مطالب آموزشی

علت افت فشار پکیج دیواری بوتان و راه های رفع آن

علت-افت-فشار-پکیج-دیواری-بوتان

امروزه اکثریت خانه ها به خصوص آپارتمان ها برای تامین نیازهای مربوطه خود از پکیج دیواری استفاده می کنند. به همین علت امکان بروز مشکلات مختلفی وجود دارند که از آن ها می توان به افت فشار اشاره کرد. پکیج های دیواری در برندهای مختلفی طراحی شده اند که بوتان نمونه ای از این موارد به حساب می آید. از این رو اگر شما نیز از این برند بهره مند هستید در ادامه می توانید با علت افت فشار پکیج دیواری بوتان و راه های رفع آن آشنا شوید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. تعمیرات پکیج دیواری بوتان خود را به مجموعه دیجی امداد رسان بسپارید.

مشاوره دیجی امداد رسان

 علت افت فشار پکیج دیواری بوتان شامل چه مواردی می شوند؟

دلایل مختلفی وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی افت فشار تاثیر خود را بگذارند که در ادامه به بررسی مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت. چرا که بسیاری از افراد درباره بالا و پایین شدن فشار پکیج شکایت هایی را دارند. به همین دلیل پرداختن به آن جزو ضرورات به حساب می آید. در ادامه به بررسی دلایل افت فشار بار پکیج دیواریبوتان صحبت می کنیم.

اولین دلیل نشتی در مدار بسته

اولین علت افت فشار پکیج دیواری بوتان می تواند نشتی در مدار بسته آن باشد. به طور کلی نشتی آب یکی از تنهاترین مواردی به شمار می رود که در صورت وقوع به سرعت فشار را کاهش می دهد. همچنین میزان این نشتی نیز در کم یا زیاد بودن افت فشار تاثیری ندارد. چرا که کوچک ترین نشتی نیز باعث بروز همین اتفاق خواهد شد.

دومین دلیل خرابی و یا باز ماندن شیر پرکن

یکی دیگر از مواردی که باعث افت فشار در پکیج های بوتان می شود، باز ماندن شیر پرکن و یا خرابی آن است. البته در بیشتر مواقع این اتفاق باعث افزایش فشار خواهد شد و به ندرت پیش می آید تا به افت فشار منجر گردند.

زمانی با افت فشار مواجه خواهید شد که فشار آبی که در لوله های اصلی ساختمان شما وجود دارند، از فشار کلی پکیج شما کمتر باشد. از این رو هر زمانی که فشار را تنظیم کردید، فراموش نکنید که شیر پرکن پکیج را به صورت کامل ببندید.

سومین دلیل وجود هوا در داخل پکیج دیواری بوتان

علت افت فشار پکیج دیواری بوتان می تواند وجود هوا در داخل سیستم گرمایشی باشد. برای رفع این مشکل می توانید هواگیری پکیج را انجام دهید که این کار از طریق پیچ هواگیری انجام می گردد.

سه مورد ذکر شده از مهم ترین گزینه هایی به حساب می آیند که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم می توانند بر روی افت فشار پکیج دیواری بوتان شما تاثیر خود را بگذارند. به همین علت در صورت مشاهده این دسته از مشکلات باید به فکر رفع آن باشید. در ادامه می توانید با راهکاری هایی که در پیش روی شما قرار گرفته اند، آشنا شوید. پس ادامه مطلب را دنبال کنید.

مشاوره دیجی امداد رسان

راه های رفع افت فشار پکیج بوتان

راه های مختلفی وجود دارند که شما از طریق آن ها می توانید نسبت به رفع افت فشار از آن ها بهره ببرید و فشار را افزایش دهید. یکی از ابتدایی ترین کارهایی که در پیش روی شما قرار گرفته شده است این می باشد شیر کوچک پکیج دیواری را تنظیم کنید.

این شیر تنها در دو رنگ آبی و سیاه موجود است؛ به همیت علت می توانید به راحتی آن را تشخیص دهید. کاری که باید در این باره انجام دهید این است که این شیر کوچک را در خلاف جهتی که عقربه های ساعت حرکت می کنند، بچرخانید و بعد از اینکه فرآیند تنظیم کردن را پشت سر گذاشتید، بار دیگر آن را در جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید تا جایی که به طور کامل محکم و سفت شود.

این تنها راه موجود نیست و می توانید از گزینه های دیگر نیز استفاده کنید. به عنوان مثال از دیگر راه هایی که به منظور رفع افت فشار پکیج دیواری بوتان می توانید از آن بهره ببرید این است که پمپ دستگاه را در هنگامی که شیر پرکن باز است، روشن کنید. چرا که این کار به طور کاملا مستقیم بر روی افزایش فشار تاثیر خود را خواهد گذاشت.

اگر دو مورد از گزینه های ذکر شده را انجام دادید ولی دوباره به نتیجه نرسیدید، هیچ نگرانی ای وجود ندارد. چرا که یک راه حل اساسی ویژه در پیش روی شما قرار گرفته شده است و آن کمک گرفتن از دیجی امداد است.

این مجموعه توانسته با بیش از 15 سال سابقه به حل مشکلات افراد متقاضی بپردازد و با بهره مندی از برترین نیروها شما را در رفع افت فشار پکیج دیواری بوتان و دیگر مشکلاتی که امکان رخ دادن آن ها وجود دارند، کمک کند.

 

علت بالا و پایین شدن فشار پکیج

در این مطلب به بررسی علت های مربوط به افت فشار پکیج دیواری بوتان و راه های رفع آن پرداخته شد. موارد گسترده ای وجود دارند که می توانند کارکرد پکیج شما را با اختلال روبه رو کنند که برای حل آن باید به سرعت اقدام کنید. همچنین راه حل های متنوعی نیز بدین منظور وجود دارند که بهترین گزینه ای که در پیش روی شما قرار گرفته شده است این می باشد که از دیجی امداد کمک بگیرید. چرا که این مجموعه توانسته بیش از 15 سال سابقه را به خود اختصاص دهد و از این راه می توانید در تعمیرات پکیج شما را در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد و مثل قدیم استفاده لازم را از آن داشته باشید.

مشاوره دیجی امداد رسان

چگونه فشار پکیج را بالا ببریم

در زیر تمام پکیج ها یک عدد شیر پرککن وجود دارد این شیر آب به رنگ آبی می باشد زمانی که فشار کم می شود کافیست شیر پرکن را سمت چپ بچرخانی به این صئرت که شیر را خلاف عقربه های ساعت باز نمایید با این شیوه می توانید فشار بار را بیشتر نمایید زمانی که  فشار بار بیشتر از ۲ شود شیر پرکن را ببندید. زمانی که می خواهید شیر پرکن را ببندید باید آن را  موافق عقربه های ساعت به سمت دست راست خود بچرخانید.

 

3.2/5 - (19 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “علت افت فشار پکیج دیواری بوتان و راه های رفع آن

  1. رحیمی گفت:

    علت افت فشار بار پکیج بوتان هنگام قطع شدن برق درضمن آب هم مصرف نشده

    1. admin گفت:

      با سلام، به دلیل نداشتن شارژ منبع انبساط

  2. سعید گفت:

    علت کم شدن فشار با فاصله زمانی ۲ الی۳ساعت بوتان مدل اپتیما چیست ممنون

    1. admin گفت:

      با سلام، نشتی در مدار گرمایش یا خرابی منیع انبساط پکیج

  3. حمزه گفت:

    سلام من سه ساله پستان ۳۲۰۰۰پرو خریدیم و نصب کردم اما متاسفانه دستگاه ها هر سه دوار افت فشار می شوند و تقریبا هر ۲۰روز یک بار فشار صفر میشه و دستگاه خاموش میشود خطوط لوله کشی رو هم چک کردیم و نشتی نداشتند !؟ بنظر شما علتش چیه

    1. admin گفت:

      سلام ، از منبع انبساط است

    2. حدیثه گفت:

      سلام
      پکیج ما هر دو روز افت فشار دارد (اینم اشاره کنم شیر اصلی رادیات ها رو بستیم چون لوله رادیات نشتی داشت)الان رو حالت تابستانه هستش،با این وجود باز افت فشار داره علتش چیه؟
      ممنون

      1. علی گفت:

        با سلام .منبع انبساط دستگاه دارای مشکل یا نشتی میباشد

  4. احمدی گفت:

    سلام
    پکیج بوتان مدل ورونا در زمستان در صورت استحمام کمتر از ۱۵ دقیقه ارور ۳ می دهد ،آیا راه حل دارد؟
    معمولا دچار افت فشار میشود

    1. علی گفت:

      مدار دستگاه رسوب گرفته است

  5. علي گفت:

    سلام
    پکیج بوتان روما روزانه ۴بار افت فشار تا صفر دارد ، نشتی هم چک کردم ندارد ،یه اشکال دیگه هم اینکه آب حمام حتی موقعی که فقط آب گرم باز هست ،سرد و گرم میشود لطفا راهنمایی کنید

  6. حمید گفت:

    سلام مدل پارما هر دوساعت درجه به صفر میرسد علت چه میتواند باشد.ایا شما تعمیر کار دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *