مطالب آموزشی

بهترین برند پکیج دیواری کدام است؟

بهترین-برند-پکیج-دیواری-کدام-است؟

این نوع سیستم گرمایشی بهترین و مناسب ترین گزینه برای ساختمان های کوچک و آپارتمان ها به شمار می رود، البته برای ساختمان های بزرگتر یا ساختمان های با طرح پیچیده تر، می توان از چندین پکیج دیواری به صورت آبشاری استفاده کرد تا یک سیستم گرمایشی بسیار کارآمد فراهم شود. اما مهمترین موضوع برای این کار انتخاب بهترین برند پکیج است.

مشاوره دیجی امداد رسان

بهترین برند پکیج دیواری چیست؟

پکیج در کلاس ها و سبک های متعددی تولید می شود، برای این که بهترین برند پکیج را شناسایی کنیم، باید شناختی کامل از این وسیله پر کاربرد در اختیار داشته باشیم و ویژگی های هر کدام از برندها را با یکدیگر مقایسه کنیم. شاید انجام این کار برای شما کمی زمان بر و دور از حوصله باشد، اما با مطالعه این مطلب شما بدون نگرانی خواهید توانست مناسب ترین پکیج دیواری موجود را خریداری کنید.

 

  بهترین برند پکیج ایرانی

پکیج دیواری با طراحی جمع و جور، وزن سبک، قدرت گرمایشی بیشتر و با قابلیت نصب در هر جایی از خانه این امکان را برای ما فراهم آورده تا بتوانیم یک سیستم گرمایشی بسیار مناسب و کم مصرف را در اختیار داشته باشیم این نوع از سیستم های گرمایشی  همه کاره شامل طیف گسترده ای از دودکش ها ، اتصالات و لوازم جانبی هستند و در ظرفیت های مختلفی موجود هستند.

این نوع سیستم گرمایشی بهترین و مناسب ترین گزینه برای ساختمان های کوچک و آپارتمان ها به شمار می رود، البته برای ساختمان های بزرگتر یا ساختمان های با طرح پیچیده تر، می توان از چندین پکیج دیواری به صورت آبشاری استفاده کرد تا یک سیستم گرمایشی بسیار کارآمد فراهم شود. اما مهمترین موضوع برای این کار انتخاب بهترین برند پکیج است.

اگر برای خرید پکیج دیواری به مراکز فروش و یا بازار مراجعه کرده باشید، قطعا با انبوهی از برندها داخلی و خارجی مواجه شده اید که هر یک از آنها از مزیت ها و خصوصیات متفاوتی برخوردارند، حال با خود می پرسید که کدام یک از برندها به بهترین شکل می تواند نیاز شما را فراهم کند.

در حال حاضر چندین برند معتبر و محبوب در بازار داخلی وجود دارد که مشهورترین و  بهترین برند پکیج عبارت است از:

  • پکیج دیواری ایران رادیاتور
  • پکیج دیواری لورچ
  • پکیج دیواری بوتان
  • پکیج دیواری بوش
  • پکیج دیواری آریستون

مشاوره دیجی امداد رسان

بهترین برند پکیج دیواری در کشور ما کدام است؟

پکیج دیواری در فضای زندگی ما گرما و راحتی خانه را به همراه دارند. اما اگر مدل متناسب با نیاز خود انتخاب نکنید ممکن است دچار مشکلات زیادی شوید، بنابراین انتخاب بهترین برند پکیج مزیت های بسیار زیادی را به همراه دارد.

برای اینکه بتوانید بهترین برند پکیج ایرانی و خارجی را انتخاب کنید ما در ادامه چندین برند معروف و معتبر را با یکدیگر مقایسه می کنیم و به نکات مثبت و منفی هر کدام از آنها اشاره می کنیم تا بهترین پکیج دیواری ایرانی را به اطمینان بیشتر انتخاب کنید.

 

 پکیج دیواری ایران رادیاتور:

از نام آشناترین، معتبرترین و بهترین برند پکیج در بازار است که مدل های مختلفی از پکیج دیواری را با استانداردهای روز دنیا تولید و برای تامین نیاز مصرف کنندگان به بازار عرضه می کند. شما می توانید پکیج‌های دیواری، زمینی و چگالشی را در ظرفیت های متفاوت از ۲۲۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ کیلوکالری را با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه را از این شرکت خریداری کنید.

مهمترین مزیت پکیج دیواری ایران رادیاتور کیفیت و کارایی قابل قبول و همچنین مصرف انرژی کمتر در مقایسه با تولید گرمای آن است. بهترین مدل های پکیج‌های دیواری این شرکت عبارت است از، مدل‌های Z و K و BM. از لحاظ معایب نیز تنها ایرادی که این برند دارد، قیمت برخی از مدل های پکیج‌ آن است که در مقایسه با سایر برند ها کمی گران تر هستند.

 

پکیج دیواری لورچ:

اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب و نیز بهترین برند پکیج دیواری هستید، پیشنهاد می کنیم مدل های جدید پکیج دیواری لورچ را در نظر بگیرید. این برند چندین محصول محبوب با نام های آدنا، آرتمن، آریان و آرتا را برای مصرف کنندگان تولید نموده است که محبوبیت خوبی در بین مردم دارند. محصولات این برند به دلیل کارایی بسیار خوب و نیز رضایت مشتریان همواره زبان زد مردم بوده است. بهترین مزیت محصولات لورچ، داشتند گارانتی دوساله و نیز خدمات نصب رایگان از طرف شرکت است.

 

 پکیج دیواری بوتان:

برند بوتان نامی آشنا برای اکثر ایرانیان است، بیشتر افراد بوتان را با آبگرم‌کن های دیواری گازی آن می شناسند. این برند معروف جزو پرفروش‌ترین و بهترین برند پکیج دیواری و آبگرمکن در کشور تلقی می‌شود. از مدل های معروف پکیج دیواری بوتان می توان به پرلاپرو، پارما، پرلا، ورونا و رونا اشاره کرد. ظرفیت پکیج‌های تولیدی این شرکت از ۲۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ متغیر است و شما متناسب با نیاز خود می توانید از آنها استفاده کنید.

 

بهترین برند پکیج های دیواری در ایران کدامند؟

اگر به مطالب بالا دقت کرده باشید، ما چندین برند ایرانی پکیج دیواری را به شما معرفی کردیم و شما را با مزیت های هر کدام آشنا نمودیم، اما انتخاب بهترین برند پکیج از میان آنها شاید کمی سخت باشد. به عنوان مثال، پکیج های دیواری ایران رادیاتور و  پکیج های دیواری بوتان هر دو از نظر کیفیت و کارایی جزو بهترین پکیج ها در بازار فروش به حساب می آیند. اما تفاوت کمی میان آنها وجود دارد، به عنوان مثال میزان مصرف انرژی آنها در برابر تولید گرما متفاوت است.

برند های دیگری نیز در ایران تولید می شود مانند پکیج دیواری بوش و پکیج دیواری آریستون که متناسب با نیاز شما می توانید از آنها استفاده کنید. این برند ها بهترین پکیج دیواری ایرانی در بازار هستند و در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند و از نظر قیمت نیز نسبت به کیفیت قیمت های مختلفی دارند.

مشاوره دیجی امداد رسان

بهترین برند ایرانی پکیج در بازار کدام است؟

برای انتخاب بهترین برند پکیج ایرانی از میان مدل های مختلف، توصیه می کنیم به راهنمای خرید بهترین پکیج ایرانی مراجعه کنید، علاوه بر این بهتر است قبل از انتخاب مدل مورد نظر به نکات زیر دقت کنید:

  • ظرفیت پکیج مورد نظر را بر اساس میزان استفاده و مساحت خانه خود به دست بیاورید
  • به میزان مصرف انرژی پکیج دیواری دقت کنید
  • قیمت مدل های مختلف پکیج دیواری را با یکدیگر مقایسه کنید

مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *