مطالب آموزشی

رله برد پکیج دیواری چیست؟

رله برد پکیج دیواری یکی از قطعات پرکاربرد در صنعت است که اکثر تجهیزاتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد دارد. این قطعه در پکیج وظیفه اتصال و قطع در مدار را مشابه یک کلید الکترونیکی بر عهده دارد. از کاربرد رله ها می توان به استفاده از این قطعه دربردهای پکیچ و آبگرمکن های برقی اشاره کرد. مدل های متفاوتی از رله های برد پکیچ دیواری در بازار وجود دارد که در اکثر مدل های پکیج از قبیل پکیج های بوتان، ایران رادیاتور و … استفاده می شوند. در این مقاله با انواع مختلف رله برد پکیج آشنا می شوید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

رله برد پکیج چیست؟

برد پکیج قطعه اصلی پکیج های دیواری است و وظیفه آن دریافت پیام ها و دستورات دریافتی از طرف سنسور فشار است و در نهایت این پیام ها به طور دقیق و به موقع به پمپ مدار گرم‌کننده و شیر موتوری ارسال شوند.

رله برد پکیج، وظیفه قطع و وصل جریان به این برد را بر عهده دارد که با از کار افتادن و یا درست کار نکردن این قطعه، پکیج از روال معمول خود خارج می شود زیرا در ارسال دستورات به بخش های دیگر مشکل ایجاد می شود. کاربرد رله برد پکیج دیواری درپکیج های دیواری بسیار حیاتی بوده و هر گونه خرابی در آن موجب در هم ریختگی در کل پکیج می شود.

انواع رله برندهای موجود در بازار شامل: رله NRP05E  NCR، رله های برندOMRON و رله های پکیج برندNHG

مجموعه امداد رسان با سال ها سابقه فروش قطعات پکیج دیواری توانسته است خدمات شایانی را برای مشتریان خود به همراه داشته باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

معرفی انواع رله های برد پکیج

معرفی-انواع-رله-های-برد-پکیج

 کلیدهای الکتریکی (relay) بکار برده شده در انواع برد پکیج های دیواری بر اساس تعداد پایه های این محصول که امکان لحیم شدن و متصل شدن به برد را دارند به مدل های مختلفی تقسیم می شوند:

  • کلیدهای الکتریکی سری  4 پایه 
  • کلیدهای الکتریکی سری 5 پایه 
  • کلیدهای الکتریکی سری 6 پایه

کلیدهای الکتریکی سری 4 در دو سبک با ابعاد پهن و باریک عرضه می شوند و از مدل رله های 5 و 6 پایه پکیج بسیار پرکاربردتر هستند. مدل ALD124  رله برد از برند پاناسونیک از معروفترین مدل رله های 4 پایه رد بازار است.

 

قیمت رله برد پکیج دیواری

قیمت رله برد پکیج بوتان و انواع دیگر پکیج های دیواری که توسط سرویسکاران دیجی امداد رسان در دستگاله کارگذارده می شوند به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب در این مجموعه به مشتریان عرضه می شود. قیمت رله های پکیجی NT10 از نمونه های دیگر رله پایینتر است. مدل رله های برند NCR نیز دارای قیمت مناسبی هستند و می توانند انتخاب مناسبی برای پکیج شما باشند.

عرضه محصولات با کیفیت و ارائه مشاوره ها برای خریدی مناسب، زمینه را برای انتقال اطلاعات لازم و یک خرید امن فراهم کرده است. سرعت در رساندن کالا به مشتری، سیستم گسترده توزیع و ایمنی محصول در حال انتقال و حمل از دیگر ویژگی های دیجی امداد رسان است.

البته آنچه دیجی امداد رسان را از سایر رقبا متمایز ساخته است، ارائه خدمات فنی و پاسخگویی پس از فروش به مشتریان با بهره از تکنسین ها و کارشناسان مجرب است. قیمت مناسب محصولات مختلف در این مجموعه و همچنین تعمیر پکیج توسط تعمیرکاران ماهر از بارزترین خصوصیات مجموعه دیجی امدادرسان است.

چه عواملی موجب آسیب رسیدن به برد پکیج می شود ؟

 
مشاوره دیجی امداد رسان

 

  • قدیمی شدن پکیج و جمع شدن گرد و خاک روی سطح برد که موجب اتصال کوتاه شده و در نهایت قطعه دچار مشکل میشود.
  • سر ریز شدن اب از پکیج و ریختن اب روی سطح برد در مدت طولانی از جمله عواملی است که موجب ایجاد رسوب و سوختن پکیج می شود.
  • قطعات الکترونیکی برد مخصوصا انواع رله برد پکیج دیواری عمر مشخصی دارند. به طور مثال یک خازن الکترونیکی 1000 ساعت کار می کند و پس از گذشت این مدت از کار می افتد و باید با قطعات نو و اورجینال جایگزین شود.

 

اگر رله برد پکیج بوتان شما دچار مشکل شد برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود می توانید با مجموعه دیجی امداد رسان در تماس باشید چرا که این مجموعه با بهره گیری از متخصصان و تعمیرکاران ماهر می تواند در هر ساعتی از شبانه روز نیاز شما عزیزان را برطرف کند.

 

مقایسه مدل و برند های مختلف تولید انواع رله برد پکیج

انواع رله برد پکیج دیواری توسط برندهای مختلفی تولید می شوند. اما کدام برند بالاترین کیفیت را دارد و در کنار آن قیمت مناسبی نیز دارد؟ در پاسخ باید گفت از نظر کیفیت رله های امرون و NHG و همچنین رله های پاناسونیکی دارای کیفیت یکسانی هستند اما مدل های رله از قبیلNT10 برند NHG مدت کمی از حضور آن ها در بازارهای مختلف می گذرد و به طبع چندان معروف نیستند نسبت به رله پکیجی پاناسونیک وامرون. انتخاب مدل رله برد برعهده خود مشتریان است.

مشاوره دیجی امداد رسان

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *