گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور بشود خرابی فلوسویچ می باشد. فلوسویچ یا فلومتر قطعه ای در پکیج می باشد که از وظایف آن سنجیدن زمانی است که آب گرم باز می شود. در بیشتر پکیج ها زمانی که آب گرم مصرفی باز می شود آلارمی شروع به چشمک زدن می کند. در برخی از پکیج ها علامت شیرآب روی صفحه نمایش شروع به چشمک زدن می کند. در صورت عدم نمایش این علائم بر روی پکیج، مشکل از فلوسویچ یا فلومتر می باشد.

گرم نشدن پکیج ایران رادیاتورمشاوره دیجی امداد رسان

گرم نشدن آب مصرفی پکیج ایران رادیاتور به علت خرابی سنسور دماNTS

زمانی که شیر آب باز می شود قطعه ای به نام فلوسویچ فرمان روشن شدن پکیج را می دهد و در صورتیکه دمای آب کمتر از میزان تنظیم شده بر روی برد باشد، پکیج روشن می شود. خواندن میزان دمای آب توسط همین قطعه انجام شده و به برد ارسال می شود. در صورت ارسال دمای اشتباهی به برد مشکل از سنسور دما بوده و در نتیجه پکیج گمان می کند که آب سرد است.

گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور

عدم گرم شدن پکیج ایران رادیاتور به علت سیستم احتراق

در صورتیکه علائم بالا را مشاهده نکردید، مشکل جدی تر بوده و بهتر است که با یک متخصص در میان گذاشته شود. زیرا می تواند مشکل از عدم کارکرد صحیح شیرگاز، فن، جرقه زن و … باشد. پیشنهاد ما به شما این است که در صورت عدم مشاهده علائم بیان شده مشکل پکیج خود را با ما در میان بگذاید. متخصصان ما در دیجی امدادرسان آماده خدمت به شما مشتریان عزیز می باشند.

گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج های ایران رادیاتور با توجه به نوع مشکل پیش آمده برای پکیج  متفاوت می باشد. از آنجا که پکیج ها از مهم ترین لوازم خانه می باشند نگهداری و تعمیر آن باید مورد توجه قرار بگیرد. در صورت مشاهده مشکل در پکیج خود بهتر است که با کارشناسان ما در دیجی امدادرسان در میان گذاشته تا در کوتاه ترین زمان و مناسب تربن هزینه مشکل شما را رفع کنند.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین هزینه بالای قطعات پکیج، کارشناسان ما در دیجی امدادرسان اولویت خود را با تعمیر قطعه برنامه ریزی کرده و نهایت سعی خود را می کنند تا قطعه مشکل دار پکیج شما را تعمیر کنند و سپس در صورت عدم تعمیر نسبت به تعویض آن اقدام کنند. در صورتیکه کیفیت و قیمت تعمیر پکیج برای شما مهم می باشد با متخصصین ما در دیجی امدادرسان تماس گرفته تا با توجه به زمان دلخواه شما نسبت به سرویس پکیج اقدام کنند.

گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امدادرسان، با داشتن کارشناسان متخصص و مجرب و همچنین 15 سال سابقه در زمینه تعمیر پکیج موفق به جذب مشتریان زیادی شده است. شما نیز می توانید در صورتیکه پکیجتان دچار مشکل یا خرابی شد با متخصصین ما در دیجی امدادرسان تماس گرفته تا در زمان دلخواه شما نسبت به رفع مشکل پکیج اقدام کنند. پس اگر شما نیز مایلید که به لیست مشتریان ما بپیوندید با شماره زیر تماس بگیرید.

خدماتی که توسط دیجی امداد رسان برای مشتریان گرامی ارائه می شود شامل:تعمیر پکیج گلدیران ، تعمیر برد پکیج بوتان، نصب پکیج دیواری می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرات تخصصی پکیج دیواری ایران رادیاتور

تعمیرگاه مجاز دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *