مطالب آموزشی, ارور کدها

ارورهای پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff

ارورهای پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff به صورت عدد روی صفحه نمایشگر دیجیتال آن نمایش داده می شود و هر عددی بیانگر یک ارور خاص است که در زیر به طور خلاصه به چند مورد از خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل 128ff خواهیم پرداخت.

مشاوره دیجی امداد رسان

کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff

برای پکیج دیجیتال مدل L28ff پکیج ایران رادیاتور 13 ارور وجود دارد که هر کدام بیانگر یک مشکل خاص در دستگاه می باشند. یکی از مهمترین کد خطا ایران رادیاتور مدل l28ff، ارور e51 می باشد که بهتر است هر چه سریعتر در صدد رفع آن برآمد، این خطا نشان دهنده قطعی پرشر سوئیچ هوا در وضعیتی که فن روشن است می باشد. اهمیت این خطا از این جهت است که احتمال آسیب دیدن برد الکترونیک دستگاه بالاست و برای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در این شرایط بهتر است حتما با یک تعمیر کار مشورت شود.

خطای E50  نیز به دلیل خرابی پرشر سوئیچ یا رله برد بروز می کند که  به منظور برطرف کردن این مشکل باید رله برد یا پرشر سوئیچ دستگاه تعویض شود.

کد خطای  E81نشان دهنده تشخیص دمای بالا توسط کلید حرارتی دستگاه در حالی که Ntc دما را نرمال تشخیص می دهد، با انجام رسوب زدایی ممکن است مشکل برطرف شود، اگر پس از رسوب زدایی همچنان مشکل وجود داشت علت را در خرابی پمپ، بالا بودن ارتفاع شعله و یا خرابی کلید حد جستجو کنید.

مشاوره دیجی امداد رسان

از دیگر کد خطای پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل l28ff خطای E2 است که به معنی عدم تشکیل شعله در پکیج است که علل متنوعی چون قطعی گاز، خرابی جرقه زن یا یون تشخیص شعله، عدم اتصال برق دستگاه به زمین و یا خرابی شیر گاز برقی می توان منجر به بروز این مشکل شوند.

برای رفع ارور E2 در پکیج ایران رادیاتور مدل 128ff پس از اطمینان از جریان گاز در دستگاه سایر موارد ذکر شده چون جرقه زن، یون تشخیص شعله و … مورد بررسی قرار گرفته و رفع ایراد  می‌شود.

 

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

خطاهای E99، E30، E12 خرابی برد دستگاه را نشان می دهند که بهترین راه حل آن تعویض برد دستگاه است.

یکی دیگر از خطاهای پکیج ایران رادیاتور 128ff ارور E10 است که به معنی فعال شدن سنسور دود دستگاه است، اگر پس از اطمینان از باز بودن مسیر خروجی دودکش پکیج همچنان این ارور وجود داشت بایستی ترموستات دود دستگاه را بررسی کنید.

خطای E1 بیانگر کم بودن میزان آب در مدار پکیج است که با باز کردن شیر پرکن و تنظیم فشار روی 1.5 بار مشکل برطرف خواهد شد.

ارور E42 باز بودن مدار Ntc را نشان می دهد، خطای E41 نشان دهنده کوتاه بودن مدار و خرابی Ntc آب گرم مصرفی است، خطای E32 باز بودن مدار و خرابی Ntc مدار برگشت رادیاتور را نشان می دهند و خطای E31  بیانگر خرابی مدار شوفاژ است، برای رفع ارورهای پکیج ایران رادیاتور مدل 128ff برای خطاهای ذکر شده نیاز به تعویض Ntc وجود دارد که بهتر است توسط یک تعمیرکار حرفه ای انجام گیرد. توجه داشته باشید حتما تعمیرات و سرویس پکیج دیواری خود را به متخصص بسپارید.

در صورت مواجهه با هر کدام از ارورهای پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff به منظور عیب یابی صحیح آن با دیجی امداد تماس بگیرید تا با اعزام کارشناس متبحر هر چه سریعتر در صدد رفع ایراد آن برآیند تا از بروز مشکلات جدی پیشگیری شود.

3.5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *