مطالب آموزشی

رفع معایب پکیج بوتان

رفع-معایب-پکیج-بوتان

رفع معایب پکیج بوتان یک کار تخصصی بوده و باید به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده شود. پکیج بوتان از قدیمی ترین و شناخته شده ترین پکیج ها در بازار بوده که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. دیجی امداد رسان با تسلطی که بر روی این پکیج دارند می توانند مشکل شما را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرند. در نتیجه در هنگام بروز مشکل برای پکیج خود تنها کافیست با این مرکز تماس حاصل نمایید.

نمایندگی پکیج بوتان

سوالات متداول در زمینه معایب پکیج بوتان

فهرست محتوا

مشاوره دیجی امداد رسان

✔ چرا شعله پکیج بوتان خاموش می شود؟

این مشکل ممکن است به دلایلی همچون وجود مشکل در شیر گاز رخ دهد که باید این قطعه تعویض گردد. از دیگر دلایل بروز این ایراد در پکیج بوتان می تواند خرابی پرشر سویٔیچ باشد که با تعویض آن مشکل برطرف می شود.


✔ پمپ کار می کند ولی همچنان فن متوقف است، علت چیست؟

برای رفع این ایراد ابتدا فن را بررسی کرده تا شی ای در پره های آن گیر نکرده باشد. در غیر این صوت فن و اتصالات آن را بررسی کرده و در صورت مشاهده ایراد آن را تعویض نمایید.


✔ چرا پمپ پکیج بوتان غیر فعال شده است؟

در هنگام مواجه شدن با این ایراد ابتدا برق ساختمان و برق ورودی دستگاه را بررسی کرده و در صورت عدم مشاهده مشکل،‌ احتمالا پمپ نیم سوز شده و باید پیش از سوختن آن را تعویض نمایید.


✔ چرا آب داخل مدار پکیج به میزان دلخواه گرم نیست؟

از جمله مشکلاتی که می تواند باعث بروز این مشکل شود، نرسیدن گاز کافی به دستگاه می باشد که علت آن خرابی شیر گاز می باشد و باید تعویض گردد. از دیگر دلایل این اتفاق رسوب گیری مبدل ها بوده که باید با اسید شستشو داده شود.


✔ فن کار می کند ولی جرقه زن از کار افتاده، علت را بررسی کنید؟

خرابی پرشر سویٔیچ هوا از رایج ترین دلیل این مشکل می باشد. از دیگر دلایل این ایراد مشکل در الکترود بوده که با تعویض آن مشکل برطرف می شود. در صورت از بین نرفتن این مشکل، بهتر است با یک متخصص مشکل را در میان بگذارید.


✔ جرقه زن کار کرده ولی شعله ای تشکیل نمی شود، علت را بررسی کنید؟

از اصلی ترین عامل عدم تشکیل شعله نرسیدن گاز به مشعل می باشد و برای رفع آن باید از باز بودن شیر ورودی دستگاه و شیر ساختمان مطمیٔن شوید. وجود هوا در لوله ها از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشد و باید هواگیری شود.


✔ دستگاه پی در پی خاموش و روشن می شود؟

کافی نبودن آب در مدار گرمایش یکی از دلایل بروز این مشکل می باشد. در غیر این صورت مشکل جدی تر بوده و باید برای رفع آن از یک متخصص کمک بگیرید.


✔ چرا رادیاتور پکیج بوتان سرد است؟

هوا داشتن رادیاتور از اصلی ترین دلیل این مشکل می باشد و با هواگیری رایاتور این ایراد رفع می شود. در صورتی که با هواگیری نیز مشکل برطرف نشد، می تواند به علت نرسیدن گاز مورد نیاز به پکیج باشد.


✔ دلیل انفجاری روشن شدن پکیج بوتان چیست؟

دلایل زیادی می تواند باعث این مشکل شود که یکی از این دلایل عدم تنظیم صحیح فشار گاز و نرسیدن به موقع آن به دستگاه باشد. ولی  توصیه می گردد در هنگام بروز این ایراد از یک متخصص کمک بگیرید.


✔ سیستم کار کرده ولی رادیاتور گرم نمی شود؟

پایین بودن ظرفیت حرارتی یکی از دلایل بروز این مشکل در پکیج می باشد. کم بودن شعله ها نیز از دیگر دلایل این مشکل بوده که به علت فشار گاز می باشد و باید فشار گاز را افزایش داد.


مشاوره دیجی امداد رسان

✔ چگونه پکیج بوتان را ریست کنیم؟

دکمه ریست محل مشخصی نداشته و پس از پیدا کردن آن دکمه را فشار داده و نگه داشته تا چراغ سبز بالای دکمه خاموش شود و سپس دستگاه راه اندازی می گردد.

مرکز تخصصی عیب یابی و رفع مشکلات انواع پکیج بوتان در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

رفع عیب پکیج دیواری بوتان

عیب یابی پکیج بوتان کار سختی نبوده ولی توصیه می شود عیب یابی دستگاه را به دست افراد حرفه ای سپرده تا بتوانند عیب پکیج را به درستی رفع کنند. در صورتی که برای رفع عیب پکیح دیواری خود به دنبال متخصص هستید کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس حاص نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

معایب پکیج بوتان مدل پارما

اگر در کارکرد پمپ، فن، مشعل و هیدرولیک ست پکیج شما مشکلی بوجود آمد احتمالا به دلیل خرابی و یا نقص در پکیج شما می باشد که برای فهمیدن و عیب یابی مشکل بهترین روش سپردن شناسایی مشکل به دست تکنسین های حرفه ای می باشد. دیجی امدا درسان از بهترین تکنسین ها برای رفع عیب یابی پکیج بوتان مدل پارما استفاده می کنند.

معایب پکیج بوتان اپتیما

 این مدل به دلیل نداشتن ال ای دی کد خطا پکیج بوتان به صورت چراغ روشن رنگی نمایش داده می شود، در صورتی که مشعل دستگاه روشن می ماند و خاموش نمی شود چراغ رنگ سبز به صورت ثابت روشن است یا اگر چراغ سبز چشمک زن باشد به دلیل خرابی پرشر و فن می باشد و یا چراغ زرد به معنی قطع شدن ان تی سی مصرفی می باشد در هر صورت بروز هر مشکل در دستگاه خودتان را به تکنسین های خبره ما بسپارید.

معایب پکیج بوتان مدل پرلا

در صورتی هرگونه خرابی و یا نقصی در مواردی نظیر: خرابی در پمپ سیرکولاتور سه سرعته، نقص درمشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار، ایراد در سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق، نقص درسیستم هواگیری خودکار، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم تنظیم خودکار جریان گاز حتما با نمایندگی تعمیر پکیج بوتان تماس بگیرید. 

معایب پکیج بوتان مدل بیتا

در صورت بروز نقص و مشکل در پکیج بوتان حتما بررسی و سرویس تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید مواردی که دتگاه در آ« دچار مشکل می شود شامل:

نقص در فن دستگاه

خرابی پمپ سیرکولاتور سه سرعته

خرابی و ایراد در شیر سه طرفه خودکار

خرابی مشعل اتمسفریک

خرابی و نقص در سیستم ضد یخ زدگی

خرابی سیستم هواگیری خودکار

معایب پکیج بوتان ورونا

نقص در فن دستگاه

خرابی و مشکل در سیستم تنظیم خودکار جریان گاز

خرابی پمپ سیرکولاتور سه سرعته

نقص در سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد

خرابی و ایراد در شیر سه طرفه خودکار

خرابی مشعل اتمسفریک

خرابی و نقص در سیستم ضد یخ زدگی

خرابی سیستم هواگیری خودکار

چرا برای رفع مشکلات پکیج بوتان دیجی امداد رسان را پیشنهاد می کنیم؟

دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران با تجربه و متخصص بوده که با اصول تعمیر پکیج بوتان به صورت کامل آشنا هستند.

این افراد بسیار وقت شناس بوده و راس ساعت تعیین شده در محل حضور پیدا می کنند.

تعمیرکاران دیجی امداد رسان آماده ارایٔه خدمات مشتریان بوتان در ۲۴ ساعت شبانه روز و به تمامی نقاط تهران می باشند.

تعمیرکاران دیجی امداد رسان از قطعات فابریکی برای تعمیر پکیج شما استفاده کرده تا باعث افزایش عمر کارکرد پکیج شما شوند.

مشاوره دیجی امداد رساناین افراد نهایت سعی خود را کرده تا با تعمیر اساسی باعث کاهش هزینه های تعمیر پکیج شما شوند.

دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات پکیج در شرق تهران بوده که دارای تعمیرکاران با تجربه و متخصص می باشد. این مرکز با استخدام تعمیرکاران با تجربه و همچنین سال ها سابقه طولانی در این زمینه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کنند. در صورتی که پکیج شما دچار ایراد شده و به دنبال تعمیرکار قابل اعتماد هستید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس حاصل نمایید.

سرویس پکیج به روش های گوناگون صورت می گیرد که از قابل توجه ترین آن می توان به رسوب زدایی اشاره کرد. بهتر است این کار به وسیله یک متخصص انجام شده تا باعث کارکرد بهتر پکیج شود. چنانچه برای سرویس پکیج خود به دنبال یک سرویس کار با تجربه هستید با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند. همان طور که در جریان هستید پکیج ها از جمله دستگاه های گرمایشی پر کاربرد بوده که در اکثر ساختمان ها از آن استفاده می شود. این سیستم ها بسیار حساس بوده و ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند. به دلیل پیچیدگی و حساسیت این دستگاه بهتر است به وسیله اشخاص متخصص انجام شود. تعمیرکاران ابتدا مشکل را بررسی کرده و در سریع ترین زمان آن را برطرف می کنند. در صورتی که برای تعمیرات پکیج خود به دنبال تعمیرکاران با تجربه هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از تکنسین های دیجی امداد رسان می باشد.

مرکز تخصصی عیب یابی و رفع مشکلات انواع پکیج بوتان در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *