مطالب آموزشی

آموزش راه اندازی پکیج بوتان مدل اپتیما

راه-اندازی-پکیج-بوتان-مدل-اپتیما

قطعا شما نیز با برند بوتان آشنا بوده و محصولات آن را تست کرده اید. این برند که تا به امروز پکیج های بسیاری را تولید و روانه بازار کرده است، بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا بتوانید با آن به گرم کردن آب مصرفی و محیط خود بپردازید. یکی از انواع پکیج های موجود این برند که فروش بسیاری را از آن خود کرده است، اپتیما نام دارد. ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به آموزش راه اندازی پکیج بوتان مدل اپتیما بپردازیم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

آموزش نحوه راه اندازی پکیج بوتان مدل اپتیما: نحوه نصب پکیج

در آموزش نحوه راه اندازی پکیج بوتان مدل اپتیما، اولین موردی که قطعا برای شما نیز باعث ایجاد سؤال می شود، نحوه نصب آن است. پکیج بوتان مدل اپتیما بایستی به شکل کاملا ایمن و اصولی به صورت مرحله به مرحله نصب شود تا نیاز به تعمیر پکیج بوتان نباشد. این گونه نه به پکیج آسیب می رسد و نه شما در حین نصب دچار مشکل می شود.

از طرفی دیگر، نصب و راه اندازی پکیج بوتان مدل اپتیما باید کاملا اصولی انجام شود. این موضوع به این معناست که شما اجازه ندارید خود به تنهایی این کار را انجام دهید و بهتر است از فردی با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. در انتها نیز بایستی گفت که نصب پکیج بوتان مدل اپتیما دارای نکات بسیار خاصی است که اگر به درستی رعایت نشود، ممکن است دچار ترکیدگی یا گاز گرفتگی شوید. پس به این موضوع توجه بسیاری داشته باشید.

 

آموزش نحوه کار با کلیدهای پکیج بوتان مدل اپتیما

آموزش-نحوه-کار-با-کلیدهای-پکیج-بوتان-مدل-اپتیما

از جمله نکات دیگری که بایستی در راه اندازی پکیج بوتان مدل اپتیما مد نظر خود قرار دهید، نحوه کار با کلیدهای پکیج بوتان مدل اپتیما است. این کلیدها به ترتیب زیر هستند:

  • کلید ولومی: برای تنظیم کردن دمای آب گرم.
  • کلید چرخشی: برای قرار دادن در حالت زمستانه و تابستانه.
  • کلید تنظیم: برای تنظیم پکیج.

نحوه روشن کردن پکیج دیواری بوتان مدل اپتیما در حالت زمستانه

اولین موضوعی که در رابطه با راه اندازی پکیج بوتان مدل اپتیما در اختیار شما قرار می دهیم، آموزش راه اندازی زمستانی  پکیج بوتان مدل اپتیما است. برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گام اول : در مرحله اول باید برای روشن کردن پکیج دیواری بوتان درجه فشار بار پکیج را کنترل و تنظیم نمایید این درجه باید روی ۱٫۵ بار باشد.
  • گام دوم : تمامی فلکه های موجود در زیر پکیج را که به شلنگ های آب متصل هستند را باز کنید.
  • گام سوم : شیر همه رادیاتورها را باز کنید. راهنمای پکیج بوتان مدل اپتیما.
  • گام چهارم : پکیج بوتان را در حالت زمستانه قرار دهید .
  • گام پنجم : در انتها بعد از اینکه همه رادیاتورها داغ شدن میتوانید هواگیری را انجام دهید.
  • گام ششم : در انتها بعد از هواگیری رادیاتورها مجددا مانند مرحله اول فشار پکیج را کنترل فرمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

نحوه روشن کردن پکیج دیواری بوتان مدل اپتیما در حالت تابستانه

آموزش راه اندازی تابستانی پکیج بوتان مدل اپتیما بسیار ساده است، کافیست تنها دسته تنظیم دما آب گرم مصرفی را روی درجه دلخواه خود قرار دهید و سپس پکیج را در حالت تابستانه یا روی نماد خورشید قرار دهید. اکنون زمانی که شیر آب را باز کنید، پکیج مشعل خود را روشن می کند تا در تمامی زمانی که از آب مصرفی استفاده می شود ، گرمای مناسب وجود داشته باشد.

 

معنای رنگ سبز زرد و قرمز در پکیج بوتان مدل اپتیما

معنای-رنگ-سبز-زرد-و-قرمز-در-پکیج-بوتان-مدل-اپتیما-

ممکن است به هنگام راه اندازی پکیج بوتان مدل اپتیما یا حتی پس از راه اندازی، با انواع کدهای خطایی رو به رو شوید. این کدها خبر از بروز اتفاقی خاص را به شما می دهند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم به بررسی معانی این کدها در این بخش بپردازیم. همچنین شما می توانید برای تعمیر پکیج شبانه روزی با کارشناسان دیجی امداد در ارتباط باشید.

  • روشن بودن چراغ سبز ثابت: نشانه روشن بودن مشعل پکیج می باشد.
  • چراغ سبز چشمک زن یک ثانیه روشن و پنج ثانیه خاموش: پکیج بوتان در حالت آماده به فعالیت و به صورت دیگر، استند بای است.
  • چراغ سبز چشمک زن ۵/۰ ثانیه روشن و ۵/۰ ثانیه خاموش: به چهار دلیل نمایش داده خواه شد
  • ایراد پرشر آب تا ۱۰ دقیقه در پکیج بوتان وجود دارد و در ادامه چراغ قرمز ثابت خواهد شد.
  • مشکل در پرشر دود تا۱۰ دقیقه است و سپس چراغ قرمز به طور ثابت به نمایش خواهد آمد.
  • هنگامی که آب به دمای مشخص شده است در حالت زمستانه است.
  • وضعیت زمستانه ترموستات اتاقی قطع شده است.

مشاوره دیجی امداد رسان

کلام آخر

در این مطلب ما به هر آنچه که شما عزیزان بایستی از راه اندازی پکیج بوتان مدل اپتیما بدانید، پرداختیم. شما می توانید به راحتی با در نظر گرفتن نکاتی که در این بخش به آن اشاره کردیم، به راه اندازی پکیج خود پرداخته و در فصول مختلف مانند زمستان یا تابستان، به خوبی از آب گرم مصرفی یا آب گرمی که به رادیاتورها ارسال می شود، بهره مند شوید. لازم به ذکر است مجموعه دیچی امداد رسان بهترین مرکز تعمیرات پکیج در تهران است که می توانید با مشاهده خرابی از طریق شماره های موجود با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. از این که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، سپاس گزاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *