مطالب آموزشی

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-پارما

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما همواره یکی از دغدغه ها و نگرانی های افراد می باشد. پکیج های پارما دارای کیفیت بالایی بوده ولی گاهی به دلایلی مانند بی توجهی در نصب، عدم نگهداری صحیح و یا کارکرد مداوم ممکن است دچار مشکل شود. عیب یابی پکیج از جمله سر و صدای پکیج، خاموش شدن، نشتی و … به وسیله تکنسین های دیجی امداد رسان در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو انجام خواهد شد. بنابراین در صورت نیاز تنها کافیست با این مرکز تماس حاصل نمایید.

پکیج بوتان

نمایندگی مجاز تعمیر پکیج بوتان مدل پارما در تهران

فهرست محتوا

چنانچه به دنبال مکانی هستید که با خیال راحت تعمیر پکیج خود را به آن ها بسپارید، تکنسین های دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. این مرکز آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط تهران خصوصا شرق می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج پارما در شرق تهران

در سرمای زمستان همواره یکی از نگرانی های افراد بروز ایراد و مشکل در پکیج و پیدا کردن یک تعمیر کار خوب پکیج می باشد. در این مواقع مناسب ترین گزینه تماس با مرکز دیجی امداد رسان است. این مرکز دارای بهترین و با تجربه ترین پرسنل بوده و آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در هر ساعت از شبانه روز می باشد.

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل پارما در غرب تهران

دیجی امداد رسان یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات پکیج پارما در غرب تهران بوده و با حسن انجام کار باعث موفقیت و جلب رضایت مشتریان شده است. در نتیجه در صورتی که به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه هستید تنها کافیست با این مرکز تماس حاصل نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیر پکیج بوتان مدل پارما در شمال تهران

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به شما ساکنین عزیز در شمال تهران می باشد. این مرکز دارای تکنسین های متخصص و با تجربه در زمینه تعمیر انواع برندهای پکیج ها بوه و آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در هر ساعت از شبانه روز می باشند. در صورت مواجه شدن بامشکل در پکیج تنها کافیست با این مرکز تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی پکیج بوتان مدل پارما در تهران

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج بوتان مدل پارما

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

برای خواندن مقاله تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما اینجا را کلیک کنید.

مرکز تعمیر پکیج بوتان مدل  پارما در جنوب تهران

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان در جنوب تهران، دارای یک تیم ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر و سرویس انواع پکیج ها می باشد. این مرکز وظیفه پشتیبانی و تعمیر انواع برندهای پکیج را بر عهده دارد. دیجی امداد رسان دارای تخصص های بالایی در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج بوده و آماده خدمت رسانی در هر ساعت از شبانه روز می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

مشکلات متداول پکیج بوتان مدل پارما

 پکیج دیواری پارما روشن نمی شود

دلایل این مشکل مسدود شدن لوله ها به وسیله هوا و یا رسوب، عدم تنظیم صحیح فشار پکیج و یا خرابی شمعک می باشد. پیشنهاد می شود در صورت مواجه شدن با این مشکل از یک متخصص کمک بگیرید. تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس بگیرید.


کاهش یافتن فشار پکیج 

با کاهش فشار پکیج مشکلاتی در کارکرد سیستم ایجاد می شود بنابراین این مشکل می تواند دلایل متعدد داشته باشد که از جمله این مشکلات خرابی شیر اطمینان، ایراد در گیج فشار، نشتی رادیاتور می باشد و باید هر کدام به صورت جداگانه بررسی شده تا مشکل پیدا شود.


 نشتی پکیج پارما 

در هنگام مواجه شدن با مشکل نشتی در پکیج باید ابتدا محل نشت را پیدا کرده و سپس با توجه به محل نشت بخشی را که باعث بروز نشتی شده را تعویض نمایید. از جمله قسمت هایی که باعث ایجاد نشتی شود می توان به نشتی در مبدل حرارتی، ایراد در اتصالات لوله های پکیج، خرابی شیر اطمینان، نشتی پمپ آب و ایراد در منبع انبساط اشاره کرد.


 سر و صدای زیاد پکیج پارما 

به مرور زمان و با کارکرد مداوم پکیج، مشکلاتی در پکیج ایجاد می شود که یکی از این مشکلات سر و صدای پکیج می باشد. از اصلی ترین دلیل این مشکل می تواند نفوذ هوا داخل پمپ باشد و برای رفع آن شیر قرار گرفته در پشت پمپ را باز کرده تا هوای اضافی پمپ خارج شود.


دلیل گرم نبودن آب مصرفی 

در صورت خرابی فلوسوییچ می تواند باعث شود که با وجود روشن بودن پکیج ها آب مصرفی گرم نشود و برای حل آن تنها کافیست فلوسوییچ تعویض گردد.


پکیج نه قادر به گرم کردن پکیج می باشد و نه آب گرم مصرفی

این مشکل می تواند دلایل زیادی داشته باشد. از جمله جزیٔی ترین این مشکل عدم برق رسانی و گاز رسانی صحیح به دستگاه می باشد. قبل از هر اقدامی ابتدا برق و گاز ساختمان را بررسی کرده و در صورت وصل بودن، پکیج مشکل جدی پیدا کرده و باید با یک متخصص در میان بگذارید.


 آب مصرفی زیاد داغ است

در صورتی که آب مصرفی بیش از حد داغ بود احتمالا ترموستات خراب شده باشد و پس از تعویض این مشکل رفع خواهد شد.


دکمه های پکیج پارما کار نمی کند

با از کار افتادن دکمه های پکیج، مشکلات دیگری در پکیج ها ایجاد می شود که از جمله این مشکلات عدم تنظیم صحیح دما، گرم شدن بیش از حد آب، صدای ترموستات و وز وز تایمر مکانیکی می باشد و باید دکمه خراب تعویض گردد.


 یخ زدن لوله های پکیج پارما 

در صورتی که پکیج ارور سرد بودن نشان می دهد ابتدا یک مرتبه پکیج خود را ریست نمایید و چنانچه مشکل همچنان پا برجا بود، لوله ها یخ زده وباید از ضد یخ استفاده نمایید.


 گرم نشدن پکیج پارما 

 اصلی ترین دلیل گرم نشدن پکیج وجود هوا در رادیاتورها می باشد. برای رفع این ایراد باید رادیاتورها هواگیری شود. هواگیری رادیاتورها کار سختی نبوده ولی توصیه می شود به دست یک متخصص انجام شود.


تعمیرکار پکیج بوتان مدل پارما

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما کار دشواری نبوده اما نیاز به شناخت اجزای آن می باشد. سپردن تعمیر به دست افراد غیر حرفه ای کار صحیحی نبوده و ممکن است سبب وارد کردن آسیب به دیگر اجزای پکیج شود. در صورتی که به دنبال افراد حرفه ای هستید، می توانید با متخصصین ما در دیجی امداد رسان تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند. تعمیرکاران ما از حرفه ای ترین و کاربلد ترین تعمیر کاران می باشند.

مشاوره دیجی امداد رسان

نصب پکیج بوتان مدل پارما

نصب پکیج پارما شامل حساسیت بسیاری بوده و بهتر است به دست افراد متخصص انجام شود. سپردن نصب پکیج به دست افراد غیر حرفه ای کار صحیحی نبوده و می تواند خطرآفرین باشد. چنانچه به افراد حرفه ای برای نصب پکیج خود نیاز داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.چ

برای خواندن مقاله تعمیر پکیج ایرفو اینجا را کلیک کنید.

سرویس پکیج بوتان مدل پارما

سرویس پکیج پارما بهتر است حداقل سالی یک بار انجام شده تا سبب بهبود عملکرد و افزایش عمر آن شود. همچنین پیشنهاد می کنیم سرویس پکیج به دست یک سرویسکار مجرب و متخصص انجام شود تا از بروز مشکلات و صرف هزینه های مضاعف در آینده جلوگیری گردد. جهت سرویس پکیج خود می توانید با تکنسین های ما در دیجی امداد رسان تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

هزینه تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

قیمت تعمیر پکیج بوتان مدل پارما دارای تعرفه خاصی نبوده و عواملی که بر روی قیمت آن تاثیر گذار می باشد، عبارت است از قطعه خراب شده و سطح خرابی آن، دستمزد تکنسین، موقعیت مکانی و … . جهت اطلاع از هزینه های تعمیر پکیج بوتان مدل پارما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند. تکنسین های دیجی امداد رسان نهایت سعی خود را کرده تا با تعمیر صحیح باعث بهبود عملکرد پکیج و کاهش هزینه های تعمیر شما شوند.

ارور کدهای پکیج بوتان مدل پارما:

 

چراغ سبز و قرمز ثابت:

به دلیل اشکال در NTC آب مصرف

چراغ قرمز نیم ثانیه روشن نیم ثانیه خاموش:

به دلیل قطع شدن ترموستات حد

به دلیل پارازیت شعله

روشن و خاموش شدن چراغ قرمز به مدت 0.2 ثانیه:

به دلیل اشکال در NTC گرمایش

روشن و خاموش شدن چراغ سبز به مدت 0.5 ثانیه:

به دلیل  قطع بودن پرشر آب.

به دلیل  قطع بودن پرشر دود.

چرا از خدمات دیجی امداد رسان استفاده نماییم؟

دیجی امداد رسان دارای متخصصین با تجربه و متخصص بوده و با انجام کارها در سریع ترین زمان ممکن باعث رضایت مشتریان شده است.

تکنسین های دیجی امداد رسان بسیار وقت شناس بوده و در ساعت تعیین شده در محل حاضر می شوند.

این مرکز آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط تهران می باشند.

متخصصین دیجی امداد رسان خوش قول بوده و در ساعت مشخص شده کار را به پایان می رساند.

این افراد تمام سعی خود را کرده تا با تعمیر صحیح باعث کاهش هزینه های تعمیر شما شوند.

همچنین این مرکز آماده خدمت رسانی به شما شهروندان تهرانی در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی پکیج بوتان مدل پارما در تهران

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج بوتان مدل پارما

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

3.2/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *