مطالب آموزشی

تعمیرگاه مجاز تعمیر پکیج میشن

تعمیر-پکیج-میشن

تعمیر پکیج میشن خود را به دیجی امداد رسان بسپارید. گاهی ممکن است در زمستان و در فصل سرد پکیج شما به طور ناگهانی دچار خرابی و مشکل شود، در این مواقع دیجی امداد رسان برای رفاه حال شما شهروندان عزیز اقدام به خدمات ۲۴ ساعته کرده و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با این مرکز تماس گرفته تا تعمیرکاران دیجی امداد رسان مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

مشکلات متداول پکیج میشن

دلیل روشن نشدن پکیج چیست؟

دلایل زیادی باعث روشن نشدن پکیج می شوند که از جمله مهم ترین آن ها عدم تشکیل شعله پکیج،‌ خرابی سنسور تشخیص حرارتی و یا مشکل در اتصالات می باشد و برای برطرف کردن آن بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.


✔ چرا آب مصرفی پکیج میشن گرم نمی شود؟

دلیل گرم نشدن آب مصرفی اکثرا به دلیل وجود رسوب درون لوله های پکیج می باشد و باید رسوب گیری شود. بهتر است رسوب گیری پکیج ها به دست افراد متخصص انجام شود تا رسوب گیری به صورت کامل انجام شود زیرا در صورتی که رسوب گیری درست انجام نشود می تواند باعث حرکات ذرات آهک به قسمت های دیگر پکیج شود.


✔ دلیل گرم و سرد شدن پکیج میشن چیست؟

عوامل متعددی می تواند باعث گرم و سرد شدن پکیج شود که از جمله آن ها می توان به کم بودن فشار ساختمان، کم بودن فشار گاز و یا تجمع رسوبات در مبدل ها اشاره کرد. برای رفع این مشکل باید هر کدام را به صورت جداگانه چک شده و سپس مشکل را حل نمایید.


✔ چرا آب گرم مصرفی تغییر رنگ داده و بوی نامطبوع می دهد؟

در هنگام مواجه شدن با این مشکل آب سرد را نیز باز کرده و در صورتی که آب سرد نیز دچار این مشکل شده بود مشکل از پکیج نمی باشد. در غیر این صورت تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید.


✔ چرا رادیاتور پکیج میشن گرم نمی شود؟

دلیل بروز این مشکل می تواند ضعیف بودن توان شوفاژها، نامناسب بودن دودکش ها، کمبود آب در مدار گرمایش و یا خرابی سنسور گرمایش باشد که باید مشکل بررسی گردد.


✔ دلیل سوختن پمپ پکیج میشن چیست؟

سوختن پمپ پکیج تنها به جنس آن بستگی ندارد و عواملی همچون کارکردن پمپ بدون آب، نصب غیر اصولی پکیج و یا به طور کلی عدم نگهداری صحیح باعث سوختن پکیج می شوند در نتیجه باید در نگهداری پمپ دقت بیشتری نمایید.


✔ دلیل نشت پکیج های میشن چیست؟

پکیج های میشن به دلایل متعددی می توانند باعث نشتی شوند و در هنگام مواجه شدن با این مشکل ابتدا اتصالات را بررسی کنید تا از سفت بودن آن مطمیٔن شوید، سپس لوله های آب را چک کرده و در صورتی که سوراخ شده اند و یا پوسیده آن ها را تعویض نمایید.


✔ دلیل افت فشار پکیج چیست؟

افت فشار پکیج به دلایل متعددی می تواند رخ دهد و مشکلات زیادی را در پی دارد برای همین باید همواره به آن توجه شود. در صورتی که فشار پکیج از یک و نیم پایین تر بود باید فشار آن را بالا برد برای این کار باید پرشر سوییچ آب را به مقدار لازم باز نمایید و در صورتی که فشار درست نشد احتمالا پر شر سوییچ یا گیج فشار دچار مشکل شده و باید تعویض گردد.


✔ دلیل سر و صدای پکیج میشن چیست؟

دلایل متعددی می تواند باعث ایجاد این مشکل شود که یکی از این مشکلات وجود هوا در داخل پمپ می باشد برای رفع این عیب به راحتی با باز کردن شیر پمپ هوای داخل پمپ تخلیه می شود.


✔ دلیل گرم بودن زیادی آب پکیج چیست؟

دلیل گرمای زیادی آب پکیج خرابی ترموستات می باشد زیرا دیگر سیستم قادر به تشخیص میزان دما نخواهد بود بنابراین باید این قطعه تعویض گردد.


✔ دلیل کم بودن فشار آب گرم در مقایسه با آب سرد در پکیج میشن چیست؟

در صورتی که تنها یکی از شیرها این مشکل را داشت احتمالا ایراد از شیر می باشد ولی چنانچه همه شیرهای ساختمان دچار این مشکل شده این احتمال وجود دارد که مبدل رسوب گرفته و با رسوب گیری این ایراد حل می شود.


مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات پکیج میشن در تهران

دیجی امداد رسان ارائه دهنده کلیه خدمات نصب، تعمیر و سرویس پکیج میشن

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

تعمیر پکیج میشن

نمایندگی پکیج میشن در شرق تهران

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای افراد حرفه ای و با تجربه بوده و دارای یک تیم پشتیبانی قوی می باشد. دیجی امداد رسان دارای سابقه طولانی در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج های میشن می باشد. این مرکز دارای یک تیم بسیار قوی در زمینه تعمیر و سرویس انواع پکیج ها بوده و آماده خدمت رسانی در 24 ساعت شبانه روز می باشد.در صورتی که پکیج شما دچار مشکل شده و نیازمند یک تعمیرکار با تجربه هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

نصب پکیج میشن

نصب پکیج میشن شامل مراحل گوناگونی بوده و چنانچه یکی از مراحل به طور صحیح انجام نشود می تواند سبب بروز مشکل در آینده شود. در نتیجه بهتر است مراحل نصب به دست افراد با تجربه صورت گیرد. در صورتی که برای نصب پکیج خود به یک نصاب نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا تکنسین های ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج میشن

سرویس پکیج میشن

 بهتر است سرویس پکیج میشن حداقل سالی یک مرتبه انجام شود. برخی اوقات ممکن است شل شدن یک پیچ سبب وارد کردن آسیب های زیادی به پکیج شما شود. در نتیجه بهتر است سرویس پکیج به دست سرویسکاران با تجربه و مجرب صورت گیرد. چنانچه برای سرویس پکیج خود به سرویس کار ماهر و با تجربه نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حضور پیدا کنند. علاوه بر آن می توانید زمان سرویس پکیج خود را با سرویس کاران ما برنامه ریزی کنید.

تعمیر پکیج میشن

انتخاب تعمیرکار پکیج میشن مناسب

تعمیر پکیج میشن همواره یکی از دغدغه های و نگرانی های افراد بوده و سپردن آن به دست افراد نابلد کار درستی نیست. در نتیجه توصیه می شود تعمیر به دست افراد با تجربه صورت گرفته تا در هزینه ها و وقت شما صرفه جویی شود و همچنین سبب بهبود در عملکرد پکیج شما شود. در صورتی که برای تعمیر پکیج میشن به دنبال تعمیرکاران مجرب هستید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیر پکیج میشن

قیمت تعمیر پکیج میشن

هزینه تعمیر پکیج میشن شامل قیمت مشخصی نبوده و بر اساس عواملی همچون قطعه ای که دچار خرابی شده و میزان خرابی، دستمز تکنسین، برند قطعه، موقعیت مکانی و … تعیین می شود. مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان شامل افراد ماهر و با تجربه بوده و تمام هدف خود را بر روی تعمیرات قطعات شما گذاشته تا با کم ترین هزینه ممکن، پکیج شما را تعمیر کنند. جهت اطلاع از جدیدترین هزینه های تعمیرات  پکیج دیواری میشن خود با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج میشن

کد های خطاپکیج دیواری میشن

مدل: دیجیتال و معمولی

ارور E1 نبود گاز

ارور E2 نقص دمای جوش

ارور E3 نقص پرشر سوئیچ هوا

ارور E4 کمبود آب در مدار

ارور E5 نقص شیر گاز

ارور  E6 خطادر  سنسور NTC آبگرم مصرفی

چرا از دیجی مداد رسان برای تعمیر پکیج میشن خود کمک بگیریم؟

دیجی امداد رسان دارای تعمیرکارانی با تجربه و ماهر بوده و با تعمیر اصولی باعث رضایت مشتریان شده است.

تکنسین ها دیجی امداد رسان خوش قول بوده و کار را در ساعت مشخصی تمام می کنند.

این افراد آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط تهران در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

تعمیرکاران دیجی امداد رسان با استفاده از قطعات فابریکی باعث کاهش هزینه های تعمیر شما خواهند شد.

از ویژگی های تعمیرکاران دیجی امداد رسان خوش قولی بوده و راس ساعت در محل حاضر می شوند.

مرکز تعمیرات تخصصی تعمیر پکیج میشن دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای تکنسین های متخصص و با تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای پکیج در تمامی نقاط تهران خصوصا شرق تهران می باشند و با توجه به سال ها سابقه در این زمینه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. علاوه بر آن این مرکز دارای افراد متعهد بوده که تمام هدف خود را بر روی کاهش هزینه های شما نهاده اند. در صورتی که برای نصب، سرویس و تعمیر پکیج خود به دنبال افراد حرفه ای هستید می توانید از تکنسین های ما کمک بگیرید تا با نصب، سرویس و تعمیرات اصولی در هزینه و وقت شما صرفه جویی شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات پکیج میشن در تهران

دیجی امداد رسان ارائه دهنده کلیه خدمات نصب، تعمیر و سرویس پکیج میشن

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *