مطالب آموزشی

آموزش کامل نحوه ریست کردن پکیج بوتان

ریست کردن پکیج بوتان

به احتمال زیاد دلیل شما برای مطالعه این مقاله، یافتن دکمه مربوط به ریست کردن پکیج بوتان است. در بسیاری موارد که اختلالی در پکیج بوتان به وجود می­ آید، ریست کردن پکیج می تواند در بازگشت به کارکرد درست و طبیعی پکیج، تاثیر بسزایی داشته باشد. دیجی امداد در این مقاله شما را به طور کامل با نحوه ریست کردن پکیج  آشنا می­کند.

مشاوره دیجی امداد رسان

چه زمانی نیاز به ریست کردن پکیج بوتان می باشد؟

✔️ زمانی که با کد خطا بر روی نمایشگر پکیج بوتان مواجه می­شوید و یا به هر دلیلی در عملکرد پکیج اختلال به وجود می­آید. اولین و بهترین کار قبل از هر اقدامی ریست کردن پکیج بوتان است.

✔️ راه اندازی مجدد پکیج بوتان را به اصطلاح ریست کردن گویند و معمولا زمانی که در تنظیمات کلی پکیج اختلال به وجود آمده و نمیتوانیم  آن را رفع کنیم از این روش برای بازیابی کارکرد طبیعی پکیج استفاده می­کنیم تا پکیج کارکرد خود را از سر بگیرد.

✔️ چنانچه مشکل به وجود آمده در پکیج بوتان به سبب معیوب شدن قطعات پکیج و یا مشکلاتی نظیر عدم تامین گاز پکیج باشد با ریست کردن، پکیج به عملکرد طبیعی خود باز نمی­گردد. در این شرایط مشکل را باید به طریقی دیگر و با عیب یابی پکیج بوتان به صورت دقیق و حرفه ای توسط تعمیرکاران ماهر دیجی امداد تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدام نمود.

✔️ بنابراین گام اول در مواجه با اختلال در پکیج که معمولا به صورت کد خطا خود را نشان می­دهند، ریست کردن پکیج است یکی از این موارد کد خطای E1 است که مربوط به اختلال در روشن شدن مشعل پکیج بوتان خصوصا در مدل های جدید پرلا و ورونا است و به راحتی با ریست کردن پکیج رفع خواهد شد.

 

نحوه ریست کردن پکیج بوتان

دقت داشته باشید در مدل های مختلف پکیج بوتان از دکمه های مختلفی برای ریست کردن پکیج استفاده می­شود با وجود اینکه نحوه ریست کردن پکیج بوتان براساس مدل پکیج متفاوت است اما کار ریست کردن پکیج اقدام ساده ای که توسط خود شما قابل اجراست و بدون نیاز به دانش فنی خاصی میتوانید با یک ریست کردن ساده مشکل پکیج را برطرف کنید.

تنها موردی که در مورد ریست کردن پکیج بوتان ممکن است شما را سر در گم کند پیدا کردن دکمه مربوط به ریست کردن و یا آشنایی با نحوه ریست کردن پکیج مربوط به مدل مورد نظر شماست. اگر چه در پکیجی نظیر بنسره پرو دکمه ریست کردن مشخصی در پکیج در نظر گرفته شده اما به طور کلی لزوما نباید به دنبال چنین دکمه ای بگردید زیرا در بسیاری موارد دکمه خاص و مجزایی برای این کار در پکیج بوتان در نظر گرفته نشده است اما این موضوع به معنای ریست نشدن پکیج بوتان نیست.

 

 

نحوه ریست کردن پکیج بوتان در مدل های مختلف چگونه است؟

همانطور که پیش از این اشاره شد نحوه ریست کردن پکیج بوتان کار بسیار ساده است تنها باید با نحوه ریست کردن پکیج مدل مورد نظرتان آشنا شوید زیرا معمولا دکمه مشخصی برای این کار توسط شرکت سازنده در نظر گرفته نشده است. برای آشنایی با نحوه ریست کردن مدل های پکیج بوتان با مرکز تعمیرات دیجی امداد همراه باشید تا به سادگی ریست کردن پکیج منزل خود را انجام دهید.

 

نحوه ریست کردن پکیج بوتان مدل bn

این مدل فاقد کلید استندبای می­باشد و ریست کردن پکیج در این مدل به کمک دکمه حالت تابستانه-زمستانه انجام صورت میگیرد. برای این کار کافی است دکمه مربوط به حالت زمستانه-تابستانه را یکبار روی حالت تابستانه و یکبار روی حالت عکس یعنی زمستانه قرار دهید تا عمل ریست شدن پکیج بوتان مدل bn به راحتی صورت بپذیرد.

 

نحوه ریست کردن پکیج بوتان اپتیما و کالدا ونزیا

نحوه ریست کردن پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا و همچنین تعمیر پکیج اپتیما به یک صورت می­باشد و برای این کار ابتدا باید دکمه تغییر فصل پکیج را به حالت استندبای قرار داده و پس از آن روی حالت تابستانه و سپس زمستانه قرار دهید تا پکیج ریست شود.

 

نحوه ریست کردن پکیج بوتان مدل های پارما، پرلا و ورونا

ریست کردن پکیج بوتان در مدل های جدیدتر نظیر ورونا،همچنین تعمیر پکیج پارما و پرلا به کمک دکمه پیچی مربوط به تنظیم دمای رادیاتورها (کم و زیاد کردن دمای رادیاتور) انجام می­گیرد برای ریست کردن پکیج ابتدا در سمت چپ پکیج دکمه پیچی را پیدا کرده و به حالت خاموش یا off قرار دهید سپس پکیج را ابتدا در حالت  تابستانه و بعد حالت زمستانه قرار می­دهیم تا پکیج ریست شود.

 

چرا باید تعمیر پکیج بوتان را به دیجی امداد بسپاریم؟

همانطور که اشاره شد بسیاری از مشکلات پکیج بوتان را خود شما و با عمل ساده ریست کردن پکیج بوتان میتوانید برطرف کنید. اما چنانچه مشکل جدی در پکیج بوتان به وجود آید و با ریست کردن نیز برطرف نشود باید به دنبال یک تکنسین ماهر برای عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان باشید.

مرکز دیجی امداد به صورت تخصصی و کاملا ماهرانه نسبت به عیب یابی پکیج بوتان شما اقدام می­نماید و پکیج بوتان را در اسرع وقت با بالاترین کیفیت و عملکرد، تعمیر می­نماید. مرکز تعمیرات دیجی امداد با آموزش های دوره ای که برای مجموعه خود در نظر میگیرد و با تجربه و سابقه­ای که در طی سالیان متمادی به دست آورده بهترین گزینه برای تعمیر پکیج بوتان می­باشد تا مشکل شما را به صورت تضمینی با بالاترین دقت و کمترین خطا در اسرع وقت رفع نماید.

جهت مطالعه مقاله معایب پکیج بوتان اینجا را کلیک نمایید.

 

سخن آخر …

در بسیاری موارد که عملکرد پکیج بوتان دچار اختلال میشود تنها با ریست کردن پکیج میتوان مشکل را برطرف کرد. تنها مسئله ای که میتواند در ریست کردن پکیج بوتان شما را با مشکل رو به رو کند، نحوه ریست کردن پکیج در مدل های مختلف است.

 از آنجا که در بسیاری پکیج ها از جمله پکیج بوتان دکمه ای که تنها مربوط به ریست کردن پکیج باشد توسط سازنده پکیج در نظر گرفته نشده است، در این مقاله سعی شد به طور کامل شما را با نحوه ریست کردن پکیج بوتان در مدل های مختلف آشنا کنیم تا این کار به سادگی و توسط خود شما جهت رفع مشکل پکیج انجام گیرد.

نباید انتظار داشت که تمامی مشکلات دستگاه با ریست کردن پکیج رفع شود در مواردی که عملکرد قطعات پکیج دچار مشکل شود باید قطعه معیوب شناسایی گردد و پس از عیب یابی دقیق نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام شود. بنابراین در صورتی که با ریست کردن پکیج بوتان همچنان مشکل پا بر جا بود با مرکز دیجی امداد تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج در شرق تهران رفع مشکل پکیج شما اقدام کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

3.4/5 - (33 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *