مطالب آموزشی

شرایط نصب پکیج دیواری

شرایط-نصب-پکیج-دیواری

پکیج ها به دلیل اینکه آب گرم مصرفی را تامین می نمایند یکی از اعضای ثابت در منازل تبدیل شده اند. با نصب پکیج دیواری ، داشتن آب گرم در طول شبانه روز، آرزویی دست یافتنی شده است. تامین آب گرم شبانه روزی و کاربرد آن در سیستم گرمایشی، باعث شده که آبگرمکن های زمینی و دیواری به خاطره ها بپیوندند. اما نکته قابل توجه نصب پکیج می باشد، جهت نصب دستگاه خود حتما از یک متخصص کمک بگیرید زیرا یک فرد متخصص از تمام شرایط نصب پکیج دیواری مطلع است و دستگاه را به درستی نصب می نماید.

از نظر معماری نیز پکیج ها توانسته اند توجه همه را به خود جلب کنند. برای اینکه این وسیله در دید انظار نباشد می توان در هنگام طراحی کمدهای داخل آشپرخانه برای آن نیز فضایی در نظر گرفت و به این وسیله آن را پنهان کرد. البته در رابطه با قرار دادن پکیج در داخل کابینت، باید اکسیژن مورد نیاز برای دستگاه فراهم شود. برای این کار، باید کف کمد باز بوده تا هوا به راحتی بتواند جریان پیدا کند. در این قسمت بیشتر در ارتباط با شرایط نصب پیکج دیواری صحبت می کنیم.

مشاوره دیجی امداد رسان

 پکیج ها از نظر ماده ای که برای سوخت و سوز و فعالیت از آن استفاده می کنند، به چهار دسته تقسیم می شوند:

  • پکیج های گاز سوز
  • پکیج های برقی
  • پکیج دو گانه سوز
  • پکیج های گازوئیل سوز

نصب پکیج دیواری در فضاهای مختلف، با در نظر گرفتن نوع ماده سوختی است.

نحوه نصب پکیج دیواری

نحوه نصب پکیج دیواری کمی پیچیده است و کسانی قادر به نصب آن هستند که در این زمینه از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشند. پس هر کسی نمی تواند این فرآیند نکات مهمی دارد که حتما در هنگام نصب در نظر گرفته شوند.

یکی از مراکزی که خدمات بسیار خوب و منحصر به فردی در رابطه با پکیج ها ارائه می کند، دیجی امداد است. این مجموعه طیف وسیعی از فعالیت مرتبط با پکیج ها را به شهروندان تهرانی عرضه می دارد. نصب، تعمیر، سرویس پکیج توسط این مرکز انجام می شود. نصب انواع پکیج های خارجی از جمله پکیج بوش پکیج مرکوری، پکیج فرولی، پکیج لورچ، پکیج ایساتیس، پکیج والترو، پکیج آریستون، پکیج نوتا، پکیج ال جی، پکیج باکسی، پکیج ایمرگاس، پکیج تاچی، پکیج لامبرت، پکیج مگاترم پکیج آلزان، پکیج دمراد و انواع پکیج های ایرانی مانند پکیج های ایران رادیاتور، پکیج بوتان، پکیج ایرفو توسط این مجموعه در اختیار شما قرار داده می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

نکته دیگری که در مورد شرایط نصب پکیج دیواری لازم به تذکر است این است به طور مثال شرایط نصب پکیج دیواری بوتان با شرایط نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور با هم فرق دارد و کسی اگر نصب یکی از این دو را آموزش دیده باشد نمی تواند ادعا کند که سایر پکیج ها را نیز به خوبی می تواند نصب کند.

مزایای نصب پکیج دیواری

  • یکی از مزیت های نصب پکیج دیواری، داشتن استقلال هر واحد از واحد های دیگر است. با داشتن یک پکیج دیواری، شما به طور کاملا جداگانه و مجزا می توانید سیستم گرمایش منزل خود را کنترل کنید.
  • پکیج های دیواری معمولا نسبت به تجهیزات قدیمی تر، از کارایی بیشتری برخوردار هستند.
  • نصب پکیج دیواری این امکان را فراهم می کند که به راحتی بتوان دما را تنظیم کرد.
  • فراهم بودن آب گرم دائم از دیگر مزیت های مهمی است که پکیج ها برای شما فراهم می کنند.
  • پکیج ها، هیچ گونه سر و صدایی نداشته و در نهایت سکوت و آرامش کار خود را انجام می دهند.
  • از نظر مصرف سوخت بسیار به صرفه و بهینه می باشد.
  • میزان فضایی که در خانه اشغال می کند بسیار کم می باشد.
  • هزینه که برای نگهداری آن باید پکیج پرداخت شود، در مقایسه با بقیه سیستم های گرمایشی بسیار مناسب تر است.

مشکلات نصب پکیج دیواری

هر وسیله ای ممکن است در کنار مزایای بسیار خوبی که ارائه می کند، مشکلاتی نیز داشته باشد. پکیج دیواری نیز علاوه بر تمام مزایایی که دارد با مشکلاتی نیز همراه است که به هنگام نصب آن خوب است به هر دو مورد کاملا دقت شود. اما از جمله مواردی که می توان برای آن بر شمرد، معایب زیر است:

  • یکی از مسائل و مشکلاتی که پکیج با آن مواجه است، کاهش دما است. این مساله خصوصا هنگامی که چند شیر آب با هم باز می باشد، اتفاق می افتد.
  • مساله دیگر زمانی است که برق قطع می شود. از آنجایی که مشعل سوختی و سیستم گردش آن به برق نیاز دارد، در صورت قطعی، کل پکیج از کار می افتد.
  • اگر چند حمام و دستشویی در منزل دارید، پکیج دیواری نمی تواند به تنهایی جوابگو باشد و ممکن شما را با مشکلاتی را مواجه کند. برای اجتناب از این موضوع می توانید از پکیج های زمینی استفاده کنید.

استانداردهای نصب پکیج دیواری

برای آنکه بتوان از این وسیله نهایت کارایی و عملکرد را انتظار داشت، شرایط نصب پکیج دیواری باید بررسی شود تا در بهترین مکان با توجه به استاندارد های صحیح دستگاه نصب شود. در نصب انواع پکیج های دیواری باید تمام استانداردهایی لازم رعایت شود در غیر این صورت یا باید محل نصب پکیج تغییر کند و یا به طور کلی نصب پکیج  دیواری  کنسل شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

بهترین محل نصب پکیج دیواری 

  • محلی که قرار است پکیج دیواری در آن نصب شود، باید از نظر مساحت در حد قابل قبولی باشد. متخصصان بیان می دارند که در مقابل یک کیلو وات توان این دستگاه، باید یک متر مکعب فضا موجود باشد. به طور مثال اگر دستگاهی باشد که توانی در حد 24 وات داشته باشد، این دستگاه برای بهینه کار کردن نیاز به فضایی حدود 24 متر معکب دارد. پس قبل از نصب، به این نکته حتما توجه داشته باشید.
  • اگر فضایی موجود فاکتور مساحت را ندارد و نمی توان نصب پکیج دیواری را در آن انجام داد، بهتر است جای دیگری را انتخاب کرد. در این رابطه باید دقت کنید که محل قرار گیری پکیج حتما باید به طور مرتب با هوای بیرون در ارتباط باشد. مثلا اگر قرار  است پکیج را در محلی نصب کنید که دارای پنجره است، به طور دائم و همیشگی باید این پنجره ها باز باشند تا  کمبود اکسیژن موجود در  اتاق برای کسانی که در این محل حضور دارند، دردسر ساز نشود.
  • در دستشویی، رخت کن ها، حمام و زیر زمین از نصب پکیج جدا خودداری کنید.
  • از نصب پکیج دیواری در بالکن، حیاط و کلا محیط های باز اجتناب کنید. قرار دادن پکیج در محیط های باز، باعث صدمه دیدن آن به دلیل وجود نور خورشید و یا باران می شود و طول عمر مفید دستگاه به شدت کاهش پیدا می کند. ضمن آنکه فصول سرد سال برای لوله های پکیج مشکل زا شده و باعث یخ زدگی می شود.
  • نظر متخصصان دیجی امداد بر آن است که پکیج در محیطی نصب شود که دسترسی به آن راحت باشد. این مورد در زمان تعمیر پکیج و یا سرویس دستگاه بسیار اهمیت پیدا می کند.
  • فضاهایی که مساحتی کمتر از 60 متر دارند، به هیچ وجه برای نصب پکیج توصیه نمی شود.

الزامات نصب پکیج

قبل از اینکه برای خرید یک دستگاه پکیج اقدام نمایید، حتما با کارشناسان  و متخصصان ما در دیجی امداد صحبت کنید. آنها راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد و شما می توانید بهترین پکیج را برای محل زندگی خود تهیه کنید. کارشناسان دیجی امداد در زمینه نصب انواع برندهای پکیج های خارجی از جمله پیکج بوش پکیج مرکوری، پکیج فرولی، پکیج لورچ، پکیج ایساتیس، پکیج والترو، پکیج آریستون، پکیج نوتا، پکیج ال جی، پکیج باکسی، پکیج ایمرگاس، پکیج تاچی، پکیج لامبرت، پکیج مگاترم پکیج آلزان، پکیج دمراد و انواع پکیج های ایرانی مانند پکیج های ایران رادیاتور، پکیج بوتان، پکیج ایرفو تخصص دارند و در اسرع وقت و با بهترین هزینه نصب پکیج دیواری شما را انجام خواهند داد.

از آنجا که کارشناسان دیجی امداد دارای تجربه و تبهر لازم در زمینه نصب پکیج دیواری هستند، بهترین مکان را برای نصب انتخاب کرده و عملیات را شروع می کنند. پس با خیالی راحت و آسوده با همکاران من  در   این مجموعه تماس بگیرید.

نکاتی مهم در ارتباط با شرایط نصب پکیج دیواری

  • این وسیله نباید در محلی نصب شود که نزدیک گاز و یا وسایل گرمایشی قرار گیرد.
  • بهتر است پکیج در نزدیکی یکی از انشعابات گازی و با نزدیک به پریز برق باشد تا تامین سوخت مورد نظر با اشکال مواجه نباشد.
  • پکیج از کابینت های اطراف حداقل باید 10 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  • نزدیک ترین ارتفاعی که برای نصب پکیج مناسب است، یک متر می باشد.
  • حتما دقت داشته باشید که این پکیج باید دودکش جداگانه داشته باشد. در صورت عدم وجود، حتما برایش دودکش مجزایی تهیه کنید.
  • بین دیوار روبرویی و پکیج، باید حتما فاصله یک متری رعایت شده باشد.
  • فاصله محلی کلاهک تا دریچه پکیج باید حداقل سی سانتی متر باشد.
  • قبل از اینکه پکیج را در محل مناسب نصب کنید، حتما دودکش را کنترل کنید. هیچ گونه گرفتگی نباید در مسیر وجود داشته باشد.

همکاران ما نصب پکیج دیواری را در انواع برندهای خارجی و ایرانی انجام می دهند. اگر بعد از نصب پکیج، شما نیاز به خدماتی مانند سرویس، تعمیر و غیره نیز داشت، دیجی امداد در خدمت شماست.

مشاوره دیجی امداد رسان

نحوه نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور

رعایت شرایط نصب پکیج دیواری به منظور تخلیه ی هوای داخل سیستم و پیشگیری از آسیب به پمپ دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. نصاب باید به درستی  شیر مشکی رنگی که روی شیر هواگیری قرار دارد را باز می کند سپس در چهل سانتی متری زیر سوراخ دودکش شابلون  را  در جای خود یعنی دیوار نصب  کند.

در مرحله بعد  از روی شابلون محل هایی که باید سوراخ شود نشانه گذاری کرده تا بتوان به راحتی با مته سوراخ کرد تا قلاب آویز، پیچ ها و رو پلاک و پلاک سرویس را نصب شود در آخر نیز دستگاه را محکم می کنید  و پس از نصب دستگاه، شیر فلکه و شلنگ ها نصب می شوند. در آخر نیز رابط دودکش به دستگاه متصل می شود.دیجی امداد رسان در زمینه نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور از بهترین تکنسین ها استفاده می نماید.

نحوه نصب پکیج دیواری بوتان

هنگام نصب دستگاه باید پیچ مشکی رنگ که مربوط به هواگیری است را  برای خروج هوا باز گذاشت سپس با استفاده از یک شابلون محل نصب را بر روی دیوار مشخص کرد سپس دستگاه را بر روی محل مورد نظر محکم می شود . رولپلاک، پیچ ها، پلاک سرویس و قلاب آویز را نصب کنید. پس از قرار دادن دستگاه روی دیوار برای انجام آبگیری، شیر فلکه و شلنگ ها و د ودکش را به دستگاه متصل کنید. دیجی امداد رسان در زمینه نصب و تعمیر پکیج بوتان از بهترین تکنسین ها استفاده می نماید.

نحوه نصب پکیج دیواری ایساتیس

برای نصب پکیج ایساتیس از نظر ابعاد و سایز به حداقل متراژ 64 متر مربع فضا نیاز است. در غیر این صورت الزام به قرار دادن دریچه هوا به منظور احتراق وجود دارد. محلی که پکیج ایستاتیس قرار می گیرد باید از  نظرحجم و شرایط استاندارد برای دودکش و محفظه  هوا  مناسب باشد.دیجی امداد رسان در زمینه نصب و تعمیر پکیج ایساتیس از بهترین تکنسین ها استفاده می نماید.

نحوه نصب پکیج دیواری لورچ

نصب نصب پکیج دیواری لورچ  را به هیچ وجه به افراد غیر مترقبه نسپارید، حتما با آفراد متخصص و کار بلد نصب دستگاه خود را بسپارید، دیجی امداد رسان در زمینه نصب و تعمیر پکیج لورچ از بهترین تکنسین ها استفاده می نماید.

نحوه نصب دودکش پکیج دیواری

یکی از بخش های مهم در نصب پکیج دود کش پکیج می باشد که باید به درستی در محلی مناسب نصب شود از همین رو حتما از یک متخصص و نصاب حرفه بخواهید که پکیج و دود کش پکیج شما را به درستی نصب نماید.

مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه نصب پکیج دیواری

پکیج های مختلف از برندهای مختلف، هزینه نصب متفاوت دارند. اگر قصد خرید پکیج دارید و به دنبال مرکزی هستید که آن را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن برای شما نصب کند، کافی است به سایت دیجی امداد مراجعه کرده و با یکی از متخصصان و همکاران من صحبت کنید. ما نصب، سرویس و تعمیر این کالا را برای شما انجام خواهیم داد.

نصب تخصصی انواع پکیج و آبگرمکن دیواری توسط نصاب حرفه ای پکیج

دیجی امداد رسان – ارائه کلیه خدمات به همراه 6 ماه گارانتی

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *