مطالب آموزشی

تعمیر پکیج وستن

تعمیر-پکیج-وستن

تعمیر پکیج وستن بسیار حساس بوده و باید از تعمیرکار برای رفع مشکل آن استفاده کرد. از آن جا که با خرابی پکیج ها در کار گرمایش ساختمان و آب مصرفی اختلال ایجاد می شود لذا باید به دست متخصص انجام شود. در هر جای تهران که هستید فرقی نمی کند، در صوررت مشاهده مشکل در پکیج در هر ساعت از شبانه روز تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا تعمیرکاران دیجی امداد رسان مشکل پکیج شما را حل کنند.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان با سال ها سابقه مفید و درخشان در زمینه نصب، سرویس و تعمیر پکیج وستن و با استفاده از نیروهای با تجربه و متخصص تمام سعی خود را کرده تا بتواند رضایت مشتریان عزیز را جلب کند و با تحقق این هدف توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. در صورتی که جهت نصب، تعمیر و سرویس پکیج وستن به دنبال افراد ماهر و با تجربه هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

سرویس پکیج وستن

سرویس پکیج وستن پیشنهاد می شود حداقل سالی یک مرتبه صورت گرفته تا از ایجاد مشکلات در آینده جلوگیری نمایید. علاوه بر آن سرویس به موقع پکیج باعث کارکرد بهتر و افزایش عمر پکیج شما می شود و در نتیجه باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد.

نصب پکیج وستن

نصب پکیج وستن اهمیت بالایی داشته و توصیه می شود به دست نصابان با تجربه صورت گیرد، سپردن نصب به دست افراد بی تجربه می تواند منجر به بروز حادثه در هنگام استفاده از پکیج شود. در صورتی که به یک نصاب برای نصب پکیج خود نیاز داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان مرکز فروش قطعات پکیج در تهران  تماس گرفته تا در زمان دلخواه در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

خدمات تخصصی نصب، راه اندازی و سرویس پکیج پکیج وستن در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

مشاوره دیجی امداد رسان

 

مشکلات متداول پکیج وستن

✔ چگونه از رسوب گرفتن پکیج جلوگیری نمایید؟

همان طور که می دانید با وجود رسوب در پکیج ها اختلال زیادی درکارکرد پکیج شما ایجاد می شود و از این رو باید با استفاده از رسوب گیرهای مغناطیسی می توان از ایجاد رسوب در داخل پکیج ها تا حد زیادی جلوگیری کرد. برای انتخاب نوع رسوب گیر بهتر است با یک متخصص مشورت نمایید.


✔ چرا پکیج دچار دوده شده است؟

دلیل دوده گرفتن پکیج ها مشکل از عدم تهویه نامناسب و یا خارج نشدن کامل دود از دودکش می باشد که احتمال دارد چیزی در دودکش گیر کرده باشد و با رفع انسداد این مشکل برطرف خواهد شد.


✔ دلیل انفجاری روشن شدن پکیج وستن چیست؟

از دلایل بروز این مشکل احتمالا فاصله میان شیر برقی گاز و فاصله الکترود جرقه زن بوده و برای رفع آن شیر برقی گاز دستگاه را چک کنید و یا فاصله آن را به درستی تنظیم نمایید.


✔ دلیل کاهش فشار آب گرم پکیج وستن چیست؟

در صورت نشتی آب موجود در لوله ها، خرابی رادیاتورها و یا خرابی منبع انبساط می تواند باعث کاهش آب گرم مصرفی شود و از این رو باید هر کدام به صورت تک به تک مورد بررسی قرار داده و قطعه خراب را تعویض کرد.


✔ چرا در هنگام استفاده از آب گرم پکیج خاموش می شود؟

به احتمال زیاد دلیل بروز این مشکل خرابی فلومتر و یا فلوسوییچ پکیج بوده و برای رفع آن ابتدا اتصالات آن را بررسی کرده و سپس فلوسوییچ را بررسی کرده و در صورت خرابی باید آن را تعویض نمایید.


✔ چرا پکیج وستن مرتبا خاموش و روشن می شود؟

چنانچه پکیج مدام خاموش و روشن شده و خصوصا هنگام باز کردن شیر آب گرم مصرفی که معمولا به دلیل عدم تنظیم شیر برقی پکیج می باشد و باید آن را بررسی نموده و ایراد را رفع کرد.


✔ چرا آب گرم مصرفی حرارت بالایی دارد؟

دلیل بروز این ایراد در پکیج وستن احتمال دارد به دلیل ایراد در بای پاس و شیر سه طرفه بوده و باید این دو قطعه را مورد بررسی قرار داده و رفع ایراد کرد.


✔ دلیل عدم گرمایش شوفاژ آن را بررسی کنید؟

در پکیج های دو مبدله چنانچه شیر سه طرفه بر روی آب گرم گیر کرده باشد آب گرم مدار گرمایش از این مبدل عبور کرده و همین عمر سبب عدم گرمایش شوفاژ می شود و برای حل این مشکل این قسمت را بررسی کرده و ایراد را حل کنید.


✔ دلیل نوسان دمایی آب گرم مصرفی چه می باشد؟

از علل های این ایراد زیاد بودن ارتفاع شعله، باز کردن همزمان چند شیر و کاهش فشار آب ساختمان می باشد و برای رفع کردن این ایراد باید ارتفاع شعله را افزایش داده که خود به علت کم بودن فشار گاز می باشد و باید فشار ساختمان را افزایش داد.


✔ دلیل بالا رفتن خود به خود فشار در مدار گرمایش چیست؟

این ایراد هنگامی رخ می دهد که مبدل و یا شیر پرکن دچار ایراد شده و آب در مدار گرمایشی به راحتی انجام نمی شود و برای رفع آن بهتر است مبدل و یا شیر پرکن تعویض گردد.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرکار پکیج وستن

تعمیر پکیج وستن توصیه می شود به دست افراد با تجربه انجام شود. سپردن تعمیر به دست افراد نابلد می تواند باعث رساندن آسیب به دیگر قطعات پکیج شود و در نتیجه سبب بالا رفتن هزینه و اختلال در گرمایش می شود. در صورتی که به دنبال تعمیرکار با تجربه برای پکیج خود هستید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

قیمت تعمیر پکیج وستن

هزینه تعمیر پکیج وستن شامل تعرفه مشخصی نبوده و با توجه به عواملی همچون قطعه خراب شده، برند قطعه، میزان خرابی، دستمزد تکنسین، موقعیت مکانی و … تعیین می شود. تعمیرکاران دیجی امداد رسان با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، اولویت کار خود را بر تعمیر قطعات نهاده و در صورت عدم تعمیر آن را تعویض می کنند. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید.

چرا دیجی امداد رسان را برای تعمیر پکیج وستن پیشنهاد می کنیم؟

دیجی امداد رسان دارای متخصصین با تجربه و ماهر بوده و با تعمیر صحیح باعث افزایش عمر کارکرد پکیج شما می شوند.

تعمیرکارن دیجی امداد رسان بسیار وقت شناس بوده و راس ساعت تعیین شده در محل حاضر می شوند.

تکنسین های دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به محلات تهران بوده و آماده ارایٔه خدمت به شهروندان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

تعمیرکاران دیجی امداد رسان از قطعات فابریکی برای تعمیر استفاده کرده و باعث کاهش هزینه های تعمیر شما خواهند شد.

همچنین این افراد بسیار خوش قول بوده و کار را در ساعت تعیین شده تحویل می دهند.

ارور های پکیج وستن

ارور E01 مربوط به قسمت گاز و شیر گاز دستگاه یا در  پکیج های فن دار  سوئیچ فشار فن با تاخیر عمل می کند.


ارور E02 مربوط به گرمایش بیش از حد در مبدل دستگاه


ارور  E03 عدم تهویه و خروج دود از دودکش ناشی می شود .


ارور E04 مربوط به قسمت گاز و شیر گاز دستگاه یا در  پکیج های فن دار  سوئیچ فشار فن با تاخیر عمل می کند.


ارور  E05 نقص در سنسور مدار شوفاژ


ارور E06 ایراد  در سنسور آب گرم


ارور E10  کمبود فشار آب در مدار


ارور E11 نقص در سنسور های خارجی دستگاه


ارور E12 قطع شدن  ارتباط بین سوئیچ فشار و گروه هیدرولیکی


ارور E13  گرفتگی در گروه هیدرولیک ها و سوئیچ فشار


ارور  E18 پرشدن سیستم


ارور E19 نقص در سیستم پر شدن مدار


ارور  E25 گرمایش بیش از حد در مبدل دستگاه


ارور E26 گرمایش بیش از حد در مبدل دستگاه


ارور  E31  قطع ارتباط بین سلکتورها و برد الکترونیکی


ارور  E32 رسوب گرفتن داخل مبدل


ارور  E35 اشکال در  رله قسمت کنترل الکترونیکی و خاموشی شعله دستگاه


ارور  E97  مشعل دستگاه خاموش است


ارور E98 مربوط به ولتاژ برق است که پایین می باشد .


ارور  E99 اشکال از جانب لوله اطمینان می باشد.


مشاوره دیجی امداد رسان

خدمات تخصصی نصب، راه اندازی و سرویس پکیج پکیج وستن در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *