مطالب آموزشی

تعمیر برد پکیج بوتان پرلا

تعمیر برد پکیج بوتان پرلا

یکی از رایج ترین مدل ها در بین مدل های پکیج بوتان مدل پرلاست. اصلی ترین قطعه ای که بیشتر از سایر قطعات دچار خرابی می شود، برد دستگاه محسوب می شود. تعمیر برد پکیج بوتان پرلا یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان است که با کمک نیروهای کار آزموده خود به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

  مشاوره دیجی امداد رسان

برد پکیج چیست؟

هزینه تعمیر برد پکیج بوتان پرلا

یکی از اصلی ترین قطعات پکیج بوتان است که مانند یک مغز مرکزی کلیه دستورات را به اجزای وابسته به خود ارسال می کنند. این اجزای شامل رله، فیوز، ای سی و ترانس می شوند زمانی که هرکدام از قطعات یا خود برد خراب شوند، دستگاه دچار مشکل می شود. باید برای تعمیر برد پکیج دیواری بوتان  اقدام کنید.

 

تعمیر برد پکیج بوتان پرلا در تهران

مرکز تعمیرات دیجی امدادرسان با تکیه بر دانش صدها کارشناس متبحر و سال ها سابقه درخشان در تهران کلیه مناطق را پوشش می دهد. این مرکز توانسته است با فعالیت در عرصه تعمیر انواع پکیج مانند تعمیر پکیج ایران رادیاتور، بوتان، آریستون، ال جی، لورچ، ماکسی و سایر برندهای پکیج توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. دیجی امداد رسان در مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران شعبات زیادی دارد و با یک تماس شما نیروهای خود را به نزدیکترین شعب در محل زندگی شما اعزام می کند.

بیشتر تعمیرکاران غیر حرفه ای علت خرابی هر قطعه یا بروز هر اختلالی را مربوط به برد دستگاه می دهند این کار نه تنها مشکل اصلی پکیج پرلای شما راه هل نمی کند بلکه شما را متحمل هزینه های اضافی می کند. در صورتی که ممکن است علت خرابی به قطعات دیگر پکیج مربوط باشد.

کارشناسان ما در دیجی امداد رسان هر مشکلی را به برد دستگاه نسبت نمی دهد و با استفاده از بروزترین متدهای روز اروپایی تعمیر پکیج دیواری کلیه قطعات مرتبط به برد را بررسی می کنند و بعد از پیدا کردن ایراد اصلی آن را تعمیر می کنند.

  مشاوره دیجی امداد رسان

چگونگی تعمیر برد پکیج بوتان پرلا

قیمت تعمیر برد پکیج بوتان پرلا

همکاران ما در دیجی امدادرسان با دانشی که دارند، تمام قطعات را بررسی می کنند. اگر ایراد از برد بود و در عین حال تعمیر برد پکیج بوتان مدل پرلا امکان پذیر یا به صرفه نبود، آن را تعویض می کنند.

مراحل تعمیرات برد پکیج پرلا و تعویض آن در دیجی امدادرسان شامل موارد زیر می شود:

  1. تک تک کابل ها از روی صفحه برد کنترل جدا می کنند.
  2. پیچ های نگهدارنده برد دستگاه را باز می کنند.
  3. درآوردن صفحه برد با اعمال نیرو از چپ و راست صفحه برد را در می آورند.
  4. برد جدید در محل برد قبلی جاسازی می کنند.
  5. کابل های سیستم را مجدد وصل می کنند.

برد پکیج بوتان پرلا را چطور تعمیر کنیم ؟  در صورت مشاهده اختلال در کارکرد پکیج بوتان پرلا اگر دانش کافی در زمینه تعمیرات برد پکیج بوتان پرلا را ندارید، بهتر از دستکاری آن خودداری کنید. از آن جایی که برد قطعه بسیار حساس و پیچیده است، تعمیرات برد پکیج دیواری بوتان پرلا به تخصص نیاز دارد.

دیجی امداد رسان با کمک کارشناسان حرفه ای به بهترین نحو مشکل پکیج شما را پیدا و برای تعمیر برد پکیج پرلا به شما کمک می کنند. این مرکز بعد از اتمام کار به شما یک برگه گارانتی می دهند و به این شکل خدمات خود را ضمانت می کند.

 

کد خطای مربوط به خرابی برد پکیج بوتان پرلا

کدهای خطا به مصرف کنندگان نشان می دهند که مشکلی در سیستم شان به وجود آمده است پکیج بوتان پرلا هم مجهز به عیب یاب اتوماتیک است و در صورت بروز مشکل کدهای خطای آن فعال می شوند

  • کدخطای E1 وقتی به نمایش در آمد، بیانگر این است که شعله تشکیل نمی شود. این خطا در اصل نشان می دهد که برد دستگاه خراب شده است.
  • کد خطای E03 وقتی فعال می شود که دستگاه به خوبی کار نمی کند اما فن پکیج سالم است. این ایراد به رله برد مربوط می شود و برای رفع این اشکال باید رله برد را تعویض کنید.

 

 مشکلات مربوط به برد پکیج پرلا بوتان

  • روشن نشدن پکیج پرلا

اگر دستگاه را روشن کردید اما کار نکرد، ایراد آن از برد پکیج  است. هم چنین خراب شدن یا سوختن قطعات وابسته به برد ، نیز می تواند دلیل دیگر روشن نشدن پکیج پرلا باشد

  • خاموش شدن به یکباره دستگاه

بعد از بررسی قطعات و اطمینان از سالم بودن آن ها، علت مشکل از برد دستگاه است.

  • جرقه نزدن و روشن نشدن پکیج بوتان

ابتدا گاز و قسمت های دیگر پکیج را بررسی کنید، در صورت سالم بودن آن ها، عدم تشکیل نشدن شعله و جرقه نزدن پکیج بوتان پرلا می تواند ناشی از اختلال در برد دستگاه باشد.

 

تعمیرات برد پکیج بوتان پرلا چقدر طول میکشه

برد پکیج پرلا از دسته بردهای حساس است که تعمیر آن به مهارت و تخصص نیازمند است. کارشناسان متخصص دیجی امداد رسان در کوتاهترین زمان ممکن می توانند عیب دستگاه تان را پیدا کنند و بعد به تعمیر آن بپردازند. البته مدت زمان تعمیرات برد پکیج بوتان پرلا به مشکل پکیج تان بستگی دارد اگر مشکل از برد باشد، تعویض برد به صرفه تر از تعمیر برد پکیج پرلا بوتان است.

 

هزینه تعمیر برد پکیج بوتان پرلا

این نکته فراموش نکنید که سرویس پکیج دیواری بوتان شما از پرداخت هزینه هنگفت تعمیر پکیج بوتان پرلا بی نیاز می کند. قیمت تعمیر برد به نحوه تعمیر برد پکیج بوتان پرلا سختی کار و تعمیری و تعویضی بودن برد بستگی دارد. اما ما به شما اطمینان می دهیم کیفیت کار عالی را در مقابل هزینه مناسب دریافت می کنیم. تمام نرخ های ما بر اساس مصوب اتحادیه برآورد می شود. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تعمیر برد پکیج بوتان پرلا و خرید قطعات پکیج دیواری با شماره های داخل سایت ما تماس بگیرید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

سوالات پرتکرار در رابطه با تعمیرات برد پکیج دیواری بوتان پرلا

همان طور که در مقاله گفتیم عوامل متعدد مانند تعمیری یا تعویضی بودن برد روی هزینه ها تاثیر می گذارند. اما ما مناسب ترین قیمت را برآورد می کنیم.

سرویس پکیج پرلا به صورت منظم باعث ارتقای بازدهی و طول عمر دستگاه می شود.چون در این صورت کوچکترین ایراد آن با هزینه کم برطرف می شود

  • دستگاه روشن نمی شود یا به یکباره خاموش می شود
  • سیاه شدن صفحه مانیتور و بوی سوختگی می دهد
  • فن دستگاه حتی در صورت آماده باش دستگاه هم چنان کار می کند

 

5/5 - (1 امتیاز)

۱ نظر در “تعمیر برد پکیج بوتان پرلا

  1. Jahngir Janpour گفت:

    با سلام پکیج ما بوتان بنسر نوا ۲۸۰۰۰ است آب حمام هم درحالت تابستانه وهم درحالت زمستانه عالی است ولی درحالت زمستانه اول که پکیج می‌زنیم توبرق حدود یک ساعت کار می‌کنه وخاموش میشه بعد مرتب چریک .چریک می‌کنه یا روشن نمیشه یا روشن میشه چیه شعله می‌کشه وخاموش میشه وگرم نمی کنه ولی آب باز کنیم روشن میشه ضمناً جعبه برد نگاه کردم ترانس داخل برد خیلی گرم شده بود ومثل اینکه میخواد روشن بشه وچریک چریک می‌کنه ولی نمیشه
    گاهی هم فقط یه شعله میکشه وخاموش میشه لطفاً دلیل ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *