مطالب آموزشی

دفترچه راهنمای پکیج لورچ

دفترچه-راهنمای-پکیج-لورچ

پکیج لورچ سیستم پیچیده ای دارد و به طوری ساخته شده است که راه اندازی و عیب یابی آن کار هرکسی نیست. بهتر است برای تمامی مراحل نصب، سرویس و تعمیر لورچ از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید. دفترچه راهنمای پکیج لورچ به دلیل سهولت و جلوگیری از یردرگمی مشتریان، توسط شرکت به آن ها داده می شود. تمامی اطلاعاتی که لازم است درباره ی کارکرد، نگهداری و عیب یابی پکیج لورچ بدانید، در این دفترچه ذکر می شود. بخض های مختلفی مانند  معرفی کلی محصول، توضیح درباره ی بخش های مختلف دستگاه و آموزش چگونگی نصب و راه اندازی پکیج همه و همه در آن قید می شوند است.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج لورچ

تعمیرات پکیج لورچ به دلیل پیچیدگی های این دستگاه باید توسط یک فرد ماهر و باتجربه انجام شود. تعمیرکار های غیر حرفه ای مشکلات را به درستی شناسایی نمی کنند و ممکن است آسیب بیشتری به دستگاه شما وارد کنند. همچنین یک تکنسین حرفه ای می تواند قطعه را تعمیر کند  اما یک فرد آماتور ممکن است آن را با قطعه ای دیگر تعویض نماید و گاه ممکن است آن قطعه نیز اورجینال نباشد. اگر برای تعمیر پکبج خود به یک فرد حرفه ای نیاز داشتید، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

 

دانلود دفترچه راهنمای پکیج لورچ  

بهتر است بدانید هر مدل و هر برند دفترچه جداگانه ای ارائه می دهند و کارکردشان نیز متفاوت است. با توجه به مدل و نحوه ی کارکرد آن آموزش ها و نکاتی در نظر گرفته می شود که آسیبی به دستگاه نرسد و نگهداری و کار کردن با آن بسیار آسان تر شود. این مراحل اگرچه آسان هسند اما باید به جزئیات و تفاوت ها توجه کنید و تمامی قدم ها را با دقت بردارید. برای دانلود دفترچه پکیج لورچ در ادامه با ما همراه باشید.

لینک دانلود دفترچه راهنمای پکیج لورچ

تمامی نکات ریز و درشت درباره ی پکیج شما در این دفترچه ها وجود دارند. توضیحات لازم درباره ی تمامی قطعات داده شده است. چنانچه دستگاه دچار مشکل شود، می توانید به راحتی ارور راشناسایی کنید و با توجه به توصیه های دفترچه راهنمای پکیج لورچ، نسبت به رفع مشکل و اختلال اقدام نمایید. مراحل نصب آن نیز به دقت تویح داده شده است و می توانید با رعایت نکات توصیه شده، به راحتی پکیج خود را در بهترین وضعیتش قرار می دهید.

برای دانلود دفترچه راهنمای پکیج لورچ کافیست به وب سایت دیجی امداد سر بزنید تا به راحتی دفترچه ی مورد نظر خود را در دست داشته باشید. دیجی امداد آماده ی ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

 

عیب یابی پکیج لورچ

برای تعمیر پکیج و هر دستگاه دیگری ابتدا باید مرحله ی عیب یابی طی شود. ضمن این مرحله، با توجه به اختلالات پیش آمده، تمامی خطاهای احتمالی شناسایی و سپس بررسی می شوند. پس از شناسایی قطعی، نسبت به رفع اختلالات اقدام می شود. این مراحل باید توسط یک تعمیرکار پکیج حرفه ای انجام شوند وگرنه مشکل جدی تر شده و دستگاه و سایر قطعات آن به خطر میافتند. دیجی امداد با کادری مجرب و تیمی حرفه ای، تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیرات پکیج لورچ را در بهترین شرایط ممکن و بصورت تضمینی انجام می دهد. برای استفاده از خدمات این مجموعه کافسیت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مشکلات رایج پکیج دیواری لورچ

مشکلاتی مانند تنظیم نبودن فشار آب پکیج، خرابی ترموستات، بسته بودن شیر های آب، کمبود گاز، خرابی اتصالات و نشتی پمپ موجب این اختلال می شوند. برای جلوگیری از خطرات احتمالی نیز گاه پکیج خاموش می شود. بری حل این مشکل بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

 

پکیج دیواری روشن نمی شود

یکی از دلایل رایج روشن نشدن پکیج لورچ گرفتگی لوله ها و رسوب می باشد. تنظیم نبودن فشار پکیج و خرابی شمعک نیز باعث این اختلال می شوند. برای تعمیر آن می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 دکمه های پکیج لورچ کار نمی کنند

پکیج بی هوا روشن و خاموش می شود، دما از آنچه توسط ترموستات به نمایش در آمده بیشتر یا کمتر است، ترموستات خراب است، آب خروجی بیش از حد داغ است و ترموستات صدا می دهد. تمامی مشکلات گفته شده می توانند به دلیل اختلال در دکمه های پکیج باشند. بهتر است ابتدا تنیظیمات را بررسی کنید و اگر مشکل از قطعات بود، از یک تعمیرکار بخواهید نگاهی به دستگاه شما بیاندازد.

 

دمای آب خروجی پکیج خیلی داغ است

در صورت بروز چنین مشکلی احتمالا ترموستات پکیج دچار مشکل شده است. زمانی که ترموستات خرابباشد، دمای آب را به درستی نشان نمی دهد. برای برطرف شدن مشکل کافیست ترموستات را تعمیر و یا تعویض کنید. تعمیرکاران دیجی امداد می توانند این کار را برای شما انجام دهند.

 

پکیج شوفاژ و آب را گرم نمی کند

این مشکل برای بسیاری از پکیج ها پیش می آید و دلیل آن می تواند خرابی اتصالات، سیستم برق رسانی نادرست، گاز رسانس معیوب و یا خرابی پمپ پکیج باشد. تشخیص و تعمیر و تعویض قطعه ی معیوب، بهتر است به دست یک تعمیکار حرفه ای انجام شوند تا دستگاه آسیبی نبیند.

 

پکیج لورچ نشتی دارد

به دلیل مشکلاتی از قبیل ترک در مبدل حرارتی، نشتی پمپ آب، نشتی اتصالات پمپ، نشتی اتصالات پکیج، خرابی شیر اطمینان فشار و خرابی دیافراگم ظرف انبساط ممکن است پکسج دیواری نشتی پیدا کند. برای حل این مشکل با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در اسرع وقت دستگاهتان را تعمیر نمایند.

 

فشار پکیج کاهش پبدا می کند

معیوب بودن  شیر اطمینان فشار، نشتی دریچه اتوماتیک تخلیه هوا، گرفتگی هوای رادیاتور ها، خرابی گیج فشار و نشتی رادیاتور ها دلیل چنین اختلالی می باشد. ممکن است قطعه ی معیوب تعمیر و یا تعویض شود. مطمعن شوید از فردی مناسب و کاربلد کمک می خواهید. مجموعه دیجی امداد با همکاری با تکنسین هایی مجرب تمامی خدمات ورد نیاز شما را ارائه می کند.. کافیست با ما تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

 نمایندگی تعمیرات پکیج لورج در تهران

دیجی امداد با همکاری گروهی از بهترین تعمیرکاران و تکسین ها با هشت سال سابقه کار درخشان و همکاری با بسیاری از مشتریان عزیز، در جهت بالاب بردن سطح کیفی کار خود است و در این بین خدمات مختلفی ارائه می دهد. قیمت مناسب، خدمات سریع، مشاوره رایگان و تعمیرکاران حاذق از مزایای این مجموعه می باشند. تمامی مدل ها و انواع و اقسام لوازم خانگی توسط این مجموعه نصب، سرویس و تعمیر می شوند. تکنسین های دیجی امداد تمامی دوره های پیشرفته را گذرانده اند و با سیستم های پیچیده آسنایی کامل دارند. در صورت بروز هرگونه خرابی ، همچنین تعمیرات برد پکیج لورچ می توانید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکاران ماهر ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

 

خطاهای پکیج لورچ

 تمامی پکیج ها و بساری از وسایل برقی ارور هایی را نشان می دهند که کارایی این ارور ها مشخص کردن علت خرابی می باشد. گاهی این خرابی ها با یک تنظیمات درست ساده حل می شوند اما گاهی لازم است حتما از یک فرد کاربلد بخواهید شما را در این راه یاری کند.

 

ارور های رایج پکیج لورچ عبارت اند از:

ارور E1 پکیج لورچ

 ارور روشن نشدن مشعل پکیج

 

ارور E2 پکیج لورچ

 ارور عملکرد سوییچ فشار ھوا

 

ارور E3 پکیج لورچ 

 ارور ترمیستور یا سنسور سیستم گرمایش

 

ارور E4 پکیج لورچ 

 ارور ترمیستور اب مصرفی

 

ارور E5 پکیج لورچ 

 ارور مدولاتور شیرگاز

 

ارور E6 پکیج لورچ 

 ارور افزایش دمای اب سیستم گرمایش

 

ارور E7 پکیج لورچ 

 ارور سوییچ فشار ھوا

 

ارور E8 پکیج لورچ 

 ارور کاھش فشار اب سیستم گرمایشی

 

ارور E10 پکیج لورچ 

 ارور افزایش فشار اب سیستم گرمایش

 

ارور E13 پکیج لورچ

 ارور برد الکترونیکی

 

ارور E15 پکیج لورچ

 ارور موقت عملکرد سوییچ فشار ھوا

 

ارور E16 و E99 پکیج لورچ 

 ارور کنترلی برد الکترونیک

 

ارور E25 پکیج لورچ 

 ارور یخزدگی مبدل اصلی

 

ارور E26 پکیج لورچ 

 ارور عملکرد رله برد الکترونیکی

مشاوره دیجی امداد رسان

3.9/5 - (11 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *