مرکز مجاز تعمیر چیلر خانگی

چیلر خانگی و تمام تأسیسات سرمایشی نیازمند یکسری از مراقبت ها و نگهداری هایی هستند تا در آینده نیازی به تعمیرات پیدا نکنند. حال اگر شما به خدمات تعمیر چیلر خانگی احتیاج دارید، جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. دیجی امداد رسان در هر گوشه از شهر تهران در کنار شما و آماده خدمات رسانی به شما دوستان گرامی است. تعمیرکاران ما از بهترین تکنسین و تعمیرکاران سطح کشور هستند که با گرد هم درآمدن در کنار یک دیگر توانسته اند، بهترین نمایندگی تعمیرات چیلر خانگی را ایجاد کنند که به همین دلیل ما همیشه ادعای بهترین بودن را داریم. برای درک بهتر خدمات این مجموعه با ما باشید.

نصب چیلر خانگی

در طول این مطلب دریافتیم که تعمیر و نگهداری چیلر خانگی امری ضروری در مراقبت از دستگاه محسوب می گردد. اما آیا می دانستید با نصب صحیح و اصولی می توانید از بسیاری مشکل ها جلوگیری نمایید؟ طول عمر مفید دستگاه، کارکرد و عملکرد به صرفه و درست همه از جمله مواردی هستند که با نصب استاندارد توسط تعمیر کار چیلر خانگی می توانید بهره مند شوید. مجموعه ما در این حوزه تنها از افراد آموزش دیده و متخصص خود استفاده می کند تا همیشه رضایت مشتریان را داشته باشد.

در هنگام نصب عواملی که یک تعمیرکار چیلر خانگی باید به آن توجه داشته باشد، شامل مواردی مانند:

سلیقه‌ مشتری، دسترسی راحت تر، جهت قرارگیری کندانسور و خروج هوا هم جهت با باد، وجود شرایطی برای تهویه هوا و عدم قرارگیری در معرض تابش مستقیم خورشید و … می باشند.

 تعمیرکاران و تکنسین های دیجی امداد در سراسر مناطق شهر تهران آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به مردم عزیز در سریع ترین زمان ممکن  را دارند.

تمامی هزینه های دریافتی تکنسین های دیجی امداد رسان کاملا تحت نظارت مجموعه بوده، حدود هزینه نیز پیش از انجام کار خدمت مشتریان اعلام خواهد شده و هزینه ها پس از اتمام کار دریافت می گردد.

 اولویت ما تعمیر کردن قطعات دستگاه است . تنها در شرایطی که امکان تعمیر کردن قطعه اصلا وجود نداشته باشد، قطعه را تعویض می کنیم .همچنین ما از قطعات اورجینال استفاده می نمایییم.

سرویس چیلر خانگی

از آنجایی که چیلرهای خانگی یکی از تخصصی ترین و حساس ترین سیستم های برودتی محسوب می گردند، سرویس دوره ای آنان از زمان های مشخصی برخوردار بوده و رسیدگی و نگهداری این سیستم ها برای جلوگیری از تعمیرات چیلر خانگی امری حیاتی می باشد. به طور معمول کارشناسان انجام سرویس ها را با توجه به تغییر فصول یعنی هر 6 ماه یکبار توصیه می کنند که این میزان زمان به نوع دستگاه و قطعات داخلی نیز بستگی دارد و ممکن است تا سرویس ماهانه تقلیل زمان یابد.  برای سرویس چیلر خانگی با متخصصان ما تماس بگیرید.

دیجی امداد، مرکز مجاز تعمیرات چیلر خانگی در تهران

 

درخواست اعزام فوری کارشناس فقط با یک تماس:

مشکلات متداول چیلر خانگی


 

در تعمیر چیلر خانگی یکسری از عیب و ایراد هایی وجود دارد که بسیار پرتکرار بوده و ما همیشه در ارائه خدمات تعمیر با آن ها مواجه می گردیم. برای اینکه بتوانیم در هنگام بروز مشکل به تشخیص درستی در رابطه با این سیستم های برودتی برسیم ،ابتدا باید یک آگاهی جزئی از این مشکلات داشته باشیم ، ایمن مشکلات عبارتند از:

  1. روشن بودن کمپرسور بدون توقف
  2. خاموش شدن کمپرسور بلافاصله بعد از روشن شدن
  3. کارکرد کمپرسور به صورت اورلد
  4. ایجاد آلودگی صوتی و صدا از یونیت
  5. داغ بودن بیش از حد خط مایع
  6. سوختن یا وجود مشکل در رله استارت

هر کدام از این موارد که در تعمیر چیلر خانگی مورد بررسی قرار می گیرند مشکلات متعددی می تواند در عملکرد دستگاه ایجاد کنند.

خدمات تعمیر و سرویس چیلر خانگی توسط دیجی امداد رسان :

ارائه کلیه خدمات به صورت شبانه روزی می باشد.

گارانتی 180 روزه بابت کلیه خدمات ارائه داده می شود.

این مرکز دارای شعب مختلف در سراسر تهران می باشد.

استفاده از متخصص ترین و کار بلد ترین تکنسین های تعمیرات 

دیجی امداد، مرکز مجاز تعمیرات چیلر خانگی در تهران

 

درخواست اعزام فوری کارشناس فقط با یک تماس:

مهم ترین ارورهای چیلر خانگی

در تعمیر چیلر خانگی آنچه که بیشتر از همه مورد توجه است، کمپرسور چیلر می باشد. کمپرسور یکی از مهم ترین قطعات این سیستم ها است که بزرگ ترین ارور چیلر خانگی نیز محسوب می گردد. عده ای از افراد معمولا این سؤال در ذهنشان ایجاد می گردد که چه وقت باید به نمایندگی تعمیر چیلر خانگی در تعمیر کمپرسور مراجعه نماییم؟ اصلی ترین نشانه خرابی کمپرسور چیلر عدم کارکرد صحیح آن می باشد. البته یک تعمیرکار وظیفه دارد، قبل از تست خرابی این قطعه، با استفاده از تست ولت متر از خرابی و سوختن آن مطلع گردد.

خرابی قطعات تابلو برق، خرابی کمپرسور، خاموش نشدن و دائم کار کردن چیلر از  کدهای خطای چیلر خانگی هستند که به کمک آن ها تعمیرکار در صدد رفع مشکل بر می آید. اگر به دنبال  نمایندگی چیلر خانگی در تهران هستید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید ؛ در کمترین زمان تعمیرکار متخصص تعمیر چیلر خانگی به آدرس ارسالی شما اعزام خواهد شد.

نمایندگی چیلر خانگی در تهران


تعمیرات چیلر خانگی همواره یکی از چالش های همیشگی استفاده کنندگان از این سیستم گرمایشی می باشد. بهترین نمایندگی تعمیر چیلر خانگی در تهران که متشکل از تعمیرکاران با سابقه در زمینه خدمات چیلر هستند، اینک در خدمت شما عزیزان است. اگر در زمینه تعمیر چیلر خانگی به دنبال نمایندگی معتبر و مجاز آن هستید، نمایندگی که علاوه بر منضبط و متعهد بودن، کیفیت و اصالت را نیز در اولویت کاری خود قرار دهد، دیجی امداد رسان می تواند انتخاب شایسته ای باشد.

هزینه تعمیر چیلر خانگی

کلیه خدمات و به طور کلی تعرفه تعمیر چیلر خانگی به نحوه و سختی کار تعمیری یا تعویضی بودن قطعات دستمزد کارشناس و عوامل دیگر وابسته است. البته هزینه تعمیر چیلر خانگی بر اساس نرخ اتحادیه و کاملا منصفانه محاسبه می شود. برای استعلام قیمت تعمیر چیلر خانگی با ما تماس بگیرید.

حال که به پایان این محتوا رسیده ایم، امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب تعمیرگاهی مجاز و حرفه ای راهنمایی کرده باشیم. هدف ما در این سازمان علاوه برخورداری از کسب و کاری حلال، رضایت مشتریان، ارائه خدمات باکیفیت و تعیین هزینه های مقرون به صرفه برای مخاطبین عزیز است که با یاری خداوند مجموعه دیجی امداد رسان تاکنون توانسته به تمامی اهداف خود دست یابد.

سوالات متداول تعمیر چیلر خانگی:

چیلرهای خانگی جزء سیستم های بسیار گران و هزینه برداری هستند و از طرف دیگر نیز تعمیرات تخصصی محسوب می شوند. به همین خاطر تعمیرات این سیستم ها تنها باید به دست افراد متخصص صورت پذیرد.

برای اینکه درخواست تعمیرکار چیلر بدهید هیچ نیازی به طی مراحل طولانی و نصب اپلیکیشن و … نمی باشد. ما ارتباط را برای شما آسان نموده ایم. تنها کافی است با شماره هایی که در سایت درج نموده ایم تماس حاصل نمایید تا کارشناسان به درخواستتان پاسخ دهند.

مرکز دیجی امداد رسان اصلی ترین نمایندگی تعمیرات چیلر خانگی است که در تهران قرار گرفته و نمایندگی های متعددی نیز در سایر مناطق گسترش داده است.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *