مطالب آموزشی

جرم گیری پکیج ایران رادیاتور

جرم گیری پکیج ایران رادیاتور

پکیج یک سیستم گرمایشی پرطرفدار در میان مردم ایران است که در بیشتر ساختمان های مسکونی و اداری جهت گرمایش محیط و تامین آب گرم مصرفی در دو نوع دیواری و زمینی مورد استفاده قرار می­گیرد. این دستگاه های گرمایشی ممکن است با گذشت زمان و استفاده مداوم، یا عدم رسیدگی به موقع دچار مشکل شوند و به خوبی قبل عمل نکند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از مشکلات رایج و در عین حال مهم، جرم گیری پکیج ایران رادیاتور آشنا کرده و نحوه جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور و راه کارهایی برای جلوگیری از این مشکل را در اختیارتان قرار دهیم.

مشاوره دیجی امداد رسان

می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اعزام تعمیرکار پکیج دیواری جهت از بین بردن رسوبات موجود در دستگاه خود در جهت تعمیر پکیج با مجموعه دیجی امدادرسان تماس گرفته و از خدمات حرفه ای ما بهره­مند شوید.

پکیج ایران رادیاتور چه زمانی به جرم گیری نیاز دارد؟

همان طور که در بخش بالا اشاره کردیم، رسوب گرفتن یا جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور یکی از مشکلات رایج و در عین حال اساسی یک سیستم گرمایشی است که بسیاری از مصرف کنندگان با این مشکل دست به گریبان هستند.

از آنجایی که دستگاه­های گرمایشی جهت انجام کار خود به آب نیاز دارند و داخل آب املاح و مواد معدنی فراوانی یافت می شود، به مرور زمان این ذرات داخل لوله ها و جداره های داخلی دستگاه جمع شده و باعث نقص در عملکرد صحیح پکیج و کاهش بازدهی آن می­شوند.

 حالا این سوال در ذهنمان نقش می­بندد که ما چه زمانی باید به جرم گیری پکیج ایران رادیاتور بپردازیم؟ لازم است بدانید که سیستم گرمایشی شما در این جور مواقع یکسری علائم و نشانه ها را از خود بروز می­دهد که شامل؛ نشان دادن کد خطا مخصوص (در مدل­های دیجیتالی)، گرم نشدن آب مصرفی و رادیاتورها، ایجاد سرو صدا، افزایش فشار دستگاه، چشمک زدن چراغ های 80.70.40 (در مدل­های آنالوگ)، دیر گرم شدن آب مصرفی و ….  می­شود که زمان  مواجه شدن با این علائم بهتر است با یک مرکز تخصصی و معتبر جهت تعمیرات تجهیزات گرمایشی تماس بگیرید.

 عدم توجه به این موضوع و جرم گیری سیستم  به دست افراد بی تجربه و آماتور، علاوه بر اینکه آسیب های بیشتری را به دستگاه شما وارد می­کنند، باعث افزایش هزینه های تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور هم می­شوند. در ضمن توصیه می­شود که اگر در شهرهای بزرگ و صنعتی مانند تهران زندگی می­کنید، باید حداقل سالی یک مرتبه به جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور خود بپردازید. تا نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور پیدا نکنید.

قبل از جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از پرداختن به نحوه جرم گیری پکیج ایران رادیاتور لازم به ذکر چندین نکته است که باید در انجام این کار آنها را مدنظر داشته باشید.

  • جرم گیری مبدل پکیج ایران رادیاتور یا سایر نقاط دستگاه باید توسط سرویسکار با تجربه و مجرب صورت گیرد.
  • کارشناسان توصیه می­کنند شهرهایی که سختی آب آنها بالاست، در سال یک مرتبه با استفاده از مواد و محلول های مناسب به رسوب زدایی پکیج بپردازند.
  • در جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور می بایستی در وهله اول میزان رسوبات سیستم تشخیص داده شود تا در تعیین روش جرم گیری، بهترین و کارآمدترین گزینه را انتخاب کنید.

نحوه جرم گیری پکیچ ایران رادیاتور به چه صورت می­باشد؟

نحوه جرم گیری پکیچ ایران رادیاتور به چه صورت می­باشد؟

همانطور که در مطالب بالا متوجه شدید، زمانی که با علائم و کد خطا 80.70.40 یا چراغ­های چشمک زن رو به رو شدید، دستگاه نشان می­دهد که رسوب گرفته است و نیاز به سرویس و رسوب زدایی دارد. شایان ذکر است که قبل از جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور باید ابزار و تجهیزات لازم را فراهم کرده و سپس با رعایت نکات ایمنی به رسوب زدایی دستگاه بپردازید. جرم گیری این برند از پکیج های دیواری به دو روش مدرن (استفاده از پمپ شست و شو مخصوص مبدل) و به روش سنتی (اسید شویی) صورت می­گیرد. جرم گیری سیستم گرمایشی ایران رادیاتور به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از دستکش و لباس مخصوص این کار
  • قطع کردن برق و گاز ورودی به دستگاه
  • برداشتن روکش پکیج
  • بستن شیر ورودی و باز کردن شیر پرکن دستگاه و در آخر تخلیه آب مدار گرمایشی
  • باز کردن پیچ الن و شست و شوی مبدل حرارتی ( استفاده از پمپ شست وشو)
  • در مرحله بعد، شست و شوی مبدل ثانویه
  • توصیه می­شود برای جرم گیری و اسید شویی از اسیدهای رقیق استفاده شود، زیرا غلظت بالای اسید موج آسیب دیدن مبدل اولیه و ثانویه پکیج می­شود­.

مشاوره دیجی امداد رسان

 راهکارهایی برای جلوگیری از جرم گرفتن پکیج ایران رادیاتور

 راهکارهایی برای جلوگیری از جرم گرفتن پکیج ایران رادیاتور

برای جلوگیری از جرم گرفتن پکیج ایران رادیاتور راهکارهایی وجود دارد که شما با رعایت آنها می­توانید برای همیشه از شر این مشکل راحت شوید، اما لازم است بدانید که می­توانید با بهره­گیری از راه حل­های زیر، از رسوب گذاری لوله­های پکیج خود جلوگیری کنید. این راهکارهای مهم شامل موارد زیر می­شوند:

  • استفاده از فیلتر در ورودی آب سرد دستگاه (کاهش سختی آب و جلوگیری از ورود املاح و مواد معدنی )
  • استفاده از محلول های ضد رسوب
  • توجه به سرویس های دوره ای و نگهداری درست از پکیج

 

هزینه جرم گیری پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

 هزینه جرم گیری پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

قیمت جرم گیری پکیج ایران رادیاتور یکی از دغدغه های فکری دارندگان این برند از پکیج است، یکی از پرتکرارترین سوالاتی که از کارشناسان مجموعه ما پرسیده می­شود، این است که هزینه رسوب زدایی سیستم گرمایشی ایران رادیاتور چقدر می­شود؟

پاسخ ما به سوال شما مشتریان عزیز این است که بدون بازدید حضوری و بررسی کارشناسان تعیین قیمت دقیق کاری غیر ممکن است و تعمیرکار باید سیستم شما را مورد بررسی قرار داده و نسبت به عوامل مختلف مانند سختی کار، میزان رسوبات و روش مورد استفاده برای از بین بردن رسوبات که بر روی هزینه تاثیر می­گذارند، قیمت نهایی را به شما عزیزان اعلام کند.

مشاوره دیجی امداد رسان

جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور خود را با بهترین قیمت به مجموعه ما بسپارید.

دیجی امدادرسان یکی از مراکز تخصصی و معتبر در زمینه تعمیر، سرویس و نگهداری تجهیزات گرمایشی است که دارای کادر حرفه ای و تخصصی می باشد.  این مجموعه حرفه ای تمامی امور تاسیساتی خود را در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت به صورت 24 ساعته به شما عزیزان ارائه می­دهد.

فقط کافی است برای درخواست اعزام سرویسکار جهت جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید تا همکاران ما در زمان هماهنگ شده در محل مورد نظر حضور یابند.

2.3/5 - (9 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “جرم گیری پکیج ایران رادیاتور

  1. سعید گفت:

    سلام کاش یه حدقیمت تعیین میکردید که طرف هزینشو تهیه کنه و بنظرم بازدید کردن وقیمت دادن یه کم منطقی نیست و یه جور پیچوندنه وکسی واقعا قصدش خدمته حدود قیمت تعیین میکنه مث مکانیکی که میگه مثلا تعویض لنت جلو ۲۰هزاره

    1. admin گفت:

      با سلام خدمت، متاسفانه با توجه به نوسانات قیمت نمیشه قیمت ثابت و مشخصی رو گذاشت توی سایت

      1. علی گفت:

        اگر واقعا هدفتون حسن انجام کار و در کنار ثبت و توسعه یک برند خوشنام خدماتی
        جلب رضایت مشتری هم براتون اهمیت داشته باشه چرا اتفاقا هم میشه قیمت داد و هم میشه چند وقت یک بار بروز رسانی کرد.

  2. سعید شهبازی دوست گفت:

    با سلام من در همدان زندگی میکنم برام یه شیر تخلیه یا شیر پرکن با رسوب گیری دوتا مبدل ۱ میلیون ازم گرفت.حالا چقدر منصفانه است الله اعلم.مثلا شیر پرکن ایران رادیاتور۲۴ هزار که زیر۳۰هزارتومان قیمت داشت ۱۵۰ تومان گرفت و ۱۵۰ هم دستمزد داراب کدهای شد۳۰۰……۷۰۰تومان هم جرم گیری جمعا۱ ملییون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *