خدمات پس از فروش پکیج

امروزه استفاده از انواع پکیج در ساختمان ها و آپارتمان ها بیشتر شده است. بعد از خرید پکیج افراد باید توجه ویژه ای به نصب آن داشته باشند. چرا که مهمترین مرحله بعد از خرید پکیج، نصب دستگاه توسط افراد متخصص به روش صحیح  است. دیجی امداد یکی از برترین مجموعه هایی است که خدمات پس از فروش پکیج را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.

این مجموعه یکی از فعال ترین مجموعه ها در زمینه سرویس و تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله پکیج دیواری است. این مجموعه با بهره مندی از بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع لوازم خانگی آماده ارائه کلیه خدمات پس از فروش پکیج در تهران است.

هزینه خدمات پس از فروش پکیج توسط کارشناسان اعزامی ما تعیین می شوند. زیرا عواملی مانند نوع خدمات، وقت گیر بودن، دستمزد کارشناس و برند پکیج در تعیین هزینه خدمات پس از فروش تاثیر دارند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با تمام خدمات پس از فروش دیجی امداد بیشتر آشنا شوید.

نصب پکیج دیواری

اهمیت خدمات پس از فروش؟

وقتی شما قصد خرید چیزی را دارید بسته به قیمت و ارزش آن، از فروشنده و شرکت توقع دارید که خدمات پس از فروش را به شما ارائه دهند.

شرکت های معتبر، خدمات پس از فروش را بیشتر ارائه میدهند این خدمات میتواند برای سرویس و نصب و… باشد. راه اندازی اصولی و خدمات نصب پکیج مهم ترین چیز در خدمات پس از فروش است.

بعضی از شرکت هایی که خدمات پس از فروش ندارند شما عزیزان میتوانید برای نصب پکیج خود از شرکت های جایگزین استفاده نمایید. از جمله موفقیت یک شرکت به جز خدمات پس از فروش عالی ، معرفی تعمیرکار پکیج ، کار بلد و عالی به مشتریان خود است.

نصب-پکیج-دیواری-

بیشتر کاربران وقت زیادی صرف انتخاب و خرید پکیج دیواری می کنند اما وقتی نوبت به مرحله نصب دستگاه می رسد به خاطر این که کمتر هزینه کنند به سراغ افراد کم مهارت و نا بلد می روند. نباید فراموش کنید که مهارت و تجربه افراد متخصص قابل مقایسه با افراد نا بلند و کم مهارت نیست. پس بهتر است بخاطر کاهش هزینه، نصب پکیج را به افراد ناوارد نسپارید.

دیجی امداد برترین نمایندگی خدمات پس از فروش پکیج است. بنابراین این مجموعه کلیه خدمات پس از فروش(نصب، سرویس و تعمیرات پکیج را برای هر برند و مدل انجام می دهد. پس بهتر است کار نصب پکیج دیواری را به کارشناسان متخصص ما که بیش از ۱۵ سال سابقه و تجربه در این زمینه را دارند ، بسپارید. کارشناسان متخصص، طبق مهارت ها و تجربه ای که در طول سال ها فعالیت خود کسب کردند ، کار نصب انواع پکیج های دیواری را با بهترین روش، انجام می دهند.

سرویس پکیج دیواری

دیجی امداد فعال ترین نمایندگی خدمات پس از فروش پکیج دیواری است که علاوه بر ارائه خدمات در زمینه نصب پکیج دیواری، کار سرویس پکیج را نیز انجام می دهد. این مجموعه از کادری مجرب و حرفه ای از کارشناسان و تکنسین های برتر تشکیل شده است که مهارت بالایی در زمینه خدمات پس از فروش و به ویژه سرویس انواع پکیج دیواری دارند.

هر  مدل پکیج دیواری که خریداری کرده باشید، برای خدمات پس از فروش آن، می توانید روی کارشناسان ما حساب کنید. چرا که این افراد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع پکیج های داخلی و خارجی آموزش دیده اند و در کوتاهترین زمان ممکن خود را به محل شما می رسانند تا خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند.

اگر پکیج را به صورت دوره ای سرویس کنید به هیچ وجه عملکرد پکیج شما با مشکل روبه رو نخواهد شد. در نظر داشته باشید که اگر سرویس پکیج را نادیده بگیرید، حتماً پکیج شما در اثر برخی موارد دچار خرابی و خطا می شود.

امکان دارد در صورت بروز خطا نیاز به تعویض برخی قطعات اصلی پکیج باشد، در حالی که شما می توانید با سرویس دوره ای با پرداخت هزینه ای اندک از هزینه سرویس پکیج کاسته و سلامت پکیج خود را تضمین کنید.

سرویس-پکیج-دیواری-

تعمیر انواع پکیج دیواری

مهمترین نکته در مورد خدمات پس از فروش پکیج تهران، تعمیر انواع پکیج های دیواری است که در مقایسه با نصب و سرویس اهمیت زیادی دارند. چرا که اگر کار تعمیرات پکیج به درستی انجام نشود، پکیج به کلی کارایی خود را از دست می دهد. بنابراین کارشناسان متخصص ما در دیجی امداد در زمینه بهترین خدمات پس از فروش پکیج دیواری تهران آموزش های زیادی دیده‌اند و می توانند پکیج شما را در کوتاه ترین زمان ممکن عیب یابی کنند.

خدمات پس از فروش پکیج بوتان جزو برترین خدماتی است که توسط کارشناسان متخصص ما در دیجی امداد ارائه می شود. بنابراین اگر انواع پکیج های بوتان را خریداری کرده اید، می توانید از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان تعمیرکار پکیج بوتان را برای خدمت رسانی به شما اعزام کنیم.

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور نیز با بالاترین کیفیت توسط تکنسین های حرفه ای و مجرب ما انجام می گیرد. با این وجود نباید نگران تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود باشید. چرا که تکنسین های ما توانایی بالایی در خدمات پس از فروش هر نوع پکیج دیواری دارند.

استعلام گارانتی پکیج

اگر می خواهید گارانتی را استعلام بگیرید باید شماره سریال درج شده روی دستگاه را برای کارشناسان ما اعلام کنید.

بخش های خدمات پس از فروش

واحد گارانتی این بخش وظیفه استعلام گارانتی دستگاه را به عهده دارد.

واحد پشتیبانی:

سوالات و مشکلات فنی پکیج توسط مشاوره مجرب بررسی شده و راهکار های لازم برایتان ارائه می شود.

نظارت بر عملکرد:

نظارت بر عملکرد متخصصان و میزان رضایت مشتریان از خدمات تکنسین های اعزام شده توسط این بخش بررسی می شود.

واحد قطعات:

برای تعمیرات یا سرویس پکیج ممکن است قطعه ای تعویض شود پس تهیه و توزیع قطعات دستگاه به عهده این بخش است.

مزایای خدمات پس از فروش

  • بعد از تماس شما تعمیرکاران پیش شما می آیند.
  • تماس با اپراتور ما به صورت 24 ساعته و راهنمایی گرفتن از آن ها.
  • هزینه تعمیر باتوجه به نرخ اتحادیه است .
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات نگران نباشید تعمیرکاران ما قطعه اصلی را جایگزین میکنند.
  • کل خدمات را روی اصول انجام میدهند.
  • نیاز به حمل نیست و همه کار ها در محل نصب و جلوی شما انجام می شود.

 

اهداف مشتریان

  • داشتن 24 ماه گارانتی پس از فروش
  • داشتن ارتباط صحیح با مشتری
  • جلب اعتماد مشتری
  • سامانه پیامکی
  • داشتن شماره تلفن و پاسخگویی 24 ساعته و داشتن اپراتور
  • تبدیل کردن مشتریان ناراضی به مشتری دائمی و ماندگار
  • افزایش مارک و برند محصول در بازار ها
  • افزایش رضایت مشتری بالا بردن سطح کیفیت خدمات پس از فروش پکیج

هزینه تعمیر پکیج

هزینه تعمیر بستگی به زمان مصرف شده و بستگی به نوع خدمات پس از فروش دارد لازم به ذکر است تمامی هزینه ها طبق اتحادیه است.

سخن پایانی

در آخر باید یادآور شویم که برای بهره بردن از تمامی خدمات ما کافی است با استفاده از شماره تماس های زیر با متخصصان ما در دیجی امداد ارتباط برقرار کرده و درخواست خدمات کنید. متخصصان ما که در نزدیکترین محل به شما قرار دارند، در کوتاهترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند و خدمات خود را بالاترین کیفیت ارائه می دهند.

سوالات متداول در خصوص خدمات پس از فروش پکیج

کارشناسان متخصص ما همه خدمات پس از فروش نصب، سرویس و تعمیرات را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند.

این مجموعه تمام خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت توسط تکنسین های مجرب و حرفه ای ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه خدمات پس از فروش بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)