مطالب آموزشی

تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما

تعمیر-برد-پکیج-بوتان-مدل-اپتیما

پکیج های بوتان از شناخته شده ترین پکیج هایی هستند که در بازار وجود دارند. این پکیج ها به منظور تامین گرمایش آب مصرفی و آب در گردش تهیه می شوند و کیفیت بالایی نسبت به نمونه های مشابه خارجی دارند. مهمترین قسمت و حساس ترین قطعه پکیج بوتان مدل اپتیما برد آن است که باید به منظور تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما از نماینده مجاز و تعمیرکار پکیج بوتان مدل اپتیما بهره جست. تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما یک کار کاملا تخصصی می باشد که اگر اطلاعات لازم پیرامون آن را ندارید بهتر است قبل از اقدام به هر کاری با کارشناسان متخصص در قسمت مشاوره رایگان دیجی امداد تماس گرفته و نسبت به تعمیر برد و همچنین تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما خود اقدام کنید.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما در تهران

برد پکیج های بوتان مدل اپتیما به علت دیجیتال نبودن باید توسط نماینده مجاز جهت تعمیر و یا تعویض بررسی شود. اگر دستگاه شما روشن نمی شود و یا در حین کار مرتبا خاموش می شود می تواند یکی از علت های مهم و اصلی آن خرابی برد و یا سوخته بودن آن باشد. برخی از شواهد دلیل بر خرابی برد پکیج می باشد که نیاز به تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما دارد. از جمله این شواهد موارد زیر می باشد:

  • روشن نشدن دستگاه و خاموش بودن صفحه نمایش آن
  • مستعد شدن بوی سوختگی و سیاه شدن قسمتی از صفحه نمایش
  • تغییر شکل دادن قطعاتی از برد مانند خازن ها و یا وریستورها
  • روشن شدن چراغ برد با رنگ قرمز
  • روشن ماندن فن پکیج در همه حالت ها حتی در حالت آماده باش
  • شنیده شدن صداهای نامتعارف مانند صدای تیک مرتبا از دستگاه
  • روشن شدن چراغ برد به منظور هشدار خرابی برد در هنگام تغییر حالت های زمستانه یا تابستانه

 

نصب برد پکیج بوتان مدل اپتیما به چه صورتی می باشد؟

برد ها وظیفه دادن فرمان به سایر قسمتها و قطعه های موجود در پکیج را دارند. نصب برد پکیج بوتان مدل اپتیما یک کار کاملا تخصصی می باشد که باید حتما توسط کارشنان خبره و تعمیرکار پکیج بوتان مدل اپتیما انجام شود. اگر یک برد خراب شود باید برای تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما موارد زیر را بررسی کرد:

  • اگر دستگاه دارای یک برد است باید شکل ظاهری آن مورد بررسی قرار گیرد تا از سوختگی کامل آن و شرایط آن اطلاع حاصل شود.
  • اگر دستگاه دارای چند برد است باید تک تک برد ها را بررسی کرد. وجود بردهای متفاوت به دلیل اختصاص دادن فرمان دهی چند قطعه مشخص به یک برد است.
  • پکیج هایی که دارای یک صفحه نمایش هستند یک برد مخصوص دارند که آن برد را برد کنترلی می نامند. از کار افتادن کلی پکیج نشان دهنده خرابی برد می باشد.

اگر برد به صورت کامل سوخته باشد و دیگر امکان تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما نباشد می بایست برد را تعویض کرد و عملیات نصب برد پکیج بوتان را انجام داد. باید به یاد داشته باشید که با هر سطح از توانایی برای تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما باز هم قرار گرفتن تحت نظر یک متخصص ویژه اجتناب ناپذیر است.

این موضوع برای نصب برد پکیج بوتان مدل اپتیما نیز صادق است. دیجی امداد رسان مرکز فروش قطعات پکیج در تهران و بزرگترین مرجع تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما در استان تهران می باشد که کلیه قطعات تعویضی را به مدت یک سال بیمه می کند. متخصصان ما نیز در قسمت مشاوره دیجی امداد رسان آماده پاسخگویی به سوالات شما پیرامون تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما می باشند .

مشاوره دیجی امداد رسان

عملکرد پمپ پکیج بوتان مدل اپتیما در صورت خرابی برد

تمامی فعالیت های پکیج در صورت خرابی برد دچار اختلال می شوند. برد در واقع مغز فعال دستگاه می باشد که اگر خراب شود عملکرد پمپ پکیج بوتان مدل اپتیما نیز دچار اشکال می شود و از کار می افتد. هنگامی که پمپ از کار بیفتد جریان آن در مسیر لوله ها متوقف می شود و دستگاه آب را گرم نمی کند. با تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما عملکرد پمپ پکیج بوتان مدل اپتیما نیز به حالت نرمال بر می گردد و تنها نیاز است که مورد سرویس مجدد قرار گیرد.

با خراب بودن برد عملیات برق رسانی به پمپ دستخوش اشکال می شود و عملکرد پمپ پکیج بوتان مدل اپتیما را مختل می کند. این موضوع در مورد بقیه قطعات نیز صدق می کند و دلیل اصلی توقف ناگهانی دستگاه و روشن نشدن آن بعد از ریست کردن به احتمال زیاد از خرابی برد می باشد.

 

خرابی فلوسوئیچ پکیج بوتان مدل اپتیما و ارتباط آن با برد معیوب

فلوسوئیچ وظیفه گرم کردن آب را بر عهده دارد. طبیعتا با خراب شدن برد و عملکرد نادرست آن فلوسوئیچ نیز از کار می افتد و باعث عدم گرم شدن آب مصرفی می شود. همیشه خراب بودن برد دلیل بر قطع عملکرد فلوسوئیچ نمی باشد. گاهی اوقات خرابی فلوسوئیچ به دلایل دیگری است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • مسدود شدن مبدل ثانویه به علت رسوب گیری
  • عدم تنظیم شعله و ایجاد فشار ممتد به فلوسوئیچ
  • دمای بسیار پایین آب ورودی
  • خراب بودن فنر بای پاس

 

قیمت تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما چقدر است؟

برای محاسبه میزان قیمت برد پکیج بوتان مدل اپتیما می توانید همه روزه و در هر ساعتی از شبانه روز با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس گرفته و از بخش فروش قیمت برد پکیج بوتان مدل اپتیما را جویا شوید. مشاوران ما آماده خدمت رسانی های همه جانبه از جمله تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما و سرویس و نصب و تعمیر پکیج بوتان می باشند.

قیمت برد پکیج بوتان مدل اپتیما با توجه به مدل آن و شرایط بازار تعیین می شود اما ما به شما مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت برد پکیج بوتان مدل اپتیما را در دیجی امداد رسان می دهیم. قیمت برد پکیج بوتان مدل اپتیما کاملا قیمت قبل می باشد و با تغییر و نوسانان بازار ارز دستخوش تغییر زیادی نشده است. ارائه تمام این خدمات و مناسب ترین قیمتها به منظور جلب رضایت مشتری می باشد.

 

قطعات اصلی پکیج بوتان مدل اپتیما و نقش پتانسیومتر پکیج بوتان در عملکرد دستگاه

پکیج بوتان شامل قسمتهای مختلفی است که هر قسمت وظیفه خاصی را به عهده دارد. همانطور که قبلا گفته شد در صورت خرابی برد پکیج عملکرد همه قسمتها مختل می شود . پتانسومتر پکیج بوتان وظیفه تنظیم درجه حرارت آب را بر عهده دارد. وقتی برد نتواند دستورات لازم را به پتانسیومتر برساند باعث می شود تا نقش پتاسیومتر پکیج بوتان کم رنگ شود و آب گرمای مورد نظر را نداشته باشد. از جمله قطعات اصلی پکیج بوتان مدل اپتیما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیر اطمینان
  • شیر سه راه موتور
  • شیر کنترل گاز
  • مبدل های حرارتی
  • مخزن کویل دار
  • کلید ایمنی حرارتی
  • پتانسیومتر
  • سنسور فشار آب و گاز
  • برد کنترلی
  • شیر هواگیری اتوماتیک
  • منبع انبساط
  • و …

مشاوره دیجی امداد رسان

آموزش تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما

برای کسب اطلاعات لازم و آموزش تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما می توانید به فیلم های زیادی که در این زمینه تهیه شده اند نگاه کنید و یا از طریق درخواست یک تعمیرکار برد پکیج بوتان مدل اپتیما در جریان و روند تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما واقع شوید. در بسیاری از موارد می توان با جدا کردن رله از برد و تعویض آن به راحتی برد را تعمیر کرد اما ناگفته نماند که در ابتدا باید از خرابی رله مطمئن شد. برای بررسی علت خرابی برد پکیج بوتان باید نقشه کلی آن را بشناسید و مورد آموزش تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما قرار گیرید.

برد پکیج ها به طور کلی دارای یک سری قطعاتی هستند که وظیفه برقراری ارتباط میان تمامی قطعات اصلی و ارسال فرمان ها را بر عهده دارد. اگر تعویض رله برد پکیح را بلدید می توانید از یک مرکز لوازم الکترونیکی این قطعه را تهیه کرده و به آسانی جایگزین رله قبلی کنید. قیمت رله برد پکیج بوتان زیاد نیست و تنها داشتن تخصص به منظور تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما شرط راه اندازی صحیح دستگاه می باشد.

 

دیجی امداد رسان بهترین نمایندگی تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما در تهران

امروزه نیاز به یک نمایندگی معتبر تعمیر پکیج نسبت به قبل آمار بیشتری دارد. دلیل نیاز بیشتر به مرکز تعمیر پکیج به علت حذف بخاری و وسایل گرمایشی قدیمی از چرخه زندگی افراد می باشد. درصد کسانی که از پکیج ها به منظور تامین آب گرم مصرفی و گرمایش ساختمانشان استفاده می کنند روز به روز بیشتر می شود و شناسایی نمایندگی تعمیر پکیجی که بتواند بهترین خدمات را با در نظر گرفتن مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی بگذارد امری بدیهی است.

دیجی امداد رسان بهترین نمایندگی تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما در تهران می باشد که کلیه مناطق استان تهران را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین مشاوران خبره این مرکز به صورت آنلاین و یا با تماس تلفنی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشند. کلیه قطعات تعویضی پکیج ها شامل یک سال گارانتی شرکت می باشند و این به دلیل اعتمادی است که ما به کیفیت کلی کار خود داریم.

مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *