مطالب آموزشی

تعمیر برد پکیج فرولی

تعمیر-برد-پکیج-فرولی

پکیج ها دارای قطعات مختلفی می باشند که برای عملکرد مناسب پکیج باید به درسته عمل کنند، نقص در یکی از این قطعات باعث مشکل در عملکرد دستگاه می شود. با توجه به این که بردها حساس ترین قطعه در پکیج می باشند، بهتر است توسط یک متخصص تعمیر شود. فرولی ساخت کشور ایتالیا بوده و از برندهای رایج در ایران است. تعمیر برد پکیج فرولی از سری خدماتی است که دیجی امداد رسان به مشتریان خود ارایٔه می دهد.فرولی

برد پکیج چیست ؟

برد قطعه ای الکترونیکی بر روی پکیج بوده که فرمان های پکیج را به دیگر بخش ها منتقل می کند. در اصل می توان گفت که برد پکیج حکم مغز دستگاه را داشته و در صورت خرابی کلیه عملکردهای پکیج از کار می افتد. برد یکی از مهم ترین بخش پکیج می باشد، شما عزیزان برای جلوگیری از خرابی این قطعه بهتر است هر چند وقت یک بار دستگاه خود را سرویس کنید. سرویس دوره ای حداقل هر شش ماه یک بار به شما این امکان را می دهد تا در صورت خرابی در هر قسمت دستگاه سریع متوجه آن شوید و آن را بر طرف سازید.

علائم خرابی برد پکیج فرولی

خرابی برد پکیج دارای نشانه ها و علایٔم مختلفی می باشد. بردها به دلایل گوناگونی دچار ایراد می شوند و از آن جا که بردها نقش اصلی را در پکیج ها ایفا می کنند، در صورت خرابی می توانند به دیگر قطعات پکیج آسیب وارد نمایند. شما عزیزان می توانید جهت تعمیر برد پکیج فرولی از طریق شماره تلفن های موحود در سایت با نمایندگی مجاز تعمیر پکیج دیجی امداد رسان تماس بگیرید.

برای خواندن مقاله تعمیر برد پکیج بوتان اینجا را کلیک نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر انواع برد پکیج دیواری در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

مشکلات رایج پیش آمده برای برد پکیج فرولی

 

کد خطا ۰۵

ارور ۰۵ در پکیج به دلایل گوناگونی رخ می دهد از جمله قطعی سیم کشی ها و یا خرابی فن، در صورت مشاهده این ارور بر روی صفحه نمایش ابتدا این دو مورد را بررسی کرده و در صورتی که مشکلی مشاهده نکردید، احتمالا ایراد از برد پکیج بوده و باید توسط یک متخصص تعمیر شود.

عدم کارکرد پمپ

هنگامی که مشکلی برای پکیج به وجود می آید، دلایل گوناگونی وجود دارد که از جمله آن سوختن پمپ بوده و در صورتی که با تعمیر پمپ مشکل حل نشد، احتمالا مشکل از برد پکیج می باشد.

آب گرم مصرفی، گرمای مناسب ندارد

این ایراد مانند سایر ایرادهای پکیج به دلایل گوناگونی رخ می دهد، از جمله این عوامل می توان به تنظیمات درجه حرارت و دما، ایراد در پتاسیومتر آب، لوله کشی نا مناسب و … اشاره کرد. در صورتی که طی بررسی های انجام شده ثابت شود که ایراد از هیچ کدام از عوامل نبوده احتمالا مشکل از برد بوده که باید توسط یک متخصص بررسی شود.

پکیج گرمایش خوبی داشته ولی آب سرد است

این ایراد هم مانند دیگر عیب ها می تواند یکی از دلایل آن خرابی برد پکیج باشد. با توجه به این که تمام دستورات توسط پکیج داده می شود، در صورت بروز ایراد در این سیستم یکی از دلایل آن خرابی برد باشد.

بعد از روشن شدن شعله دستگاه به طور ناگهانی ریست می شود

در صورت مشاهده این ایراد در پکیج ابتدا تمامی بخش های پکیج را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که مشکلی مشاهده نکردید، این احتمال وجود دارد که برد پکیج دچار ایراد شده باشد که باید با یک متخصص مشورت نمایید.

رادیاتورهای گرمای دلخواه را ندارند

این ایراد نیز مانند دیگر ایرادهای عنوان شده در بالا می تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد، در نهایت اگر به نتیجه ای نرسیدید می تواند ایراد از برد پکیج باشد.

برای خواندن مقاله تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور اینجا را کلیک نمایید.

بردهای پکیج فرولی

بردهای پکیج فرولی از سری بردهایی است که احتیاج به مهارت های زیادی دارد و تعمیرکاران آن باید دارای تخصص و مهارت های کافی بوده و آشنایی کاملی با بردها داشته باشند تا بتوانند به درستی آن را تعمیر کنند.

آیا بردهای پکیج فرولی قابل تعمیر هستند؟

بردهای پکیج به دلایل مختلفی خراب می شوند و ایرادهای متعددی می توانند داشته باشند که برخی از ایرادها قابل تعمیر بوده و برخی قابل تعمیر نمی باشند. تعمیر برد پیکج فرولی خود را به تکنسین های دیجی امداد رسان بسپارید.

بردها دارای توان و کارایی های مختلفی می باشند و جنس و میزان مقاومت آن ها با توجه به کشور سازنده متفاوت است. در هنگام بروز ایراد در برد ابتدا باید مشکل تشخیص داده شده و سپس نتیجه را اعلام نمود. ولی به طور کلی می توان گفت که تمامی بردها قابل تعمیر هستند مگر در موارد خاص که امکان تعمیر وجود ندارد.

مشاوره دیجی امداد رسان

آیا تعمیر برد پکیج فرولی به صرفه است؟

از جمله سوالات متداولی که همواره مشتریان سوال می کنند این است که آیا تعمیر برد پکیج فرولی به صرفه است؟ در جواب این سوال باید عنوان کرد که با توجه به سابقه طولانی و اعتباری که این پکیج ها دارد از بردها و قطعات مرغوب برای پکیج خود استفاده می کنند.

چگونه تشخیص دهیم که ایراد از برد است؟

برای تشخیص صحیح ایراد پکیج خصوصا بردهای پکیج باید از یک متخصص کمک بخواهید زیرا تشخیص خرابی برد پکیج و رفع آن، کار آسانی نبوده و سپردن آن به دست افراد غیر حرفه ای کار درستی نمی باشد.

برای خواندن مقاله تعمیر پکیج در شرق تهران  اینجا را کلیک نمایید.

خرابی های پکیج Ferroli که به برد مربوط می باشد:

روشن نشدن پکیج فرولی

روشن نشدن پکیج به دلایل گوناگونی می تواند اتفاق بیفتد که یکی از این دلایل خرابی برد پکیج می باشد. برای رفع این مشکل بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.


چراغ قرمز دستگاه روشن شده و پکیج خاموش می گردد

این مشکل دلایل متعددی داشته که یکی از آن ها خرابی برد پکیج می باشد. لازم به ذکر است که باید پیش از هر چیزی سایر بخش های پکیج را مورد بررسی قرار داده و در آخر برد پکیج را چک نمایید.


روشن نشدن و جرقه نزدن پکیج

در هنگام مشاهده این مشکل ابتدا گاز و برق دستگاه و ساختمان را چک کنید و در صورت عدم مشاهده مشکل جرقه زن را تعویض نمایید. در صورتی که با تعویض جرقه زن مشکل همچنان پا بر جا بود، احتمالا ایراد از برد پکیج می باشد.


 خاموش شدن پکیج

خاموش شدن پکیج به دلایل متعددی رخ می دهد که از جمله آن می توان به قطعی گاز و برق، خرابی ترموستات و … اشاره کرد. از دیگر دلایلی که می تواند باعث خاموش شدن پکیج شود، بروز مشکل در برد دستگاه بوده که باید توسط یک متخصص بررسی شود.


 

رله پکیج دیواری چیست؟

رله قطعه ای در برد بوده و از جمله بخش هایی که میتواند دچار ایراد شود، رله برد پکیج می باشد که باعث قطع و وصل شدن برق برد پکیج می گردد. در صورتی که دستگاه را روشن کرده و صدایی همانند قطع و وصل شدن کنتاکت به گوش می رسد، در این مواقع یک ضربه به رله فن زده و در صورتی که شروع به کار کرد به این معنا است که رله برد دچار ایراد شده و باید تعویض گردد.

مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه تعمیر برد پکیج فرولی

بردهای پکیج به دلایل مختلفی می تواند رخ دهد، در نتیجه نمی توان قیمت ثابتی را برای تعمیر آن در نظر گرفت. در نتیجه برای برآورد قیمت تعمیر برد پکیج فرولی ابتدا باید مشکل بررسی شده و با توجه به مشکل، قیمت آن تعیین شود. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر برد پکیج می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس گرفته تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

چرا برای تعمیر برد پکیج فرولی دیجی امداد رسان را پیشنهاد می کنیم؟

✔  دیجی امداد رسان با بردهای پکیج به طور کامل آشنا بوده و می توانند به درستی آن را تعمیر کنند.

✔  این افراد بسیار مسٔولیت پذیر، خوش قول و وقت شناس هستند.

✔  همچنین این افراد آماده خدمت رسانی در ۲۴ ساعت شبانه روز به تمامی محلات تهران می باشند.

دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان داری تعمیرکاران مستقر در شرق و غرب و شمال و جنوب تهران بوده و در صورت بروز مشکل، در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و ایراد پکیج شما را برطرف می کند.  در صورتی که پکیج و یا برد پکیج فرولی شما دچار مشکل شده باشد ، در هر ساعت از شبانه روز تنها کافیست با این مرکز تماس حاصل نمایید. مجموعه دیجی امداد رسان در زمینه فروش عمده قطعات پکیج نیز فعالیت دارد.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر انواع برد پکیج دیواری در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

۱ نظر در “تعمیر برد پکیج فرولی

  1. سعید گفت:

    هیچ‌کد خطایی روی دستگاه نشان نمی‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *