مطالب آموزشی

تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا

تعمیر-برد-پکیج-بوتان-مدل-ورونا

پکیج بوتان مدل ورونا محصول جدید شرکت بوتان به شمار می‌رود و تمام قطعات آن از کشور اروپا وارد شده است. این قطعات در شرکت بوتان مونتاژ می‌شوند. این شرکت با تولید این مدل پکیج توانسته است توسعه و پیشرفت خوبی را برای آینده پکیج‌های دیواری رقم بزند.

از جمله ویژگی‌های متمایز این مدل پکیج نسبت به سایر پکیج‌ها این است که کنترل‌های تماما دیجیتال دارد. از دیگر ویژگی‌هایی که این محصول را متمایز می‌کند می‌توان به دارا بودن محفظه احتراق بسته و فن‌دار، میزان رسوب گیری به میزان کم، کم مصرف بودن، قابل استفاده در محیط‌هایی با مساحت ۱۴۰ متر مربع، دارا بودن دو مدل حرارتی، اشاره کرد. تمام این نکات باعث شده است این محصول در بین طرفداران و خریداران بتواند جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

  مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرات برد پکیج بوتان مدل ورونا

تعمیرات-برد-پکیج-بوتان-مدل-ورونااین محصول بی نظیر از شرکت بوتان اگرچه نسبت به رقیبان خود ویژگی‌های بارز و زیادی را دارد اما به هر حال مانند تمام سیستم‌های دیگر ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر پکیج داشته باشد. در این مقاله نکاتی را در رابطه با تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا در اختیار شما قرار می‌دهیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی بتوانید آن را تعمیر کنید. البته لازم به ذکر است که اگر در انجام اینکار تجربه دارید و یا تعمیرکار پکیج دیواری هستید قطعات آن را باز کنید.

اگر در منزل خود پکیج بوتان مدل ورونا دارید و یا می خواهید که عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان فرا بگیرید بهتر است از یک مرکز تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا و یا تعمیرکار و متخصص کمک بگیرید به هیچ عنوان بدون تجربه و تخصص کاری این محصول را باز نکنید. تعمیرات برد پکیج بوتان مدل ورونا کار ساده‌ای نیست و در صورتی که بدون تجربه یستم را بازکنید ممکن است خسارت بیشتری به بار بیاید.

 

نحوه تشخیص خرابی و ایراد در پکیج

تعمیر برد پکیج دیواری ورونا باید توسط متخصص و تعمیرکار صورت گیرد. معمولاً در صورتی که خرابی ناچیز باشد با اجرای تنظیمات روی برد و همینطور تغییر دادن پارامتر می‌توان ایرادات و اشکالات اولیه آن را برطرف کرد.

در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که برد این محصول دچار خرابی و ایراد شده باشد که ممکن است نیاز به تعمیر برد پکیج ورونا بوتان و حتی تعویض آن باشد. مرکز تعمیر برد پکیج  بوتان مدل ورونا و یا نمایندگی این محصول می‌تواند این مشکل را رفع نماید. اگر ساکن تهران هستید با مراکز تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا در تهران تماس بگیرید.

 

بررسی برد کنترل در تعمیر پکیج بوتان مدل ورونا

بررسی-برد-کنترل-در-تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-ورونا

این مدل محصول دارای بردی است که در نوع خود بسیار پیشرفته و توسعه یافته می‌باشد. فعالیت‌های ایمنی پکیج توسط این بخش صورت می‌پذیرد. این فعالیت‌ها شامل تست اکسیژن، خاموش شدن پکیج در صورت کمبود اکسیژن، تنظیم شعله اصلی بر اساس میزان مکش دودکش، تغییر فرکانس نامناسب از برق ورودی، کاهش ولتاژ ورودی برق، کنترل پارازیت شعله است.

هزینه تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا نسبت به پکیج‌هایی که این برد را ندارند تفاوت خواهد کرد. هینطور در صورت وجود خرابی و ایراد می‌توانید با نمایندگی تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا تماس بگیرید و یا از افراد متخصصی در این زمینه تجربه کاری دارند کمک بگیرید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

کدهای نمایش داده شده بر روی برد پکیج بوتان

می‌توان با تعمیر برد پکیج دیواری بوتان مدل ورونا مشکلات اولیه آن را رفع کرد. در صورتی که بر روی برد پکیج خود هر یک از کدهای E99، E98، E80، را ببینید نشان می‌دهد که برد پکیج سوخته است و نیاز دارد که تعویض شود. اگر نسل پکیج شما نسل 1 و یا نسل 2 باشد این اخطار سوختگی به صورت کد ۸۱ الی ۸۳ نشان داده می‌شود.

 

چگونه نسل برد پکیج بوتان را تشخیص دهیم؟

 بر روی صفحه نمایش پکیج ورونا اطلاعاتی از قبیل، علائم، اعداد، ارقام، پارامترها و اطلاعات لازم نمایش داده می‌شوند. به کمک این اطلاعات می‌توانید نسل برد پکیج را تشخیص دهید. اگر اعدادی مانند 02 یا 03 را ببینید نسل پکیج شما نشان داده خواهد شد. مشخص بودن نسل پکیج بوتان در تعمیرات برد پکیج بوتان مدل ورونا می‌تواند به تشخیص خرابی احتمالی کمک کند.

 

نحوه تعویض برد پکیج بوتان مدل ورونا

نحوه-تعویض-برد-پکیج-بوتان-مدل-ورونا

  1. در ادامه با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله با نحوه تعویض و تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا آشنا شوید.
  2. ابتدا مطمئن شوید که ترموستات اتاقی را که بسته‌اید
  3. لازم است تا شیر گاز را به برد پکیج معرفی کنید.
  4. گاز پکیج نیاز به تنظیم دارد. این کار باید با استفاده از بخش گیج فشار صورت پذیرد.
  5. سیم ارت برد را متصل کنید.
  6. سیم الکترود جرقه زن را نیز متصل کنید.
  7. در ابتدای این کار باید پارامتر ۱٫۷ روی ۵ تنظیم شود.سپس در مرحله بعد جریان گاز را تنظیم کنید.
  8. اگر پکیج شما از نسل ۳ است برای آنکه بین گزینه‌ها جابجا شوید کلیدهای کم و زیاد را به صورت ضربه‌ای بفشارید.
  9. در نسل سوم پکیج بوتان جهت ذخیره تنظیمات می‌توانید کلیدهای + و – را به مدت ۲ ثانیه فشار دهید.
  10. برای خارج شدن از تنظیمات نیز می‌توانید به مدت ۲۵ ثانیه کلیدهای مثبت و منفی را ثابت نگه دارید.
  11. توجه نمایید جهت ذخیره نمودن میزان حداقل و حداکثر شعله در برد نسل سوم پکیج بوتان مدل ورونا دسته پتانسیومتر را نچرخانید.
  12. در مواردی مانند نوسانات ولتاژ برق و جوشکاری حتما برق پکیج را جدا کنید.
  13. همین طور باید توجه نمایید که یک پریز جداگانه به پکیج اختصاص دهید.
  14. محافظ برق نیز فراموش نشود.
  15. برای این پکیج بوتان مدل ورونا نیاز به ولتاژ بین ۱۸۰ تا ۲۴۵ ولت است.

 

هزینه تعمیر برد پکیج ورونا

جهت تعمیر برد پکیج ورونا بوتان می‌توانید با مجموعه دیجی امداد تماس بگیرید. این مجموعه دارای تعمیرکار برد پکیج بوتان مدل ورونا است که در این زمینه متخصص هستند و خرابی‌های ناشی از برد شما را تعمیر خواهند کرد. جهت اطلاع از قیمت تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا می‌توانید با کارشناسان ما در دیجی امداد در تماس باشید. آن‌ها پس از حضور در محل مورد نظر و براورد هزینه، نکات مورد نظر و قیمت‌ها را در اختیار شما قرار خواهن دارد.

 

سخن آخر

پکیج بوتان مدل ورونا از جمله پیشرفته‌ترین پکیج ها بین رقبای خود است و دارای صفحه نمایش و برد می‌باشد. بر روی برد این محصول کد خطاها، پارامترها و اعداد نمایان می‌شود که به کمک آنها می‌توان خطاهای احتمالی و ایرادات را رفع نمود.

جهت رفع این خرابی‌ها و ایرادات می‌توانید از یک متخصص و تعمیرکار کمک بگیرید. دیجی امداد آماده خدمات رسانی به افرادی هست که نیاز به تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا دارند. این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب و متخصص در این زمینه است. همینطور می‌توانید جهت پاسخ به سوالات خود با آن‌ها در تماس باشید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

مشاوره دیجی امداد رسان

3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *