مطالب آموزشی

دانلود دفترچه راهنمای پکیج فرولی ( تنظیمات پکیج فرولی)

تنظیمات-پکیج-فرولی

پکیج فرولی یکی از بهترین وسایل گرمایشی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. پکیج فرولی ساخت کشور ایتالیاست و دارای انواع و مدلهای متفاوتی می باشد. این پکیج ها راندمان بالایی دارند و به انواع سیستم های جدید و روز دنیا مجهز هستند. در دفترچه راهنمای پکیج فرولی انواع موضوعاتی که نیاز است در هنگام نصب پکیج فرولی و یا سرویس آن انجام دهید به طور کامل نوشته شده است.

مشاوره دیجی امداد رسان

برخی از این موضوعات شامل توضیح در مورد قطعات پکیج فرولی ، شیر گاز پکیج فرولی ، شیر پرکن پکیج فرولی ، قیمت پکیج فرولی 37000 و پکیج فرولی تک مبدل می باشد. بهترین نمایندگی پکیج فرولی در سراسر تهران دیجی امداد رسان می باشد که با ارائه ی کلیه خدمات نصب، تعمیر و سرویس پکیج فرولی در خدمت همشهریان عزیز است.

 

دانلود دفترچه راهنمای فارسی پکیج فرولی

از آن جایی که دانستن مشخصات و تنظیمات پکیج فرولی برای کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند مفید می باشد نمایندگی این شرکت اقدام به تهیه و در دسترس قرار دادن دفترچه ای کرده است که می توانید با دفترچه راهنمای پکیج دیواری فرولی  به شناخت بیشتر قطعات و نحوه کارکرد آن اطلاع پیدا کنید. هر پکیج دفترچه مخصوص به خود را دارد و دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری فرولی باید بر طبق مدل مورد نظر انجام شود . در زیر به بررسی مواردی که در میان همه مدلها دارای عمومیت بیشتری است می پردازیم.

معرفی قطعات پکیج فرولی

پکیج فرولی دارای قطعات زیادی است که هر کدام وظیفه خاصی را برای گرم نمودن آب ایفا می کنند. دیگر اطلاعات پیرامون قطعات پکیج فرولی با دانلود دفترچه راهنمای پکیج فرولی ( تنظیمات پکیج فرولی) در دسترس شما می باشد. از جمله مهمترین قطعات پکیج فرولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برد کنترلی
  • دریچه گاز
  • آتشخان
  • الکترود حس کننده
  • مبدل حرارت چدنی
  • فن احتراق
  • سوییچ فشار هوا
  • ترموستان
  • الکترود جرقه

مشاوره دیجی امداد رسان

تنظیمات پکیج فرولی: 

نحوه هواگیری پکیج فرولی چگونه است؟

یکی از سوالاتی که می توانید با دانلود دفترچه راهنمای پکیج فرولی ( تنظیمات پکیج فرولی) به آن پاسخ دهید، نحوه هواگیری پکیج فرولی به صورت کاملا استاندارد و توسط خود شخص می باشد. نحوه هواگیری پکیج فرولی به این صورت است که باید در ابتدا پکیج را خاموش نموده سپس ظرفی را به منظور تخلیه شوفاژ ها در زیر شیر پایینی قرار دهیم. پس از آن که شیر را باز کردیم آب همراه با هوا از شوفاژ خارج می شود.

بهتر است این کار را با دقت انجام دهید تا آب با فشار خارج نشود. بعد از خارج شدن آب و هوا و در هنگامی که هوا به کلی از شوفاژ خارج شد باید شیر را مجددا ببندید. انجام کلیه مراحل و نحوه هواگیری پکیج فرولی را می توانید از کارشناس مربوطه در قسمت تعمیرات و سرویس پکیج فرولی از دیجی امداد رسان بخواهید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس پکیج دیواری فرولی

ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان در سراسر تهران

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

تنظیم شیرگاز پکیج فرولی 

تنظیم شیرگاز پکیج فرولی امری تخصصی می باشد که باید حتما توسط تعمیرکار پکیج فرولی تنظیمات آن انجام شود. اما اگر قبلا از آموزش نحوه شیرگاز پکیج فرولی توسط دانلود دفترچه راهنمای پکیج فرولی مطلع شده اید می توانید کلیه مراحل تنظیم آن را انجام دهید. یکی از شایع ترین عللی که تعمیرکاران را به سمت چک کردن شیرگاز پکیج فرولی هدایت می کند گفتن این اشکال از سوی مشتریان است که پکیج فرولی ما روشن نمی شود و یا بعد از روشن شدن سریع خاموش می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

در صورتی که شیرگاز پکیج فرولی تنظیم نباشد مشکلاتی از این دست پیش می آید. ما به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که از پکیج فرولی برای گرمایش ساختمان خود استفاده می کنید یک سرویس کار ثابت را برای انجام کلیه خدمات پکیجتان در نظر بگیرید تا از بروز خسارت های زیاد و پیشروی آنها در دراز مدت جلوگیری کنید. کلیه تعمیرکاران پکیج فرولی دیجی امداد رسان کاملا مجهز به دانش روز دنیا می باشند و تمامی سرویس ها و تعمیرات و قطعات تعویضی توسط خود را به مدت یک سال گارانتی می کنند.

 تنظیم شیر پرکن پکیج فرولی 

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد پکیج فرولی پرسیده می شود این است که شیر پرکن پکیج فرولی چیست؟ با دانلود دفترچه راهنمای پکیج فرولی ( تنظیمات پکیج فرولی) می توانید به طور کلی از شکل ظاهری و نحوه عملکرد و تعمیر شیر پرکن پکیج فرولی آگاهی پیدا کنید. شیر پرکن پکیج فرولی در مسیر انشعاب آب ورودی قرار می گیرد و به تنظیم مقدار ورود آب می پردازد.

مهمترین عملکردی که از شیر پرکن پکیج فرولی انتظار داریم پر کردن آب در مسیر لوله های پکیج است. گاهی با خراب شدن و یا خوردگی و رسوب گرفتگی این شیر ها عملیات آبرسانی به سیستم مختل می شود و پکیج نمی تواند به درستی کار کند. تعویض شیر پرکن پکیج فرولی نیاز به فراخوانی کارشناس مربوطه دارد و باید با رعایت تمامی اصول تعویض شود. سریعترین خدمات اعزام تعمیرکار پکیج فرولی را از دیجی امداد رسان بخواهید.

هزینه تنظیمات پکیج فرولی 

تعیین هزینه تنظیمات پکیج فرولی 37000 و مدل های دیگر این برند نیاز به بررسی قیمت تمام شده کالا دارد. در برخی از فروشگاه های وسایل گرمایشی تعیین قیمت تنظیمات پکیج فرولی 37000 با نوسانات بازار دلار و میزان واردات آنها انجام می شود.

دیجی امداد رسان بهترین نمایندگی تعمیر و تنظیم پکیج فرولی در استان تهران

اگر دیجی امداد رسان را برای تعمیر و نصب و یا سرویس پکیج فرولی خود انتخاب کرده اید باید بگوییم که از مزایای زیادی بهره مند خواهید شد. دیجی امداد رسان با خدمت رسانی های سریع و لحظه ای و همچنین با در نظر گرفتن بیشترین مقدار تخفیفات فصلی و جانب داری از مشتری به بهترین نمایندگی پکیج فرولی در استان تهران تبدیل شده است.

کلیه قطعات تعویضی از قطعات اورجینال و اصلی انتخاب می شوند و شامل یک سال گارانتی معتبر دیجی امداد رسان هستند. همچنین از طریق سایت دیجی امداد رسان می توانید دانلود دفترچه راهنمای پکیج فرولی  را انجام داده و به صورت کلی با دستگاهی که خریداری کرده اید آشنا شوید.به طور کلی این مجموعه در زمینه تعمیرات پکیج در مدل های مختلف فعالیت دارد.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر پکیج دیواری فرولی

ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان در سراسر تهران

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

4/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

۱ نظر در “دانلود دفترچه راهنمای پکیج فرولی ( تنظیمات پکیج فرولی)

  1. کریم عمو سلطانی گفت:

    باسلام
    بزرگترین ایراد در پکیج فرولی این است که شعله مینیمم این دستگاه بیش از حد زیاد است چون در حالت شوفاژ سریعا به درجه تنظیم شده رسیده و مدام خاموش وروشن می شود ودر حالت آب مصرفی هم ازدرجه تنظیم شده بیش از حد بالا رفته واین باعث رسوب در مبدل میگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *