مطالب آموزشی

دفترچه راهنمای پکیج بیتا

اگر به هر نحوی دفترچه راهنمای پکیج بیتا خود را گم کرده اید، می توانید با مراجعه به این مقاله اطلاعات کامل و جامعی را به دست بیاورید. مدل بیتا جز محبوب ترین و باکیفیت ترین محصولات برند بوتان محسوب می شود. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی دفترچه راهنمای پکیج بیتا بپردازیم. برای راهنمای هر چه بیشتر شما نحوه راه اندازی و عملکرد دستگاه را توضیح می دهیم.

مشاوره دیجی امداد رسان

دفترچه راهنمای پکیج دیواری بوتان مدل بیتا

یکی از مهم ترین اقدامات کمپانی بوتان، ارائه دفترچه راهنما پکیج بوتان مدل بیتا برای خریداران آن مدل است. این دفترچه حاوی اطلاعاتی که است که باید با آن ها آشنایی پیدا کنید.

برای اینکه از طرز کار و نحوه تنظیم پکیج بوتان مدل بیتا آگاهی پیدا کنید، باید دفترچه آن را به خوبی مطالعه فرمایید. بنابراین بهتر است که قبل از نصب و اعمال دستور به پکیج این اطلاعات را از دفترچه راهنمای پکیج بیتا به دست بیاورید. البته در دفترچه پکیج بیتا به مواردی مانند نحوه عیب یابی و راهکارهای رفع آن هم وجود دارد که به شما می فهماند که مشکل دستگاه شما از کجا ناشی می شود.

ذکر این نکته الزامی است که درست این دفترچه به شما اطلاعات جامع و کاملی می دهد، اما بهتر است برای تعمیر پکیج دیواری و عیب یابی پکیج بوتان مدل بی تا خود به یک نمایندگی معتبر تعمیرات نصب و سرویس پکیج دیواری مراجعه کنید.

 سپردن کار تعمیر این دستگاه حساس به افراد ناوارد می تواند پیامدهای زیادی به همراه داشته باشد. ممکن است دستگاه شما کلا از کار بیفتد و یا در مواردی خطر برق گرفتگی و احتمال آتش سوزی وجود داشته باشد. پس اکیدا توصیه می کنیم که این کار را به یک تعمیرکار متخصص و حرفه ای بسپارید.

مشاوره دیجی امداد رسان

دفترچه راهنما پکیج دیواری بیتا چه اطلاعاتی به ما می دهد؟

در این دفترچه اطلاعاتی مانند: مشخصات فنی، اقدامات لازم برای نصب پکیج، نحوه روشن و خاموش کردن دستگاه، تنظیم صفحه کنترل پکیج، راهنمای عیب یابی و استفاده از دستگاه و توصیه ای ایمنی و نگهداری نوشته شده است که شما با مراجعه به این دفترچه می توانید اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

نکات ایمنی مهم در خصوص نصب پکیج بوتان مدل بیتا

  • پکیج به شکل استاندارد نصب کنید، کلاهک H در خروجی دودکش نصب کنید و از باز بودن دودکش و اتصالات آن اطمینان حاصل فرمایید.
  • شیرهای آب ورودی و خروجی را عایق کنید
  • از مسقف بودن محل نصب دستگاه اطمینان حاصل کنید و پوشش محافظ در اطراف آن قرار دهید.
  • از شیلنگ گاز ضد زنگ استفاده کنید.
  • از نصب دستگاه در حمام اتاق خواب و یا فضاهایی فاقد تهویه مطلوب خودداری کنید.

 

توصیه های لازم برای نگهداری از پکیج بوتان مدل بیتا

  • قبل از تمیز کردن پکیج اپتیما دو شاخه را از پریز برق بکشید.
  • برای تمیز کردن رویه، صفحه کنترل و قطعات پلاستیکی پکیج از یک دستمال نمدار استفاده کنید.
  • به طور مدام فشار آب مدار گرمایشی را چک کنید و اطمینان حاصل نمایید که این فشار در محدوده 1 تا 1.5 بار باشد
  • در صورتی که دمای هوا زیر 7 درجه سانتیگراد بود، دستگاه را از برق نکشید و یا شیر گاز را بسته نگه ندارید؛ چون در غیر این صورت، مانع عملکرد سیستم ضدیخ زدگی دستگاه می شوید.
  • با انجام سرویس دوره ای طول عمر و بازدهی دستگاه خود را افزایش دهید
  • از آن جایی که در شبکه لوله کشی آب شهری رسوبات زیادی وجود دارد و سختی آب بالاست، هر چند وقت یکبار به اسید شویی و رسوب زدایی دستگاه خود اهمیت دهید.
  • از خاموش کردن کامل دستگاه یعنی قطع برق یا گاز پکیج در فصل سرما خودداری کنید. در صورت ضرورت باید حتما آب خروجی گرمایشی و آب گرم مصرفی را به طور کامل خالی کنید.

 

توصیه های ایمنی

  • از قراردادن مواد اشتعال زا در نزدیکی یا نصب پکیج در بالای اجاق گاز و وسایل گاز سوز خودداری کنید.
  • در صورت استشمام بوی گاز ، ابتدا برق ها را روشن نکنید.
  • فلکه گاز را ببندید.
  • درب ها و پنجره ها را باز کنید.
  • با مرکز تعمیرات پکیج بوتان مدل بیتا دیجی امداد رسان تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

دانلود دفترچه راهنمای پکیج بیتا

در این قسمت لینک دانلود دفترچه راهنما گذاشته شده تا در صورتی که به هر دلیلی این دفترچه را ندارید، بتوانید آن را دانلود کنید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. برای مشاهده دفترچه راهنمای پکیج بیتا کلیک کنید.

راهنمای خطاهای پکیج بیتا مدل Bita 24

این پکیج دیواری بوتان مدل بیتا با نمایش چراغ به صورت چشمک زن و ثابت به شما می فهماند که مشکلی در سیستم رخ داده است. در ادامه به کدخطای پکیج بیتا می پردازیم

  • چراغ سبز

کلید حرارتی مبدل فعال شده و ارتباط آن با برد قطع شده است

  • چراغ سبز و قرمز ثابت

این خطا بیانگر این است که اشکال در NTC آب مصرف به وجود آمده است.

  • چراغ قرمز 5 ثانیه روشن 0.5 ثانیه خاموش

به معنای این است که ترموستات حد قطع شده است. همچنین به معنای پارازیت شعله هم می باشد.

  • چراغ قرمز 2 ثانیه روشن 0.2 ثانیه خاموش

این کدخطا نشان می دهد که در NTC گرمایشی مشکلی پیش آمده است.

  • چراغ سبز 5 ثانیه روشن 0.5ثانیه خاموش:

پرشر آب قطع شده است. اگر این خطا باعث قفل موقت دستگاه بشود با رفع این خطا دستگاه روشن می شود و به ریست کردن نیازی ندارد.  اما اگر این خطا دستگاه را به صورت دائمی قطع کند . برای رفع این مشکل هم باید انتخاب وضعیت دستگاه را در حالت خاموش بگذارید و تا سیستم ریست شود و به موقعیت قبلی خود بازگردد.

نکات در خصوص عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا

  • اگر دستگاه تان به تعمیر و عیب یابی نیاز داشت، با یک نمایندگی معتبر تماس بگیرید تا با جایگزینی قطعات فرسوده با قطعه اورجینال و اصلی اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت بروز نشتی آب، شیر اصلی آب پکیج بوتان را ببندید و با تعمیرکار پکیج بوتان تماس بگیرید.
  • اگر به مدت طولانی از پکیج بوتان مدل بیتا خود استفاده نمی کنید، دستگاه را مطابق دستور العمل داخل دفترچه راهنمای پکیج بیتا خاموش کنید.
  • در صورتی که مشکل ارور های پکیج شما رفع شد و دستگاه شما نیازمند تعمیر بود مجموعه دیجی امداد رسان بهترین تعمیرکاران را جهت تعمیر پکیج بوتان شما به محل مورد نظر اعزام می کند.

 

سخن آخر

در این مقاله به بررسی دفترچه راهنمای پکیج بیتا پرداخته شد، در صورتی که با مطالعه این دفترچه مشکل دستگاه خود را پیدا کردید، برای هر گونه خدمات در خصوص برطرف کردن مشکل پکیج دیواری بوتان مدل بیتا خود می توانید به شکل آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

هم چنین می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با همکاران ما تماس بگیرید. آن ها در سریع ترین زمان ممکن محل اعزام کارشناسان را به محل مورد نظرتان با شما هماهنگ می کنند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساخت یک خانه، نصب یک پکیج برای تغییر دمای آب در شرایط گوناگون می‌باشد. این پکیج‌ها در گذشت زمان و به دلایل مختلف ممکن است دچار ایرادات و مشکلاتی شوند. برای فروش قطعات پکیج دیواری و تعمیر پکیج‌ها می‌توان به نمایندگی‌‌ تعمیر پکیج دیجی امداد رسان مراجعه کرده و کار تعمیر را به آن‌ها سپرد.

برای خرید پکیج دیواری به سایت فروشگاه بوتان مراجعه کنید.

4.1/5 - (15 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “دفترچه راهنمای پکیج بیتا

  1. آنا گفت:

    برای دانلود دفترچه خیلی خیلی سپاسگزارم به دردمان خورد ممنونم انرژی الهی در همه جا همراهتان باد آمین

  2. امیر گفت:

    آشغال‌ترین پکیج بازار بیتا است یعنی یه چیزی دزست کردن که فقط قطعه بفروشن و ایاذهاب بگیرن در صورتی که گارانتی داره خاک بریز این مملکت که استاندار به این اشغال داده

    1. نعمت گفت:

      دلیل؟

  3. نیر گفت:

    وقتی اشتباها درجه به ۲ برسه چیکارکنیم کمتربشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *